רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 948 צפיות
מה זה? http://www.ebay.de/itm/Peugeot-404-Diesel-Records-Norev-1-43-/180864670544?pt=Spielzeugautos&hash=item2a1c5fdb50
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הסברה (מחיר התחלתי 8000 דולר) נמצאת למכירה והבנאדם טוען שזאת היא הסברה שהיתה בתערוכה בניו יורק בשנת 1961 (ותמונתה הופיעה ב"טיים" וב"ניוזוויק"). הנה הקישור http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Other-Makes-1961-Sabra-Roadster-1961-NY-Auto-Show-Car-RARE-NO-RESERVE-/320891996897?pt=US_Cars_Trucks&hash=item4ab6a74ae1#v4-41
הודעה אחרונה מאת elads, -
-
שטיפת מנוע
מאת Kodemkol- 1 תגובות
- 629 צפיות
חברה אני רוצה לעשות שטיפת מנוע לחיפושית שלי, שמעתי שיש כמה וכמה דרכים חלקן יותר ממומלצות וחלקן פחות.. שמעתי שיש דבר כזה ספריי לשטיפת מנוע ושפשוט מרססים על המנוע מחכים ושוטפים עם מים.. האם זה מזיק למנוע? ואם כן האם יש דרך שלא מזיקה ושאני יכול לעשות בעצמי בבית תודה!
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- 0 תגובות
- 701 צפיות
סיפור מעניין, שווה לקרוא: http://www.passioneautomobile.com/Marciano_268A-A19918-P1.html
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 2 תגובות
- 761 צפיות
לאחר 38 שנים, נשברה לפני יומיים מראת צד שמאל (נהג) של ה 16 עייפות החומר כנראה לתדהמתי גיליתי שאין לי מראה נוספת האם למישהו כאן יש מראה שיכול להעביר אלי - בתשלום כמובן? תודה מראש יובל 052-2441810
הודעה אחרונה מאת רנו, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 801 צפיות
נתבקשתי לפרסם עבור מכרה, כל הפרטים אצלה, אינני קשור לצילומים:
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
המפגש הצפוני הצטרף למסע הטרקטור של יורם דוקטורי, מסע סובב ישראל לזכר יעל מיבר-דוקטורי ז"ל, נפגשנו עם הטרקטור בקרבת העיר עכו והמשכנו בשיירה אחריו לשבי ציון (דרומית לנהרייה). יורם, כולנו איתך לאורך כל המסע !! רשמים מהמפגש המרגש ניסים תתחדש !!
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הפעם זכינו למפגש ברכות, ברכות לשיתוף הפעולה, חברים מהמפגש הצפוני הוזמנו והשתתפו עם הרכבים בצילומי סרט פעולה, חברים מהמפגש הצפוני הוזמנו והצטרפו למצעד יום העצמאות בקרית טבעון, בני הביא יין ועוגה למפגש, ובירך את כל הנוכחים לשיתוף הפעולה בהווה ובעתיד. רק בריאות ושמחות !! רשמים מהמפגש
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
בהנעת בוקר או כשהאוטו קר לוקח לו הרבה זמן להתחמם. משהו כמו 10 דקות אפילו יותר. אני גם עוזר לו קצת עם לחיצה על הגז מדי פעם. קטע ממש מעצבן. ובכביש מהיר אחרי שהוא הגיע לטמפרטורה עבודה הוא יורד לכוון הרבע. השאלה אם זה באמת הטרמוסטט,או משהו אחר. ואם כן ,צריך להחליף מיד? זה יכול לגרום נזק? האם זה נורמלי? או שהוא צריך להשאר בטמפרטורה עבודה קבועה. תודה.
