רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב (כמעט...) לכולם. קודם כל - אם בשעה כזו אתם בפורום ולא בעבודה - אשריכם! הגולף שלי קרובה לעליה מחדש על הכביש לאחר 4 טסטים שלא נעשו עקב חוסר זמן + עצלנות כרונית. אני משלם כמובן את הטסטים רטרואקטיבית (עצלנות שווה כסף. למדתי משהו...) רציתי לדעת היכן ניתן לבצע בדיקת מעבדה בחיפה/צ'ק-פוסט - האם מכון לכיוון פרונט יכול לבצע את הסיפור? ומה העלות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מתישהו ב 2002 נמאס למרינה ורולנד וולטר מחייהם המשעממים בגרמניה, ארזו את החפצים, וקנו בית חווה מוזנח בצרפת. בעל הבית הקודם התאבד והשאיר הרבה גרוטאות שהם החלו למכור. מאחר וזה הצליח, התחילו לקנות ולמכור מכוניות ישנות עד שהגיעו לאוסף מרשים של כ 500 מכוניות במצב שהם מגדירים בין 4 ל 6. כיום הם מוכרים מידי שנה כ 200 מכוניות באופן ישיר, דרך האתר שלהם, ודרך איביי. משיטוט בתמונות, יש שם לא מעט מכוניות בעלות פוטנציאל, שמצבן הכללי סביר. כמובן שכדאיות היבוא תלויה במחיר הרכישה, אבל מעיון בהיסטוריית המכירות שלהם באיביי, המחירים הגיוניים. וכמובן, יש גם את גולדי עצמה שבתור דוגמנית אספנות הייתי מגדיר אותה כמצב שלוש לפחות: נמרוד
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 912 צפיות
איזה אתר רכישות חלקים,דוגמת EBAY,קיים באירופה לוולוו אספנות (121 אמזון למשל).הכוונה לזול,אמין,ופופולרי.אני מכיר את SKANDICS ואת CVI,יש עוד?
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
באיזור אשקלון-ת"א. תודה על העזרה. שי.
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בראשית נברך את עופר בן צבי עד 120 הרבה בריאות מזל טוב לאבינועם על הרכב החדש
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- 12 תגובות
- 3 אלף צפיות
החניון תת קרקעי ונמצא במרכז הרצליה, החניון סגור עם שער וחונים בו רק רכבי אספנות במצבים שונים של שיפוץ. רק לשם הבהרה, זה לא חניון ציבורי ואין כניסה לאנשים זרים בשום שעה לחניון ולכן מצויין לאכסון רכבי אספנות כיוון שהמקום הושכר על ידינו למטרה זאת בלבד. בחניון כולו יחנו כ9-10 מכוניות כאשר כרגע יש 4 מקומות פנויים. היתרון של החניון הזה שיש אישור לעבוד על הרכב עם דיסקים או כל דבר אחר שעושה רעש ולרוב לא ניתן לעשות בבית. יהיה אפשר להשאיר שם כלים גם למי שיבחר כיוון ששוב חוץ מבעלי המכוניות אין גישה לשם. לפרטים נא לפנות אלי בהודעה פרטית או למתן 054-7672768
הודעה אחרונה מאת CamaroRS69, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הקיץ והחופש הגדול גורמים למפגשים מצומצמים?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
צהריים טובים, חפשתי במשך שעות באתרים שונים אף ללא הואיל, שאלתי גם בפורום טכני http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=433917 אני צריך לחדש את צבע הברקסים שלי, מהמפעל הם יצאו עם לכה מבריקה ואני רוצה להחזיר אותם בדיוק למצב המקורי. מישהו יודע היכן ניתן להשיג לכה עמידה בחום גבוה (רצוי מבריקה) כזאת ? תודה רבה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת 123volvo, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לכל מי שצריך עזרה בקנית רכבים ( גם אספנות ) אני יכול לעזור אני מתגורר בניו גרסי כבר 7 שנים ואני דילר מורשה עם מספר מגרשי רכב. בנדר
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, ברשותי לאונה 87', עברה טסט היום. בעת שאני לוחץ על דוושת הלבמים נשמע רעש של "קליק" מתכתי, הרעש איננו רעש החריקה/שריקה השכיח יותר. אוסיף שכאשר הרכב עומד בפארקינג ואני מבצע ליחצות על דוושת הבלם הרעש איננו נשמע. אין לי ספק שאלו לא הבלמים עצמם כי אלו נבדקו לאחרונה. אשמח לשמוע דעות ופידבקים מכם, תודה, ברי.
