רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
לגבי השרשור הקודם שלי. מתי מתקיים מפגש של המועדון רק של רכבי אלפה מכול הדגמים.
הודעה אחרונה מאת רפי שטח, -
- 0 תגובות
- 702 צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חברתי ותצוגת רכבי אספנות בשבת בבוקר ברופין כל שבת ראשונה של חודש המפגש הבא יתקיים בשבת-02.06.12 בחניית תחנת הדלק 'פז' שבצומת רופין (סמוך לצומת בית ליד), בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש תינתן הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. לפרטים נוספים יש לפנות אל רכז מועדון החמש בשרון : אבי שרייבר, בטל' 5514465- 052. התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מדובר על בלייזר/ג'ימי צבאי לשעבר, לפני כמה שנים דרשו עליו 60 אלף ומאז לא ראו אותו, הבנתי שבפעם האחרונה ראו אותו באזור הדרום אשקלון אם אני לא טועה.
הודעה אחרונה מאת iluxxxa, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
שלום רב קניתי עכשיו קומפרסור ומנקה חול ומשייפת ועוד כמה שטויות האם מישהו ניסה מנסה או יודע לעבוד על זה ? איזה חול להישתמש ? מאיפה קונים ? סכנות יתרונות ? תודה מראש יריב מיכאלי
הודעה אחרונה מאת yigaljet, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הנושא אינו קשור לרכב אספנות אך הבנתי שכאן ה"תותחים" של הפורום בענייני מכס ומיסים. ברצוני ליבא לארץ קרוואן (חדש, או משומש קלות) נגרר לטיולים שמכיל מיטה, סלון, שירותים וכל שאר האבזור, רציתי לדעת מה עלות המיסים שאני אמור לשם על משהו כזה?, באתר של רשות המיסים הגעתי לקטגורית: "גרורים וגרורים נתמכים מסוג CARAVAN, למגורים או למחנאות שרוחבם אינו עולה על 2.5 מטר ואורכם אינו עולה על 12 מטר" וזה הביא אותי לטבלה הזו: מישהו יודע לפענח את מה שרשום פה? - "כללי" 12%, מס קניה 40%, תמ"א 40%, מדינות שרשום פטור. יש מישהו שיודע להגיד לי כמה % מערך הנגרר אני יצטרך לשלם?, בנוסף הבנתי שאני אשלם גם 16% מע"מ. אשמח לעזרה!
הודעה אחרונה מאת Charge, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ביום שבת 3.5.2008 מועדון פיאט יוצא לטיול לרמת הגולן , לנופים המדהימים, לטבע הירוק, ולכבישים המהנים . פרטים מלאים באתר המועדון , בשרשור הטיול. www.fiatclub.co.il חג שמח
הודעה אחרונה מאת irork, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 897 צפיות
ברכב שלי (רנו 12) יש צמיגים שהם בעלי פנימיות מי שיודע איפה אפשר להשיג פנימיות כיום - אם אפשר בכלל ואם לא מה אפשר לעשות האם יש איזה קומבינה שיהיה בלי הפנימית או להחליף משהו - אני לא יודע וכן האם יש משהו מיוחד שצריך לעשות בהחלפת צמיגים אלו (שאני ישים לב שהוא עושה אותם או שאם הוא יודע בכלל)
הודעה אחרונה מאת אאבי, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שישי מתחיל עגול וצבעוני. ראשונות מגיעות החיפושיות. לידן בחצי הגובה חונה קרובת משפחה מדרגה ראשונה - 914: וברקע על הדשא מלהטט הבחור: זה הבחור: אחר כך מגיע לרחבה דגל ישראל גדול. לקצה המוט שלו מחובר גולדווינג. על הגולווינג בועז, מחנה את שלשתם אחר כבוד במרכז הרחבה:
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 964 צפיות
שלום לכולם, המפגש ביום שישי האחרון הוכיח מעל לכל ספק שיש (הרבה)מוסטנגים בארץ, שמחפשים מקום מפגש קבוע. זה המפגש השלישי ברציפות שמגיעים קרוב ל 20 מוסטנגים(!), על אף חג השבועות שחל בסופ"ש. המפגש הבא יתקיים בעוד שבועיים, באותו מקום("קפה קרם", נתניה) ב 8 ליוני, בין 16:00 – 18:00. אבל, טרם המפגש הבא, ייערך מפגש נוסף שמטרתו אחת: ארגון והקמת מועדון המוסטנג. בפגישה נדון בנושאים חשובים שילוו את המועדון ויהוו אבן דרך להמשך דרכנו כמועדון: · תקנון · המועדון כעמותה? · אתר אינטרנט · לוגו · דמי חבר למפגש מוזמנים כל בעלי המוסטנגים שרוצים לקחת חלק (להבדיל מהמפגש בשישי, נסו להגיע רק אתם(ללא הילדים\בנות הזוג))…
הודעה אחרונה מאת fastbullitt, -
מיכל דלק לגולף
מאת aronm- 3 תגובות
- 904 צפיות
