רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
חברה חדשה במשפחה 1 2
מאת bender-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
1981 bmw 633 csi manual
הודעה אחרונה מאת E-man, -
-
המון כבוד לחגי פארן על הסרטון המקצועי הזה:
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 812 צפיות
בטח כבר היה פה - אבל תמיד נחמד להזכר http://www.youtube.com/watch?v=BRWnSfOzKXA דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
במחילה....אומנם אופנוע אבל אוטוטו ...אספנות לקחתי לפני מספר חודשים את סעפת הפליטה של ה-GSX750ES שלי לשלמה מאברבנל בת"א לציפוי כרום. הסעפת הייתה מחוזקת איפה שצריך עם פלטות ונוקתה לחלוטין בהתזת חול. מצורפת תמונה של הסעפת לפני הציפוי. התוצאה של הציפוי הייתה טובה והיא שכבה אצלי במחסן כמה חודשים מצופה שמן כדי שלא תחליד. תוך חודש חודשיים שמתי לב שהבפנוכו מלא חלודה טרייה ואדומה אבל זה מילא... גם אחרי שמילאת את הבפנים בשמן מנוע וסתמתי חורים חלודים בכרום במרק אפוקסי, הציפוי מחליד בנקודות עמוקות כאילו חלודה מחלחלת מהפנים אל החוץ של סעפת. אני סותם חלודה במרק אפוקסי והיא מבצבצת שוב מהמרק האפוקסי וזה מדהים בהתחשב שה…
הודעה אחרונה מאת Gregos, -
ערב טוב אני שוקל לקנות רכב לשימוש יומיומי לנסיעות של כ25 ק"מ כל יום, ואין לי בעייה מהבחינה שהרכב לא יהיה זמין חלק מהזמן, או שלא אוכל לסוע בין 7-9, כלאמר מהבחינה הזאת אספנות מתאים לי. מבחינת האופי, מזדה 3 ממש לא בשבילי, BMW M6 דווקא כן. אני אוהב מודרניות יקרות, במידה זהה לאהבתי לדגמי אספנות מסויימים. גם מהבחינה של האספנות, לטוב ולרע, אני מתחבר לרכב אספנות במצב מקורי שנוסעת יומיום, וגם לאספנות בעלת שינויים קיצוניים, אם המון חלקים משופרים(יחסית למקוריים כמובן). התקציב שלי דיי גמיש, אך כעקרון אני מעוניין להוציא כ20K על רכב ללא בעיות מכאניות. המשמעות של הדבר והאופציות שלי: -לקנות רכב יפני דיי מאפן, להשקיע בשיפוץ המכאניקה לא מאט(גם רכב שנת 2005 לרוב במצב רחוק ממוש…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם. כמו רבים פה, גם אני קראתי על החמרת בדיקת התקינות לרכבים מתחת לשנת 95'. רציתי לפתוח דיון - כיצד ניתן להתמודד עם הגזירה הזו? הרי הרכבים שלנו יוצרו בעידן שבו ממירים קטליטים לא היו קיימים ונתוני זיהום אויר לא היו בדיוק בראש מעייני היצרנים. האם יש אתר שדרכו ניתן לבדוק מהו תקן הזיהום לרכבים ישנים? חיפשתי מהם הערכים של הרכב שלי (פיאסטה 89 מנוע 1.1) ולא מצאתי. תודה רבה, עידן.
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
-
- 12 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הי לכולם, שמי איתיאל ואני עובד כאחראי מחלקת רכבים מצטלמים בטלביזיה ובקולנוע. לאחרונה התחלתי לעבוד על סרט של הבמאי רשף לוי-איים אבודים ועוד. אני מחפש רכב קבריולט, ריבועי-קווים ישרים, לא משנה איזה צבע. הצילומים יתחילו בסוף יולי. עדיפות לירושלמים.. בתשלום כמובן לכל שאלה אשמח איתיאל 052-2211454
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
כל כמה זמן ניתן להוציא רשיון כזה? הרכב שלי קרוב לטסט המיוחל ואני מעדיף לנסוע למוסך שם יבדקו בלמים וכאלה ואז טסט. אבל, הרכב גם יכול להתקע במוסך שבוע ואז אישור זמני יהיה פג תוקף. איפה מוציאים אישור כזה?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
כיוון הצתה 1 2
מאת irork- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לחברי הפורום החלפתי בשבוע שעבר את רצועת הטימינג, מאז בנסיעה בהילוך רביעי אני שומע צילצולים (מהמנוע ולא מהפלאפון). מישהו מכיר חשמלאי באזור השרון או פתח תקווה שמתמחה בכיוון הצתה? תודה
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי את הטוסטוס הנ"ל שבתמונה ורציתי לדעת איזה שנה הוא??????? C:\Documents and Settings\user\Desktop\אייפוד\IMG_0559.jpg בתודה,רן
הודעה אחרונה מאת ran100arnon, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 831 צפיות
נסו ותהינו: http://www.topgear.com/uk/car-news/engine-rebuild-animation-2012-07-02 מי מוכר חיפושית? - רן
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, מישהו יודע איפה אפשר להשיג בארץ whitewall לחיפושית, שזה פס הקישוט הלבן שמקיף את הג׳אנט ונצמד לצמיג? כמה צפוי בערך לעלות? מדובר כמובן בצמיג 15״. תודה מראש לעוזרים, עידו.
