רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 13.9 אלף צפיות
כבר רבות דובר בפורום זה לגביי יבוא אספנות מחו"ל ,היכולות לבדוק שם את המכוניות טרם קנייתם ונושאים רבים המקשים על הקנייה שם. מה יחס הרשויות לגביי קניית מכוניות בשיטחי הרשות הפלסטינית? האם ניתן להעיר את התחום מכיוון זה ? הרי הם מסתובבים ממש באזורינו,אזור השרון הקרוב כ"כ לשיטחי השומרון מלא במכוניות ישנות ומעניינות , ניתן להשיג דרכם חלקים רבים למכוניות ישנות (ואני מדבר על קנייה חוקית בלבד) ושני הצדדים יצאו נישכרים ?! אני אישית עובר באזורים אלה כ-5 דקות מכפר-סבא ובתור אוהב מכוניות ישנות מתפעל כל יום ממבחר המכוניות. מעניינת אותי יתיחסותכם לנושא המדובר
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מערכת הרמה פנאומאטית חדישה נצפתה היום באיזור בית שמש!
הודעה אחרונה מאת gabyglazer, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מנסה להציל נבלה ישנה של גיפ מסוחר ברזל, איך אני בודק מי הבעלים? יש עליו מס׳ רישוי,
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
- 0 תגובות
- 773 צפיות
כולל הסרט התעודי המרתק מ-1972, The speed merchants. http://www.youtube.com/user/MotorsportLegends/videos?view=1 צפייה מהנה.
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מועדון החיפושיות מזמין אתכם למפגש הקרוב ברופין בשישי 25.5.12 בסימן חג השבועות נשמח שיגיעו ויצטרפו לחגיגה כמה שיותר חברים עם ובלי רכבים שעת המפגש 16:00 עד 18:00 חג שמח פרטים נוספים בחתימה .
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 10.8 אלף צפיות
תמיד בארץ היו שתי צורות ל- O303 האגדי. מלבד הצורה החיצונית השונה, מהם ההבדלים הנוספים בין השניים? סליחה מראש על הבורות. (קרדיט למוזיאון אגד על התמונות).
הודעה אחרונה מאת zvir, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכם. ברשותי רכב שעומד ללא תזוזה. כנראה עקב תלונה של אחד השכנים קיבלתי היום מדבקה על הרכב מפיקוח העירוני של עיירת ירושלים לפנות את הרכב תוך 60 יום. על הפתק היה רשום שמדובר ברכב נטוש שעומד למעלה מ60 יום. הרכב עם רישיון מבוטל, ללא אויר בגלגלים, מכוסה ומאובקת. מדובר ברכב שעתידו שיפוץ רכב, כך שאינני מעוניין לפנות אותו מחנייתו. הרכב חונה בחנייה ציבורית. יש מה לעשות בנידון? יש דרכים להימנע מסילוק? זו בהחלט תופעה מטרידה בקרב אספנים \ חובבי רכב.. תודה עידן
הודעה אחרונה מאת asafk, -
- 1 תגובות
- 831 צפיות
חיפשתי ולא מצאתי שרשור אודות עדכון מפגשים. תודה.
הודעה אחרונה מאת D master, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, מבקש את עזרת הציבור (ובעיקר את מכירי הקרביים של המרצדס) בעניין מערכת הרמת סיבובי המנוע בעת הפעלת המזגן. ברכב שלי (MB 230CE W123) המערכת מבוטלת, ובעת עמידה במקום, כאשר הרכב משולב בהילוך (גיר אוטומטי) סיבובי המנוע יורדים לאזור ה 500 סל"ד מה שמייצר ויברציות מטרידות. כאשר אני מעביר לניוטרל או לחילופין מכבה את המזגן המנוע חוזר ל800 סל"ד (זהו הסלד התקין) והוויברציות נעלמות כליל. ברצוני לשחזר את המערכת - ומה שאני מעוניין לדעת הוא מהם הרכיבים של המערכת (וואקום וחשמל) ואיך היא אמורה להיות מחוברת. אשמח לשמוע. הרכב מצוייד במזגן מקורי. בברכה ותודה אורן
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 920 צפיות
מישהו יודע הוא יכול לעזור לי בהחלפת הצלינדרים בדלתות? הבעיה היא שאין לי את המפתח הישן ואני לא מצליח להוציא את הצלינדר! תודה שני
הודעה אחרונה מאת karni shani, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
ערב טוב! מישהו יודע היכן אני יכול למצוא את הרכב הזה? אני זוכר אותו כילד אבא שלי החזיק אותו כ 6 שנים .