הודעה אחרונה מאת bari, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפי הרקע, נראה לי שצולם בתערוכת אוטומוטור בגני התערוכה. העליתי לעיונכם, בטח יש פה חבר'ה שיזהו את עצמם. אגב, הבחור שעומד בחזית ואח"כ משוחח עם הבעלים הוא אבא שלי, ששמח לראות ג'יפ כמו שהיה לו בסוף שנות הארבעים...
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 2 תגובות
- 817 צפיות
קצת תמונות מהרכבים שהגיעו למפגש. הצילום היה מדגמי , וסליחה מראש אם פיספסתי רכב כלשהו , שהרי כל הזמן היתה תנועה של רכבים נכנסים ויוצאים.
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
- 8 תגובות
- 958 צפיות
שלום רב. רציתי לשאול שאלה פשוטה למדי.. לפי מה שהבנתי, יש חיפושיות אספנות, עם גיר חצי אוטומטי. השאלה שלי היא איזה מודלים הם חצי אוטומטים (שנים / גרמני / אמרקאי), מה השווי שלהם (בערך!) והאם אם הן שוות את המחיר וההשקעה. מודה לכם מראש!
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
- 4 תגובות
- 934 צפיות
אני מעוניין לקנות את הרכב הנ"ל,מרצדס sl450 1977 הצרכים שלי הם נסיעות סוף שבוע ופנאי , הרכב עם 160000k. יבוא אישי לפני 4 שנים כרגע הרכב אצל הבעלים השני שקנה אותו לפני 8 חודשים טסט לעוד חודש בערך נראה שמור ומטופל מזגן לא עובד ויש חלודה על הסמלים נראה מאוד נחמד. מה חשוב לבדוק ברכב הזה לפני קנייה? והאם המחיר ריאילי 65000 ש"ח. תודה רבה אנשים!
הודעה אחרונה מאת רוני א, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
סבתא שלי תמיד אמרה לי שהייתי ילד "נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח" אז לקחתי... כבר די הרבה זמן החנייה שלי סגורה למכוניות ישנות "חדשות", אבל כשהציעו לי את האולדס הזו במתנה לא יכולתי לסרב. מדובר ברכב שנת 92 שהגיע לארץ בייבוא אישי מארה"ב בשנת ע"י עולה חדש בשנת 96, אותו עולה החליט לחזור לארה"ב להזדקן בכיף עם הנכדים. לתת את האוטו למישהו שישמור עליו נוסע היה לו יותר חשוב מכמה שקלים שהוא יכל לקבל עליו במכירה (שלא לומר בגריטה רחמנא לצלן). מכיוון שבעל הרכב מעולם לא חשב למכור את הרכב הוא גם מעולם לא טרח להסיר את מגבלת המכס שהוטלה על הרכב אי שם בשנות ה-90, פקס ושני טלפונים לבית המכס בראשל"צ פתרו את הבעייה צ'יק צ'ק, העברנו בעלות (אני יד 2) ומהיום יש לי עוד אמריקאית לטפל…
הודעה אחרונה מאת yairw, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא ידעתי איפה לשים- אולי מישהו כמוני הכיר אותו ולא ידע, אז זהו: כבר כמה ימים הייתי צריך גרר למשהו וניסיתי לתפוס אותו ולא היה זמין- אז היום התקשרתי לבן שלו... והוא בסוף אמר לי שהוא נפתר.:cry: למי שאולי מכיר- זה היה הבחור עם המגרש לא רחוק מצומת חולון בת"א, שהסתובב עם המרצדס גרר ישן, בזמנו עמדו לו במיגרש כמה ענתיקות וגרר ישן מאד! אני הכרתי את האיש יותר מ-15 שנה אני חושב, לא קרוב מדי- אבל בפעמים שפגשתי ועבדתי איתו תמיד היה חביב! אז זהו... יהיה זכרו ברוך!
