רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם בד"כ אני שייך לחובבי רכבי הספורט בייחוד הצרפתיות , לפני מספר ימים פגשתי מישהו שהוא בעל מספר רכבי אספנות והוא הכניס לי את הג'וק הזה לראש. בקיצור אני מעוניין לייבא רכב מארה"ב ומתמקד כרגע במוסטאנג V8 שנים 67-69 70-72 אני יודע שאלו דגמים שונים וכמובן אני מעוניין בגיר רגיל בלבד . מחיפושים שעשיתי עולה שייבוא רכב זול ככל שיהיה הינו כאב ראש במילים עדינות מצידם של עמיתנו מהשירות הציבורי של המכס ,עולה השאלה האם רכב כזה בארץ במחירים שבדקתי בסביבות 90-95K הינו מחיר סביר, כאשר המחירים בארה"ב ב E-BAY במכירות פומביות יכול להגיע לדגמים כמו מאך 1 שמורות ל 8000-15000 USD . ההתלבטות היא האם לנסוע/לבצע קנייה און ליין או פשוט להתפשר על המוצע בארץ. אני בט…
הודעה אחרונה מאת טל חסיד, -
- 2 תגובות
- 668 צפיות
נניח ואני מדבר על שברולט קורבט 73' שאני מעוניין לייבא אותה, האם הדבר יתאפשר בזמן שיש לה אגזוזים צדיים ? כי לפי מה שאני יודע הרכב לא יצא ככה מהמפעל, אלה שינוי שבא לאחר מכן. לפי מה שראיתי בארץ יש לפחות אחת (בצבע צהוב) בעלת sidepipes..
הודעה אחרונה מאת CamaroRS69, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, שאלת זיהוי קטנה מהו הרכב הנ"ל? איזה מודל? אני רק יודע שהיה שייך למשטרת בוסטון, לא יותר, אשמח לקבל תשובות מיודעי דבר, תודה מראש: kenworth man
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 958 צפיות
אחת הסדרות הבודדות שאני רואה בטלויזיה או בכללי היא Top Gear, אם זה הסדרה של ארה"ב או הידוע יותר של בריטניה. אני רואה קבוע את כל העונות והפרקים, וכל מי שגם רואה את הסדרה הזאת יודע שמידי פעם הם אוהבים לקחת שלושה רכבים משומשים ולבחון אותם בדרך של מסע עם הרכבים ובעונה התשיעית בפרק הראשון של ארה"ב זה מה שהיה עליהם לעשות בדיוק מה שכתוב בכותרת הכותרת נערכה לפי שם הפרק America's toughest & strongest truck מצרף את הפרק בחמישה חלקים: החלק הראשון http://www.youtube.com/watch?v=j5RdLE6zJAg&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. החלק השני …
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- 0 תגובות
- 651 צפיות
היי חברים אני סטודנטית לתקשורת אני צריכה לראיון קצר 2 אנשים שמעוניינים בראיון טלפוני. יש צורך באנשים שיש להם רכב אספנות ורצוי שהם משתתפים במפגשים של מועדון החמש. מי שמעוניין שיש לי מייל ל [email protected] זה משהוא קצר שלא יגזול מכם הרבה זמן.. תודה@
הודעה אחרונה מאת YAELGABY, -
שלום לכולם , אז הנה יש לי שרשור משלי .. במסגרת עבודתי אני כל היום בדרכים מירושלים עד אילת ונתקל בלא מעט רכבים שיענינו כאן את חברי הפורום , חלק מהתמונות העלתי בערב אבל אני מקבץ הכול לשרשור אחד - תהנו .
