Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציפוי כרום לסעפת פליטה של GSX750ES


Vrooom
שימו לב! השרשור הזה בן 4314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הסברתי את עצמי לא טוב...

הסעפת הייתה במצב כמו חדש ללא חלודה בחוץ או בפנים. בגלל שהאזוזים הם חדשים תוצרת סוזוקי בצבע כרום (כנראה הגרסא האמריקאית) ונראים מליון דולר ואני בעד אותנטיות ולא בא לי שמקדימה יראו 2 צינורות פליטה כרום ו-2 שחורים החלטתי לצפות בכרום גם את הסעפת.

אם הייתי מוצא עכשיו סעפת חדשה באיביי ב-30 שקל זה לא היה עוזר לי כלום כי כולן שחורות.

אז קדימה חברים... מי מכיר סדנה לציפוי כרום מחוץ למידל פאקינג איסט ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על השיפוץ

 

אני אישית הייתי עושה ציפוי אבץ לברגים (אם עוד לא מאוחר) אבל פרט לכך באמת כל הכבוד.

 

לגבי ציפוי כרום ישנם מספר שרשורים כאן שעוסקים בזה

 

סדנא בארה"ב

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=426723&highlight=%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99+%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9D

 

 

סדנא בלונדון

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=345941&highlight=%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99+%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9D

 

 

גם בבלוג של השיפוץ של משתמש lulsia מהפורום

 

http://lulisml.wordpress.com/2011/10/08/26-453-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F/

 

מתואר באחד השלבים היכן על ציפוי שביצע בחול, צור איתו קשר או סתם תתענג על קריאה של שיפוץ ברמה עולמית.

 

 

ואם אתה ממש רוצה יש גם את זה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=273341&highlight=%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99+%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9D

 

בהצלחה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופנוע נראה מעולה ! ממליץ לך לשלוח את הברגים לגילוון בתרשיש בחולון, עלות זניחה וזה בדיוק הגרוש ללירה שיהיה חסר

כשהאופנוע יהיה מוכן.

לגבי הציפוי- אני ציפיתי חלקים באנגליה והייתי מאוד מרוצה

http://classicsandchrome.co.uk/1.html

 

יכול להיות שעדיף לך לקנות חלק חדש ולשלוח אותו ישירות אליהם,או לחלופין לקנות חדש ולצפות בתהליך שליאור ברוך הראה בציפוי מיכל הדלק להסקוורנה שלו ( בהנחה שזה עמיד בחום..)

 

בכל מקרה ,שיהיה בהצלחה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי שוחחנו בטל, אבל עכשיו עלה לי רעיון חדש, לקנות חלק חדש בחו"ל (ארה"ב) אם זה נכון שהחלק

שם מופיע כבר מצופה הרווחת, ככל שאני זוכר החלק הזה הגיע בדגם של הארץ בשחור.

במידה ולא לשלוח אותו בטרם הגעתו לארץ לציפי שם ורק אז חזרה לארץ.

 

יהיה יותר זול מלשלוח חלק מפה וחזרה, שיפוץ מדליק-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ששכנעת אותי, גרגוס, אבל אתה בכיוון הנכון.... :-P

 

אם ביושימורה עסקינן, ולטעמי יש להם את האגזוזים שנראים הכי פגז, הלוגו שלהם נראה כמו לוגו של סדנה ליצור חרב קטאנה מהמאה ה-16...להתעלף...

חיטוט באתר של יושימורה מראה שאין להם אגזוזים לאופנועי עבר ואני לא אשים אגזוז (יפה ככל שיהיה) שלא נראה אייטיז (כלומר מזכיר ציצים של סמנתה פוקס) ונראה ככה : http://ridersdiscount.com/forum/yoshimura/exhaust_yoshimura_r77_full_system_carbon_fiber_honda_cbr1000rr_08_2.jpg

 

בוא נדבר רגע טכנית.. שיקול בעד יושימורה מול אגזוז הסטוק (שכחתי להזכיר את זה) הוא שיש לי קיט Wiseco 816cc שממתין בסבלנות במחסן. נראה שרק ארבע לאחד פתוח יפתח את דלת האורווה לרווחה.