הודעה אחרונה מאת alfa105, -
- 4 תגובות
- 793 צפיות
שלום לכולם,רציתי לשאול האם כדאי לשים תוסף k44 במיכל הדלק של הקורטינה, האם זה יכול ליגרום לנזק כל שהוא, כרגע הרכב בסדר אבל אני רוצה לשים בשביל תחזוקה מונעת ? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת קובי קליין, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום חברים מחפש תושבות גומי לבולמים לאופל קדט 83. אם מישהו ישיג לי תמונה זה יהיה גם טוב לקניית התושבות הנכונות.
הודעה אחרונה מאת YARONEZZ, -
- 16 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
יש משאבה מימין למשאבת המים שמחובר אליה צינור שמוציא לחץ אויר כמו קומפרסור וזה אמור להכנס לדעתי לפילטר אויר משהו יודע למה המשאבה ?
הודעה אחרונה מאת קובי קליין, -
- 4 תגובות
- 877 צפיות
שלום לכולם. בעבר פתחתי נושא כזה אבל עבר זמן מה ואני מעוניין לשאול עוד פעם. יש לאבא ב8-7 יומהולדת רוצה לעשות לו יום כיף ב6-7 שזה יום שישי וכידוע מתקימיים מיפגשים. חובב את האוטו alfa romeo ובמיוחד את הgt . השאלה שלי אם מתקיים מפגש של המועדון בשיש הזה או שאחריו. או האם במיפגשי נוקיה יהיה את האלפה? (סליחה על השאלה החוזרת אבל זה מאוד חשוב לי)
הודעה אחרונה מאת Spider-man, -
- 1 תגובות
- 981 צפיות
שלום רב, החלטתי להיכנס לפרוייקט הראשון שלי בשיפוץ רכב אספנות ואני מעוניין להשכיר מקום איחסון/חניה עבור רכב אספנות שרכשתי לשיפוץ. הרכב לא במצב נסיעה . רצוי באיזור המרכז או השפלה. אשמח לקבל מידע על מקום מתאים במחיר סביר.
הודעה אחרונה מאת רעי תמיר, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 937 צפיות
שלום לכולם. מפגש השרון מקיים שני טיולים ליומיים ברכבי אספנות. הטיול הראשון יהיה לכנרת, כפי שהורגלנו לקיים בשנים האחרונות. נצא ביום שישי בשעה 10:30 לכוון הכנרת, ונחזור ביום שבת אחר הצהרים. הלינה באהלים. התפריט מגוון. והחברה ... חבל על הזמן. חברים המעוניינים מוזמנים להשתתף, אין צורך ברישום מראש. הטיול יתקיים בתאריך 13-14/7/12 הטיול השני יתקיים בתחילת ספטמבר, כשבועיים לפני ראש השנה. מדובר בטיול לצפון, כולל לינה במלון/צימרים, כניסות לאתרי טבע יפים ומגוונים, והדרכה צמודה ליומיים ע"י מדריכה מוסמכת של החברה להגנת הטבע. ההשתתפות בטיול כרוכה בחובת הרשמה מראש. פרטים נוספים בהודעות בהמשך. החברים המעוני…
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, כידוע במערוכות בלמים ישנם גם צינורות פלדה קשיחים, בפרויקט השיפוץ המגמה היא כמובן לבצע הכל לבד, רכישת צינות וכיפוץ זה לא בעיה אלא יצירת הסופיות (הקונוסים) ,לשם כך יש מספר מכשירים, ברשותי מכשיר לביצוע סופיות אבל רק ע"י קצה בודד (מה שנקרא single flare) ולא סופית כפולה כשנדרש בצינורות בלמים. אבל יש מן פטמות כאלו שנמצאות במספר סטים אשר בעזרתם ניתן לבצע כיפוף כפול , ברשותי רק המכשיר המרכזי, האם משהו יודע היכן ניתן לרכוש את רק הפטמות בארץ? (בתמונה, לפי גדלים) תודה לכולם !