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי קנתי טוסטוס כנראה משנת 1957 ואשמח לקבל כל מידע ממה שאני בדקתי זה כנראה קטנוע צרפתי מבית פזו מה שכתוב על המיכל דלק זה scotorette 49cm3 ועל הכנף captivante ועל הכיסא רשום jaulhier אני מצרף תמונות ואצטרך גם זוג צמיגים אם משהו יודע איפה להשיג תודה. מצאתי בכל הרשת רק את האתר הזה שהוא בצרפתית http://autos-prestige.bbgraf.com/t279-bb-peugeot-a-vitesse
הודעה אחרונה מאת karni shani, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום. איזה שמן (והיכן ניתן להשיגו במרכז) אתם צורכים למקוררי האוויר שלכם? פולקסווגן/חיפושיות וכו'? אני מחפש משהו טוב לימים החמים של הקיץ. תודה.
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
ברצוני להביא לוח שעונים לרכב מאדם פרטי באנגליה. לטענתו הוא יכול לשלוח את החבילה (בשווי 1200 דולר) בתוספת 450 דולר מכס שהוא ישלם שם ואז היא תגיע אלי ישירות ללא עצירה במכס. מישהו ניסה את זה ? האם אפשרי?
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 0 תגובות
- 659 צפיות
שלום לכולם, בסידורים שערכתי הגיעו לידי מספר עלונים של פרסום רכבים \ מובילים (בעיקר מסחריות) וכתבות מסוף שנות ה-70 תחילת שנות ה-80. בין המציאות עלונים לרכבים: פיג'ו 404 1978 טנדר פיג'ו 504 כתבה על סינקו 4X4 של פולקסווגן 1986 רנו אקספרס פורד טרנזיט רנו 4 מסחרית מאזדה D2000 קטלוג מסחריות וטנדרים של GMC (חברת המזרח לשיווק מכוניות 1984) סיטרואן C15 אני מעוניין למסור למי שמשפץ רכבים אלו או שיש לו עניין אחר בעלונים אלו, אשמח להחליף בעד עלונים של סאאב משנות ה70 או ה60 אם יש למישהו. להתראות. 0503733045- דקל או בפרטי.
הודעה אחרונה מאת dekela, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 871 צפיות
אני מחזיק ברשותי (יותר נכון עושה "ביביסיטר") לחיפושית שחורה וחביבה. בעלת הרכב ביקשה ממני להחליף את הגומיות של כל החלונות , כמו כן את לרפד את הגג הפנימי מחדש. אני זקוק בבקשה ממכם להמלצה על אנשי מקצוע אמינים מקצועים (וכמובן בדוקים בלבד) ובמחיר הוגן באזור פתח תקווה-הרצליה. 1:גומיות לכל החלונות 2:ריפוד פנימי לגג 3:ייתכן מאד שהרכב יחליף צבע (בעלת הרכב עוד לא החליטה איזה צבע היא רוצה אבל ככל הנראה צהוב ביצה ) ולכן אשמח להמלצה לאיש מקצוע רציני אמין (ושוב רק בדוק) שעושה עבודה מקצועית ובמחיר הוגן. תודה רבה למסייעים בכל 3 הנושאים הנ"ל. צביקה
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- 1 תגובות
- 689 צפיות
לא יודע אם זה אספנות או אוף-טופיק או בכלל ברכב כללי. למטרת עבודה באוניברסיטה, אני מחפש מידע על יונדאי מהקמת החברה ועד היום, כמו כן על מידע על יונדאי בישראל. העבודה היא בנושא הצלחה שיווקית שבה אני צריך לתאר איך יונדאי הפכה מחברה קוראנים שנחותה מהיפניים והאירופאים לאחת החברות המובילות בשוק הרכב וכמו כן על ההצלחה בשוק הישראלי.
