רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 18 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אחרי שלוש, או ארבע שנים שבהן הרכב היה בתרדמת ללא השגחה רפואית (מיד הסברים) ובהן גם אני הייתי טרוד בהמון עניינים (ילדים, בניית בית, קריירה) קיבלתי דחיפה ממקום לא צפוי להתחלת תהליך שיקום לסאאב. המקום הלא צפוי הוא אימי, שהסאאב חנה מול ביתה בשנים האחרונות. סיפור המעשה: הסאאב בבעלותי מאז 1996, בתחילה הוא היה רכב יום-יומי שלי ולפני כ 10 שנים עבר למעמד "רכב כיף". בדרך הוא עבר שיפוץ מנוע וגיר אצל אדמונד ביהוד (מוסך עוז שכבר לא קיים) והייתה גם תאונה לא נעימה שהעמידה אותו למספר חודשים שבסופם הוא שוקם אצל דיקר בכפר אחים. את הסאאב העמדתי ברחוב ללא כיסוי או השגחה לאחר שנכשלתי בטסט על כמה דברים פעוטים ופשוט לא היה לי זמן, כסף או אנרגיה לטפל בהם. רציתי לחכות לסיום תהליך…
הודעה אחרונה מאת danik993, -
- 2 תגובות
- 788 צפיות
היי יש לי חבר שיש לו AMG שנת 2000 אני צריך סט של ריפודים חדשים לכל האוטו מה שנקרא באמריקאיות uppolestry זה מגיע ריפודים אורגינלים , מורידים את הישן ושמים את החדש . מי שבעל מרצדס אני מאמין מקושר פה עם קטלוגים וכו לרכב ומן הסתם לאותה חברה בטח יש לעוד שנים תודה למי שיכול לתת כיוון ניסיתי איבאי ולא מצאתי
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
המציץ נפגע
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 845 צפיות
שלום אני מחפש רכב לקנות מצאתי בבלגיה Citroen Traction Avant Commerciale Hatchback Limousine 1957 המכירה מסתיימת מחר. יש עוד מלא זמן אני רוצא לקנות את הרכב הזה, אין לי מוסג איך אני אביא את הרכב מבלגיה לכאן הוא מוכן לשלוח לאנגליה. אני חדש בתחום לא יודע מה לעשות רעיונות יתקבלו בברכה . תודה רוני
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 0 תגובות
- 759 צפיות
שלום לכולם חברי מועדון ה חמש מוזמנים על ידי מועדון הרנגלר הישראלי למפגש גיפ ארצי שיתקיים בתאריך 19 לחודש זה בשבת ביער בן שמן יהיה שילוט בין השעות 10 בבוקר לשעה 2 אחרהצ מקווים לראותכם
הודעה אחרונה מאת מתניה הלוי, -
- 2 תגובות
- 780 צפיות
שלום רב, לפי הודעת עדי גולדנברג, רכז המועדון בצפון, בית הקפה ארומה יהיה סגור ביום שישי, 11.05, עקב אירוע פרטי של הבעלים, על כן לא יתקיים המפגש. לפרטים נוספים יש ליצור קשר עם עדי, בטל' 2611660- 052. בברכה, סמדר-מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת דודי ff 1, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בוקר טוב. כפי שכתוב בכותרת, מפגש השרון של יום שישי 11.5.12 מתקיים כרגיל. נפגשים בגעש בין 16-19. החברים מהצפון, וממקומות אחרים החוזרים מירושלים מוזמנים להכנס "על הדרך". ולכל משתתפי הראלי - איחולים ליום מיוחד והרבה כיף. להתראות אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת D master, -
- 5 תגובות
- 973 צפיות
היום הגיעה אליי המודעה הבאה ואני לא רואה איזכור לנושא כזה כאן בפורום. (מנהלים אם חרגתי מהנהלים מוזמנים למחוק)
הודעה אחרונה מאת אריאלקרו, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה זה הדבר הזה ? צולם היום בהולנד ע"י ארתור.
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 0 תגובות
- 628 צפיות
http://israelmotorindustry.org/icm-tilon/ ותודה לאסף על השיתוף.
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מוזיאון הטרקטורים וסדנת שועלי החצר הישנה בקיבוץ עין שמר, חגגו אתמול את חנוכת תצוגת הטרקטורים באנגר החדש. תצוגת "דור המכונות" שהחליף את "דור הבהמות". המכונה, האדם ונוף-עבודתם. בפסח, המפגש הצפוני זכה לאירוח מכובד במוזיאון ונכח בההכנות לפתיחת האנגר החדש. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3355693&postcount=1 רשמים מהחגיגה המרשימה אתמול
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ועכשיו למשהו שונה לגמרי - מעט על בעיותיו של מפעל הטילון באמצע שנות ה- 60, ובונוס מיוחד: סיכום נתוני היצור של הטילון בחתך שנתונים ומספרי מסגרת. קריאה מהנה! http://israelmotorindustry.org/icm-tilon
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 0 תגובות
- 701 צפיות
!!!!!!!
