רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
מפגש בנוקיה 13.07.2012 1 2 3
מאת rOOmUSh- 39 תגובות
- 5 אלף צפיות
*** לבקשת מספר משתמשים בשרשור זה נמחקו תמונות עם לוחיות רישוי גלויות ***
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
- 11 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
ממתין לי טמבון לרכב באנגליה והמחירים לשילוח אוירי דיי מופרזים עבורי. היש חברה אמינה לשילוח ימי מאנגליה לישראל? על החברה לאסוף את הטמבון מהספק. אשמח לתגובות מבעלי ניסיון. תודה. אסף.
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לאור מספר הגנבות לאחרונה יש את המוצר הבא GPS מעקב פשוט מכניסים סים של טוקמן ואז יש אפשרות להתקשר למספר ואז שומעים את כל הנעשה ברכב וגם יש אפשרות לאתר אותו על המפה פשוט שווה ומומלץ בארץ המוצר עולה בין 1200 ל1500 אבל יש איביי שם אותו המוצר והחברה עולה פחות מ50 דולר http://www.ebay.com/itm/Spy-Mini-GPS-Tracker-Drive-RealTime-GPS-GSM-GPRS-Tracking-System-/221068045992?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3378aeaea8&vxp=mtr
הודעה אחרונה מאת eladns, -
- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הג'ימי שלי כבר לא ילד האמת היא שהוא מגיע לגיל שלושים בעוד כמה חודשים מנוע 5.7 קרבורטור של edelbrock בלי מחשב בלי הזרקה אפילו צ'וק אין. המנוע מניע בנגיעה ממש מבייש כל רכב חדש שאני מכיר. אבל אם לוחצים על הגז במהירות מטורים סרק המנוע כבה זה קורה גם לאחר כמה דקות שהמנוע עובד (ז"א מנוע לא קר) אם אני לוחץ על המצערת בצורה הדרגתית אין שום בעיה להעלות טורים אבל אפילו לחיצה על הדוושה מ-0 לחצי מצערת גורמת למנוע להכבה. אני מעריך שהבעיה היא בקרבורטור, אבל איפה? כשהמנוע בסרק הוא נשמע עגול גם כשאני מעלה טורים ושומר עליהם המנוע עדיין נשמע עגול
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איזה יום אני וחבריעה נסענו לנו הבייתה ובדרך ראיתי שלוש מכוניות נוסעות להן לאיתן, החלטתי לנסוע אחריהן, נראה לאן נגיע, חשבתי. אחרי שאנחנו נוסעים כבר דיי הרבה זמן, החלטתי לברר לאן נוסעים, עצרנו ליד אחד הרכבים ברמזור ושאלנו לאן אנחנו נוסעים. הוא בתורו טען שגם הוא הגיע באיחור ואנחנו פשוט נצטרך לעקוב אחריהם ולגלות. אחרי עוד נסיעה קצרה הגענו למה שנראה באותו רגע כמו רחוב באמצע שום מקום אם בערך 10 מכוניות (כמובן מיותר לציין שרובן במצב מצויין) ישנות שעומדות לצד הדרך. כמובן שמייד נשלפה המצלמה (ותודות לחברה, שהחליטה שהמצלמה פשוט תהיה אצלה בתיק כל הזמן) והתחלתי לצלם. תוך כדי סשן אינטנסיבי אחד האנשים יוצא אלינו החוצה (אחרי שכולם נעלמו להן פתאום, אבל אני מה 'כפת לי, את המכונ…
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- 2 תגובות
- 993 צפיות
שלום לכם, הגיע הזמן לחדש את הברקסים בקורבט. באינטרנט יש מלא סוגים, בעיקר ב http://www.zip-corvette.com מתלבט בין סט רגיל של דיסקיות לבין דיסקיות קרמיות. יש לציין שכרגע מערכת הבלימה היא סטנדרטית. האם ניתן להרכיב סט דיסקיות קרמיות עם דיסק סטנדרטי? חגי
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
קורס מכונאות 1 2
מאת grand cherokee-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום לאחרונה נתקלתי במכונאי בעל מוסך מסוג אחר ( יש כאלה ) . הכוונה היא לרמת המקצועיות ולא פחות מזה ואולי יותר - אמינות. לאחר שיחות ארוכות על רכבים הוא אפילו הזמין אותי להביא את הנבלה שלי , להרים אותה על ליפט ו"להתלכלך" , וזאת ללא תמורה כלשהי אלא למען ההנאה בלבד. תוך כדי דיבור הוא זרק רעיון שעלה בראשו לעשות קורס קצר בהכרת המנוע ומכלולי הרכב ללקוחותיו , דבר שלא היה עולה בראש של מכונאי "רגיל" . הדבר גאוני לפי דעתי כי הוא מביא את בעל הרכב לרמה מסויימת של הבנה , ומצד שני , כמובן , לרוב האנשים אין את הזמן לעשות את הדברים בעצמם ןלכן יזכרו לו חסד ויביואו את רכבם אליו לטיפול , וזאת בביטחון מלא שאף אחד לא ידפוק אותם. ופה אני מגיע לנושא עצמו - שאלתי אותו אם …
הודעה אחרונה מאת petrolhead-18, -
-
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
סליחה, אני חדש בפורום ולא ראיתי את הפוסט הישן של השאלה הזו. אשנה את שאלתי -> האם שווה לרשום חיפושית שנת 80 כרכב אספנות?
