Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס מכונאות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

לאחרונה נתקלתי במכונאי בעל מוסך מסוג אחר ( יש כאלה ) . הכוונה היא לרמת המקצועיות ולא פחות מזה ואולי יותר - אמינות.

לאחר שיחות ארוכות על רכבים הוא אפילו הזמין אותי להביא את הנבלה שלי , להרים אותה על ליפט ו"להתלכלך" , וזאת ללא תמורה כלשהי אלא למען ההנאה בלבד.

תוך כדי דיבור הוא זרק רעיון שעלה בראשו לעשות קורס קצר בהכרת המנוע ומכלולי הרכב ללקוחותיו , דבר שלא היה עולה בראש של מכונאי "רגיל" . הדבר גאוני לפי דעתי כי הוא מביא את בעל הרכב לרמה מסויימת של הבנה , ומצד שני , כמובן , לרוב האנשים אין את הזמן לעשות את הדברים בעצמם ןלכן יזכרו לו חסד ויביואו את רכבם אליו לטיפול , וזאת בביטחון מלא שאף אחד לא ידפוק אותם.

ופה אני מגיע לנושא עצמו - שאלתי אותו אם הוא יסכים לארגן קורס קצת יותר מורכב של בין 10-15 שיעורים למספר חבר'ה שיש בידיהם רכב אספנות כזה או אחר וייתן בידיהם מספר כלים וטיפים איך לטפל ברכביהם ( כמובן , בתשלום ) והוא אפילו שמח .

הוא אמר שאם יתארגנו בין 5-10 אנשים ליום אחד אחה"צ בצורה קבועה , הוא ישמח להעביר קורס כזה ( תיאורטי ומעשי !!! ) .

מי שמעוניין בכך שישלח מייל אליי ואני אחבר את הקצוות .

אגב , המוסך בבנימינה .

אסף

פורסם

נראה נפלא מבחינתי

 

עד השורה

 

שלום לכל חברי הפורום

....

 

אגב , המוסך בבנימינה .

אסף

 

 

ואז המחשבה של לנסוע מרחובות לבנימינה.....:?:|:-(

 

בהצלחה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אשמח להצטרף יכול להיות כף גדול

דרך אגב , למה לתת כנוי "נבלה" ועוד שלי !?

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
שלום לכל חברי הפורום

לאחרונה נתקלתי במכונאי בעל מוסך מסוג אחר ( יש כאלה ) . הכוונה היא לרמת המקצועיות ולא פחות מזה ואולי יותר - אמינות.

לאחר שיחות ארוכות על רכבים הוא אפילו הזמין אותי להביא את הנבלה שלי , להרים אותה על ליפט ו"להתלכלך" , וזאת ללא תמורה כלשהי אלא למען ההנאה בלבד.

תוך כדי דיבור הוא זרק רעיון שעלה בראשו לעשות קורס קצר בהכרת המנוע ומכלולי הרכב ללקוחותיו , דבר שלא היה עולה בראש של מכונאי "רגיל" . הדבר גאוני לפי דעתי כי הוא מביא את בעל הרכב לרמה מסויימת של הבנה , ומצד שני , כמובן , לרוב האנשים אין את הזמן לעשות את הדברים בעצמם ןלכן יזכרו לו חסד ויביואו את רכבם אליו לטיפול , וזאת בביטחון מלא שאף אחד לא ידפוק אותם.

ופה אני מגיע לנושא עצמו - שאלתי אותו אם הוא יסכים לארגן קורס קצת יותר מורכב של בין 10-15 שיעורים למספר חבר'ה שיש בידיהם רכב אספנות כזה או אחר וייתן בידיהם מספר כלים וטיפים איך לטפל ברכביהם ( כמובן , בתשלום ) והוא אפילו שמח .

הוא אמר שאם יתארגנו בין 5-10 אנשים ליום אחד אחה"צ בצורה קבועה , הוא ישמח להעביר קורס כזה ( תיאורטי ומעשי !!! ) .

מי שמעוניין בכך שישלח מייל אליי ואני אחבר את הקצוות .

אגב , המוסך בבנימינה .

אסף

זה כבר קיים בתחום האופנועים

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם

מעוניין מאוד. יוזמה ממש מעולה, כבר הרבה זמן חיכיתי לדבר כזה - אנשים עם ידע המעוניינים להעביר את הידע הלאה בצורה מאורגנת. מקווה שמספיק יהיו בפנים והצליח להרים את זה. אני ממליץ שכשתגיע למספר משתתפים מעט גבוהה ממינימאלי תעביר פרטים קונקרטיים כדי שמשתתפים לא מפלי בגלל יום לא מתאים. מחכה לעדכונים.

פורסם

אם מתאים- אני בפנים.

פרטים?

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

×
×
  • תוכן חדש...