רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נשמע מי יודע מה ובעצם זה בסה"כ אומר להזיז כמה תושבות קטנות (משאבת דלק ונקודת עיגון לצינור המוביל את השמן אל שעון לחץ השמן) להוסיף קצת מקום על תושבת מנוע הווישרים כדי להזיזו עוד קצת החוצה, וכמובן הכי חשוב לפנות מקום ל-SU השלישי שיורכב על המנוע, ולפי התכניות להוציא ממנו הספק של קצת פחות מ-200 כ"ס. כמו שניתן לראות הסימון שבוצע ע"י בעל הבית אדריאן ג'ונסון הוא לא בדיוק מבוסס על מדידות מדויקות מנקודת דאטום כזו או אחרת שכן כל מכונית שכזו שתמדוד תקבל מידות שונות עד כדי חצי אינץ' (בני אדם ייצרו אותן) ומכאן הניסיון הוא הקובע והציור בטוש מתאר את המיקום הנדרש. כמובן שחתכתי לפי קוים שקבעתי לעצמי ע"ס הסכמה שצוירה. את המסגרות הקטנות ניתבקשתי לא לרתך אל חלקו העליון של ה-FOOTWEL…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש יד מרדכי החודשי בדרום כל שבת שנייה המפגש הבא יתקיים בשבת שנייה של חודש יוני –09.06.12 בקפה ג'ו, מפגש ' יד מרדכי', צומת יד- מרדכי, בין השעות 10:00-12:30. לבאי המפגש תינתן הנחה של 10% בהזמנות בקפה ג'ו, כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. מוזמנים בעלי כלי רכב אספנות מאזור הדרום ובכלל. לפרטים נוספים יש לפנות אל: דובי שטרנברג- 2715049- 052 צביקה מרגלית- 2592839- 050 בברכה, סמדר- מועדון החמש 7318818- 03
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 751 צפיות
מצאתי כמה תמונות בארכיון, מישהו יכול לזהות את הרכבים? חלק מהרכבים כאן הם בנייה עצמית, כך שתהיה בעיה לזהות תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
משהו שנתקלתי במקרה : http://www.youtube.com/watch?v=F3apYhQpmIQ&feature=related דרור .
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 30 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כל שישי בשבוע השני של חודשי הקייץ מתקיים מפגש רכבים אמריקאים בחנייה של מקדונלדס בוינה http://www.hotsummernites.at/ המפגש - כמו מפגשים דומים בארץ - הוא חצי רשמי כאשר הבאים חולקים את מגרש החניה עם הציבור, אבל אכשהו זה עובד... נתחיל עם פורד (ומרקורי):
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
- 2 תגובות
- 627 צפיות
OK הגיע הזמן לחשוב על איטום הפחח שלי כל הזמן משתמש במילה זפת לא הגיוני שבמאה ה-21 אין משהו יותר טוב מזפת (טבעי או סינטטי) מה ההמלצות? אומנם יש פחחות ברמה טובה, עדיין מדובר ברצפה בת 47 שנים, כך שהייתי רוצה לתת לה את הטוב ביותר. תודה למשיבים!
הודעה אחרונה מאת naorn, -
- 1 תגובות
- 906 צפיות
כאשר סופסוף מסתיימת העבודה הרכב נשלח אל הלקוח בצורה הבאה. אני מקווה שהוא לא גר על רחוב קטן.... כמובן שכאשר מגיעה המשאית אל הDEPOT הרכב מועלה על גרר סגור קטן יותר. כמובן שלא מדובר בגרירה אלא ברילוקישן, כפי שניתן לראות על המשאית. הרכב שבתמונה DB4 נשלח אל בעליו באזור לונדון. רכב נוסף שהועלה על הטרייל אחריו ויעדו הסופי ארה"ב לא יכולתי לצלם מתוקף הסכם שנחתם אם בעל הרכב על איסור צילום, גם את סוג הדגם איני יכול להזכיר לצערי. שימו לב שלא ירד גשם באותו השבוע ואף היו שמיים כחולים. על מזג אוויר כזה משלמים פה ביוקר שבוע אח"כ בגשם קבוע.