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 4 תגובות
- 855 צפיות
שלום, אני בשלבים של רכישת רכב אספנות, לרכב המדובר אין רשיונות בתוקף כרגע, איך מעבירים בעלות - האם ניתן דרך הדואר או צריך לגשת למשרד הרישוי?
הודעה אחרונה מאת אאבי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קיבלתי היום בשמחה את החוברת החדשה של האבטומוביל. כל הכבוד לבני הספל, קובי מילוא ושות' על המאמצים והימים והלילות בהם השקיעו עבודה רבה ולמשפחתו של גידי אשכנזי ז"ל שאיפשרה את הגישה והשירותים של בית הדפוס שלה על מנת להוציא את החוברת. תודה לכותבים: קובי מילוא בני הספל, שמרון אנגל שביצע את מבחן הרכב, לדרור וסרשטיין על השיתוף בשיפוץ וליוסי שומרוני על הכתבה המרתקת שלו. חוברת ממש מוצלחת. המשיכו בעבודה הטובה! מחכה כברלחוברת הבאה... נ.ב. אני משוחד כשתקבלו את החוברת תבינו...
הודעה אחרונה מאת סמי סביב, -
-
לחברים שלום. כמידי שנה, נצא לסופ"ש בכינרת. גם השנה יהיה זה מפגש של החברים מהשרון וחברים מהמפגש הצפוני. הטיול יתקיים בימים שישי ושבת 13-14.7.2012 . ליוצאים מהשרון: נפגש ביום שישי בתחנת סונול שבצומת רעננה, בשעה 10:40, בשעה 11:00 נצא לכוון צפון, בנסיעה רגועה. נפנה מזרחה לכוון עפולה, ונבצע חניית ביניים במגידו. נמשיך בכביש המוביל ליבנאל ומשם נרד לכנרת. ליוצאים מחיפה: תימסר הודעה על סדרי הנסיעה על ידי אמוץ/דודי. נחנה בצורה מאורגנת, בחניון שבחוף שיקמים, (יש בו שירותים ומקלחות), כאשר מקום הלינה והרחצה צמודים לרכבים לחלוטין. מי שמעוניין יכ…
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
לחברי הפורום שלום רב! אני צריך את עזרתכם בייעוץ בנושא : לא מזמן קניתי רנו 12 אספנות (82') ועשיתי לה צבע חדש עכשיו אני צריך לסדר לה קצת בפנים...המצב שלה לא כ"כ גרוע אבל אני רוצה שיהיה חדש אבל יש לה הרבה בעיות חשמל ובזה אני צריך קצת עזרה א. איפה אפשר להשיג צמות/חוטים צבעוניים כדי להחליף את הישנים ב. אם מישהו יכול לתת איזה הסבר על מערכת החשמל ברכב או איזה טיפים.... שצריך לשים לב אליהם....אני ישמח מאוד תודה מראש.....
