Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון הצתה


irork
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מכונאי , שלא יודע לכוון הצתה :?:oops: .

 

חשוב לבדוק. לא די לכוון הצתה חשוב מאוד לבדוק אם המשקולות נפתחים ( מעלות) באיזה סיבובי מנוע וכמובן ווקום תקין (אם יש)

כאשר משקולות תפוסים ניתן להגיע לעבודת מנוע רגוע בסרק אך בתאוצה המנוע לא יגיב כמו שהוא צריך. ( כמובן תצרוכת דלק עולה)

כאשר מפלג תקין משקולות / ווקום / ציר תקין ללא חופש אין בעיה לכוון לפי האוזן אך לך תדע אם הפונקציות האלה עובדים.

ככול שסיבובי המנוע עולים המנוע זקוק ליותר קידומי הצתה ( משקולות ווקום ).

משקולות תפוסים או פגומים ווקום לא עובד המפלג ללא קידומים ונהפך לסטטי.

גם לא כול חשמלאי רכב יודע לבדוק ( או שאין לא סבלנות וזמן).

 

קובי

פורסם

קובי , הכל טוב נכון ויפה . אבל אם הרכב לא צילצל לפני הטיימינג ,

אז לא הגיוני שנדפקו המשקולות והקידום תוך כדי העבודה .

פורסם

חזרתי לנקודת ההתחלה,

האם משהו יכול להמליץ לי על חשמלאי באזור השרון או פתח תקווה שמתעסק עם כיוון הצתה ברכבים ישנים?

 

תודה

פורסם
חזרתי לנקודת ההתחלה,

האם משהו יכול להמליץ לי על חשמלאי באזור השרון או פתח תקווה שמתעסק עם כיוון הצתה ברכבים ישנים?

 

תודה

 

אם יש באפשרותך להשיג שעון ואקום, אדריך אותך שלב שלב לכוון הצתה באופן מושלם. לא מסובך כלל ידיים ימניות מפתח מתאים לבורג החיזוק ושעון ואקום זה הכל!!!(כן ירימו גבה חברי לפורום).

אך מנסיון של שנים זוהי הדרך המושלמת לכוון מנוע שהנתונים העכשווים שלו הם כבר לא כמו ביום שנוצר.

כיוון עם אקדח הצתה טוב למנוע תקין+ שרמת הואקום תקינה, להבדיל ממנוע ישן עם בלאי טבעי.

 

אגב, כאשר לא יודעים לכוון הצתה מסמנים את המפלג לפני הפירוק ואז צריך רק להחזיר לפי הסימון.....

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם
קובי , הכל טוב נכון ויפה . אבל אם הרכב לא צילצל לפני הטיימינג ,

אז לא הגיוני שנדפקו המשקולות והקידום תוך כדי העבודה .

 

בשום פנים ואופן לא התיחסתי לבעיה הספציפית שלך.

פשוט הדגשתי כי לא מספיק לכוון הצתה אלה לבדוק

גם את קידומי ההצתה.

ברור מאוד שהחלפת הטיימיג לא גרמה לבעיה במשקולות

ולא ביחידת הווקום.

 

 

לגבי הצילצול סיכוי סביר שהטיימינג לא במקום .

דבר ראשון וחשוב הוא לבדוק ביסודיות רבה אם רצועת הטיימינג בזימון המתאים.

 

בהצלחה קובי.

פורסם
קובי , הכל טוב נכון ויפה . אבל אם הרכב לא צילצל לפני הטיימינג ,

אז לא הגיוני שנדפקו המשקולות והקידום תוך כדי העבודה .

 

דרך אגב, שכחתי לשאול האם לאחר הרכבת הטיימינג נבדק שוב הזימון בוודאות ע״י בעל מקצוע?

 

קובי

פורסם

בפרוק של הטיימינג סומן הנקודה והרצועה החדשה הורכבה בדיוק במקום. אם היית מתפספסת שן אך ניתן לעלות על כך? וכמו שאמרתי הצילצולים נישמעים רק בהילוך רביעי ולא חזק.

פורסם
בפרוק של הטיימינג סומן הנקודה והרצועה החדשה הורכבה בדיוק במקום. אם היית מתפספסת שן אך ניתן לעלות על כך? וכמו שאמרתי הצילצולים נישמעים רק בהילוך רביעי ולא חזק.

 

בהנחה שהטיימינג נבדק והוא במקום שווה לעשות ניסיון קטן ( ללא מיכשור)

שחרר את המפלג תאחר אותו מעט כ--- 5. 7. מעלות בערך בדוק בנסיעה

אם הצילצול נעלם או נחלש כבר טוב אם עדין מצלצל תאחר עוד

שים לב אם תאוצת הרכב לא ירדה

קובי

פורסם

אכן לא דוקטורט,האוזן בהחלט כלי טוב,שעון ואקום הכי טוב.

סטרובוסקופ לא יעיל,כי הנתונים שנתן היצרן נכונים לדלק באוקטן נמוך שהיה אז.

היום רצוי לכוון עם סטרובוסקופ או שעון וואקום,לאחר כן לבצע כוון לפי האוזן,

במנוע חם להכניס להילוך רביעי,במהירות 50 קמ"ש לתת גז ולקדם עד שמצלצל מעט.

אם מצלצל לאחר מכן בעליות והאצות -לאחר מעט,עד שנוסעים בלי צלצולים ועם סחיבה טובה.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

×
×
  • תוכן חדש...