הודעה אחרונה מאת YHS, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לקבל פרטי רפד רכב מאזור המרכז ( חשוב שיהיה הגון ובעל מקצוע איכותי ) לביצוע שטיח חדש קומפלט. כמו כן מה המלצתכם להניח מתחת לשטיח ? כרגע המליצו לי על חומר יקר בשם דיינמאט ועוד הציעו שכדאי לרכוש שטיח קומפלט של רכב מפירוקיה ולהוציא ממנו את הבידוד התחתון . תודה.
הודעה אחרונה מאת drorcohen, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 654 צפיות
האירוע השנתי הגדול לחובבי פורד, המון פורדים ובעיקר מוסטנגים. הדגש יהיה על 50 שנות שלבי כך שכנראה יהיה בציר גדול של המופלאות האלה. 1-3 יוני בקרלייל (Carlisle) בפנסילבניה שבמזרח ארה"ב. גישה קלה מאיזור ניו יורק, מאיזור וושינגטון הבירה ומאיזור פילדלפיה. תמצאו במפה את העיר Harrisburg וזה על יד... פרטים נוספים כאן: http://www.carlisleevents.com/events/ford-nationals/
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
-
- 4 עוקבים
- 25 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לפני כשנתיים סיימתי לשפץ את הספורט פרינץ. בשנתיים האלו נסעתי ברכב מאות ק"מ ספורים בלבד. בשנה הראשונה זה היה בשל עיסוקים אחרים ובשנה השנייה זה היה בעיקר כי הרגשתי שכל מיני דברים ברכב לא ממש יושבים במקום שלהם ודורשים תשומת לב ובעיקר ידע כדי לאפס אותם ולהביאם לנקודת התחלה. בעקבות אינספור המלצות כאן בפורום פניתי לבני ל. שמסתבר שהוא גר לא רחוק ממני והפקדתי את ה-NSU בידיו. למה ביזיון? ביזיון שלא פניתי אליו עד היום... מזה למעלה משנה לא השתמשתי במכונית כפי שיכולתי להשתמש בה וזו כי היה לי חשש (לצערי מוצדק) מידיהם של בעלי מקצוע כאלו ואחרים, שחלקם "זכו" לטפל לי באוטו לצורך כיוונים ותיקונים בתחילת הדרך וגרמו לנזקים שגרמו לי פשוט לא לנסוע ברכב.... כשקראתי כאן בפור…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מתוך ynet : "רכבי אספנות שיוצרו לפני שנת 1960, יהיו פטורים ממבחן הרישוי השנתי ("טסט"), מתוך ההנחה כי הם נשמרים טוב יותר על-ידי בעליהם. משרד התחבורה הבריטי: חלקם בתאונות הדרכים זניח". "לדברי שר התחבורה הבריטי, מייק פנינג, מטרת השינוי בתקנות היא להפחית את נטל הבירוקרטיה המוטל על בעלי רכבי אספנות".
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
שלום. אז ככה, מזה זמן שאני מתעניין ברכבי אספנות ומוצא בהם משהו ייחודי ומעניין. לאחרונה שקלתי קניית רכב קומפקטי וחסכני, בעוד אני מתלבט עלה בי הרעיון ללכת לא רק על רכב "פרקטי" אלא על רכב "מיושן" בעל הסגנון האספני שאני אוהב, רק שיש כמה משתנים שצריך לבדוק כדי שאדע אם אני יכול להרשות לעצמי להכנס בכלל לתחום. אני מחפש רכב אספנות(עם שנתון כמה שיותר גבוה) או רכב "כמעט אספנות", שמצד אחד תיהיה בו הייחודיות אך מצד שני יוכל גם לשמש אותי לנסיעות של לפחות כמה עשרות קילומטרים מדי סוף שבוע. העובדות הם כאלה, כרגע אני בצבא אז הזמן שאני יכול להשקיע בו הוא מספר שעות בסופי השבוע, ואני לא רוצה להכנס למרתון של השגת חלפים ושיפוצים חוזרים ונשנים. אציין גם שהידע המכאני שלי הוא בסיסי +, ואני…
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
שנה חדשה סובארו חדשה 1 2
מאת GLF- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הסובארו שבתמונה עמדה במקום בו הבעלים תכנן לבנות את הסוכה שלו והייתה מיועדת להימכר לברזל מכיוון שהוא לא חשב שאיש ירצה לקנות אותה (האוטו עם בעיה בגיר). מיד כששמעתי על כך נסעתי לרחובות, שילמתי לבעלים ועשינו העברת בעלות וכך זכיתי באחות גדולה (מודל 78 וכבר רשומה כרכב אספנות) לסובארו 79 שלי.
