Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור מספר הגנבות לאחרונה יש את המוצר הבא GPS מעקב

פשוט מכניסים סים של טוקמן ואז יש אפשרות להתקשר למספר ואז שומעים את כל הנעשה ברכב וגם יש אפשרות לאתר אותו על המפה

פשוט שווה ומומלץ בארץ המוצר עולה בין 1200 ל1500

אבל יש איביי שם אותו המוצר והחברה עולה פחות מ50 דולר http://www.ebay.com/itm/Spy-Mini-GPS-Tracker-Drive-RealTime-GPS-GSM-GPRS-Tracking-System-/221068045992?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3378aeaea8&vxp=mtr

מיני 1969 התחלת שיפוץ:-D

אם אני לי מיני:roll:

פורסם

אפרופו מיני...

מה עם השיפוץ ???

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

לגבי השיפוץ בימים הקרובים נתחיל מחדש לאחר זמן קיפאון

עקב חוסר זמן .

מיני 1969 התחלת שיפוץ:-D

אם אני לי מיני:roll:

פורסם

יש לי את המכשיר וקניתי אותו בשביל להתקין ברכב אבל שכחתי פרט חשוב- הרכב עומד רוב הזמן.

היות ורכבי אספנות הם לא רכבים נוסעים כל יום, המכשיר יכול לגמור לך את המצבר ויש לקחת את זה בחשבון.

פורסם

האם למישהו יש ניסיון עם המכשיר? אפשר לעקוב מהבית על גבי מפה? איפה ממקמים את יחידת הראש כדי שלא תהיה גלויה?

We are the Human Race

פורסם

אפשר למקם מתחת לכיסא או לדשבורד ,בקשר לריקון המצבר נראה לי שולי כמו מערכת אזעקה

מיני 1969 התחלת שיפוץ:-D

אם אני לי מיני:roll:

פורסם

במקום העבודה הקודם שלי הותקנו בכל הרכבים מכשירים כאלה,

 

אם תרצה יש לי עדיין את המספר של אותו מתקין שעבד באותה חברה

שסיפקה את השרותים האלה כולל התקנה.

 

 

so far so good so what

פורסם
אפשר למקם מתחת לכיסא או לדשבורד ,בקשר לריקון המצבר נראה לי שולי כמו מערכת אזעקה

נו...

מערכת אזעקה זה בכלל לא שולי!

מעבר, צריכה להיות כתובה צריכת החשמל מהמצבר בעת הפעלה.

לפי דעתי ונסיוני: ברכב אספנות\ישן, זה יעשה בעיות עם המצבר באופן וודאי!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

נראה לי שיש עכשיו מבצעים על מצברים . .

המבצעים על רכב שנגנב נגמרו . . :lol::lol::lol:

בהצלחה בשיפוץ.

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
נו...

מערכת אזעקה זה בכלל לא שולי!

מעבר, צריכה להיות כתובה צריכת החשמל מהמצבר בעת הפעלה.

לפי דעתי ונסיוני: ברכב אספנות\ישן, זה יעשה בעיות עם המצבר באופן וודאי!

 

מצטרף לדעה שאין ה GPS מתנהג כמערכת אזעקה.

רכיב ה GPS נמצא באופן מתמיד בתקשורת וניסיון קליטת הלווינים דבר הצורך חשמל, לעומת מערכת האזעקה אשר נכנסת באמת לפעולה ברגע הפעלת מתג, פתיחת דלת, הפעלת חישן נפח וכדומה. אבל רכב אספנות מאופיו (נסיעות בסופי שבוע אולי..) רצוי שיחובר למטען "חכם" המבצע פריקה וטעינת טפטוף בכדי לשמור על אורך חיי המצבר ואז אין כל בעיה בשימוש ב GPS גם כן.

BMW R75/6 1976 מקסים לאחר שיפוץ, AUDI 100 GL 1974 בתחילת שיפוץ ופיאסטה MKII 1986 יפה.

פורסם

מי שיש לו גישה לשקע חשמל על מנת שיוכל לחבר מטען חכם, כנראה לא צריך את הפיתרון הזה (GPS) כי רוב הסיכויים שיש לו חנייה פרטית, סגורה ומסודרת.

 

הפיתרון היחיד שהצלחתי למצוא לבעיה הזאת זה לרכוש מטען חירום ולחבר אותו למכשיר עיקוב:

http://dx.com/p/rechargeable-11000mah-emergency-battery-pack-w-adapters-for-cell-phone-black-107370?item=30

 

אבל אני לא יודע עד כמה באמת לסמוך על DX שהנתונים אמיתיים ושכדאי להשקיע במוצר הזה.

פורסם

שאלה רצינית,

נניח גנבו את הרכב שבו מותקן ה-GPS, אדם קם בבוקר ורואה שהרכב בשטחים במקום X,

מה הלאה ? האם המישטרה תשתף פעולה בהחזרת הרכב ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

צריכת רכיב האיתור ממש לא שולית ותחסל את המצבר תוך ימים ספורים.

יש מערכות כאלה בארץ באותו סדר גודל של מחיר באיתוראן (save) ובפוינטר, לא זוכר את שמה ואז מקבלים גם התקנה נורמלית ושירות מוקד אם רוצים.

גם זה לא בטוח שיעזור, המנוולים נוסעים במכוניות בשטחים עם מערכות האיתור עובדות כאילו בשביל להכעיס.

פורסם
שאלה רצינית,

נניח גנבו את הרכב שבו מותקן ה-GPS, אדם קם בבוקר ורואה שהרכב בשטחים במקום X,

מה הלאה ? האם המישטרה תשתף פעולה בהחזרת הרכב ?

 

אני מאמין שאם אין לך קשרים במקומות הנכונים אתה יכול לשכוח מזה...

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

×
×
  • תוכן חדש...