הודעה אחרונה מאת erez a, -
ענתיקות בפראג
מאת מצא- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בסוף השבוע האחרון בילינו את הימים והלילות בבירת צכיה - בעיר פראג. בד"כ איני מערב טיול עם האישה ברדיפה אחרי צילומי מכוניות ענתיקות ,אלה אם המאמץ שווה. במקרה הפעם נתקלתי במכוניות אספנות (אמיתיות)המשמשות את בעליהן לפרנסה, באישור הרשויות של צכיה, לטובת התיירות. אני משוכנע שרבים לפני שביקרו בפראג ראו את המכוניות הללו ולכן אפרסם תמונות בודדות. בשיחה עם אחד מבעלי המכוניות, הצעיר שבהם, על אופן אחזקת הרכב - תשובתו הייתה קצרה - את כל החלקים אנו מייצרים יש מאין. אחלתי לו פרנסה טובה וניהנתי לראות אותן מסתובבות בעיר ומושכות הן את מבט כולם והן תיירים לסיור. כמו כן צילמתי למזכרת ג'יפ 42 כמו של חברנו דורון סגל.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, השאלה שלי כזו: אני מעוניין לקנות רכב אספנות בארה"ב. המוכר טוען שיש לו TITLE אבל לא על שמו, אלא על בעלים קודמים. איך אפשר לדעת שהרכב אכן שלו, ושאין עליו עיקולים או שהרכב לא גנוב? לא הייתי רוצה לרכוש רכב, לשלוח אותו לנמל ואז הרשויות יעלו את ה VIN במחשב ויגלו שהרכב גנוב\מעוקל וכו'. איך אני יכול למזער את הסיכון. תודה, מאיר
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- 1 תגובות
- 679 צפיות
אם מכרתי רכב אספנות לאירופה או ארצות הברית מה האופציה הכי מהירה להוציא אותו מהמדינה לקונה המאושר ? אילו טפסים צריך אם צריך?
הודעה אחרונה מאת מרמורק, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ביום שלישי ה-24/7/12 אני חוגג יום הולדת 47 (באיחור של יום) בפאב הטוביה בי-ם. הזדמנות חגגית להיפגש כל החברים על כוס בירה טובה ותירוץ מעולה לנסיעה לי-ם. נפגשים החל משעה 21:30 ברח' שושן 8 (תבדקו בגוגל) למסיבה של כייף. הרכבים חונים בטווח נגיעה מהשולחנות ואין מה לדאוג. מחכה לכל החברים-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 4 אלף צפיות
בשיטוטיי באינטרנט נתקלתי ברנו 4 מדגם פיק-אפ. הכוונה לא לטנדרון בתצורה כמו של הקנגו אלא טנדר עם ארגז פתוח. האם זה דגם שיצא ככה מהמפעל, או יצירה יצירתית מקומית? האם הגיעו כאלו לארצנו הקטנטונת?!
הודעה אחרונה מאת redhorse, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
פרסומת של ליאו גולדברג לשברולט 1956 תמונת חזית: תמונת אחור: תמונת פנים: האם למישהו מכם יש עניין בקופסאת הגפרורים הזו?
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
דואר EMS
מאת dudi oknin- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי עשיתי בחודש האחרון 3 משלוחי EMS על מנת שהדברים יגיעו בהקדם באמת כל המשלוחים הגיעו לארץ בתוך שבוע אבל במדינת חלם הזו לא איתרו אותי למרות שהיה להם כתובת מלאה עם מיקוד והכל והחליטו להחזיר את המשלוחים חזרה לארה"ב כרגע פתחתי פניה בפניות הציבור ואני מחכה לתשובה למרות שאני בספק שהם יעשו משהו מישהו התנסה עם התהליך הזה קיבלתי לא מעט משלוחים דרך השירות הזה והוא היה מצויין וכל הזמן היו אותם נתונים אני לא יודע מה הסיבה שזה קורה בחודש האחרון מי שיש לו משלוחים תשימו לב האתר של הדואר לא מתעדכן תתקשרו כל יום לבדוק
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
ריפוד עור יבש
מאת gdiil-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכולם ביגואר שלי יש את המושבים המקוריים עם ריפוד העור המקורי. אחרי יותר מ- 30 שנה העור איבד את הרכות והגמישות ונראה לי שעוד מעט יתחיל גם להיקרע. שאלה. אם יש אפשרות לחדש אותו, להחזיר את הגמישות ואת הברק. אם כן, עם איזה חמרים ואולי אצל בעל מיקצוע שמישהו מכיר. אני מבאר שבע אבל מוכל להגיע לכל מקום לצורך כך. בתודה לכל המשיבים גדעון
הודעה אחרונה מאת Oren75, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם.אני באמצע שיפוץ האמזון.בניתי דשבורד ואני צריך כלים לקדיחת חורים לשעון 52 מ״מ ו 85 מ״מ.יש למישהוא כוסיות לקדיחה או רעיון איך מיצרים חור עגול ומדויק? עשיתי ניסיון ההשחזה.לוקח זמן ולא יוצא מי יודע מה עגול.עובי הפח 1.5 מ״מ.תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
נתקלתי בקושייה... יש לי ג'אנטים של פיג'ו 504 שאני רוצה לעשות להם איזון. הבעייה היא שלג'אנט אין פתח מרכזי (שבד"כ יושבת עליו קאפה) והוא סגור, מצורפת תמונה להמחשה (הג'אנט השמאלי), ולכן לא ניתן להרכיב אותו על מכונת האיזון. מישהו יודע איך ואיפה מאזנים ג'אנטים כאלה?
