רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
מדובר על חיישן של BOSCH 13231 או של פירמה אחרת. האם יש מקומות מומלצים שאולי אולי מחזיקים חיישנים מהסוג שכבר מזמן לא הולכים ? אשמח למספר שמות/טלפונים. אני יודע שיש ב EBAY, אבל הוא צריך ממש דחוף למחר. בברכה רביב
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כנראה שאין גבול ליצירתיות של האדם,מעניין על מה עצר אותו השוטר,אם הוא ראה אותו מרחוק מאחור זה נראה רכב אמיתי . אריק
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 796 צפיות
מפגש שבועות השנתי של כרמיאל יצא לדרך. 27.05.2012 יום ראשון של שבועות יהיה המפגש השני של כרמיאל בחסות מועדון ה5 ועירית כרמיאל. כווווווווווולם מוזמנים להשתתף ,יהיה משהו משהו . רכבים ואופנועי אספנות. מידע בהמשך. אסתי*ברלה*אנריקה 052-8513111
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
חידה לא קלה, אבל מהנה, ההשתתפות אסורה על כל מי שהשתתף בטיול ובני משפחותיהם!
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
רנו 12 / דלתא 1 2
מאת אאבי-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם! יש לי דוד כאן בפורום שפעם הייתה לו חיפושית שהייתה אצלי הרבה זמן ומאז התאהבתי באספנויות (רק אז הכרתי אותם) והתחלתי לחפש איזה אספנות שתתאים לתקציב שלי.....(שהוא לא ממש גדול...) אז עכשיו קניתי רנו 12 / דלתא שהבנתי שדובר עליה רבות כאן בפורום לא יודע אם זה היה כזה שווה לקנות אותה אבל זה היה ממש במחיר מציאה אז אמרתי - "של החיים ועל המוות" וקניתי...... ואני רוצה לשפץ אותה לאט לאט ובזמן שלי אם מישהו יוכל לעזור לי בייעוץ במה כדאי להתחיל.....
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מצאתי מנוע 500 סמ"ק עבור ההונדה שלי (משומש ובחו"ל). המנוע בא קומפלט כולל סטרטר ויכול לחסוך לי הרבה כאבי ראש. מה הסיכוי לייבא אותו בצורה חוקית,מה הבלאגן מבחינת ניירת,ובאיזה עליות זה קשור?!
הודעה אחרונה מאת erand70, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חוה"מ היה הזדמנות להריץ "קצת" את האוטובוס הצהוב. בהתחלת החג לקחו מספר חברים את הרכ ונסעו בו מאיזור רמלה עד חיפה לכנס של פורום תחבורה ציבורית של תפוז. הכנס היה במוזיאון הרכבת. (צילם דויד פיינשטיין) וביום ששי עשינו סיבוב באיזור פתח תקווה והנה הוא, נהוג בידי עפר יפה (מ"דן") ושועט לו ליד שהם וכשחזרנו לחניון אחיסמך פגשנו את מתניה עם הויליס שלו ומי שרוצה לראות ולשמוע מוזמן לפתוח את הקישור הבא:
הודעה אחרונה מאת יעקב ניצן, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
חשבתי על זה הרבה למה לא לעשות בארץ שוק עתיק פעם ברבעון למכירת רכבי אספנות מי בעד? כמו בחול רק מרוכז וממוקד ברכבי אספנות בלבד!
הודעה אחרונה מאת y9853, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אחה"צ טובים, בעקבות ההתעניינות האחרונה ומספר שרשורים שנפתחו בנוגע לדלתא / רנו 12, החלטתי לצרף מעט תמונות המלוות בהסברים וכמה נתונים אודות הדצ'יות שהגיעו לארץ בין השנים 1978-1991. חלק מהתמונות וההסברים שאכתוב כאן שמעתי מפי אדם שבעבר ניהל את המוסך המרכזי של "דלתא" במפרץ חיפה. הדצ'יה 1300, זו שהגיעה ראשונה ארצה, הורכבה ברומניה בסמוך להשקת הרנו 12 בשנת 1969 בצרפת, ללא כל שינוי חיצוני או מכאני, עד 1980, על אף שרנו מתחו את פניה של ה-12 כבר ב1975. ה"דצ'יה" הורכבה תחילה ברשיון מרנו. עד שנת 80', מכלולים רבים כגון תיבות הילוכים ומנוע תחתון הגיעו לרומניה מצרפת. רבים וטובים יודעים לספר כי עד 1980, עת החליטו רנו להפסיק לייצר את ה-12 בצרפת, איכותה של המכונית הרומנית …
הודעה אחרונה מאת zoriel.haviv, -
-
. שלום חברים. מאחר וערב פסח חל ביום שישי הבא, ולא יתקיים באותו היום מפגש השרון ביום שישי הקרוב, 30.3.12 בשעה 17:30 נרים כוסית לרגל חג הפסח, וכן לכבוד יום הולדתו של חברנו אבי שרייבר. כולם מוזמנים! .