הודעה אחרונה מאת אאבי, -
טיול לאילת
מאת baiker1- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום חברים גולדוינג אספנות יורדים לסופ"ש באילת 14-16.6 מלון פירסט-קלאב עלות ליחיד 360 ש"ח ל2 לילות חצי פנסיון לזוג 720 ש"ח. לפרטים והרשמה אפשרי במייל או לסלולרי 0522618051 שבו טוב איציק דר
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
- 1 תגובות
- 840 צפיות
זו הרנו העתיקה ביותר בישראל, עם יותר משמונים שנה על השעון. רק מעטות מסוגה שרדו בעולם כולו. מאז ששופצה בדייקנות זכתה לפרסום רב במדיה הכתובה והדיגיטלית, ואפילו השתתפה בסרט. למרות השיפוץ והפרסום, הפרטים שהתפרסמו עד כה על ההיסטוריה המוקדמת של הסלבריטאית מהשרון היו מעטים וחסרים. קבלו את הסיפור על המונהסיקס - ארכיאולוגיה מוטורית בין פאריס, שטרסבורג וגת-רימון: http://israelmotorindustry.org/renault-monasix-1931-israel
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 1 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הפונטיאק סולסטיס שיצורה הופסק ב 2010 חוזרת ובגדול. בתחילה דיברו על כך שחברת דלוריאן תייצר אותו תחת המותג דלוריון... עכשיו אני קורא שחברה ספרדית בשם TAURO קנו את פס הייצור והלבישו לו מנוע קורבט. http://www.motorauthority.com/pictures/1077171_spains-tauro-v8-spider-based-on-the-pontiac-solstice_gallery-1#100393941 באופן אישי אני שמח שהשאירו את היצירת אומנות הזו על הכביש לעוד כמה שנים. רכב משגע הסולסטיס, לפחות בעיניי.
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לאבא שלי טנדר שברולט 4.1 ליטר משנת 1983 ואנחנו לא יודעים כמה כוחות סוס יש לו יש מישהו שיודע?אוטו מצוין היחיד בארץ scottsdale 10
הודעה אחרונה מאת kobi.idan2, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 808 צפיות
החלטתי למרות הכל לצאת לסבב נוסף של שידרוג המיפלץ, ההגיון מחייב. יש לי כמעט הכל לצורך השיפוץ הקוסמטי ודי מתסכל אותי לרכב כפי שאני רוכב היום, עד עכשיו רכשתי את כל החלקים והם צרכים לעבור צביעה להתאמת הצבע, החלפת הדאון פיפיס שכבר ברשותי ומה שחסר להשלמת המראה המושלם והנקי הם צמד משתיקים 40 מ"מ. העניין שבארץ אין להשיג, בחו"ל הם יקרים מאוד בעיקר בגלל המשלוח לארץ ובאי ביי ניתן להשיג בקלות יחסית אגזוזים מושלמים אבל קצת משומשים השאלה: במידה ולא יהיה לי על מי להפיל הבאת שני משתקים (ניראים כמו RPG) במזוודה. האם לפי נסיונכם יהיה ניתן להכניסם לארץ ללא בעיות מכס/משרד התחבורה ע"י משלוח רגיל בדואר? -רן
הודעה אחרונה מאת erand70, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 915 צפיות
הנה סרטון קצר על בנייה של אחת מ 131 רגילה: http://youtu.be/T1hUVh7B8fo
הודעה אחרונה מאת נמרוד_פוקוס, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום רב. מידי פעם צצות לי הזדמנויות של רכבי אספנות פוטנציאלים, לא תמיד אני זריז לרכושם או לא תמיד אני מוכן לזה באמת. עכשיו יש לי ממש הזדמנות אדירה לרכוש vw golf mk1 1982 רשיונות הרכב מוקפאים זה 4 שנים עוד מ2008 הרכב עומד בחניה אך לא מוזנח, אותו אדם דואג לסוע איתו מידי פעם באזור הכפרי שלו (ידוע לי שלא חוקי) מטפל בו מכנית וכד', סך הכל הוא נראה בסדר גמור. אז עכשיו אחרי 30 שנה שהוא עדיין לא הוכרז לאספנות אני מעוניין בהליך הזה. מהי הפרוצדורה? הרי אין אגרות לשלם, האם צריך לשלם את האגרה הנוכחית ולגשת לטסט ואז לשנות לסטטוס אספנות? מהו ההליך אם אפשר הסבר מעט יותר מעמיק.