הודעה אחרונה מאת zoriel.haviv, -
- 2 תגובות
- 806 צפיות
תזכורת מפגש החיפושיות רופין שישי ה 8/6/2012 אולי הפעם באמת נזכה לשתות קפה המפגש ברופין ,לא ר"ג ,לא חיפה ולא דרום מפגש רופין בשרון ! ט.ל.ח .
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום התחלתי טיפול שכלל פילטר שמן על פי היינס ac delco pf454 ושמן 15-40 של דלקול . קראתי את הפרק בהיינס שמסביר על הפלאגים ושם רשום שיש כלי מיוחד ארוך עם זווית מיוחדת כדי להגיע לפלג ה6 ש99.9 אחוז מהמכונאים שהייתי אצלהם לא החליפו ורק עומר מגלגוליה החליף לי לאחר המון שנים . קניתי סט של 6 פלאגים ac delco R45TS אבל מצויין שיש להחליף בעזרת הכלי המיוחד. אם אתם לא יודעים על מה אני מדבר אני יעלה צילום של העמוד. לא רשום בהיינס מה הקוד של הפילטר אוויר יש למישהו? (יש כרגע פילטר גבוהה מידי אני רוצה אורגינל) מנסיעה קלה שעשיתי המנוע מרגיש חופשי אחרי החלפת השמן והפילטר ורואים גם בשעון שהלחץ יציב מאוד וחזק . המנוע גם הרבה יותר שקט.
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
סדרה חמודה
מאת אדם1969- 0 תגובות
- 614 צפיות
אהלן סדרה חמודה,נראה שמכסה את רוב מכוניות ה"שרירים" של התקופה ב ה' הידיעה כול פרק מכסה בפירוט, רכב אחר http://www.youtube.com/watch?v=bL8cH_3tdiQ תהנו
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
השבוע עברתי חוויה . בשנת 1970 שרתתי באמון שריון בשבטה . באותו תרגיל נהגתי לראשונה במכונית אותה לא הכרתי הלא היא רנו 16 שהיתה המילה האחרונה של מכוניות רנו בישראל . והנה חלפו להן 42 שנים והשבוע ביקרתי אצל גדול מכונאי הדור בארץ הלא הוא בני לוי מה רבה היתה תדהמתי כאשר ראיתי ולא האמנתי שלפני עמדה במלוא תפארתה רנו 16 שנת 1969 שטופלה ועברה ישור קו על ידי הצדיק רב החסד מר לוי . לא האמנתי שמסר הצדיק את מפתחות הרנו לידיי ואמר לי סע סע סע ואני אחוז התרגשות ישבתי ליד ההגה התנעתי ואת יתר החויה לא ניתן לתאר במילים אין היום מכוניוןת כאלה
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
-
אולדסמוביל 72
מאת london- 0 תגובות
- 695 צפיות
שלום רב. מה דעתכם על אולדסמוביל קטלס הרד טופ משנות ה-70. וכמה שווה רכב כזה במצב בינוני. האם כדאי לעשות יבוא לרכב כזה או שיש כאלה בארץ. בתודה מראש london
הודעה אחרונה מאת london, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ביחד עם חבר מהעבודה. במידה וקורא את השרושור מישהו ממקבלי ההחלטות בתחום הרשוי, הביטוח, ו/או הספורט המוטורי במדינת ישראל ברצוני לומר מראש את הדברים הבאים: 1. כפי שניתן לראות מכוניות רבות בשרשור זה ההגה שלהם בצד ההפוך למקובל בבריטניה ומעבר לכך בוצעו בהם שינויים רבים לרבות שינויים במידות גלגלים וצמיגים, הנמכת המרכב, הרכבת מערכות פליטה שונות מאלו שהרכיב היצרן, הרכבות של כלובי התהפכות (רחמנא ליצלן), גופי תאורה נוספים, שיפורי הספק מנוע, ועוד שינויים כאלו ואחרים אשר מהווים שינוי מבנה. לתשומת לב המומחים מטעם משרד התחבורה כל המכוניות המשתתפות הן בעלות רישוי מלא לכביש למרות שינויים אלו. הכיצד? (ועוד במדינה מערבית) 3. על המומחים ומקבלי ההחלטות להבין שאי מתן אישור לפעילות…
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
שלום לכולם , לאחר התלבטות ארוכה שרציתי למכור ועד שכמעט סגרתי עם מישהו התחרטתי , והיום היא נכנסה לפחח ביום ראשון הוא יתחיל לעבוד עליה. הנה תמונה מלפני שבועיים. איזה צבע אתם ממליצים? אדום או תכלת(המקורי)? ברק ישיר או מטאלי?
