רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
החלטתי לשאול פה בגלל שיש לאספני רכב הרבה ידע ונסיון בכול תחום הכרום. אז ככה אני שוקל להביא לארץ את המערכת הבאה של כרום בהתזה אחרי שיחות ארוכות עם צבעים מובילים שגרים מעבר לים אני מבין שהמערכת מוצלחת : http://www.alsacorp.com/products/chrome ... odinfo.htm המערכת זכתה במוצר הטוב ביותר בSEMA 2008 ההיתרונות: כול מה שאפשר לצבוע אפשר לעשות כרום.(פלסטיק עץ מתכת וכו..) וגם להוסיף עליו גרפיקה וציורים. בנוסף אפשר לבצע כרום בצבעים: זהב כחול אדום... החסרונות ..זה לא כרום אמיתי זו תגובה כימית שעמידותה כצביעה אייכותית אז לא ניתן לבצע את התהליך על חלקי מנוע. מה דעתכם...אני די סגור על העניין אבל האם לדעתכם תהיה דרישה.
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 3 תגובות
- 854 צפיות
הנה באה השמש. סופסוף שישי נאה והחברים שוב מסביב לשולחן ארוך בנס ציונה - כרגיל. סופשבוע עמוס באירועים, כן ירבו.
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 829 צפיות
למי שעוקב ולמי שלא, העונה החדשה של wheeler dealers החלה לפני מספר ימים, ובפרק הפותח משפצים פיאט Dino. http://www.youtube.com/watch?v=sQ3Wlf1jUxA צפיה מהנה.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 1 תגובות
- 909 צפיות
לכל חברי מועדון החמש שבוע טוב : קבלו תמונות מביקורנו היום בכפר הנוער....
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
חדש אלקמינו 1 2
מאת שחרוש- 26 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
לקראת צבע
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
איזה רכב זה
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום אני רוצה לשאול את החברים המבינים , האם ישנה דרך לאשר חיפושית רגילה לקבריולט? מדובר על חיפושית 71 . (ולא להתנפל עליי)
הודעה אחרונה מאת omri617, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
להלן קישור לפרק ראשון(שעוסק, איך לא, בפונטיאק GTO של 64') בסדרה ארוכה שעוסקת בז'אנר. את שאר הפרקים תמצאו באותו עמוד. http://www.youtube.com/watch?v=jBEDU7OeXnI צפייה נעימה.
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
vespa 50cc
מאת השושנים- 13 תגובות
- 3 אלף צפיות
בעקבות שאלה בפורום אחר נזכרתי בסיפור הבא ובסיומו שאלה. אי שם בשנות בסוף שנות השבעים העליזות, התחלנו חברי ואני לרכב אל אופנועים. המאושרים זכו לרכב על "הונדה חצי שחורה" HONDA CD 50CC למי שמתעניין ויש תמונות בגוגל... האחרים על הג'ילרה חצי, ואחרים על טילון ICM כמובן שהרשיון היה מוגבל ל-50CC ובין המציאות שהסתובבו היתה גם וספה 50 סמ"ק חביבה. אחד מהחברים שלנו א' אח שכול, רכש אותה במיטב כספו, למרות ההתנגדות המובנת של ההורים, וללא ידעתם, ככה היינו רוכבים ביום ובמהלך הלילה הווספה היתה מוחבאת במקלט סמוך...אחר צהרים אחד בשעה שהתגנבו חזרה לאחר רכיבה ארוכה, לכיוון המקלט הבחנו לפתע באביו של א' עומד וממתין, עד היום לוהט הוויכוח כיצד נודע לו הדבר ומאין השיג את פטיש…
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מישהו מזהה את המקום ? את הדגם ? את האישה אותו מאגר, אותו צלם (הרמתי) הפרטים שהיו על התמונה הם : Title: Shaham - Sport car. 15/1/1965Work : photographsCreatorHaramati, Israel (n.d.), IsraelDate: 1965 בשלט כתוב מאחורה "סע.... אצל מישקה" איזה נוסטלגיה. תהנו !
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שד בן גוריון בחיפה
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
-
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 3 אלף צפיות
וואוו..פשוט מטריף.
הודעה אחרונה מאת יוסי ג, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ומי זו היפיפיה ארוכת הרגליים ודקת הגזרה במעבר החציה ? http://www.youtube.com/watch?v=s83u_A9AzoU דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום יש לי גולף MK2 שכבר 12 שנה הכנף האחורית עקומה אחרי שעברה תאונה ותוקנה אצל חמור (גם אני חמור שלא התעקשתי בזמנו לסדר את זה). מישהו מכיר פחח טוב שיכול לבצע את זה? הייתי אצל קובי שגב שמומלץ כאן אבל הוא לא היה במוסך אז לא יכולתי לקבל הצעת מחיר. תודה
הודעה אחרונה מאת grand cherokee, -
הכנסו לעמוד הפייסבוק של קארספורום וספרו לנו!
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מצאתי באתר של אוניברסיטת הארוורד בארה"ב, קובץ נגטיס (NEGATIVE) שפיתחו וסרקו הפוך מ 1963 של בחור שצילם את הסברה שלו ואת החברה שלו בכל מיני נקודות בארץ. מעניין מי מזהה את המקומות ואולי הסברה הזו נוסעת עד היום על כבישי ישראל. תהנו!