מצד שני ,איך רוכשים אגזוז 4 ל-1 עבור אופנוע בן 30 ? כל האזוזים שאני רואה באיביי מותאמים לאופנועים ולהספקים שיש היום.

מכיוון שהחשיבות של מערכת פליטה והקריטיות של להתאימה למנוע ברורים אין לי מושג איך אני קונה ברשת אגזוז מתאים לי. אני יכול בקלות ליפול על אגזוז שאומנם יוציא מנגינה חלומית אבל יוריד לי את המומנט לרצפה. והרי כל הכיף באופנועים כמו GSX750ES הוא התחושה של אופנוע שרירים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתפזר כי אין לזה סוף.

 

אם בעל המקצוע מקבל אחריות יאללה לשיפוץ פה, ושים ב-TO DO LIST לארגן מתישהו אחד נוסף.

 

אם יש בחו"ל אחד מוכן אפטר מרקט או מקורי כי שווק מצופה שם, הזמן.

 

אם מצאת כזה בחו"ל בשחור, צפה אותו שם ורק אז הבא לכאן.

 

בקיצור...נגמרו תירוצים...:wink: - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אגיד לך מה החשש שלי. שלמה יצא אכבר גבר. באמת. הוא אמר שגלוונומטה יעשה את זה במקומו עם בסיס נחושת ואני והוא נסתדר. הבעיה עכשיו ששלמה מחזיק את הסעפת כי שלחתי לו אותה חזרה בדואר והוא יעביר את הסעפת ביום ראשון לאָלֶק "חבר" שלו ("דוד שלח אותו") מגלוונומטה. גלוונומטה יקח את החלק למישהו שעושה ניקוי בהתזת חול שיושב לידו. הבעיה שאין לי מושג מי מהשלשה עכשיו יסיר את המרק האפוקסי שאמור היה לסתום נקודתית את החלודה כשלא ידעתי שהיא מכה, או מי יסלק ואיך את הג'יפה החומצתית ששקועה בתוך הסעפת.

לפני הציפוי הייתה לי סעפת נקייה מחלודה כמו חדשה מוכנה לציפוי ועכשיו יש לי קדחת שלהתחיל אותה מאפס אני אצטרך לבלות יום חופש מהעבודה בתל אביב המעושנת, עם כל הלחות והגללים על המדרכות. באסה.

manifold_after_plating_rust.jpg

maniold_after_plating.jpg

cemented_rust_in_manifold.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תחליט לעבור ל4-1 יש כמה פתרונות זולים .

 

ראשית סעפת של ג'יקסר 88-92/ 600F תתאים בול ותעלה רבע.

 

שנית בחיפושיי אחרי דוד לאופנוע הנ"ל ראיתי לא מעט דודים מגניבים יותר ופחות.

חפש בגוגל , ותופתע לכמות התוצאות.

דודים מודרניים דוגמת המגאפון של אקרפובוץ' או דודי GP של M4 גם יכולים להשתלב עיצובית .

 

http://www.bayfort-motorcycles.co.uk/suzuki-gsx750-1984---1989-fully-faired-motad-full-exhaust-system-2557-p.asp

 

הדבר היחיד שלא ברור לי הוא מדוע לשפר את המנוע לקיט 816 כאשר אתה מתעקש לשמר אותו מקורי ונשאר עם המתלים , בלמים והגלגלים המקוריים.

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תחליט לעבור ל4-1 יש כמה פתרונות זולים .

 

ראשית סעפת של ג'יקסר 88-92/ 600F תתאים בול ותעלה רבע.

 

שנית בחיפושיי אחרי דוד לאופנוע הנ"ל ראיתי לא מעט דודים מגניבים יותר ופחות.

חפש בגוגל , ותופתע לכמות התוצאות.

דודים מודרניים דוגמת המגאפון של אקרפובוץ' או דודי GP של M4 גם יכולים להשתלב עיצובית .

 

http://www.bayfort-motorcycles.co.uk/suzuki-gsx750-1984---1989-fully-faired-motad-full-exhaust-system-2557-p.asp

 

הדבר היחיד שלא ברור לי הוא מדוע לשפר את המנוע לקיט 816 כאשר אתה מתעקש לשמר אותו מקורי ונשאר עם המתלים , בלמים והגלגלים המקוריים.

