Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שהמצב אבוד ברגע שהרכב מגיע לשטחים. מה יעזור לך שתדע כי הרכב חונה ברחוב סאלח א דין ברמאללה?! המשטרה לא תגיע לשם, גם לא יס"מ, לא מג"ב ולא אתג"ר. חבל על הכסף ועל שתאכל את הלב!

Aerodynamics are for people who can't build engines - enzo ferrari

פורסם

שכחתם שבאותה מידה יש מכשירים שחוסמים את הקליטה של המכשיר והם אפילו יותר זולים מהמכשיר הזה, זאת אומרת שהוא לא יוכל להגיד איפה הרכב נמצא עם לגנבים יש את המכשיר שחוסם תדרים

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

כאחד שהיה לו איתורן ועזקה ונעילה

 

לא חשבו פעמים וגנבו את הרכב

 

יותר מזה בזמן הגנבה התקשרתי לאיתורן ואמרו שברגע עובר את המחסום תשכח מהרכב

תיקח ביטוח {ככה במילים האלו אמרו}

אני נכנסתי להביא את הרכב בעזרת הGPS שהיה מותקן ברכב

שום גורם חיצוני לא הסכים להיכנס אני החזרתי עוד רכבים

 

אני מזכיר שהאיתורן או GPS חייב מצבר המצבר גיבוי נותן עוד 6 שעות אבל לא מיקום זז

אחרי כ חודש ללא הדלקה הרכב המצבר נחלש מה שכן שאם מצבר נחלש 90 אחוז מתקשרים

לעדכן

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

חברים יקרים,

כואב הלב לקרוא את הודעות ה- נגנב רכב אספנות...

שאלת תם - אם הרכב חונה לו בחוץ האם אתם לוקחים אתכם את הרוטור של המפלג הביתה?

גנב שבא אם רוטור מתאים מהבית כל הכבוד לו הוא בא מוכן. עכשיו יכולים לחכות לו הדברים הבאים:

מנעול על ידית הפתיחה של מכסה המנוע.

שלושה חוטי הצתה לפחות חסרים וגם אחד מהסליל למפלג. אם לא אז אפשר להפוך את סדר ההצתה שיעבוד המנוול על תיאום סדר הצתה.

כפתור ניתוק על קו הפיקוד לסולונואיד של המתנע

ניתוק ל+ לסליל הצתה.

אם המשאבת דלק חשמלית גם עליה אפשר להרכיב ניתוק, וזה טוב כי הרכב נעצר למנוול באמצע הכביש. בהנחה שהתגבר על כל מה שלעיל.

אני יודע שזה עונש להתעסק אם הדברים האלה אבל כשאין ברירה אז אולי כדאי לשקול את זה.

 

אני יודע שהגנבים חכמים ובאים עם כל הציוד אבל ייקח להם יותר זמן להניע ולצאת לדרך במצב שכזה, וזמן לא תמיד יש להתעסקויות.

×
×
  • תוכן חדש...