Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ספיידר 88 - תהליך שיפוץ


Saar74
שימו לב! השרשור הזה בן 4325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סער, כל הכבוד על האומץ לעבוד לבד, אני כל פעם נדהם מחדש כמה האלפות צריכות תשומת לב וכמה המכאניקה שלהם מסובכת, כמה הפלסטיקה שלהם על הפנים וכמה קשה להשיג חלקים וכשמשיגים הם יקרים, וכמה חלודה הם מייצרות :shock:

אני חולה אלפות אבל לא ניראה לי שאני יכול להרשות לעצמי להחזיק אחת עם כמות בעיות כאלו :-(

 

אתה בטח מבין למה אני מתכוון, אולי תתן לי סיבוב בסוף :-D

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 356
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הי,

 

אני לא ממש מסכים איתך, המכניקה שלהם ממש לא מסובכת ביחס לרכבים מודרניים.

הפלסטיקה שלהם אכן על הפנים, ויש גם חלודה פה ושם.

עדיין לא החלפתי מספיק חלקים כדי לדעת האם הם יקרים, הרושם הראשוני שלי הוא שהם לא יקרים מחלקים של רכבים מודרניים בצורה משמעותית.

 

אכן, תשומת לב נדרשת וכשעובדים לבד לומדים להכיר את הרכב טוב יותר, ומפסיקים לפחד...

אל תשכח שאני רכשתי אחת מוזנחת במיוחד במודע, מתוך כוונה לשפצה לבד.

אני לא חושב שכל אלפא כוללת את כל הבעיות בהן אני נתקל.

 

סער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סער, כל הכבוד על האומץ לעבוד לבד, אני כל פעם נדהם מחדש כמה האלפות צריכות תשומת לב וכמה המכאניקה שלהם מסובכת, כמה הפלסטיקה שלהם על הפנים וכמה קשה להשיג חלקים וכשמשיגים הם יקרים, וכמה חלודה הם מייצרות :shock:

אני חולה אלפות אבל לא ניראה לי שאני יכול להרשות לעצמי להחזיק אחת עם כמות בעיות כאלו :-(

 

אתה בטח מבין למה אני מתכוון, אולי תתן לי סיבוב בסוף :-D

 

 

הגזמה טוטאלית.

כשהרכב בבסיסו לא עבר התעללויות מקומיות תמצא אותו במצב סביר ללא תחלואים.

תתבונן באלפות בחו"ל ותבין על מה אני מדבר.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום סער

לגבי המצערת שלא חוזרת,יש ציר אחד שאחראי לפתיחה וסגירה של ארבעת הקלאפות,תבדוק שהוא לא ניזוק,זו יכולה להיות סיבה לחזרה לקויה ולטורים גבוהים.

טעות,יש ציר אחד לכל מאייד כפול לוע והסיכוי ששניהם התעקמו הוא קטן אלא אם כן הופעל עליהם לחץ .

המכניקה כלל לא מסובכת אלא הקדימה את זמנה , חשמל -בוש ,בלמים ATE ,וחלודה היתה גם באמריקאיות של שנות השבעים .

אודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגזמה טוטאלית.

כשהרכב בבסיסו לא עבר התעללויות מקומיות תמצא אותו במצב סביר ללא תחלואים.

תתבונן באלפות בחו"ל ותבין על מה אני מדבר.

 

 

ראובן

כמובן שאני מדבר על האלפות בארץ ואין אחת שלא התעללו בה מתי שהוא,

ואני לא מדבר על אלו שכבר משופצות כמו שלך.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

אני לא ממש מסכים איתך, המכניקה שלהם ממש לא מסובכת ביחס לרכבים מודרניים. אולי ביחס לרכבים מודרניים כמו BMW סדרה 7 החדשה,

הפלסטיקה שלהם אכן על הפנים, ויש גם חלודה פה ושם.

עדיין לא החלפתי מספיק חלקים כדי לדעת האם הם יקרים, הרושם הראשוני שלי הוא שהם לא יקרים מחלקים של רכבים מודרניים בצורה משמעותית. ביחס לחלפים של רכב "עממי" ישן כדוגמת הפורדים, החלקים יקרים כמעט פי 2.

 

 

אכן, תשומת לב נדרשת וכשעובדים לבד לומדים להכיר את הרכב טוב יותר, ומפסיקים לפחד...