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- 18 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אתמול ביקרתי במוזיאון ב.מ.וו. במינכן. המוזיאון הוא חלק מקומפלקס עצום הכולל את מפעל היצור ואת אתר המסירה ללקוחות. אני לא ממטורפי המותג אבל בהחלט מבין את מי שכן. אבל סיור בקומפלקס הזה ובמיוחד במוזיאון ממחיש את עוצמת המותג ומייצר הערכה רבה אליו. מרשימה מאוד מידת ההשקעה במבנה, בתצוגת המכוניות, בדרך שבה אתה עובד מתצוגה לתצוגה בלי להתבלבל, בלי לפתוח את התוכניה פעם אחת, יעילות גרמנית במיטבה. מעבר לכך, מרשים שאין כאן ערימות של מכוניות ואופנועים מסודרים בשורות ישרות באולם גדול, הושקעה מחשבה רבה בחלוקה למתחמים על פי נושאים וביצירת חווית ביקור לא פחות הצגה פרונטאלית של הרכבים. מומלץ ביותר! חבל שלאלפא רומיאו אין משהו דומה. אה, אין להם מוזיאון בכלל …
הודעה אחרונה מאת shais01, -
- 2 תגובות
- 815 צפיות
שלום! ראיתי שיש השקה בגעש לכן אני שואל עם המפגש השבועי ביד אליהו (היכל נוקיה) מתקיים כרגיל ועם עדיף כבר לבוא לגעש, במידה והוא מתקיים כרגיל אפשר לדעת באיזה שעות? תודה רבה ויום טוב!
הודעה אחרונה מאת Ofir9, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אני אהבתי את התמונה:
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ג'רמי קלקסון בוחן את אלפא רומיאו B.A.T של ברטונה (וסקליונה) ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
שלום לכולם, האם מישהו יכול להנחות אותי באיזה שמן מנוע אני צריך להשתמש ב bsa m2 m21 תודה תודה
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
שבועות בכרמיאל -חגיגה מוטורית של מועדון החמש בחסות עיריית כרמיאל וחב' קאר איסט 1 2 3 4 6
מאת מועדון החמש- 3 עוקבים
- 84 תגובות
- 21.9 אלף צפיות
מועדון החמש חוגג את חג השבועות בכרמיאל בתאריך 27.05.12, יום א', חג השבועות, מקיימת עיריית כרמיאל בשיתוף מועדון החמש זו השנה השנייה חגיגה מוטורית לתושבי כרמיאל והסביבה . מועדון החמש ישתתף באירוע עם רכבי ואופנועי אספנות. האירוע יתקיים במדרחוב הראשי של כרמיאל, הצמוד לבניין העירייה (המדרחוב ייסגר לתנועת כלי רכב). רכבי האספנות של חברי המועדון (חובה להצטייד בתעודות חבר בתוקף) יחנו באופן מוסדר במדרחוב במתחם שיוקצה לתצוגה (המתחם יכול להכיל עד 150 כלי רכב). רכבי אספנות של קהל חובבים מהצפון ישתלבו בחנייה הצמודה לבניין העירייה. חברי מועדון החמש שישתתפו בתצוגה ובאירוע יזכו לאירוח מיוחד במדרחוב מטעם העירייה. הפסטיבל המוטורי פתוח ל…
הודעה אחרונה מאת 123roni, -
TRANS AM
מאת fastbullitt- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 847 צפיות
לחובבי הזאנ'ר http://transamflorida.com/index.htm מדהים!!
