רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
כרגיל תודות
מאת בני זהר- 3 תגובות
- 775 צפיות
צילומי הסרט זייתון הסתיימו בהצלחה מההפקה בקשו להודות דרכי לכל משתתפי הVIP המפגש הצפוני על תרומתם להצלחת ההסרטה והודיעוני כי השם המפגש הצפוני יופיע על הקסט בסיום הקרנת הסרט סדרה חדשה ביולי אכן דמעות חונקות את גרוני
הודעה אחרונה מאת רותם גולן, -
שלום חברים. ביוזמתו של אמוץ מהמפגש הצפוני, יתקיים ביקור משותף, פיקניק ותצוגת רכבי אספנות, בתחנת "רכבת העמק" שבכפר יהושוע, ביום שבת הקרוב, החל מהשעה 10:00 כל חובבי תרבות שימור הרכבים, מוזמנים להשתתף. המגיעים עם רכבי אספנות יהיו אורחי האתר ולא ישלמו דמי כניסה. האתר שוחזר, יש בו הדרכה, משולב במבני אבן משופצים ומשוחזרים, ומייצר אוירה נהדרת. החברים ממפגש השרון, ומאזור המרכז, יוצאים מתחנת הדלק דור אלון שבצומת רעננה מרכז, בשעה 09:15 בדיוק. כל המעוניין מוזמן להצטרף. איני יודע באיזו שעה, ומהיכן יוצאים חברי המפגש הצפוני, אני מניח כי מאוחר יותר תועלה על כך תשובה בפורום. בברכה, אבי נוף
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז יצא שהגעתי וצילמתי. כרגיל הכל כאן בגלריה בפליקר, ואני מזכיר שאפשר להוריד גרסאות ברזולוציה גבוהה למי שמעוניין. ניסיתי הפעם להשקיע בזוויות מעניינות... לא בטוח שהצליח לי. קבלו פה ארבע תמונות- הרביעית היא ללא ספק קלאסית עתידית...
הודעה אחרונה מאת guy975, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
דורון איצקוביץ גילה אותה וביחד היינו שם: http://www.arthur-bechtel.de/ לכל מי שמזדמן לשטוטגרט, הסדנה פתוחה לקהל הרחב. אסור להחמיץ!!! (דורון תוסיף תמונות)
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 1 תגובות
- 809 צפיות
שלום לכולם, לפני זמן, היה פה פרסום על סדנת רכב לידי שטוטגארט - אני לא מצליח למצוא את השרשור בחיפוש - האם מישהו מכיר? תודה,
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
מסע הצדעה של מועדון החמש לאשקלון-בחסות עיריית אשקלון ומלון גני דן אשקלון-1.6.12 1 2 3 4
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 59 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
מועדון החמש מצדיע לתושבי העיר אשקלון תהלוכה ותצוגה של רכבי אספנות ממועדון החמש באשקלון- למען הקהילה ביום שישי, 01.06.2012 בחסות מלון גני דן אשקלון ועיריית אשקלון לוח זמנים: 10:30- נפגשים בחניון מלון גני דן, רח' הטייסים 56 (חוף הים) אשקלון. 11:30- יציאה למסע הצדעה ברחבי העיר לפי מסלול שייקבע מראש, בליווי משטרתי. המסלול יימשך כשעה ובסיומו חוזרים לתצוגה במלון גני דן. התצוגה תתקיים בין השעות 12:30 עד השעה 14:30 ותהיה פתוחה לקהל הרחב! לצורך התהלוכה והתצוגה דרושים כ-20-25 רכבי אספנות במצב תצוגה . חברים המעוניינים להירשם מתבקשים לפנות בהקדם אל צביקה מרגלית, אחראי האירוע, בטל' 2592839- 050 (או אל משרד המועדון). יש למסור…
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
מישהו יודע מה הסיפור של היגואר הצהובה בפארק נחשונית? נראית במצב מושלם , ללא לוחיות רישוי
הודעה אחרונה מאת Shy_C5, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
כאמור בכותרת, ביקרתי במגרש מצוייד במצלמה (טלפון...) והממצאים לפניכם, לדבריהם, הכל למכירה התמקדתי במכוניות הישנות, אפשר לראות בין התמונות גם את ה"פחות" ישנות...