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם מישהו יכול להמליץ על אטרקציות מוטוריות בלונדון? כמובן שהעדיפות היא לרכבי אספנות-מוזיאונים, מפגשים וכדומה.... הדבר היחידי שמצאתי זה ה-LONDON MOTOR MUSEUM- מישהו ביקר שם? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ילדון ה-5 טורבו, -
-
מי יכול לזהות בשבילי את 2 המכוניות בתמונה?
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חם הגיעו מעט חברים, ובינהם נהג חדש!
הודעה אחרונה מאת jackh, -
שלום לכולם. לפניי כשלושה חודשים, ייבאתי מפרק מוט הגה חדש ומקורי עבור אלפא רומאו אלפטא GTV 1976-1986 את החלק רכשתי מבן אדם פרטי בארה"ב אותו איתרתי באחד מהפורומים של אלפא רומאו בחו"ל, היות ואין להשיגו עוד בחנויות, וגם כך מדובר בפרטי נדיר. בכ"א, לאחר הגעת החלק מארה"ב, דרך שרות EMS לדואר ת"א, קיבלתי בדואר מכתב מדואר\מכס ת"א שהחלק מעוכב מכס ודרוש אישור משרד התחבורה על מנת לשחררו. לא התעצלתי, וניגשתי עם הבקשה למוסך אלפא רומאו המרכזי של יבואנית אלפא רומאו סמל"ת. לאחר זמן לא מבוטל, והרבה בירוקרטיה והמתנה, קיבלתי מהם את האישור. שלחתי כמובן את הבקשה למר ראובן ברדה בת"א, והמתנתי לתגובה. לאחר כחודשיים ללא כל מענה, וחוסר אונים מוחלט כיוון שלא עלה בידי אפילו לתפוס אותם ב…
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לידיעת החברים. מפגש שפלה בנס ציונה יתקיים במתכונת מצומצמת מאד בשישי הקרוב. חברי המפגש הוזמנו להתארח במשק של אחד החברים ולכן מרבית החברים יעדרו. שבת שלום ולהתראות בהשקת האופל רקורד בשבוע הבא בנוקיה!
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
אופל קדט 82
מאת yechielc1- 0 תגובות
- 886 צפיות
כל מי שיש לו רכב דומה מוזמן להתכתב
הודעה אחרונה מאת yechielc1, -
- 0 תגובות
- 727 צפיות
בעוד שבועיים מתחילים לעבוד על הסרט בגדד אהובתי רשימה מדוייקת של תאריכים מקומות ומשתתפים תפורסם ביום שישי הקרוב במפגש הצפוני בארומה נשר רמז.... הבולדוג יהיה הכוכב
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תמונות מהיום,תהנו מהמכוניות ומהבחורות היפות. אריק
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
- 1 תגובות
- 702 צפיות
שלום ! יש לי קדילאק פלטאווד שנת 79 מנוע 425 נפח : 7000. מישהו יודע אולי כמה גז מזגן צריך למלות באוטו...?? באינטרנט אני לא מוצא שום נתון של כמות גז המזגן ,בשנה הזאת של הקדילאק... אבקש את עזרתכם.. תודה אסף.