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חברתי ותצוגת רכבי אספנות בשבת בבוקר ברופין 07.07.12 כל שבת ראשונה של חודש המפגש הקרוב יתקיים בשבת-07.07.12 בחניית תחנת הדלק 'פז' שבצומת רופין (סמוך לצומת בית ליד), בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 884 צפיות
בדפוססססס
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
מצורפת כתבה בנושא .. http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28309-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-GT-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%A2%D7%A8%D7%9A.aspx יש סיכוי שהרכב ילך לגריטה ?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כבר שלושה ימים שאני מחפש מנוע למרצדס ספרינטר 313 מודל 2010 טלפון למאגר אין יזדי -אין ממס נתניה-אין מרכזי חיפה אין בסוף נמצא אצל דאודי בסכנין היום התפנתי לחפש חלקים לרום כרמל טלפון אחד למאירמן רפידות קידמיות-יש משאבת מים חדשה -יש משאבות ברקס אחוריות -יש צינורות ברקס "בטח רק תביא דוגמא" משאבת ברקס מרכזית -יש און ואריה תודה על הטיפ..... ביום שישי מצבר פח דלק ופח נפט אני מדליק אותה בכל מחיר
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
- 8 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
נתקלתי בזה עכשיו ומרגיש צורך לשתף. http://minkara.carview.co.jp/smart/userid/13887/car/359096/1179652/photo.aspx כל גרסאות ה B4 המיוחדות בתמונה אחת (לא מתצאו כאלה בארץ לצערי) מישהו מזהה? מי אמר שסובארו מייצרת רק רכבים? ועכשיו לחלק המעניין FF סטיישן 4X4!!! לא זכרתי שיש דבר כזה שימו לב למגיני רוח על ה XT , מעולם לא ראיתי כאלה שיוצרו ע"י החברה אני מניח ש RX זה כמו ה GSR הסבתא 360SS רביט מה זה אנסיס? חתולית משהו B4 S404 STI טיל בליסטי שלא הגיע לארץ
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי רכב שכבר עומד שנתיים ונראה ליעמוד לפחות עוד שנה. ברור לי בצריך בדיקת מעבדה. מה התהליך של בדירת מעבדה? בודקים משהו מיוחד מעבר למה שבודקים בטסט? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני שנתיים העברתי את האוטו טסט במכון רישוי קומפיוטסט ראשל"צ מזרח , "הרגו אותי".. למרות שהרכב במצב מעולה הוא עבר אינקוזיציה ויחס גרוע. ההרגשה היתה שאצלנו אתה לא תעבור בכל מחיר. לפני שנה נסעתי למכון אלן באזוה"ת חולון, היה סביר אולם גם שם טרטרו אותי על שטות אחת שגרמה לי לאבד יום עבודה ( קרע בגודל 6 ס"מ באחת מכיסאות הרכב ).. מכירים מכון ידידותי יחסית והגון לרכבי אספנות באזור חולון / בת ים / ראשל"צ ? המלצות ? תודה .
הודעה אחרונה מאת Spider-man, -
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סתם גאה לשתף אתכם לפני מספר שנים רכשתי את הרכב הנ״ל במחיר מוזל יחסית לאחותה ה-911 היום באתרים בחו״ל , כולל בהמינגס המחיר מגיע לרמות של 30-60 אלף דולר מדברים על רכב נדיר עם פוטנציאל אספנות גדול. מדובר ברכב זהה ל911 רק עם מנוע 4 צילינדר 1600 סמק עם קרב׳ כפולים, המנוע הינו מנוע של פורשה, אותו מנוע כמו של אחותו הזקנה ה-356! כל שאר המכלולים והשלדה הינם של 911. הסופטווינדואו הינה גרסה נדירה של הטרדה בה במקום חלון זכוכית מאחור ישנו חלון רך נשלף שהופך את הרכב לקבריולט עםקשת התהפכות! לפי האתרים , קיימות רק 150 טרגה 912 בעולם ( מתוך כ2400 שיוצרו) ומתוכן רק 20(!) סופט וינדואו חשבתי למכור, אבל בינתיים משאיר בחניון ... אחת המכוניות הרי כפיות לנהיגה ב…
הודעה אחרונה מאת 1303ls, -
- 2 תגובות
- 833 צפיות
שלום ברשותי אודי 80 מודל 1991 כן לא אספנות אבל בשבילי כן . קניתי אותה עם ספולייר אני רוצה לדעת עם הוא מקורי? ועם הוא כן אז באיזה דגמים בדרך כלל היו שמים אותו?. תודה ..