הודעה אחרונה מאת GLF, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ידוע לי שדנו לא פעם איפה עושים ניקוי חול, לאחרונה בדקתי אצל יגאל בת"א עלות של ניקוי חול לשסי + משולשים וקפיצים לפיירבירד הוא ביקש 700 ש"ח + מע"מ השאלה היא המחיר לא גבוה?! ואם כן מה אמורה להיות העלות?
הודעה אחרונה מאת ערן rob, -
- 27 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
טוב הגיע הזמן שוב לOLDTIMERMESSE TULN שבאוסטריה... לפני שעה חזרתי והרי רשמים. אמריקה:
הודעה אחרונה מאת fastbullitt, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 657 צפיות
מעניין מתי זה יקרה אצלנו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4232492,00.html
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
מפגש כרמיאל
מאת בני זהר- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שאלה האם האירוע פתוח לכלל אספני הרכב? מי המארגן אנריקה? האם קיימת כבר יישות הנקראת מפגש כרמיאל? מה הסיכוי שמפגש זה יצטרף לעידן החדש של מפגשים ? כמו מפגש השפלה . המפגש הצפוני. מפגש השרון כלומר מפגשים ללא שיוך מועדוני. ההיה או חלמתי חלום?
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
- 40 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
חברי ה- VIP בצפון הוזמנו והשתתפו עם רכבי האספנות בסרט פעולה. תודות לבני זהר בהזמנת החברים מהמפגש הצפוני. חברים נוספים מהצפון ישתתפו בהמשך. רשמים מהמפגש המרגש אי-שם בצפון. מנוחת לוחמים- חפלה ונרגילה לא מניע - אין בעייה יש גרר, יש ניסים !! ניסים עושה הניסים - מי אמר הרכב הרכב לא מניע ? סובב ימינה וחזור קצת שמאלה, יש הצתה יש התנעה, הוסף שמן גיר אוטומטי, להדק חגורות !! נוסעים !!
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
בני זהר הפתיע את כולנו ביום שישי במפגש הצפוני. הגיע למפגש עם האופל. הרכב הצפוני, עם לוחית זיהוי של 5 ספרות, החליף ידיים, ונשאר במפגש הצפוני.
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
- 0 תגובות
- 759 צפיות
עודף קיבולת יצור הביא את אילין להציג בסוף 1957 תכנית גרנדיוזית ליצור מכונית בועה בישראל. הממשלה דחתה אותה, ובמידה רבה של צדק. זו היתה תכניתו הראשונה של אילין, ובהחלט לא האחרונה, ליצור "המכונית העממית". קריאה מהנה! http://israelmotorindustry.org/isetta-velam-israel/
הודעה אחרונה מאת A110,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 229 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Paprika-Metuka
- Moshe c
- elibaba
- RedLabel
- Ragnar
- eran_k
- santiago
- danbr
- יובל .מ.
- carsgo
- hondacivic02es
- nechmya
- שביט
- ETStudio
- David32
- gpro
- yor2
- דובצע
- hunter22
- גולדן191
- Amitbak
- hs10480
- Roy142
- danielos
- meir_gi
- ISRAEL4theWIN
- motior
- פולו,גולף
- איציק נ.
- barak5915
- BoazB11
- DareDevil
- mcshmupi
- ניקו פ.
- אור1111
- Avia
- eyalgr
- shahar188
- אהרן ג
- yoav911gt2
- amital4
- natco
- thazethaze
- outnex
- farkash7
- yahaga
- matanff