הודעה אחרונה מאת רעי תמיר, -
מפעם לפעם אעלה תמונות,מהאוסף שלי,תגיבו אם תרצו.
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום בדקתי איזה קרבורטור מורכב אצלי ברכב וראיתי שמורכב קרבורטור מסוג וובר 28/30 בעל שתי לועות . אני רוצה להחליף את הקרבורטור ליותר גדול אבל אני לא רוצה להחליף או לבצע שינויים בסעפת המקורית עכשיו השאלה שלי היא כזו איזה קרבורטור מתאים לי והאם יהיה שינוי משמעותי בהחלפה של הקרבורטור ? אם למשהו יש שיפנה אלי בהודעה פרטית תודה ?
הודעה אחרונה מאת JEP, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
פורד סקורפיו אחת המכוניות המכוערות אם לא ה-... אבל מרווחת ונוחה (בזמנה) קיבלתי אחת כזו מהעבודה לכמה ימים (נדמה לי של אלדן) ומאד כן - לא נהנתי
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
ערב טוב ראיתי רכב בפרו ואני מעוניין ליבא אותו לארץ האם זה ניתן תודה
הודעה אחרונה מאת 504L, -
קונטסה 1300 1 2 3
מאת guy975-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 12.8 אלף צפיות
רציתי לדעת להערכתכם כמה קונטסות 1300 יש בארץ שעדיין במצב נסיעה? בתמונות של אחד המפגשים ראיתי שיש אחת שנראית במצב מאד טוב. מישהו מכיר עוד קונטסות שנוסעות או במצב נסיעה? אני יודע שיש את הקונטסה של אלדן (עם הטאסות המזעזעות מפלסטיק) ועוד אחת במוזיאון של המשטרה אבל היא לא נראית לי במצב נסיעה. יש מישהו שעכשיו עוסק בשיפוץ של אחת? חבל שלא נשמרו יותר קונטסות - ממש היתה חלק מהנוף הישראלי של פעם.
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לחברים! מחפש משהו שמעוניין לבצע אוברול מנוע , לפורד אנגליה ,105e ,יש לפתוח מנוע ולבדוק האם אוברול מלא או רק רינגים .
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שאלת בונוס: במכוניות מדרניות (כמעט בכולן) ללא מרזבים קווי ריתוך הגג הם חיצוניים ומוסתרים על ידי שני פסי פלסטיק או גומי בשני צידי הגג. איפה עוברים קווי חיבור הגג במכוניות עם מרזבים? תודה.
הודעה אחרונה מאת Spider-man, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 970 צפיות
אז ככה השאלה שאפשר לקנות רכב עתיק 1967 מחו"ל ולהביא אותו ל ארץ ?
הודעה אחרונה מאת gozal, -
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
שלום רב, מפגש המועדון ביד מרדכי בדרום לא יתקיים השבת 12.05. המפגש הבא יתקיים בשבת שנייה של חודש יוני, 09.06. בקפה ג'ו, מפגש ' יד מרדכי', צומת יד- מרדכי, בין השעות 10:00-12:30. לפרטים נוספים ולבירורים יש לפנות אל: דובי שטרנברג- 2715049- 052 צביקה מרגלית- 2592839- 050 בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 7318818- 03
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אבא שלי ייבא לארץ בשנת 96 רכב מסוג cadillac fleetwood brougham שנת 92 מנוע 5.0L. רכב שאם אני לא טועה הפסיקו את הייצור שלו אחרי עשרות שנים. לפי מייטב ידיעתינו יש בארץ בודדות מהדגם הזה. הרכב של אבא שלי שמור בקפדנות יתרה ללא שום בעיות ומצב בודי ובפנים במצב מעולה. (ללא תאונות וללא פחחות) אני מעלה כמה תמונות שתוכלו להתרשם ואשמח אם תוכלו לעזור לנו לדעת בכמה אפשר להעריך את השווי של הרכב. למרות שהרכב לא נחשב "רכב אספנות" עדיין חשבתי לנכון לפרסם כאן כי הרכב הזה כנראה ימכר לאספן מכוניות שידאג לטפל ולשמור עליה לא פחות מאבא שלי.
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הרכב הוא אומנם לא אספנות, אבל רציתי לדעת במה כרוך ואיזה אישורים יש להוציא למכס לצורך ייבוא קיט דימה העשוי פיברגלאס. תודה רבה שיר
הודעה אחרונה מאת erand70, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
היי, שמתי את השאלה בפורום טכני אבל כנראה שלא מרתכים שם הרבה.. אני מקווה שכאן מישהו יוכל לעזור לי. אני לא מבין גדול בפז'ו 205 אבל זה חלק ממערכת הפליטה... כנראה סעפת של פז'ו 205 עם סדק לא קטן. נתבקשתי לעזור בריתוך לתיקון הסדק/חתך (כמו שרואים בתמונה) יש לי רתכת co2 - ונסיון סביר בריתוך. וראיתי שעובי הסעפת הוא יותר מ 1 מ"מ, יש שם סדק בריא.. האם זה ממתכת רגילה? (ברזל..) או סוג של סגסוגת או יציקה או משהו אחר? תודה ממ
הודעה אחרונה מאת naorn, -
שלום לכולם. המועדון הטרי מחפש לוגו,עם כיתוב,דגשים,וזיקה כדלהלן: 1.מועדון המוסטנג הישראלי, בעברית ובאגלית 2.דגל ישראל.(וגם סמל החנוכייה,אפשרי) 3.הפוני הדוהר. 4.שנת הקמת המועדון (2012) וכל תוספת תבחן בקפידה ובאהדה. לכל הכשרוניים ובעלי הרעיונות,נשמח לקבל הצעות. ההצעה המוצלחת שתתקבל ,תזכה את בעליה באיזכור שמו בפורום,וסיבוב על מוסטנג לבחירתו(כנוסע) מצורפת דוגמא ללוגו. בברכה,ובריאות טובה לכולם.