הודעה אחרונה מאת hearse, -
- 1 תגובות
- 992 צפיות
שלום לכולם אבי רכש בעזרת אחיו שבארה"ב את האופנוע הנ"ל כרגע האופנוע מאוחסן בארה"ב אני מחפש משהו אמין שיוכל לעזור בכל התהליך להבאת האופנוע לארץ. מחפש אדם אמין שכבר עשה את התהליך. לכן אני פונה לפורום הזה בכדי לשמוע מנסיונם של אחרים תודה יוסי
הודעה אחרונה מאת Rון, -
- 3 עוקבים
- 49 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש יד מרדכי החודשי בדרום המפגש הבא יתקיים בשבת שנייה של חודש אפריל כמתוכנן -14.04.12 בקפה ג'ו, מפגש ' יד מרדכי', צומת יד- מרדכי, בין השעות 10:00-12:30. לבאי המפגש תינתן הנחה של 10% בהזמנות בקפה ג'ו, כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. מוזמנים בעלי כלי רכב אספנות מאזור הדרום ובכלל. במקרה גשם המפגש ידחה למועד אחר. לפרטים נוספים יש לפנות אל: דובי שטרנברג- 2715049-052- 052 צביקה מרגלית- 2592839- 050 בברכת חג שמח! סמדר - מועדון החמש טל' 7318818- 03
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 28 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
יש לי חופש במשאבה ,הוזמנה אחת חדשה מארה"ב והיא כבר אצלי. הבעיה זה שהמיקום מאוד צפוף .. יש דגשים להחלפה? מה לפרק ואיך? יש לי ספר היינס אבל האנגלית שלי לא ברמה כל כך טובה אז זה עוזר אבל לא כל כך.
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בעת נסיעה מד המעלות מראה כ-85-90 וזה בסדר. בעת עמידה בפקק או סתם שיעבוד לצורך בדיקה למשך כ-15-20 דקות לא דקות בודדות, הטמפרטורה מגיעה לדעתי לכ-100-105 מעלות לא מגיע בשום מקרה ל-110 מעלות לפני האדום - בעלי מרצדס מכירים את השעון ומבינים את הכוונה חוץ מזה יש מאורר חשמלי (לא הקבוע של הרכב) והוא לא נכנס לעבודה! אם היה נכנס לא היתה לדעתי בעיה, הייתי שמח לעצתכם כמובן למי שיש מרצדס בתודה תמיר
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
-
קבוצת קורבט בשישי - משותף לקבוצת קורבט ומועדון החמש בנוקיה תל אביב- 9.3 (תאריך עודכן) 1 2 3 4
מאת מועדון החמש- 2 עוקבים
- 51 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
שישי עם קבוצת קורבט קבוצת קורבט במועדון החמש חוגגת שנתיים להיווסדה במפגש משותף שייערך ברחבת החנייה בנוקיה. בתצוגה ישתתפו רכבי קורבט מכל הדורות. המפגש יתקיים ביום ו 2.3.12 בשעה 16:30 , בהיכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל - אביב. בשעה 16:30 יתקיים טקס קצר, שבמהלכו יישאו ברכות נציג חב' ג'נרל מוטורס , נציג קבוצת קורבט ויו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל . בנוסף תינתן סקירה היסטורית למותג קורבט על כל דורותיו ע"י קובי מילוא . מועדון החמש וקבוצת קורבט מזמינים בעלי רכבים מתוצרת קורבט מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) להגיע עד השעה 16:00 לתצוגה. אחראי אירוע- מר מתניה הלוי, טל' 4472256- 052 …
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
סוף סוף סיימתי להחליף את המיסבים של האקסים האחוריים כידוע לכם הם הוחלפו עקב רעשים מאוד חזקים מהבקאקס האחורי. להלן התמונות: תחילת העבודה הוצאת האקס וחימום טבעת הביטחון עם ברנר כדי שתוכל לצאת
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 39 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
מועדון החמש למען הקהילה תצוגה בביה"ח "אברבנאל" בחוה"מ פסח 11.4.12 בחסות ובשיתוף אגף התרבות של עיריית בת-ים בהמשך לשיתוף הפעולה עם ביה"ח מועדון החמש הוזמן לקיים תצוגה מוטורית של כ-15 רכבי אספנות במצב תצוגה במגרש החנייה במקום, ביום רביעי 11.4 , חוה"מ פסח , בין השעות 10:00-13:00, במטרה לשמח את החולים החוסים בביה"ח ואת בני משפחותיהם והמבקרים , לפתוח את האתר לקהילה ולקרב בין הקהילה לנפגעי הנפש. בבית החולים "אברבנאל" מאושפזים כיום כ- 300 מטופלים בגילאים שונים, חלקם ניצולי שואה, חלקם נפגעי טראומות קרב ואירועי טרור. בנוסף מאושפזים במרכז בני נוער אוטיסטים, ונערים באשפוז יום הלומדים במסגרת החינוך המיוחד. במרכז פועלות גם יחידה לטיפול ב…
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 634 צפיות
חברים יקרים. ברשותכם רציתי להעלות אופציה למיפגש חד פעמי וחריג ברמת הגולן. הרעיון גם קצת הסטוריה של הארץ, גם מיקום יפיפה, וגם פיקניק (על האש אם תרצו). המיקום: מצפה גדות שברמת הגולן. במקום מגרש חניה רחב ידיים ומסודר ששופץ והורחב לאחרונה. שפע של שולחנות פיקניק , אוויר צלול , מיקום הסטורי , נוף עוצר נשימה והסבר קולי בעברית ובאנגלית על המקום. מי בענין?