הודעה אחרונה מאת D master, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
מוזיאון הרכב הקלאסי על-שם קרן סהר 'השתכלל' ומעתה יש לו עמוד פייסבוק בו מתועדים כלי הרכב השונים וכן יתועדו בו פרויקטי שיפוץ שונים המתבצעים במקום לצורך תצוגה, תמונות מהשקות שמתבצעות במקום ועוד. מוזמנים לבקר, הן בעמוד והן במוזיאון ימי שבת, 10:00-13:00, קיבוץ אייל, הכניסה ללא תשלום. http://www.facebook.com/KerenSaharClassicCarMuseum
הודעה אחרונה מאת רוצהלהיותאבא, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
תהנו
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום לכולם, לא כל כך אספנות (עדיין) - אבל מאחר ולא קיבלתי תשובה בפורום "יעוץ ברכישת רכב" החלטתי לנסות את מזלי גם כאן, בהנחה שחובבי אודי המקומיים יוכלו לסייע לי אני מחפש להחליף את הרכב הנוכחי שלי - פורד סיירה 1.6 משנת 1987. הסיירה משרתת אותי נאמנה כבר יותר משנה (ובינתיים גם ממשיכה), אבל יתכן כי ההחלפה תהפוך להיות אקטואלית בחודשים הקרובים. בקצרה, אני מחפש רכב שעלות רכישתו היא בין 7-10 אלף שקלים, שיפגין אמינות טובה בתמורה להשקעה בחלפים ונוזלים איכותיים והכי חשוב - רכב מיוחד וקצת "מחוץ לקופסה" (וידני בלבד). חשבתי על אודי 80 משנתונים 1991-1994 כאופציה. הרכב ישמש לנסיעות בינעירוניות קצרות ויומיומיות (כ-14 ק"מ לכל כיוון), וחשוב לי להבהיר שאני מודע למגבלות התקציב …
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
האלבום מתעדכן מעת לעת והוא פתוח לכל, תהנו מכ-150 תמונות: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.183142535089742.41360.100001819902127&type=1&l=44dc92d09d
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בירצוני להחליף את סעפת הפליטה לסעפת יותר משופרת שתוסיף קצת כוח למנוע הפינטו 1600 שלי. המנוע עבר אוברול כללי שבמהלכו הוחלפו הבוכנות לאוברסייז והנפח כרגע הוא 1800. על איזו סעפת אתם ממליצים לי והאם אפשר להשיג בארץ בלי להזמין מאיביי? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 10 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת ב.אם.וו 700 משנת 1961 (התמונה להמחשה) BMW 700 1961 שופצה ע"י חבר מועדון החמש - זמי זמר ההשקה תתקיים ברחבת החנייה של מפגש מועדון החמש בגעש, סמוך לקפה 'אספרסו', תחנת הדלק 'דור אלון', ביום ו', 27.04.12, בשעה 17:00. אם ירד גשם האירוע ידחה למועד אחר. נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל. בעלי רכבים מתוצרת ב.אם.וו מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:30 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל: אבי שרייבר, רכז מועדון החמש בשרון, טל' 5514465- 052 מתניה הלוי, אחראי השקות וקבלות פנים , טל'- 4472256- 052 בברכת חג שמח, …
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 805 צפיות
אני מחפש רדיאטור לקפריס 88, 350 השאלה, האם יש מודלים אחרים שמהם פורק הרדיאטור, יהיה מתאים לרכב אני מתאר לעצמי שאותו רדיאטור הורכב ברכבים אחרים, כמו: אולי וונדורה, בנזין, דיזל, אולי סונומה, אולי סיירה 4 או 6 גלגלים האם כול רדיאטור באותן מידות ומס. צלעות קירור יתאים? ההברגות זהות? נתתי כמה דוגמאות אני מהקריות ובכול פרוקיה ששאלתי, אין להם מושג מה מתאים כך שאולי אם אשאל אותם על רדיאטור שפורק מרכב יותר "פופולרי" שנסע במחוזות ארצנו, אולי אז החיפוש יהיה יותר קל בברכה ותודה פסח
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
באתי לרכוש סט רפידות בלם, שאלו לאיזה רכב ומייד הציעו את הסחורה שיש להם. התעקשתי על תוצרת ווגנר, הודיעו לי שאין במלאי אבל יזמינו. שאלתי באיזה יום לבוא, אמרו לי, שב ותשתה קולה, תוך 20 ד' זה פה. ואם כולכם תגידו, נו טוב ככה זה באמריקה אז תסתכלו על היצור הזה שנוסע פה חופשי ואף אחד לא מעז להתערב בענייניו של בעל הרכב כולל המשטרה שרק באה להתבונן וגיחכה. השאסי של פורד 32, הראדיאטור פורד 27, כנפים אחוריות שברולט, מנוע של קדילאק 64, הפנסים השד יודע מהיכן, החבית מאחור זו לא חבית בירה - זה מיכל הדלק ואה...שאלתי על הברקסים אם זה מאושר ע"י השלטונות. הטקסני הסתכל עלי, ירק הצידה ואמר באנגלית מתגלגלת :"WHO THE FUCK IS ASKING SUCH Q". אז מה אתם אומרים? להישאר בטקסס? …
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
מחפש לדעת מה עלה בגורלה של הנסיכה (קונטסה) שהיתה של אבא שלי... למישהוא יש רעיון או קצה חוט? תודה מראש לכולם וחג עצמאות שמח!! אמיר.