אל תשכח שאני רכשתי אחת מוזנחת במיוחד במודע, מתוך כוונה לשפצה לבד.

אני לא חושב שכל אלפא כוללת את כל הבעיות בהן אני נתקל. אני לא אתפלא אם אתה טועה, לפחות ממה שאני שומע ורואה, ראה את הפורום הטכני בפורום אלפא איך הוא פעיל.

 

סער.

 

ושוב, אני אלפיסט ניסתר.

 

מה בקשר לסיבוב :wink:

 

מיצטער מראש אם אני מגזים.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

כמו שאמרתי, עדיין לא רכשתי מספיק חלקים ע"מ לדעת מחירים (למעט פילטר אויר שאכן יקר פי 2 )

לגבי מורכבות, יש לי העונג לטפל גם בקסרה, בצ'ירוקי והיו גם AX, ZX וויטרה (וקאיה ועוד כמה...)

למעט נושא 4 הקרבורטורים (2 כפולים) האלפא לא ממש מסובכת.

לכל רכב יש את ה"קטעים" שלו.

 

לגבי הפורום הטכני,

נסה להכנס פעם לפורום CJ/XJ/סופה בג'יפולוג (או סוזוקי...)

חוסר פעילות בפורום לא מעיד על חוסר בעיות, הוא יכול להעיד גם על אוכלוסיה שמעדיפה לנהוג ולא לטפל ברכב בעצמה.

 

סער.

 

ד"א,

בקשר לשאלות הקודמות שלי, לגבי השמנים, אשמח לדעת גם כמויות נדרשות.

 

לגבי הסיבוב, אשקול בחיוב :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

מישהו יודע איזה שמן אמורים לשים ב:

1. סרן אחורי?

2. גיר?

 

כמו כן, היכן ניתן לקנות משאבת מים ורדיאטור?

 

תודה,

סער.

תשובות בפורום המתאים - מועדון אלפא רומיאו :-) משאבת מים ורדיאטור ,שאל אותי ...

אודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סער ,

כך נראית משאבה ישנה....

וכך נראית חדשה .

מומלץ להשתמש בנוזל קירור מסוג פאראפלו - מיועד לאיטלקיות , יש למלא אחר ההוראות , נוזל שיש למהול כדאי עם מים ממזגן .

אודי.

IMGP0308.jpg

IMGP0307.jpg

IMGP0306.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

משאבת המים פורקה וגם בית הטרמוסטט,

משאבת המים דווקא במצב סביר יחסית, בית הטרמוסטט פחות.

נראה לי שכדאי להחליף גם את המשאבה.

 

איך חולצים את הפולי? אני מניח שזה לא חלק מהמשאבה...

 

כך נראית המשאבה:

 

norm_019C58EE70C9415CBB12A24E5060CCF3.JPG

 

norm_45D8F6B7C8954D3A9290E02514EDFA83.JPG

 

בית הטרמוסטט:

 

norm_5D10692CB9F04C6CA51CD3C3F9D367BD.JPG

 

סער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפולי ניתן לחלץ ע"י חולץ 3 רגליים.

אם אין לך נסה לחלץ בזהירות ע"י 2 מברגים חזקים וגדולים.

הזהר לא לשבור את פיות הפולי היכן שהרצועה נעה.

ניתן לשים ספריי wd40 לפני הניסיון.

 

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפולי ניתן לחלץ ע"י חולץ 3 רגליים.

אם אין לך נסה לחלץ בזהירות ע"י 2 מברגים חזקים וגדולים.

הזהר לא לשבור את פיות הפולי היכן שהרצועה נעה.

ניתן לשים ספריי wd40 לפני הניסיון.

 

 

ירון מאיר

ירון ,

למה לכתוב דברים שלא יודעים ....? במשאבה הזו הפולי הוא חלק מהמשאבה - לכן במשאבה החדשה יש פולי חדש ....:wink:

החיסרון במשאבה הזו הוא האימפלור מפלסטיק ,שנוטה להתפרק לו פתאום מהציר ...

אודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודי,

 

בגלל זה מחליפים למשאבה חדשה :wink:

ד"א, חסרון הפלסטיק הוא בכל זאת יתרון על פני אלומניום שנאכל...

 

ראית את הפרטי?

אני לא זוכר אם שאלתי אותך, בית טרמוסטט יש לך?

 

תודה,

סער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...