 

פשוט יש קסם אדיר בלרכב על אופנוע שניראה ויזואלית כאופנוע קלאסי מקורי, אבל בעל יכולות

קצת יותר טובות.

ל-BMW הקלאסיים ישנו קיט שיפור הספק המנוע ב-15% ללא פגיעה במראה, ורבים החו,ל בוחרים

להרכיב אותו.

לגבי הפתרונות של ארבע לאחד לדעתי כאן המראה נפגם וישנה חוסר שלמות במיוחד למי שמכיר את הדגם

ויזואלית.-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרגוס,

שוחחנו על זה כבר בזמנו, אבל אזכיר זאת שוב. יש כל מיני אסכולות לרסטורציה:

אחת אומרת תתפרע. אתה רואה זה את בתוכניות שיפוץ אמריקאיות. כבר ראיתי שם חברה לוקחים קורבט סטינגריי ושמים לה ג'אנטים כסף של סוחר סמים מהארלם ופנאומטיקה מקרוסלה בסופרלנד שמרעידה את האוטו ברמזורים.

בקצה השני יש הפנאטים הדוגלים באותנטיות ושם אני. ה-GSX750ES (מקווה שאני לא נשמע אובר-דרמטי) הוא אחד הסוזוקים היפים אי פעם וזה יופי שעומד במבחן הזמן. שנות השמונים היו תקלה אסתטית חמורה ביותר. לבנות היו כותפות בחולצה ובנים נראו ככה

http://www.men-hairstyle.net/wp-content/uploads/2010/05/80s-hair.jpg אבל משום מה היו הרבה אופנועים עם יופי שעומד במבחן הזמן והם עוד יהפכו אופנועי אספנות מבוקשים. אי לכך ומכיוון שאין עוד כאלה אופנועים אני רואה עצמי אחראי לשמר את אותה קפסולת זמן של עיצוב כמו שהיא. חלק אינהרנטי מאותה תפיסה עיצובית היו ג'אנטים דקים ומוזהבים. בעיני זה מקסים וזה חלק בלתי נפרד מאותו אופנוע. היגוי מקרוני לא מזיז לי כי אם הייתי מחפש אדרנלין יכלתי לקנות קטמ קרוע באותו בכסף ולשים לו ג'אנטים סופרמוטו.

כפי שאתה יודע שמתי קפיצים לא פרוגרסיביים בהזמנה מיוחדת בטלסקופים ושמתי שוק אחורי של דוקאטי מונסטר אבל אלו דברים שלא פוגעים במראה האותנטי.

את קיט הויסקו קניתי לא בשביל ביצועים אלא פשוט כי כבר לא נותר מקום בבלוק לקיט בוכנות אובר סייז של סוזוקי.

המוטד שהבאת לינק אליו דווקא כן נראה קלאסי והוא בא בחשבון. אני אגיע לתל אביב שבוע הבא לראות אם מסתדר השיפוץ של הסעפת. אם הענינים מסתבכים, אמכור את האגזוזים המקוריים באיביי. זה יחטף מאוד מהר ואלך על 4 לאחד עם מראה של פעם.

לגבי הדודים 4 ל-1 שהבאת, המגאפון נראה נחמד ומתאים. אחרי הכל הכלים האלה גם השתתתפו פעם במרוצים :



http://www.rastec.nl/uploaded_files/gs700esracer.jpg

אתה בטוח שמגאפון מתאים ל-GSX750ES ?

מה שכן, לא קיבלתי תשובה לשאלת הטיונינג. הצליל יהיה מגניב. המראה יהיה פגז אבל מבחינת הטיונינג רכישת 4 לאחד תהיה ירייה באפילה. איך אני יודע מה מתאים לאופנוע הזה + ויסקו ? מה יתן עקומת מומנט טובה ?



 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסעפת שוב אצלי בחזרה משלמה והסתדרנו כספית.

צץ לי רעיון. ..

זוג צינורות הפליטה החלקים הבוקעים מהסעפת (המתנוססים בגאון במבט מקדימה) נראים נהדר והכרום שם תפס מעולה. חלודה צצה רק בתיבה המחוספסת שיושבת למטה מוסתרת. ראיתי אגזוזים שנעטפים ע"י "תחבושות" עמידות חום וחשבתי שבאנד כזה בצבע כסף, מגולגל בצורה יפה ואסתטית, רק סביב הסעפת, זה רעיון טוב על מנת לשמור עליה שלא תחליד.