שלום לכולם ברשותי גולף שנת 84 דור 1 טנק הדלק הוא מברזל והוא חלוד מאוד ברצוני לדעת אם אפשר להרכיב טנק דלק מפלסטיק ואם מישהו מכיר איפוא אפשר למצוא טנק כזה. בתודה מראש אהרון נ.ב. ניתן ליצור עימי קשר בפרטי בכל שעות היום.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 722 צפיות
שלום, יש לי דרמים בגלגלים האחרוים חדשים, אבל הם מעלים חלודה. אני רוצה לצבוע אותם בשחור. האם אפשר לצבוע בצבע שחור שקונים בטמבור שעולה 10 ש"ח? החשש העיקרי שלי שהצבע לא יתלקח. שאלה שניה, האם מומלץ לצבוע קודם עם פריימק למנוע חלודה ורק אחר כך לצבוע בשחור. אשמח לקבל המלצות תודה מאיר
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 0 תגובות
- 620 צפיות
שלום רב, ביום שישי- 01.06 לא יתקיים מפגש מועדון החמש ב'קולוני' בירושלים, עקב נסיעת החברים למסע הצדעה לעיר אשקלון. חברי מועדון החמש הירושלמים, שנרשמו מראש למסע ההצדעה באשקלון, מתבקשים להיפגש בשעה 08:45 , בכביש 9 לפני המנהרה, על מנת לנסוע בשיירה לכיוון מלון גני דן באשקלון. חברים המעוניינים להצטרף לשיירה מתבקשים להודיע לאילן גורן, רכז המועדון בי"ם, בטל' 5272562- 050. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום חברים, הפיוז של המפוח הפנימי 25A מתחמם מאוד בהפעלת המפוח. ויודגש: מתחמם אך לא נשרף. עקפתי את בית הפיוזים הישן וחיברתי את המפוח דרך בית פיוז + פיוז חדשים. לא עזר. האם הפיוז הזה אמור להתחמם? (בעלי ה-240, אם אינכם יודעים בוודאות - אשמח אם תוכלו לעשות בדיקה קטנה). אם לא - אשמח לרעיונות. שבת שלום
הודעה אחרונה מאת dny, -
-
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
כמו מוזיאון אגד בחולון, האם ידוע לכם על מוזיאון שיש או שיש תכנון להקים אחד כזה של חברת דן? יש לא מעט כלים מאוד מיוחדים של החברה שזה פשוט חטא למכור או לגרוט.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 3 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
שלום, אם אני קונה רכב אספנות מגרמניה נגיד ב 1000-500 EURO שצריך שיפוץ בוא נגיד שהרכב לא במצב נסיעה (האם זה משנה בכלל?)... אז כמה יעלה לי פחות או יותר להביא את הרכב לארץ (הובלות, מיסים וכו"...) ? האם העלויות ליבוא הרכב תלויות במחיר שקניתי אותו בגרמניה? אשמח שתסבירו לי על התהליכים האלה... תודה רבה
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מצורפות תמונות של הג'אנטים החדשים שעברו ניקוי חול וצביעה מחדש בצביעת אבקה. תודה מיוחדת לאייל רכניץ על העזרה הרבה.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 1 תגובות
- 722 צפיות
לצילומי קליפ של הרכב אלקטרוני חדש דרוש רכב אספנות מסוג קדילאק או רכב דומה. הצילומים יערכו בתאריכים 18-19.6 באזור המרכז. הרכב יצולם בנסיעה חוץ ופנים. הקליפ יפורסם בארץ ובחו"ל, כל מי שמחפש הזדמנות לחשיפה גדולה אנחנו הכתובת! לפרטים נוספים ניתן לפנות בנייד: 0523451291 או במייל [email protected] אופיר.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
האזכרה במלאת שנתיים לנפילתו של רס"ן גיא קדמיאל, (הבן של מירי ונחום קדמיאל) תתקיים ביום ד', ב' בסיוון, 23 מאי 2012, בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בקריית שאול. נפגשים בשער 7. האתר לזכרו של גיא - http://www.guykadmiel.com/default.asp
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 1 תגובות
- 871 צפיות
שלום לחברי הפורום,ֿ אני קורא את כל הפוסטים כאן בשנה האחרונה ומאוד מתרשם מרמת הפורום והפרוייקטים. לאחרונה יותר ויותר מדגדג לי להביא רכב קלאסי מחו"ל, האם יש סוג של כלל אצבע בנוגע לחישוב המחיר למשל, רכב מארה"ב שעולה שם נאמר 5000 דולר יעלה להביא אותו לארץ 15,000 דולר? (דוגמה מיסים, משלוח, שיחרור, תקינה) כמה זמן לוקח כזה תהליך כזה מרגע שרכשתי את הרכב בארה"ב? מעבר לזה שכמובן מדובר ברכב אספנות, רלוונטי משנת 1982, יש עוד כללים שיכולים למנוע מימני להכניס את הרכב לארץ? אשמח לתשובה. שבועות שמח
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 2 תגובות
- 973 צפיות
מי מזהה?
