Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ספיידר 88 - תהליך שיפוץ


Saar74
שימו לב! השרשור הזה בן 4347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי,

 

עדכון, החלטתי להתחיל בטיפול במערכת החשמל,

היו מספר בעיות:

1. אין אורות פנים

2. אין אורות מעבר

3. אין אורות אחוריים/חניה

4. יש הרבה ריליים ומעקפים...

 

המערכת נוקתה מעודפים ואילתורים,

יש אורות פנימיים חלקיים (צריך לעבור על לוח השעונים עצמו ולבדוק את המגעים)

יש אורות חניה (חלקי מאחור, יבדק מחר)

 

ככל הנראה יש בעיה בידית האורות, עקב כך אין אורות מעבר, כיון שכבר הגיע "מחר" נטפל בזה במועד מאוחר יותר...

 

מעט תמונות:

 

ככה זה נראה:

 

norm_3CABA7735FB146368B10C3A6A66786E4.JPG

 

וככה אנחנו נראים (יואב, חבר שעוזר, ואני, 12 בלילה בערך...)

 

norm_DC33866A30F249D38FB7768760EB3DC0.JPG

 

זהו לעת עתה...

סער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 356
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם אתה רוצה יש לי שעון קומפרסיה עם הברגה. לפי מה שאני יודע, יש שתי בדיקות : 1. על "יבש", כמו שאתה עשית.

2. על "רטוב", או אחרי שהרכב הונע והגיע לטמ"פ עבודה, או יש כאילו שטוענים שצריך לשפוך קצת שמן לצילינדר.

 

מוסיפים שמן כשאין קומפרסיה ורוצים למצוא מאין הבריחה,מהראש או מהרינגים,

כשיש קומפרסיה זהה בכל הצלינדרים הסבירות לבעיה בראש נמוכה מאוד, כיוון שסתומים וטיימינג לא אמור להשפיע על הקומפרסיה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

הסייסטה שלי ב 12 בלילה :-)

 

בכל אופן,

היום חלה התקדמות נוספת, כל נורות לוח השעונים הוחלפו, ידית האורות פורקה לגורמים ותוקנה.

נכון לעכשיו, נראה שכל האורות חזרו לפעול (למעט אור אחורי, מן הסתם בעיית מגע או נורה).

 

מחר יוחזר ההגה למקומו ואני מקווה שהחלק הפנימי ישוב להראות כמו רכב :-P

 

סער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תתחדש ותהנה!

ראיתי בתמונה הראשונה שהזנב נמוך. זו בעיה אופיינית לדגם זה, ונדרש טיפול דחוף.

הבעיה מתחילה בזה שהקפיצים "מתעייפים" ו/או התושבות שלהם שוקעות, ואז הזנב שוקע.

במצב זה, כאשר עוברים על מהמורות, מהלך הקפיץ נסגר, והציר האחורי פוגע בגוף.

לעיתים קרובות, מעצור הגומי כבר לא תקין (סדוק/קרוע) ואז הגוף מקבל מכות רציניות.

זה יכול להגיע למצב שבו נגרם נזק לגוף, עד כדי כיפוף הזנב באזור שמעל לציר. מי שמכיר אלפות, כבר ראה כאלה.

הפתרון:

1. לקנות קפיצים חדשים, או להחליף את תושבות הקפיצים בתושבות עבות יותר- כדי לפצות על השקיעה.

2. לוודא שמעצורי הגומי מעל לציר טובים.

3. לוודא שבולמי הזעזועים האחוריים תקינים.

לגבי חלקים בחו"ל, יש מספר מקורות. הנה הטובים שאני מכיר:

ארה"ב: International Auto Parts, וכן Centerline Alfa.

גרמניה- OKParts

איטליה- AFRA

תשווה מחירים וזמינות, ותחליט. מניסיוני, הכי זול בארה"ב, ול- IAP יש הכל לספיידר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

תודה, אכן הזנב נמוך וה BUMP STOPS קרועים.

זו אחת הסיבות שהגלגליםי האחוריים מפורקים עדיין - טיפול במערכת המתלים מאחור.

 

כיצד אוכל לאבחן אם מדובר בקפיץ שקרס או בתושבת "שקועה"?