הודעה אחרונה מאת רזי, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
משום מה חיפשתי בהיסטוריה מועדון מרצדס והגעתי לפורום כללי ולא לאספנות, אז אני מפרסם (גם) כאן: אני בעד חידוש מועדון מרצדס, שווה לנסות אני מוכן בעוד 3 חודשים פלוס מינוס עם 230 S שנת 66 שתיראה פחות או יותר כמו זו שבתמונה, ואשמח להצטרף למועדון MB עם יקום כזה. לא הייתי בונה על טיולים והרפתקאות בתור התחלה, אבל 3-4 מפגשים בשנה, בשיתוף ותאום מועדון ה-5 יכולים לבנות בסיס נחמד. יש למישהו רעיון איך להתקדם? לשלוח פרטים ולבנות רשימות אולי? בשלב זה, אני מוכן לרכז רשימות שכוללות: שם סוג רכב מס טלפון תגובות PLEASE למהירים שרוצים לשלום פרטים, בשלב זה תשלחו ה"פ בהצלחה! תמונות מוקטנות שצורפו
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
המותג רקורד חוגג שנה הבאה 60 (!) והפך ברבות השנים לאחד המותגים הנימכרים ביותר בעולם הרכב. בשנת 53' הוצגה בגרמניה לראשונה האולימפיה רקורד, ואחריה האולימפיה רקורד P1 בעלת השמשה הקדמית הפאנורמית. השם רקורד לבדו, וספירת הדגמים באותיות החלו בשנת 63' עם הצגת הרקורד A שיוצרה בין השנים 63' ל 65', החליפה אותה הרקורד B שיוצרה בין 65' ל 66', בשנת 67' הוצגה הרקורד C שיוצרה עד 71', אותה החליפה הרקורד D שיוצרה בין 72' ל 77' ואותה החליפה הרקורד E שיוצרה מ 77' עד 86'. מהדגם הראשון הרקורד מוצבה כמכונית משפחתית גדולה למדי, שמרנית בעיצובה ועוד יותר שמרנית במיכלליה המכאניים. הרקורד זכתה להצלחה גדולה מהיום בו הוצגה, והקהל הגרמני השמרן קנה אותן בהמוניו, כשעיקר הלקוחות היו בני מעמד הבני…
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
שלום חברים. שאלה קצת בעייתית ואולי סובייקטיבית, אבל מסקרנת. יש כלל אצבע שקובע אחרי כמה שנים על הכביש רכב נחשב ישן?
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
ליאור שכחת משהו שם: מי-ם בשיא החום המפלץ המדהים החברים ואני עד לפארק הנדיב בזכרון , היה מגניב-רן
הודעה אחרונה מאת UFD41, -
אחת המכוניות הנחשבות מאז ומתמיד בעולם הרכב, אלפא רומאו ג'וליה שנולדה ב-1962 חוגגת 50 שנים, המכונית הראשונה של אלפא רומאו (ואולי בכלל) שנבדקה במנהרת רוח, בעלת מקדם גרר שעד היום נחשב מדהים 0.34 (יש שטוענים 0.33). מכונית שנחשבה לספורט סלון בעלת ביצועים מדהימים לתקופתה, גם כיום מנוע 1300 שמפיק 90 כ"ס על פחות מטון משקל נחשב כיחס טוב, המרווח בין הסרנים ויחס המשקל עשה אותה למאוד מאוזנת. היא יוצרה עד לשנת 1978. הג'וליה מזוהה לרבים במכונית המשטרה שכיכבה באינספור סרטים. לי אישית זוהי המכונית "שעושה" את זה הכי הרבה. אז נרים כוס לזכרו של ממציא הג'וליה הדוקטור הורציו סאטה
הודעה אחרונה מאת reuven,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 563 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- amosbmw
- yahaga
- דוד495
- Pavlik
- גולדן191
- SlowRide
- beresford
- נעם101
- Avia
- סולל הדרך
- Renaultrap
- danbr
- במבליק
- stx
- nglancer
- blackpolo
- sperial
- gpro
- פריג'י
- Igalz
- asaf41
- Fraysa
- wee~man acuna
- mikyl
- fatboy1340
- rev-Match
- eran_k
- Rongaflugen
- ברווז
- Assafo2
- נולד לליסינג
- עוזי ל
- eladns
- DanielGangsta
- daniel.asu
- gpm11
- yoni2sh
- SurfHigh
- djmeir13
- chrono
- TheArcane
- lanosforce
- Sh123454
- Shmelov
- אהרן ג
- פינדר
- falou
- davemustaine87
- חד אופן
- itzik123
- שביט
- גור אדם
- אלעדית
- David32
- RedLabel
- asmily