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 901 צפיות
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/572861447-vw-t2-volkswagen-camper-1975-inclusief-bustent-en-luifel.html
הודעה אחרונה מאת cb750, -
תמונות מאלבניה
מאת יורקי- 1 תגובות
- 915 צפיות
רק להוציא את העיניים, חבל שההגה בצד הלא נכון
הודעה אחרונה מאת יורקי, -
שלום אני רוצה להודות מעל גבי דפי פורום הזה! על היחס המדהים הלבבי והמיוחס שתמיד אבל תמיד זוכים לקבל חברה שיש ברשותם מכונית אספנות אחת או יותר מתוצרת רנו. אם ניתן להגדיר חברה יבואני רכב המגיעילה ביותר ביקום אז ליבואני רנו "קרסו" בישראל מובטח מקום ראשון! ולמה? אני כרגע בשלבי סיום של שיפוץ רנו 16 משנת יצור 1969. הצמיגים שמופעים ברשיון הרכב הם 155/14 אין להשיג יותר את הצמגים האלה. הלכתי למכון הרשוי כדאי שיגידו לי איזה צמיג מתאים במקומו , מיסתבר שרנו 16 לא מופיע ברשימות שלהם מה עושים? פונים ליבואל הרכב לקבלת עזרה ופתרון, הרי הוא אמור לתת מענה לבעיות כאלה אל אחת כמה וכמה והם מכרו את הרכב בזמנו . רק מה שכחתי שיש לי עסק אם "קרסו" בקיצור אחרי עשרות שיחו…
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש למישהוא ניסיון עם היחידות מיזוג של פורמולה,הכל אצלי ישן ונמאס לי לתקן פה ושם ולא לצאת מזה, ראיתי שבג׳יפים דוחפים יחידות כאלה אוניברסליות וזה נשמע יותר כלכלי, מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום ... אני חדש פה , וחדש בכלל בעולם האספנות . אני נהג חדש והאמת שאני אוהב רכבי אספנות . קודם כל רציתי לדעת האם רכבי אספנות צריכים טיפול מתמיד במובן זה שכל כמה ימים אני צריך לטפל בה ? האם הם אמינות .? האם טיפולם יקר מהרגיל ?? ועוד מידע ככה בשביל להיכנס לעולם האספנות !!! שנית : ראיתי רכב אספנות "פורד קאפרי" שמאוד אהבתי (בתמונה) . רציתי לקבל חוות דעת והמלצות על רכב זה ! וכמה עולה פחחות לרכבים אלו ? ומה ההתרשמות של בעלי רכב זה ? האם רכב זה שווה 20000 ש"ח . הנה מודעה לרכב : (האם מישהו מכיר ספיציפית רכב זה ?) המודעה נמצאת באתר יד2 (אינני יכול לצרף קישור) , קאפרי 1972 באזור ראשון-לציון והסביבה , בצבע אדום-לבן , 20000 ש"ח !!! תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
השאלה בכותרת; אז האם יש TVR בארץ? כל דגם כלשהו, בין אם במצב נסיעה או לא. הייתי שמח לדעת אם למישהו יש מידע. תודה !
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
עמדה 1
מאת MGB ROADSTER- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, רציתי לשאול, האם צריך לתאם תור לרישום ראשוני של רכב אספנות ביבוא אישי ? האם ניתן להגיע סתם ככה בשעות הפעילות שרשומות באתר של משרד התחבורה ? מה המסמכים שצריך להביא ? אגרות ? מעכרים עדיין תופסים את התור ? בלאגן ? טיפים ? תודה על האינפורמציה.
הודעה אחרונה מאת datsun280z,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 383 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ofralon
- zaf
- Gavrik
- yor2
- ניקו פ.
- שימי 85
- Night Driver
- benny62
- MRobot
- אליה
- amit54
- יש לי סילברדו
- beresford
- wee~man acuna
- Itzik-b
- DanielGangsta
- SlowRide
- פיגו107שנת2010
- mikk
- superb
- Moshe c
- Yoyo770
- arice
- urich
- David32
- NAPOLEON
- gadik6
- Avia
- david3692
- hunter22
- guy.a
- `Infinity
- לירון .ה.
- amosbmw
- יבגניפ
- nir eli
- Shay Shd Dave
- דאבל קלאצ
- ELI001
- עוזי ל
- פינדר
- המגיב
- shlomiko
- baer
- Paprika-Metuka
- falou
- epiphone
- winner
- נעם101
- yoav911gt2
- Camaro 92
- yahaga
- Ron Poh
- צוק
- Derish
- yohai71
- 3n
- גולדן191
- מתקין טלוויזיות