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היה לפני בערך שנתיים משהו פרסם ביד 2 שגנבו לו מרצדס נדירה 280 se קבריולט אם אני לא טועה מאילת יש למשהו פרטים ? מודל הרכב וצבע הרכב?
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברים יקרים, מועדון אלפא קלאסיק מזמין אתכם לחוויה של תצוגת רכבי אלפא רומאו ב"ראלקס-אשדוד" ב-8/6/12 בשעה 14:30 + הרצאות: 1. בנושא שיחזור ושימור רכבים 2. כיצד לשפר ולשדרג מנועי אלפא רומאו כולל הכנת מנועים למירוצים יערך גם סיור ב"ראלקס". בעלי אלפא רומאו מוזמנים להציג רכבם, כל השאר יוכלו לחנות בחנייה ייעודית למבקרים. תמיד בשמחות, ראובן
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום ביום שישי ה 1.6 משעה 15:00 יתקיים מפגש פורום סובארוהוליק בצומת רופין במפגש תהיה השקה ראשונה, ל XT טורבו שנת 86' של ארתור, ששיפץ את רכבו ברמה גבוהה מאוד חברים בעלי XT מתבקשים להגיע מוקדם כדי להחנות ליד הרכב המושק לקראת שעה 16:00 נשמע סקירה על הדגם מפי שימרון אנגל פרטים נוספים ניתן לראות בשרשור של הפורום: http://www.subaruholic.co.il/showthread.php?t=2947
הודעה אחרונה מאת Vertigo., -
- 0 תגובות
- 877 צפיות
מחפש מידע, או טנדר כזה שלם, או לחלקים, או רק חלקים תודה רמי
הודעה אחרונה מאת lark64, -
- 0 תגובות
- 644 צפיות
http://www.ebay.com/itm/170749634612#MRLOCATE אני מחפש מכשיר אבחון וכיוון ביחידה אחת המכשיר הנ"ל מודד DWELL , RPM(מפתח פלטינה ) , טמפ, מתח, התנגדות, מוליכות ועוד כמה דברים. מה אתם אומרים על מכשיר האבחון הנ"ל ?
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לילה טוב לכולם לפני כחודש ראיתי פרסום של התערוכה הנ"ל ואמרתי שיכול להיות מעניין. http://www.greenwichconcours.com/Main.htm התערוכה נערכת בגריניץ קונטיקט ומשולבת עם מכירה פומבית של bonhams auction מה אומר פשוט מדהים סדר מופתי , הגעתי חצי שעה לפני פתיחת האירוע ומצאתי חניה בקלות כאשר החניה מלאה ברכבי אספנות אשר הנם למכירה . בפנים יש כמה עשרות רכבי תצוגה מסודרים כאשר בעל הרכב יושב ליד הרכב ומסביר על הרכב וכל צופה בתערוכה מצביע איזה רכב הוא הכי אהב. אני אנסה להעלות תמונות . לילה טוב mb500
הודעה אחרונה מאת idan92, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
חזרתי לפני שעה קלה והרי התמונות. מאורע מסוג כזה אין בארץ וחבל...
הודעה אחרונה מאת Tsafrir, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 621 צפיות
מחפש בדחיפות שטח לאחסון של רכב אחד לפחות באיזור נס-ציונה/רחובות. נא להשאיר הודעה פרטית. תודה, ליאור.
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שישי בשפלה. האמריקאיות היו במיעוט ושלחנו אותן לפינת הרחבה. בשורה הסתדרו גרמניות, אחריהן הרנו, ממול עמדו 3 MG אדומות ורק רנו צהובה אחת קלקלה את הסדר, כרגיל. אמריקה גרמניה צרפת צרפת\גרמניה
הודעה אחרונה מאת reuven,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 407 אורחים (הצג רשימה מלאה)