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לרגל יום העצמאות, העלו באתר מקו כתבה שערכתי בשעתו למגזין הגה. מבחן דרכים השוואתי בין שלוש משפחתיות שיוצרו כאן לפני 42 שנים: פורד אסקורט, טריומף 1300 ואיך אפשר בלי סוסיתא. הנה: http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-b71d8981225e631006.htm&sCh=cf404569c706a210&pId=2082585621
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 922 צפיות
הודעה אחרונה מאת mario, -
הסוסיתא המצרית
מאת dorio- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אפשר לראות סרט פרומו כאן vimeo.com/26621889
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אחריי ניסיון שיפוץ שכשל החלטתי לחפש גולף אחרת, אחרי חיפוש קצר באינטרנט מצאתי רכב של חבר פורום בשם אילן, אחרי כמה עיכובים הוחלפה הבעלות והרכב הגיע לביתו החדש! כרגע אני עושה לרכב ישור קו קטן. הרכב בעל גיר ידני 4 הילוכים אני מתכוון להחליפו לגיר 5 הילוכים. קצת פרטים ששכחתי הרכב בצבע כחול בעל 3 דלתות מנוע 1300, הרכב יפה אבל דרושים כמה תיקוני פחחות קלים שיתוקנו מאוחר יותר. עם הרכב קיבלתי הרבה חלקי חילוף תודות לאילן!
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
תהנו http://rotter.net/forum/scoops1/16752.shtml
הודעה אחרונה מאת nfoffman, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 836 צפיות
שלום לכולם עקב היותי חבר במועדון גולף דור ראשון שבאנגליה קיבלתי מהם מייל על מפגש יחודי מסוגו שיתקיים בין התאריכים 6 עד 8 ביולי הקרוב 2012 המפגש המתוכנן צפוי להיום ענק!!! וצפוי למשוך מאות אם לא אלפיי חובבי המותג גולף ובעיקר דור ראשון על כול דגמיו אני כולי תקווה שאוכל לממש את החלום הזה ולהיות בין כול האנשים המטורפים שאוהבים את אחד הדגמים האהובים והמוצלחים בעולם הרכב והמוטוריקה מאז שיצא לאור בכול אופן מי שמעוניין להגיע יש מספיק זמן להתארגן אני מוסיף את העמוד הראשון של האתר עם הוראות ההרשמה,קניית הכרטיסים,וסתם גלישה מעניינת בפורום הכי חזק שקיים לגולף בהצלחה ואם לא אגיע העם דורש שיהיו תמונות וכמה שיותר ודרך אגב אם מישהו מתכנן קנייה של גולף אספנות הייתי ממליץ לו…
הודעה אחרונה מאת nfoffman, -
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
הציעו לי לקבל מרצדס משנת 1978 הנמצאת בהולנד, הרכב מושלם, נוסע עם טסט. אז לקחתי, עכשיו נשאר עניין הגיור, הרכב נוסע על מנוע דיזל, ישנה מניעה להביאו לישראל בגלל מנוע הדיזל? יש הפליה?