הודעה אחרונה מאת naorn, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לאחר כל טיול אני שומע בין החבר'ה שזהו, הגענו ל"טופ" לא יכול להיות טיול יותר כייפי מזה, היום שוב שמענו את זה . נסענו צפונה, ביקרנו במבצר יחיעם, בכנסיה בתרשיחא (כולל הסברים מאם המנזר), טיילנו בסמטאות השוק, נסענו בכבישים מדהימים ואכלנו עד שובע. את התמונות ניתן לראות בקישור הבא הפתוח לכל: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.355119217892072.76610.100001819902127&type=1&l=da0383d68c
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
לחברים שלום. מי יכול לעזור או להדריך אותי במציאת סט רינגים ומיסבים לבריסקה/קונטסה 900
הודעה אחרונה מאת irit1122, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם אולי משהו יודע מה עושים בבעיה שניתקלתי? הסיפור הוא שיש ברשותי אופנוע ישן מאוד שנמצא בשטח ביתו של סבי זל מצאתי לפי מספר מנוע ושילדה את הבעלים האורגינלים של האופנוע ,התברר כי הבעלים נפטר לפני עשרות שנים וכמו כן אשתו,בבדיקה נוספת התברר גם כי אין לבעלים ילדים כלומר יורשים ואין דורש לאופנוע ,אני רוצה מאוד לשפץ את האופנוע לזכרו של סבי , מה עושים??? תודה לכל מי שיוכל לעזור זה חשוב מאוד
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
במהלך חופשה בארה"ב הגעתי לעיר AUBRUN שליד סקרמטו קליפורניה. הזדמנתי למפגש רכבי אספנות הנירך שם בתקופת הקיץ בכל שבת שניה של החודש. לצורך המפגש נסגר רחוב שלם לתנועה משעות הצהרים עד השקיעה, לאורך כל כל הרחובות חונים רכבי אספנות כאשר בעלי הרכב מוציאים כסאות מתקפלים, אוכל ושתיה ויושבים לידם. היו שם רכבים משנות העשרים ואילך וכמובן רכבי שרירים עם הרבה מאד שיפורים, מצאתי לנכון לשתף את קוראי הפורום בחוויה.
הודעה אחרונה מאת Zami Zemer, -
- 1 תגובות
- 683 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4255706,00.html
הודעה אחרונה מאת redhorse, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הנה משהו שנשלח אלי - 1956 לערך, פררה איטליה, סדנת האחים מורלי לעיצוב ובניית גוף רכב. זוהי אוסקא 1100 מרוץ, וכל התהליך נמשך פחות מ 100 שעות. מרתק: אלעד
הודעה אחרונה מאת yairw, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 780 צפיות
לצורך פרוייקט אני צריך לדעת את מספר הצבע של פיאט פנדה (צבע סגול) ולא הצלחתי להשיג אותו בחנויות צבע ואמרו לי להביא את המ"ס והם יכינו לי .. חיפשתי הרבה ברשת לאתר את המק"ט לא עלה בידי אשמח לבקש עזרה
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
האם מישהו יכול להמליץ על אטרקציות מוטוריות באזור ברלין? על meilewerk כבר שמעתי, אבל רציתי לדעת אם מישהו מהפורום מכיר מקומות מעניינים (שקשורים לרכבים/ מוטוריקה)- בין אם אספנות או לא (למרות שיש העדפה לאספנות ) תודה!
הודעה אחרונה מאת gabyglazer, -
- 0 תגובות
- 643 צפיות
בבקשה: http://www.youtube.com/watch?v=G0eIVfr5Dck קךשג
הודעה אחרונה מאת elads, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
איך אפשר לראות בעין את ההבדל בין מנוע שברולט למנוע פונטיאק? הכוונה למנועי V8
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 1 תגובות
- 644 צפיות
שלום.. אשמח שתעזרו לי לענות.. יש לי רכב ענתיקה.. ויש לי תו נכה כשאשר שמעתי שכבר יש טסט פעם בשנה במקום פעמים.. התחלתי לעשות טסט ולאחר כמה חודשים קיבלתי מכתב רישוי וטסט עדיין בתוקף פעמים בשנה.ופניתי למשרד רישוי לפקידה ושאלתי למה פעמים בשנה לאחר שאושר לפעם בשנה רק לרכב אספנות..ומה פקידה אמרה זה אפילו נשמע כמו אפלייה..ואמרה בגלל...שיש לי תו נכה ופטור מאגרה לכן עושים לי פעמים ואם אוותר תו נכה לאגרה רגיל ל380 ש"ח לשנה..והופתעתי לשמוע..וזה עוד פוגע יותר לנגישות.. השאלה זה נכון או לא?איך אוכל לפנות לאיש נכון שיטפלו בעניין כשוויון בלי קשר פטור אגרה או עם אגרה זה עדיין בעיקרון רכב אספנות..... אשמח לשמוע תגובות..
הודעה אחרונה מאת elkmino,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