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כרגיל, התאספה אתמול בגעש החבורה הרגילה (והטובה ) ובין המכוניות המוכרות לכולנו, הגיעה גם הדאטסון ZX280 של חבר שמגיע מעת לעת, ולמען האמת איני זוכר את שמו.. המכונית משנת 81', מקורית לחלוטין, ויובאה לפני זמן קצר מארה"ב. בשעה 6 הגיע חברי הטוב 504L, שוהא לא רק בעל ידע עצום אלא גם לנהוג יודע, בלשון המעטה. התפתחה שיחה מעניינת עם בעל הדאטסון, ובסיומה קיבל את המפתחות לסיבוב, וכמובן ששמחתי על ההזדמנות להצטרף. המכונית בהחלט הפתיעה לטובה, והפתיעה מאד אפילו. אמנם לא מדובר במכונית ספורט במובן הקלאסי של המילה, אלא ב GT גדולה שבהחלט מסוגלת לעלות חיוכים על פני הנהג (וזה שישב לידו..). הביצועים טובים, למרות הגיר האוטומטי בעל ההילוכים ה א ר ו כ י ם עד אין קץ, הגה מהיר וטוב ואפילו …
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אם יש אופנוע שאני באמת! אוהב וחולם אליו שמתי שהוא החלום הזה יתגשם זה הצ'יפ 48' 49' אינה סרטון של אחד כזה ששכב באיזה מחסן בארה"ב ואחרי 40 שנה הניעו אותו. http://www.youtube.com/watch?v=Hy0BRcAk-kg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. ולא סתם אומרים על אופנועים מהסוג הזה Old Indian motorcycles never die
הודעה אחרונה מאת bubens, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טוב, ככל הנראה התבייתתי על רכב האספנות הראשון שלי מחפש כמה שיותר מידע על SL דור 3. דגם אירופאי לעומת אמריקאי, ייבוא אישי, רכבים למכירה, רכבים בפורום וכו'.... אשמח לשמוע דעתכם על הבחירה.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 819 צפיות
שלום, מה שכיחות הרכבים הללו בארצנו ובאילו מצבים הם נמצאים? באילו גרסאות הגיע לארץ? עד כמה אמין הרכב הזה ביחס לזמנו וביחס לרכבי אספנות בימינו? האם עדיין ניתן למצוא כאלו במצב סביר למכירה או שבעליהם מחזיקים אותן חזק וקרוב אליהם? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נערך בסוף השבוע האחרון. הזוכה Alfa Romeo 6C 1750 GS שנת 1933 הלינק לאתר הרשמי משום מה לא עובד, מצ"ב שני לינקים לתמונות ולפייסבוק שלהם: http://lelebuonerba.com/2012/05/28/villa-deste/ http://www.facebook.com/pages/Concorso-dEleganza-Villa-dEste/104782174581
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני מתגורר בשוויץ ולאחר חיפוש אחר רכב אספנות ניתקלתי ברכב הנ"ל: http://www.car4you.ch/veh_pic_dia.cfm?language=de&country=ch&vehicleid=102639294&pictype=1 המחיר שלו גם שווה 10 אלף פרנק שזה יוצא כ35 אלף ש"ח פחות או יותר. מישהו מכיר את הרכב? האם הוא כמו הג'יפים האחרים רק במרכב סגור?
הודעה אחרונה מאת renaultfreek, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האופנוע לא נוסע. לשיפוץ או חלקי חילוף. שחף 050-8850084
הודעה אחרונה מאת זורו, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום ! לפני כמה שנים ביצעתי פחחות לאלפא שלי ,שילמתי מעל 15k אך עבודה לא בוצע ברמה גבוע ... By markkelis at 2011-02-26 אני מעוניין לכבל המלצה על פחח אומן לפרויקט חדש שלי ,זו היא רמה שאני מעוניין להגיע עלייה : By markkelis at 2012-05-31 By markkelis at 2012-05-31 By markkelis at 2012-05-31 איזור מרכז עד לכפר סבא ,מדובר ברכב שנת 1985 ,ללא הרבה רקבונות ... תודה מראש ,מארק
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
שלום לכולם, האם למישהו יש את הקובץ של התוכנית ששודרה בגל"צ ב 2007. אני מאוד אשמח לשמוע. דורי [email protected]
הודעה אחרונה מאת dorio, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הי, בזכרוני מוטבע דגם מסוים של וולוו בכבישי ישראל ממודל ישן הנתונים שזכורים לי הם: מבנה קופה ספורט , ועיצוב חד, פנסי חזית מתקפלים, שנתון סביב 1980 עד 1990 (יכול להיות שזה לא מדויק) אוכל לזהות לפי תמונה, ידוע לכם תמונה מהר
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. מעוניין לייבא את הג'יפ הנ"ל לארץ. הג'פ במצב יחסית מצויין ושמור מאוד עם ניירת מסודרת. מעוניין לדעת לגבי הבירוקרטיות הדרושות לייבוא. תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