הודעה אחרונה מאת gabyglazer, -
- 2 תגובות
- 808 צפיות
מי מזהה את הרכב היפה הזה?
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נברתי השבוע בכרכים ישנים של הירחון הנשכח "בוסתנאי", מהשנים 1935 – 1939. “בוסתנאי" היה ירחון התאחדות האיכרים בארץ-ישראל, והיה מיזוג מוזר של עיתון לענייני ספרות ופרדסנות. ערכו אותו משה סמילנסקי וטוביה מילר, שניהם פרדסנים רחובותיים ואנשי ספר. משה סמילנסקי ידוע כסופר וכאבי הפרדסנות בארץ. טוביה מילר ידוע קצת פחות. הספריה הנהדרת שלו מתוארת בספר מיקדמות של ס. יזהר (עמודים 207 עד 211): “יום אחד, בלי הודעה מראש, נתגלתה הספריה של אדון מילר... והוא מוזמן פנימה, ועולה במדרגות העץ ההן לקומה השנייה בבית המיוחד הזה ברחוב מנוחה ונחלה שקוראים לו גם רחוב המיליונרים... שם, בפנים, גדולה וסביב סביב היתה הספריה עם אין ספור המדפים שלא זוכרים מהם אלא את שחור קוויהם המאוזנים ההם, שמעליהם…
הודעה אחרונה מאת zoriel.haviv, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 849 צפיות
למישהו יש מושג היכן ניתן למצוא חיישן הצתה לhf טורבו וגם קפיצים קדמיים צריכים החלפה.
הודעה אחרונה מאת udi, -
-
הי, רכשתי השבוע ספיידר 88, כפי שניתן לראות בתמונות, מצבו של הרכב לא מזהיר אבל, המטרה הייתה לקנות רכב ולשפצו... אני מאמין שתהליך השיפוץ יהיה ארוך (אין הרבה זמן לעבוד על הרכב במשך השבוע) אעדכן את השרשור תוך כדי התהליך. מה על הפרק? 1. מכני: החזרת האלפא למצב בו היא צריכה להיות, מנוע שמגיב היטב, ללא רעשים מיותרים ורעידות מוזרות 2. שיפוץ פנים, "פח דמעות" זה לא הסגנון המועדף עלי בעיצוב רכב 3. שיפוץ חוץ: פחחות וצבע (אדום??? ) סער.