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 678 צפיות
שלום וחג שמח לכולם ביום שישי הקרוב (27 באפריל)יערך מפגש פורד באיקאה. זו הזדמנות נהדרת להגדיל את המפגש ולהציג את פורד אמריקה במיטבה עם המוסטנגים. אז הרי ההזמנה לכול אותם בעלים ושאר אוהבי רכבים: כל בעלי המוסטנג מכול השנים המינים והצבעים מוזמנים להגיע למפגש המוסטנגים. מוסטנגרים מוזמנים להתכנס בחניון הסינמה סיטי ב 15:30 ויציאה והתארגנות בשיירה לאיקאה ב 15:45. מקווים לראותכם, מאיר וצביקה
הודעה אחרונה מאת fastbullitt, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
. שלום לכולם. כמידי שנה, גם ביום עצמאות זה חגגנו חברי מפגש השרון בצוותא האירוע התקיים ב"פארק גורן". בפארק גורן רחבת דשא ענקית, מוקפת בעצים ושלל פרחי עונה ופרחי ארץ ישראל. פארק ענק, יפה ומטופח, הנמצא בשרון, ומתוחזק על ידי דני הגנן, בטוב טעם. החברים הגיעו לחגוג את יום העצמאות, וכן להרים כוסית ליום הולדתם של משה גורן ועמוס שחורי. חלק הגיעו עם האספנות, וחלק ברכב רגיל. "פארק גורן" ודני הגנן משה גורן, שבדיוק היום מלאו לו 72 אביבים עמוס שחורי, סיכם 70 שנות פעילות, וממשיך להתלבש כמו ילד קטן... עמוס הפתיע והגיע עם ראביט, כאשר נילי הפתיעה ונהגה בקפרי. …
הודעה אחרונה מאת דודי ff 1, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 636 צפיות
בני זהר יא בן אלף שיחקת אותה וקמו לך יורשים ועכשיו תודות תודה לכל האנשים הניפלאים עשרות עשרות שהשתתפו בחגיגת הענק בטבעון איש עם רכבו ובעיקר לאמוץ ודודי שפעלו ללא לאות תודה לאלי בלאו וכנופיית האופנוענים שלו תודה למשטרת טבעון על הפירגון והסיוע למצעד תודה למועצה המקומית ולתרבותניקית גילה דינור תודה לאסף בקר אבי נוף יולינקה וצביקה על הפירגון תודה מיוחדת לאישתי זקלין שתחיה על הפירגון והמאמץ כדי שהאירוע יצליח תודה למישקה מירקין על ההופעה הסוחפת ועכשיו שלב הסיכומים 40 קג ירקות 36 קג בשרים 10 קג טחינה 8 קג חומוס 20 קג סלטים מסוגים שונים 400 פיתות 64 מכוניות אספנות מפוארות 46 אופנוענים מוטרפים סה 110 כלי רכב ממונעים השתתפו במסע השנתי …
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
סוף סוף התחלנו, חזר מפחחות וצבע (במחיר מופקע) : בינתיים מנסה להשאיר את רוב החלקים מקוריים (כמו כידון..). מנוע: פורק לחלוטין, ראש מנוע, שסתומים, צילנדר, בוכנה ועוד הובאו מגרמניה באחת הנסיעות ולאחר תלאות רבות בשדה התעופה... בלוק מנוע, טלטל וכל החלק התחתון נמצאו שמישים. כמה שאלות: 1. איך מנקים בלוק מנוע? י 2. איך מחליפים את מחזיר השמן והאם כדאי? נראה שזה מאבק לא קטן להחליפו... 3. איך שומרים חלקי מתכת עד ההרכבה והשימוש? חלקים החלו לפתח שכבת חלודה אצלי... תודה, יורם
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
פרסמתי את זה כנושא חדש על מנת שיהיה ברור נושא התאריך (שלא יימצא באמצע השרשור ויהיה קשה לקלוט אותו): 20/2/10 נתחיל בשעה 9:00, המיקום- המסלול בנחשונים. עלות השתתפות מוזלת בסך 175 ש"ח. כל משתתף יקבל מספר וזה יהיה סדר העלייה למסלול. כל מקצה יהיה מורכב מ- 4 הקפות (בסוף ההקפה השלישית יונף שלט LAST LAP) זמן להקפה קצת פחות מדקה, הערכה היא שכל משתתף יעלה למסלול כ-5 מקצים. אנו נגביל לכמות של 25 משתתפים כאשר בו זמנית יעלו למסלול 3 משתתפים (בהפרשים מסויימים לבטיחות). שוב להדגיש, זו אינה תחרות, המטרות העיקריות הן הנאה ולימוד. לצורך הנושא הלימודי עומד לרשותנו דני גלטר שהינו מדריך מיומן. נא להרשם כאן, כולל מי שכתב קודם שהוא מעוניין על מנת שאוכל לדעת שגם התאריך מתאים…
הודעה אחרונה מאת reuven,
