Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הג'ימי שלי כבר לא ילד :-D האמת היא שהוא מגיע לגיל שלושים בעוד כמה חודשים

מנוע 5.7 קרבורטור של edelbrock בלי מחשב בלי הזרקה אפילו צ'וק אין.

המנוע מניע בנגיעה ממש מבייש כל רכב חדש שאני מכיר.

אבל

אם לוחצים על הגז במהירות מטורים סרק המנוע כבה

זה קורה גם לאחר כמה דקות שהמנוע עובד (ז"א מנוע לא קר)

אם אני לוחץ על המצערת בצורה הדרגתית אין שום בעיה להעלות טורים

אבל אפילו לחיצה על הדוושה מ-0 לחצי מצערת גורמת למנוע להכבה.

 

אני מעריך שהבעיה היא בקרבורטור, אבל איפה?

 

כשהמנוע בסרק הוא נשמע עגול

גם כשאני מעלה טורים ושומר עליהם המנוע עדיין נשמע עגול

פורסם
הג'ימי שלי כבר לא ילד :-D האמת היא שהוא מגיע לגיל שלושים בעוד כמה חודשים

מנוע 5.7 קרבורטור של edelbrock בלי מחשב בלי הזרקה אפילו צ'וק אין.

המנוע מניע בנגיעה ממש מבייש כל רכב חדש שאני מכיר.

אבל

אם לוחצים על הגז במהירות מטורים סרק המנוע כבה

זה קורה גם לאחר כמה דקות שהמנוע עובד (ז"א מנוע לא קר)

אם אני לוחץ על המצערת בצורה הדרגתית אין שום בעיה להעלות טורים

אבל אפילו לחיצה על הדוושה מ-0 לחצי מצערת גורמת למנוע להכבה.

 

אני מעריך שהבעיה היא בקרבורטור, אבל איפה?

 

כשהמנוע בסרק הוא נשמע עגול

גם כשאני מעלה טורים ושומר עליהם המנוע עדיין נשמע עגול

 

יש פה גדולים ומומחים ממני, אבל מניסיוני המועט שווה לבדוק את תקינותה של משאבת התאוצה.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

אני מאמין שהאדלבורק בנוי די דומה להולי, ובהולי אני יודע שמצב כזה אומר ש - accelerator pump cam לא מתאים, בהולי הם מסומנים בדרגות לפי צבעים.

זה יושב על המנוף של התאוצה בקרבורטור ובדר"כ יש ממנו מנוף למשאבת תאוצה.

השאלה המתבקשת, לפני שהתחלת את השיפוץ הוא עבד רגיל במקרה כזה?

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
יש פה גדולים ומומחים ממני, אבל מניסיוני המועט שווה לבדוק את תקינותה של משאבת התאוצה.

 

קטונטי אבל אנסה.

הסר את בית הפילטר עם הפילטר כמובן, הבט לתוך הקרבורטור, בדוק אם

בלחיצה מהירה (חזקה) על כבל הגז המזרק מתיז. ההתזה צריכה להיות

כמובן ארוכה ולא בטיפטוף. הבדיקה מתבצעת עם מנוע כבוי.

 

בהצלחה

קובי

פורסם

שלום

לא משנה מי מה מו.

מערכת ההאצה לא תקינה.

צריך לפרק את הקרבורטור ולתקן או לשפץ קרבורטור.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מערכת האצה! בוא תפצוץ בעוד שמות בומבסטים... אם הדיזות סתומות פירוק המכסה של המצוף וקצת ספרי קרבורטור יסדר את העניין. :roll:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

זה אדל לא הולי

זה לא מתפרק כמוהו

בכל אופן לא מכיר את הקרב הזה אבל לפי התיאור יש לך עודף דלק

תתחיל עם בדיקת פלאגים תראה מה הצבע שלהם . תחליף אם לא החלפת אותם ואת החוטים ותקבע מרווח של הפלאגים לפי נתוני יצרן ( במידה ועברת ממערת פלטינות לאלקטרונית הספר לא מעניין אותך וזה כבר תלוי במערכת שיש לך )

אחרי זה תראה אם יש שיפור

אם עדין קורה תבדוק אם יש שפריץ או טפטופים מהשפריריצרים ואם יש דליפות דלק במצב סרק

הלועות צריכות להיות יבשות לא רטובות

 

תגיע לשלב הזה תגיד מה קורה שם ותמשיך הלאה

 

אם אין לך ידע והבנה לך לבעל מקצוע שיכוון לך את האוטו , ( אחד שיודע לכוון כאלו שמשחקים עם הברגי סרק קצת וקוראים לזה כיוון )

אתה יכול לעשות נזק למנוע וכיוון לא טוב תפסיד הרבה כח

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

זה הקארב׳ הכי פשוט בעולם, יש לך סרטונים ביוטיוב איך לפרק אותו לגורמים ולהרכיב אחרי ניקיון,נקיון יפתור את לפי דעתי,

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם
מערכת האצה! בוא תפצוץ בעוד שמות בומבסטים... אם הדיזות סתומות פירוק המכסה של המצוף וקצת ספרי קרבורטור יסדר את העניין. :roll:

 

 

שלום.

 

זהוא אותך חיפשתי המכונאי התותח של הפורום!!!

בו תלמד אימרה יפה "אם תשתוק יחשבו שאולי אתה חמור אבל אם תפתח את הפה אז כולם יראו שאתה חמור"

וואלה התעלתי על עצמי להיות עדין ואדיב

בקיצור אני לא היתי ממליץ לאף אחד להקשיב לידע המופלג שלך בקרבורטורים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ערן שלום, אני ממליץ לך לגשת לאיציק ראובני ברעננה לכיוון הצתה וקארבורטור.

אני לא חושב שיש מישהו בארץ שפירק וכוון יותר ממנו הולי או אדלברוק.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

תודה לכל המגיבים (גם לאלא שהצליחו להתעצבן תוך כדי)

 

בזמן שהמנוע עובד יש ריח חריף מאוד של דלק ביציאה מהאגזוזים, כאילו הוא לא ממש שורף דלק אלא רק מעביר אותו דרך המנוע :lol:

זה ביחד עם הקו הכללי שליווה את רוב המגיבים (קרבורטור) מוביל אותי למסקנה שצריך לעשות ניקוי/שיפוץ/כיוון לקרבורטור.

בגלל שהרכב כרגע בלי רשיון אז אין לי אפשרות לנסוע לעשות כיוון כזה, מצד שני בצורה כזו אין סיכוי שהרכב עובר טסט במדד של זיהום.

 

נראה לי שמה שאעשה זה לסיים את כל ההכנות לטסט ואז רשיון זמני ונסיעה לשיפוץ הקרבורטור לפני ההגעה לטסט.

×
×
  • תוכן חדש...