הודעה אחרונה מאת Saar74, -
ערב טוב לחבר יש אודי 50 ברשתו 15 הרכב עמד 10 שנים בגלל תקלה במצמד מחפש מידע אם יש חלקים לרכב כאן בארץ או חלקים שיתאימו לרכב בחודש הקרוב הרכב יפורק עד רמת הבורג יעבור ניקוי בסודה וחיתוך ריקבונות ובניה פחים חדשים אם יש משהו שיכול לעזור במידע אני ישמח יש לי ספר הינץ אז מבחינת בניה אין בעיה תודה
הודעה אחרונה מאת edan839, -
- 0 תגובות
- 704 צפיות
קודם כל שלום אני לא הכי חדש כאן אבל "בא לפה הרבה" באותו היום לא הייתי אמור להיות שם, אבל הייתי (בגלל חבר שביקש) וחשבתי שזה יהיה חטא לא לצלם את זה ולפרסם כאן imageshack.us/g/850/img20120514wa0011i.jpg/ (יש כאן 23 תמונות, אני ביינתים מנסה להבין איך לשים אותן בתמונה ישירה לכאן ) לצערי אני לא יכול לשים קישורים... אז העלאתי חלק לכאן (קבצים מצורפים) מי שרוצה לראות את השאר, שפשוט יכנס ללינק למעלה D=
הודעה אחרונה מאת LiK, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 32 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
היום בבוקר ישבתי בקפה קלוש חלפים דיברנו על סוסיתות ואמרתי שסוסיתא טנדר עוד אין לי ומיד השתנתה השיחה להסבר סע ישר אחרי העליה כח שמאלה שביל עפר בין הבתים עומדת סוסיתא אז נסעתי ליראות הגעתי למקום לפי ההסבר המדוייק וראיתי אותה עומדת בודדה חלון קידמי שבור וחצי חיוך ולאחר דיבור קצר מאוד עם בעל הרכב גם לי יש טנדר סוסיתא 1971 אז קודם כל תודה לאמיר מקלוש חלפים ומי אומר שהקפה שלו לא טעים תמונות בהמשך
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 747 צפיות
קצת תמונות ממפגש המוסטנגים שנערך אתמול.. הקרדיט כולו שייך לצלמים המוכשרים, שחר ודין!
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 691 צפיות
היי חבר שלי קנה קדילק אלדורדו וחסר לו סט של חגורות אחוריות בצבע בז'. תכלס, לא חייב של קלידק, אלא של כל אמריקאית משנות ה 60-70 אבל בצבע בז'. מדובר על חגורות בטן (2 נקודות) עם לחצן כמו בתמונה המצורפת. מניסיוני, לא כדאי לנסות אפילו להביא לארץ בדואר, כי זה פשוט סיוט עם האישורים מהיבואן וכו. יש איזה מקום שמישהו מכיר שעומדות באיזה מגרש אמריקאיות מהשנתונים האלו שאפשר לקנות ממנו ? או לחלופין, אם למישהו יש פה במקרה מיותרות למכירה, צרו קשר בפרטי. העניין הוא שהוא לא רוצה שהחגורות יראו מהסוג החדש עם פלסטיק כתום כמו של מכוניות מודרניות, אלא שיהיו תואמות לקדמיות. הנה התמונה של מה שהוא בערך מחפש. חייב סט של שלוש חגורות ובצבע בז'
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 0 תגובות
- 626 צפיות
בכל שנה בעיר יפיפיה Friedrichshafen על גדות אגם ה Bodensee מתקיימת תערוכת כלי רכב / סירות ומטוסים ישנים ועתיקים. במסגרת התערוכה ניתן לצפות בכלי רכב / טיס ישנים כולל מירוץ מכוניות בסגנון של פעם, לטוס בצפלין (העיר הנה מקום הולדתו ), למכוניות רבות מועמדות למכירה וכן חלקים וספרות. לדאבוני איינני יכול לפרסם קישור נוכח מגבלת פרסום ההודעות שלי אזי חפשו את האתר תחת Klassikwelt-bodensee.de התערוכה מתאפיינת בסדר ונינוחות, מחיר כרטיס כניסה יומי 12 יורו וחניה עוד 4 יורו. הייתי נהנתי, אף שלא מצאתי את החלקים לאודי שלי. מומלץ.
הודעה אחרונה מאת mdvir,
-
מי מחובר 54 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 243 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itamar_by
- mitsugli
- *gal*
- NirNissimov
- swiv
- Amitbak
- RedLabel
- SurfHigh
- Roy142
- AviorXD
- shaymolcho
- topop
- falou
- הרקוליטו
- EliC25
- אייל
- Itzik-b
- hans
- TomerP
- Avia
- sperial
- yahaga
- sasr22
- orankohn
- gpm11
- Zion Shoshani
- itsik170
- D4K
- `Infinity
- om2
- urich
- Mike Lowrey
- TvrSpee12
- winner
- guy.a
- Arielz2405
- itzik123
- שביט
- Itaiosh
- פריג'י
- mottis
- Shaike.Zam
- SlowRide
- שמעון ויזמן
- ברווז
- 3n
- Shay Shd Dave
- liads
- santiago
- David32
- פונציק
- DJI
- Pavlik
- amosbmw