הודעה אחרונה מאת mont, -
צינורות בלם ממתכת - האם עובר טסט או לא? 1 2
מאת Guest RAFIZ- 18 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום רב, לאחרונה אני מתלבט האם להתקין צינורות בלם ממתכת. מדובר על צינורות בלם איכותיים. הצינורות הללו אינם זולים ועולים פי 4 מצינור בלם פשוט מגומי, אולם צינורות אלה יחזיקו לתקופה ארוכה מאוד. מעבר ליתרונות הפונקציונליות שבהם וליוקר הכספי, האם משהו יודע איך הדבר מתבטא בטסט השנתי? כיצד מסתכלים על העניין? האם משהו התנסה בנושא? להלן התאור: The perfect upgrade to either your CSP disc brake system or a stock set-up, these stainless brake hoses are custom-made with a teflon inner liner and a stainless outer braid to minimize expansion, providing a firm brake pedal. Factory-style fittings make for easy installation. Available for all applications. …
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברת סובארו השיקה בתערוכת הרכב היוקרתית BEIT SHEMESH AUTO EXPO את הדגם החדש לשנת 2015 הוותיקים מבינינו ודאי מזהים קווי רטרו המזכירים את הג'אסטי ויש כאלה שיטענו כי הדגם בנוי על אותה שילדה. מה שבטוח, שצילומי הריגול מוכיחים עבודה רבה בתחום חיזוק השילדה - על ידי קלקר מוקצף , כמו גם קשת נגד התהפכות ההופכת חלק אינטגראלי מהשילדה, על ידי שימוש בריתוך מיוחד חלוד וליפוף חבל סביב הבסיס, על מנת לטשטש את הריקבון. פרט מעניין נוסף: תופעה ידועה היא כי מכוניות פתוחות סובלות יותר מקרינת השמש, וכאן הדשבורד מגיע כבר סדוק, כך שאין צורך לדאוג למצבו.
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
- 0 תגובות
- 659 צפיות
לאחר שחיפשתי באתר תפוז ולא מצאתי אף קטגוריה הקשורה לכתיבת בלוג בנושא רכב ,פתחתי שם בלוג במדור תרבות ובידור הקשור לתרבות מוטרית, וזה כולל את המפגשים של כל מועדני האספנות למינהם וכמובן מועדון ה5 מככב בתרבות זו הרשומה הקשורה לכל אירועי התרבות המוטרית, זכתה בבחירת העורך היומית ואני ואתם עד השעה 8 היום מככבים בדף הראשי בתפוז. הנה קישור לרשומה הנבחרת ומשם תוכלו להמשיך לעוד שני רשומות שכתבתי , ואחת מהם מסבירה בעצם את המטרה שלי בפתיחת ערוצי יוטיוב בנושא רכבים בארץ וכו'. בהצלחה לכל המועדונים תמשיכו לעשות חייל , ואני אנסה לתרום את הטיפה שלי. הנה הקישור לרשומה המופיעה בדף הראשי בתפוז http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?entryid=2313128…
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
בבשנת 71' הוצגה באיטליה הפיאט 127 שהיתה למעשה הסופר מיני הראשונה המודרנית הראשונה, ואחריה מיהרו שאר היצרנים האירופאיים להציג בזה אחר זה שלל מכוניות בסגמנט הנ"ל שהפך פופולארי מאד באירופה. בשנת 72' הוצגו הרנו 5 והפיג'ו 104 ובשנת 75' הוצגה האודי 50\פולקסווגן פולו, כך שלמעט היצרנים שכיוונו לפלחי שוק גבוהים יחסית - מרצדס, ב.מ.וו וולבו כדוגמא, לכל היצרנים היו מכוניות סופר מיני בהיצע. פורד הצטרפה לשוק ב 76' עם הפיאסטה לזכתה להצלחה גדולה מן היום בו הוצגה, ולמעשה השאירה יצרן גדול בודד ללא מכונית סופר מיני - אופל. המכונית הקטנה ביותר של אופל היתה הקדט C שכבר ביום הצגתה ב 73' היתה מיושנת למדי, ולמעשה התחרתה בשוק הגרמני והבריטי, שני השווקים הגדולים ביותר עבור אופל ופורד, באסקור…
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 541 אורחים (הצג רשימה מלאה)