לפני כ10 שנים, כשביקרתי בטורקיה במרמריס, נתקלתי בפיאט רגטה עם סמל מוזר של T מקדימה. כששאלתי את המקומיים, הם קראו לה TOFAS וטענו שהיא מיוצרת בטורקיה עצמה. מאוחר יותר גם ראיתי פיאט 124, 131 ואפילו TEMPRA עם מותג TOFAS ועוד כל מיני מכוניות מהעבר של פיאט שזמנן עבר (התחלף דור של מכוניות) אך עדיין מיוצרות בטורקיה. האם מישהו יודע אם הרכבים האלו זהים לחלוטין לפיאט, כלומר העבירו את הפס ייצור AS IS או שמדובר בקומבינה מקומית, כמו הדלתא המפורסמת שייצרו כהעתק לרנו 12. צרפתי כמה תמונות של TOFAS המבוססות על FIAT שונות. אם מישהו יודע להרחיב על העניין, אני אשמח.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני יודע שקשה לפעמים להאמין לסיפורים שלי ויש גם מישהו שמתכחש להם בפה מלא: http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=562633 אבל אני גם יודע שאתם יודעים שכל מילה אמת, אפילו שקשה להאמין: http://wp.me/pXLKy-Ql
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
- 3 תגובות
- 918 צפיות
שלום רב, האם ניתן לרשום מחדש רכב אשר מלאו לו מעל 30 שנה, אך שבזמנו הרכב הורד מהכביש או שאין לו כלל ניירות? (רכב שנמצא בשטח של מישהו, הרכב במצב של פחות או יותר גוש ברזל ונדרש לו שיפוץ מלא). לא הצלחתי למצוא תשובה באף מקום ומעניין אותי מאוד לדעת, הרי משפצים רבים מתחילים את השיפוץ מרכב ישן ללא שום רישום -מה התהליך לרישום מחדש של רכב כזה שאין לו אף ניירת או שבזמנו הורד מהכביש (וכבר מלאו לו מעל 30 שנים)? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת LiranEyal, -
כמיטב המסורת יוצאים הקשישים לטיול סתיו. טיול הג'יפים הקשישים לסתיו 2011 ייערך בימים שישי-שבת 21-22.10.2011. ממש בסיום חופשת-סוכות. הפעם נקח את הקשישים למקום האמיתי - לנגב. במדבר יהודה (הצפוני) כבר היינו, גם בגליל התחתון ובחורשן טיילנו ועכשיו הגיע הזמן לטיול שחיכינו לו כבר שנתיים. מרחבים פתוחים, נוף מדברי וכל מה שיש לנגב שלנו להציע בסתיו הנעים. הכל בנסיעה בג'יפ קשיש אמיתי, עם הריח והצליל הנכון למי ששכח או סתם לא מכיר את המפגשים-טיולים של הקשישים, מוזמן להציץ בסירטונים ובתמונות כאן: http://www.wrangler-life.com/trip-video מקווים לראות חברים וותיקים וחדשים. להתראות, זיו
הודעה אחרונה מאת זיו שחר, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, האם ישנה אפשרות התקנה של מזגן ברכבים האלה ? היכן ניתן לעשות ? מה העלויות ? ישנה אפשרות לקיחת חלקים מרכב אחר ? למשל של פיג׳ו 106 ולהתקין ? לא הצכוונתי שאני אתקין אלא בעל מקצוע אך שאני אביא לו (לנסות לחסוך)
הודעה אחרונה מאת גיל, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
והפעם אנחנו כבר רבים יותר. כ20 ג'יפים החל מ"השועל" הישיש של דורון, ה42 של יהודה, דרך ה49 שלי, ה53 של זהר, והלאה אל שנות השישים עם זה של יובל, ומישם לשנות השבעים עם עיסמאת. ועוד רבים וטובים. עשרים כלים היתקבצו מכל קצוות הארץ בצמח. ומשם טיפסנו אל הרמה.
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 824 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=d8PT91JWljQ דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. תהנו..
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
שלום לכולם, אני מתחיל בשמחה תהליך של יבוא רכב אספנות (הראשון שלי). עקב השינויים הרבים בנושא וחוסר הוודאות החלטתי להעלות יומן יבוא הרכב , מקווה שיעזור לבאים בתור... הרכב: VW TRASPORTER 1974 במצב נסיעה וכרגע נמצא בשוויץ-ואני הולך להביא אותו בנסיעה לאיטליה ומשם באונייה לישראל. מצרף תמונה של הבייבי! דןדן
הודעה אחרונה מאת danbidner, -
- 2 תגובות
- 665 צפיות
ערב טוב, רציתי לברר האם מישהו מכיר או יודע אם ישנן חנויות חלקים לדגם הנ״ל במדריד? תודה, ניר
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 0 תגובות
- 618 צפיות
לדף הפייסבוק: elcamino1979
הודעה אחרונה מאת EL-CAMINO, -
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
לגבי השרשור הקודם שלי. מתי מתקיים מפגש של המועדון רק של רכבי אלפה מכול הדגמים.
הודעה אחרונה מאת רפי שטח,