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הנה מספר תמונות של חיפי בכל הזמנים תהנו
הודעה אחרונה מאת oron, -
במהלך החיפושים אחר חומר לגבי ה-TROFEO של האלפא-סוד נתקלתי בבחור ההולנדי הזה שהשגעון שלו זה לאסוף אלפא-סוד ...יש לו כרגע 13 כאלו ... תסתכלו באתר שלו - http://homepage.mac.com/alfasud1972/Menu3.html תהנו דובי
הודעה אחרונה מאת רפי שטח, -
שברולט 1929
מאת ערן לנסקי- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני בשלבי רכישה של שברולט 1929 פתוחה 4 דלתות 6 צילנדר טורי משהו יודע כמה כאלה יש בארץ אם בכלל ? כמובן שהתמונה להמחשה בלבד !
הודעה אחרונה מאת סופר גיפ, -
רכב לחתונה
מאת otwito- 5 תגובות
- 898 צפיות
חג שמח לכולם, אני מחפש רכב ליום החתונה שלנו מכיוון שברכב שלי אנחנו נגיע לחתונה עם ריחות של דלק וגריז. החתונה מתקיימת באחוזת דוברובין ביסוד המעלה בתאריך ה21.6.12. מודה לכם ושוב חג שמח.
הודעה אחרונה מאת otwito, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
המפגש היום בנוקיה מתקיים כרגיל?
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
-
המיני שלי לפני שיפוץ 1 2 3 4 6
מאת karni shani- עוקב אחד
- 78 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
1977 mini clubman 1275cc g.t
הודעה אחרונה מאת karni shani, -
BSA C11 שנת 46 1 2
מאת R24- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
בזמן שלקחתי הפסקה כפויה משיפוץ הטריומף ( מילואים,ילדים,חלקים תקועים וחום יולי אוגוסט) הגיע אלי דגם BSA C11 שנת 46 דומה לתמונה, בשלי המזלג הוא טלסקופי,אשמח לשמוע אם למישהו יש נסיון או מכיר אופנוע דומה.
הודעה אחרונה מאת R24, -
- 0 תגובות
- 822 צפיות
טנדר שאחד מחברי הפורום רכש. אשמח לעזרה באיתור השרשור.
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
השאלה בגוף הנושא, לפני שנתיים אפשר להגיד בבטחון שמועדון החמש גנב את ההצגה באוטומוטור, עם תצוגה מרהיבה ביותר, מכיוון שלא שמעתי/ראיתי מיילים/שיחות בנושא, רציתי לשאול אם מתוכנן משהו השנה?
הודעה אחרונה מאת JMG, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לא אני צילמתי את התמונות, אלא תמונות אלו נלקחו מאתר אינטרנט בולגרי של שיתוף תמונות. תהנו.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שמתי במחסן בתקופה האחרונה 3 רכבים וברצוני לשמור על איכותים המכנית (לא שהם תקינים לגמרי מבכל הבחינות , אבל נסעו על הכביש טרם הכנסתם למחסן) . הרכבים הם מסוג שריד 88 , סובארו 89 וג'סטי 92. מה עלי לעשות כדי לשמור עליהם כמה שיותר ושלא יתקלקלו אחרי כמה שנים ?
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 621 צפיות
בקרוב אצלנו ? http://www.classic-days.fr/0000/PAGES/EN/HISTORY/history.html למי שמתכנן נסיעה לצרפת לקראת סוף החודש...
הודעה אחרונה מאת 146 ti,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 311 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- omricn
- שביט
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- kfirg
- ברווז
- Shay Shd Dave
- 3n
- SlowRide
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- פריג'י
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- David32
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- nglancer
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
- orankohn
- Night Driver
- פינדר
- ezuf
- DANIEL0439
- AUDIO KING
- shai590
- Camaro 92
- גולדן191
- Assafo2
- omerkot
- spidrman
- גיא_מ
- Sh123454