הודעה אחרונה מאת איציק פוליקר, -
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לפני שלושה שבועות אני מגיע לאוטו ורואה שמישהו היה בתוכו כי הדלת לא היתה נעולה, הוישרים האחרוי והקדמי פעלו, והזיזו כמה דברים בפנים, אבל לא היו סימני פריצה, ואין לי מושג איך פתחו את הדלת. גם לא גנבו כלום. מאחר שהיה לי סכסוך עסקי עם מישהו והעניין נראה לי מוזר זימנתי ניידת וחבלן שבדק את האוטו. ביום רביעי האחרון אני מגיע לאוטו ורואה שהמכסה מנוע פתוח ואיזה חוצפן בבגדי עבודה עומד ובודק את הקרביים. צעקתי עליו והעפתי אותו משם, והוא אמר שהוא רק מסתכל ושהמכסה לא היה סגור עד הסוף (נכון) ו"תאמין לי שאין לי מה לגנוב שם". ברוב טיפשותי האמנתי לו ולא קראתי למשטרה. עליתי הביתה וכשירדתי אחרי חצי שעה הוא כבר נעלם אבל אז ראיתי שהוא גם פתח שתי דלתות וחיטט בפנים. היה לי ארגז כלים יקר שהשארת…
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- 2 תגובות
- 852 צפיות
ברודוס שלשום..
הודעה אחרונה מאת erez a, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
חבר חזר מטיול ברומניה עם התמונות להלן. עושה רושם שמדובר בסוג של מועדון החמש של הרומנים, עם אוסף של קלאסיות לא קשורות אחת לשניה. בכל זאת, נחמד להשוות. תהנו: כבר ממשיכים...
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
תמונות ממפגש השרון בגעש 22.6.12 ומזל טוב לאבי נוף לקבלת תואר עו"ד - שיהיה בהצלחה
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכם ! מזה זמן רב שהמנוע עובד בסרק בסל"ד גבוה מידי, ולעיתים, מכות גז מצליחות להשקיט את העניין. דבר שני, הבלימה מאד קשה. .. "מאד" לא סכנת חיים או משהו, אבל מצריך מאמץ מסויים. הלכתי לחבר מכונאי שמצא כי הבוסטר כבר ידע ימים יפים יותר והוא דולף, מה שגורם גם למנוע לא לעבוד "עגול". וכנראה הצתה מידי מוקדמת אבל לא נורא בשלב זה. קרבורטור - בהאצות בינוניות ומעלה ישנו גמגום קל שנובע לדברי המכונאי מהקרבורטור. הייתי קצר בזמן ולא הספקנו לבדוק את ה'צוק, אבל אני מניח שהוא זה שתוקע לי את הסל"ד הגבוה או שאולי עדיף לי לשים קרבורטור של אדלברוק או SUMMIT וזהו ? ואז מה עושים עם כל הצינורות שמתחברים לפילטר אוויר? חיבורים לEGR וכל מיני אחרים? אז: אני מחפש קיט שיפו…
הודעה אחרונה מאת V8Driver, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
במהלך השבוע רענן קיבל 2 מכוניות רום כרמל עם מלא חלפים שנשמרו במהלך השנים למי שלא מכיר לרענן שי את הקדילק לויות לפי הבעלים לפני זמן מה היה אצלו מישהו שקנה חלקים ועל הדרך ניקה את הסמל מהגריל ללא רשות ישראלים נו שוין בהצלחה בשיפוץ
הודעה אחרונה מאת hearse, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בשישי הקרוב יחברו יחדיו כל המפגשים ויעלו למפגש החיפאי שעת יציאה 14:00 מצומת גלילות מאסף בני Dr bug , עצירה נוספת באם הדרך מחלף ינאי חניון ארומה בשעה 14:45 מאסף ~shay~ . נא שלחו הודעות פרטיות למאספים מאזורכם הכוללים שם רכב ומספר נייד ע"מ שלא יעזבו את האזור בלעדיכם . נא לעמוד בזמנים לצורך שיירה מסודרת והגעה רציפה למפגש החיפאי
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 912 צפיות
שישי בא לבקר, גם אנחנו. חלק מהחברים נסעו להשקה במפגש השרון ואלו שנשארו בסביבת הבית באו לשבת סביב השולחן. אין כמו שישי בשפלה.
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
לדעתי זה השיא - http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpecial.php?CatID=1&SubCatID=6&CarID=240389&CarSpecialID=4&Code=1b80068ca7b64c0af2ac41be9998bd98
הודעה אחרונה מאת צביקוש25,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 297 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Tal7
- אורי מ.
- DIVON
- hans
- GTאי
- nglancer
- DANIEL0439
- yoav911gt2
- אלעדית
- נומד
- mcshmupi
- gpm11
- gollu
- yahaga
- viper83
- Liquidator
- iEminem
- Matan1515
- Shay Shd Dave
- 3n
- גולדן191
- פינדר
- ArikB
- falou
- orankohn
- yuvk
- om2
- Night Driver
- mikyl
- Supertigre
- לב טוב
- mikk
- GKME
- sperial
- David32
- Or05230
- רפי לין
- במבליק
- redroze
- GOLF
- menir1
- osheri
- יבגניפ
- parnuk
- גור אדם
- אלפרד חיות
- nir eli
- itamar_by
- yohai71
- amosbmw
- Fraysa
- אהרן ג
- Roy142
- ישראל פוש
- zvit
- לירון .ה.
