Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציפוי כרום לסעפת פליטה של GSX750ES


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להעיר הערה, בעבר אופנועי סוזוקי השביתו מנועים אחרי שציפוי כזה או אחר התקלף מחלקו הפנימי של צינור האגזוז ונשאב אל תוך בית הצילינדר.

מניסיוני אל תבצע שום ציפוי פנימי, רק תדאג לשטוף טוב טוב את פנים הצינור אחרי ציפוי חיצוני כל שהוא ומייד להשתמש בחלק.

לצערי איכות הציפוי לאגזוזים בישראל נמוכה ביותר עד כדי הופעת נקודות חלודה באיזורים החמים יותר כבר אחרי שנה אחת ואף פחות.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במחילה....אומנם אופנוע אבל אוטוטו ...אספנות

:-)

 

.....

!

 

 

סיכמנו שאני אשלח לו את זה בדואר והוא יבדוק אבל הוא רמז שזה ידרוש עבודה מחדש עם ההוצאות הכרוכות.

 

מה עושים ? 500 שקל הלכו ככה לפח ?

 

ואם שלמה יאכל את החלודה שוב, הפעם בתהליך תקין ?

הרי בנושא החלודה הפנימית ש לי הוכחה שחור ע"ג לבן שהוא השאיר יציקת חלודה+חומצה שלא נוקזה כהלכה (ראה צילום למטה).

רוצה לאמר...אם תהליך ניקוי החלודה תבצע כיאות הרי יש סיכוי ליצור ציפוי תקין ?

 

לדעתי

אתה זורק כסף טוב אחרי כסף רע.

לדעתי תתחיל לחפש בebay או באתרים יעודיים אגזוז חליפי שדומה עד כמה שאפשר למקור.

אם תשלם עוד 500 ש"ח הפעם , ותוסיף את ציפוי הנחושת תגיע לדעתי להרבה יותר מאגזוז חדש

מה לעשות איכות ציפוי הכרום בארץ הוא ברמה נמוכה כרגע אם בגלל עבודת הכנה שלא מבוצעת כמו שצריך (קצת מחפפים כמו כל הישראלים)

ואם אולי בגלל אמבטיות לא נקיות מספיק או שילוב של שניהם

אם אתה ממש נעול על ציפוי ומוכן לשים את הכסף, תמיד אפשר לשלוח לציפוי בחול, אם תחפש בפורום תמצא מספר אנשים ששלחו לשם (ארה"ב ובריטניה) והתוצאות לדבריהם מעולות. (גם המחיר... :roll:)

 

בכל מקרה , מה עם קצת תמונות לחברה...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
רציתי להעיר הערה, בעבר אופנועי סוזוקי השביתו מנועים אחרי שציפוי כזה או אחר התקלף מחלקו הפנימי של צינור האגזוז ונשאב אל תוך בית הצילינדר

 

סגור על זה? איך בדיוק יכול לקרות שמשהו נשאב מהאגזוז אל הצלינדר ??? :? :?

פורסם
סגור על זה? איך בדיוק יכול לקרות שמשהו נשאב מהאגזוז אל הצלינדר ??? :? :?

חפש את הכתבה בגיליונות טורבו הישנים. אם אני זוכר , מדובר על אמצע שנות התשעים.

פורסם

אני חושב שהוא התכוון לשאיבת אום בקרבורטור של ההונדה 600 שהיתה עפה לצילנדר,

אני לא בטוח שיש אפשרות חזרה מכיוון הסעפת לתוך המנוע אבל אולי אני טועה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אני חושב שהוא התכוון לשאיבת אום בקרבורטור של ההונדה 600 שהיתה עפה לצילנדר,

אני לא בטוח שיש אפשרות חזרה מכיוון הסעפת לתוך המנוע אבל אולי אני טועה-רן

אתה טועה....

על זה נאמר, זכרוני זכרונו לברכה:lol: אנסה למצוא את הכתבה. נדמה לי שזה קרה במעבר לקירור נוזל מקירור אויר.

פורסם
אתה טועה....

על זה נאמר, זכרוני זכרונו לברכה:lol: אנסה למצוא את הכתבה. נדמה לי שזה קרה במעבר לקירור נוזל מקירור אויר.

 

אני אאמין לך רק אם תביא את הכתבה המקורית מחר בערב לטוביה למפגש! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אמת זאת הייתה בעיה בRים של 92 אם אני לא טועה.

גם במנוע 4 פעימות יש לחץ חוזר מהאגזוז, ולכן יש שאיבה מן האגזוז (מסתבר).

אבל, צריך לקחת בחשבון את עובי ציפוי האבץ לעומת ציפוי הכרום, וכמו כן אגזוז חלוד למוות לאוו דווקא יותר בריא למנוע.

 

כמו שאמרו, היות ומדובר באופנוע לא נדיר עם זמינות חלפים אני הייתי קונה משומש\חדש מחול וגומר את הסיפור.

הציפוי כרום הזה לא נראה יותר טוב מספריי צבע ניקל שעולה לכל היותר 100 שקל.

חבל על הכסף.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

גם לי זכור דגם של 750R שרק היגיע וכבר התחיל להרוג מנועים מהסיבה שהוזכרה , שאיבת חלקים מהאגזוז לצילינדר.

חושב שזה היה במעבר מדגם J ל K או משהוא בדומה.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
אמת זאת הייתה בעיה בRים של 92 אם אני לא טועה.

גם במנוע 4 פעימות יש לחץ חוזר מהאגזוז, ולכן יש שאיבה מן האגזוז (מסתבר).

אבל, צריך לקחת בחשבון את עובי ציפוי האבץ לעומת ציפוי הכרום, וכמו כן אגזוז חלוד למוות לאוו דווקא יותר בריא למנוע.

 

כמו שאמרו, היות ומדובר באופנוע לא נדיר עם זמינות חלפים אני הייתי קונה משומש\חדש מחול וגומר את הסיפור.

הציפוי כרום הזה לא נראה יותר טוב מספריי צבע ניקל שעולה לכל היותר 100 שקל.

חבל על הכסף.

אתה לא טועה, הבעיה הייתה ב 92 במעבר לקירור מים, לאחר מכן(דגמי 93) כבר לא הייתה בעיה.

אכן הציפוי הפנימי התפורר ובעזיבת גז נכנסו חלקקים הרסניים למנוע.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 


×
×
  • תוכן חדש...