 

תודה,

סער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

תודה, אכן הזנב נמוך וה BUMP STOPS קרועים.

זו אחת הסיבות שהגלגליםי האחוריים מפורקים עדיין - טיפול במערכת המתלים מאחור.

 

כיצד אוכל לאבחן אם מדובר בקפיץ שקרס או בתושבת "שקועה"?

 

תודה,

סער.

ראשית, צריך להחזיר את הגלגלים, ולמדוד כמה הזנב שקע.

לאחר מכן צריך לפרק את הקפיצים. לבדוק את התושבות ולמדוד את הקפיצים ביחס למה שכתוב בספר.

קפיצים חדשים ב- IAP הם $150 (+משלוח+מע"מ+מכס...).

לפני 10 שנים אהוד שחר עשה לי את התיקון, ללא החלפת קפיצים. אני לא זוכר אם בונים תושבות חדשות (בתחתית הקפיץ), או מוסיפים רווחן מעל הקפיץ, בינו לבין הגוף. נדמה לי שהאפשרות השניה היא הנכונה. תצטרך להתייעץ עם אחד ממכונאי האלפות שעושה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

כרגע, הבעיה החשמלית שנותרה היא מד סל"ד שלא עובד.

אם יש למישהו רעיונות איך לבדוק והיכן לחפש את התקלה, אשמח לשמוע.

 

את האורות מאחור (אחד שלא עובד) אבדוק בהזדמנות.

תודה,

סער

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

כרגע, הבעיה החשמלית שנותרה היא מד סל"ד שלא עובד.

אם יש למישהו רעיונות איך לבדוק והיכן לחפש את התקלה, אשמח לשמוע.

 

את האורות מאחור (אחד שלא עובד) אבדוק בהזדמנות.

תודה,

סער

דבר עם אבי או גיא מהתלתן

בברכה,רפי

נהג מתחיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סער, קודם כל עצור וקח נשימה עמוקה.

נראה לי שאתה עושה את הטעות שהרבה עושים בשיפוץ של רכב שיש הרבה מה לסדר בו.

אתה מתחיל במקביל לסדר גם את המערכות מתחת לשלדה, גם את הריפוד גם את החשמל גם את המנוע וגם וגם וגם... ותוך כמה שבועות, כל האוטו מפורק ואין לך שליטה בכלום.

עצתי- תעשה סדר בשיפוץ. למשל - קודם כל מטפלים בכל מה שמתחת לשלדה, ואולי גם המנוע. ככה האוטו יכול להגיע ממקום למקום (לרפד? לפחח? ) בנסיעה, לעבור טסט ולהיות בטיחותי. אחרי זה מטפלים בחשמל (יואב יצטרך להתאפק) ואז בחיצוני. אחרי זה תתפנה לכיווני מנוע ושיפוץ קרבורטורים. זו רק דוגמה, אבל העקרון הוא שחוץ מבשלב הראשון יש לך תמיד אוטו נוסע ולא מושבת בין עבודה לעבודה.

זו רק המלצה... ואני מקווה שלא מאוחר מדי...

 

וכמובן תתחדש, יופי של אוטו ובסך הכל נראה לא רע.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אסף,

 

גם אני הבנתי את זה, אחרי יומיים שלושה, אבל הבנתי :roll:

התמקדתי בחשמל כיוון שלא היו לי אורות (רק אורות גבוהים דלקו) בעיה שמונעת נסיעה.

 

השלב הבא יהיה החלפת קופולונג בגל ההינע, שיקום המתלה האחורי (בשלב הראשון, באמפסטופים, גובל מהלך וככל הנראה קפיצים ובולמים).

 

אח"כ (יתכן שקודם כתלות בזמינות החלפים), החלפת אגזוז, החלפת תושבות קרבורטורים, ככל הנראה החלפת מיסב לחץ בקלאץ - מרעיש מאוד, החלפת רדיאטור וצינורות מים.

 

בסוף, קוסמטיקת פנים (תיקון מושבים, שטיחים וכו)

 

אבל כאמור, זוהי תוכנית כללית, אני תלוי גם במציאת חלקים...

 

סער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מעולה. שיהיה המון בהצלחה...!!!

 

אבל מה עם תמונות?

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...