1. הסעפת גם ככה נמצאת למטה וחוטפת אבנים. גם אם הציפוי היה מושלם, מתי שהוא הוא שוב ישרט. באנד כזה לא רק שיעכב חלודה אלא גם ישמור על הסעפת פיזית.

2. ציפוי בחו"ל הוא הוצאה כבדה. אפשר לקנות קסדה טובה בכסף הזה.

 

מישהו התנסה בבאנדים האלה ?

muffler_bandage.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרגוס,

שוחחנו על זה כבר בזמנו, אבל אזכיר זאת שוב. יש כל מיני אסכולות לרסטורציה:

אחת אומרת תתפרע. אתה רואה זה את בתוכניות שיפוץ אמריקאיות. כבר ראיתי שם חברה לוקחים קורבט סטינגריי ושמים לה ג'אנטים כסף של סוחר סמים מהארלם ופנאומטיקה מקרוסלה בסופרלנד שמרעידה את האוטו ברמזורים.

בקצה השני יש הפנאטים הדוגלים באותנטיות ושם אני. ה-GSX750ES (מקווה שאני לא נשמע אובר-דרמטי) הוא אחד הסוזוקים היפים אי פעם וזה יופי שעומד במבחן הזמן. שנות השמונים היו תקלה אסתטית חמורה ביותר. לבנות היו כותפות בחולצה ובנים נראו ככה

http://www.men-hairstyle.net/wp-content/uploads/2010/05/80s-hair.jpg אבל משום מה היו הרבה אופנועים עם יופי שעומד במבחן הזמן והם עוד יהפכו אופנועי אספנות מבוקשים. אי לכך ומכיוון שאין עוד כאלה אופנועים אני רואה עצמי אחראי לשמר את אותה קפסולת זמן של עיצוב כמו שהיא. חלק אינהרנטי מאותה תפיסה עיצובית היו ג'אנטים דקים ומוזהבים. בעיני זה מקסים וזה חלק בלתי נפרד מאותו אופנוע. היגוי מקרוני לא מזיז לי כי אם הייתי מחפש אדרנלין יכלתי לקנות קטמ קרוע באותו בכסף ולשים לו ג'אנטים סופרמוטו.

כפי שאתה יודע שמתי קפיצים לא פרוגרסיביים בהזמנה מיוחדת בטלסקופים ושמתי שוק אחורי של דוקאטי מונסטר אבל אלו דברים שלא פוגעים במראה האותנטי.

את קיט הויסקו קניתי לא בשביל ביצועים אלא פשוט כי כבר לא נותר מקום בבלוק לקיט בוכנות אובר סייז של סוזוקי.

המוטד שהבאת לינק אליו דווקא כן נראה קלאסי והוא בא בחשבון. אני אגיע לתל אביב שבוע הבא לראות אם מסתדר השיפוץ של הסעפת. אם הענינים מסתבכים, אמכור את האגזוזים המקוריים באיביי. זה יחטף מאוד מהר ואלך על 4 לאחד עם מראה של פעם.

לגבי הדודים 4 ל-1 שהבאת, המגאפון נראה נחמד ומתאים. אחרי הכל הכלים האלה גם השתתתפו פעם במרוצים :



http://www.rastec.nl/uploaded_files/gs700esracer.jpg

אתה בטוח שמגאפון מתאים ל-GSX750ES ?

מה שכן, לא קיבלתי תשובה לשאלת הטיונינג. הצליל יהיה מגניב. המראה יהיה פגז אבל מבחינת הטיונינג רכישת 4 לאחד תהיה ירייה באפילה. איך אני יודע מה מתאים לאופנוע הזה + ויסקו ? מה יתן עקומת מומנט טובה ?



 

 

ראיתי מתישהו בgsrecourses שרשור שעוסק במערכות פליטה עם קרוס רפרנס לדגמים אחרים של סוזוקי .

תנסה לפשפש שם בפורום.

 

דבר איתי כשאתה בת"א , ניפגש לקפה .

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...