הודעה אחרונה מאת CamaroRS69, -
- 0 תגובות
- 700 צפיות
היי חברים, לפני כשבועיים רשמתי כאן הודעה אך משום מה היא נעלמה! מוזר!?! בכל אופן, נתי מחיפה שיצר עימי קשר, אשמח באם תשאיר לי שוב את הטלפון שלך ליצירת קשר. תודה רבה, שי
הודעה אחרונה מאת shai360, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, יש לי אלפא סוד 1200 מודל 83 שעומדת כתורמת חלקים בשטח במושב של חבר שלי באיזור מודיעין. הרכב ירד מהכביש עד כמה שזכור לי אך רשיונותיו מצויים וכן מפתחות וכו', הרכב במצב רקוב וגרוע חיצונית ולדעתי לא שווה שיקום אך שלם למעט גיר שלקחתי ממנו, אגזוז ועוד מס' חלקים. החבר צריך את השטח ואני צריך לפנות את הרכב או שהשופל של הקבלן יעשה את זה במקומי... אם מישהו רוצה לקחת את הרכב תמורת הפינוי בלבד, אנא צרו קשר בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
באותו אתר (אוניברסיטת הארוורד) מצאתי תמונה של משטרת ישראל ושוטר עומד בגאווה עם רכב שנראה כמו לארק לדעתי. מישהו יודע אם זה היה רכב מן המניין של ניידות סיור או רק לדרגות בכירות ?
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 819 צפיות
החזיק רק 3 חודשים וכבר שוב אזל התקציב. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2518759
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
לאדוארד אטלר עיתונאי הרכב הבכיר בארץ חובב רכבי אספנות ובכלל איש מרתק יש אתר אינטרנט חדש http://eteksty.wordpress.com/ ממליץ לכל אחד מיכם להרשם באתר ולקבל התראה בכל פעם שהוא מפרסם רשומה חדשה.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, נתקלתי בתמונה באינטרנט, ורציתי לשאל מה זה הוולוו הזאת: לפי מה שנראה זה קאמפר, האם זה היה אמבולנס? רכב מטען/שילוח? מתחרה לרנו אקספרס? מה זה הדגם הזה? אשמח אם מישהו יכול לשפוך מעט אור על הדברים תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 9 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
נראה לי הפורום הכי מתאים לשאול בו למרות שלא מדובר ברכב אספנות, האם למישהו יש ניסיון עם שמאות לרכבים מיוחדים / ביבוא אישי? על מה מתבססת הערכת השווי? בהנחה ואין בארץ רכבים דומים ולא ניתן לייבא רכב דומה בגלל השנתון. במידה ומתקבלת שמאות בערך X, כמה בערך תעלה פרמיית המקיף? במקרה של תאונה האם התנהלות הביטוח תהיה שונה מברכב רגיל בעל שווי דומה? תודה, אלון
הודעה אחרונה מאת עזרה, -
- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, מישהו מכיר/שמע על חנויות חלקי חילוף לbmw אספנות (bmw e3 בפרט) הנמצאות בגרמניה? תודה
הודעה אחרונה מאת bmw3000, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
או למי שעדיין לא מכיר את סרטון הקודם של הפולנים.... דודי/מרקו וכל מי שהסוס עושה לו משהו להגביר רמקולים ותהנו:
הודעה אחרונה מאת tzviki, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בהמשך למאמר באתר של תעשית הרכב הישראלית http://israelmotorindustry.org/obscure_jeeps/ הנה פרסומת שנתקלתי בה הבוקר (ותודה לידידי יורם שבמסגרת חרישת העיתונים לצורך מחקריו, דואג להעביר לי באדיקות ובמסירות כל מה שקשור לרכב...) המודעה היא משנת 1959
הודעה אחרונה מאת frik, -
-
- 0 תגובות
- 943 צפיות
פה. תהנו...
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 15.8 אלף צפיות
הצורך: ליפט ביתי נייד ומתקפל, שיאפשר הרמה מלאה של האופנוע לגובה נוח לעבודה, משמע, לשבת על כסא ולהרדם על הצילינדרים תוך כדי שאיפת דלק. בנוסף, החשיבה במקור הייתה לבנות מתקן שיאפשר העלאה קלה של האופנוע עליו, תוך שימוש במשקל האופנוע בתור זה שבעצם ירים אותו על הסטנד וזאת, על-ידי קביעת ציר בערך ב-65% מאורך הרמפה. המצרכים: - בקבוק קולה - 4 מוטות פרופיל בעובי 2 מ"מ על 30 מ"מ מגולוון באורך 6 מטר (מגיעים בצורה זו בכל מקום שמוכר חומרי בניין) - חופן ברגים קודחים באורכים 12 מ"מ ו-16 מ"מ (חופן - מילאת יד שלמה, נפלו כמה, דרכת על שניים שנדבקו לנעל ועשו קולות מצחיקים עד שהגעת הביתה) - 32 זוויות 30מ"מ על 30 מ"מ - 12 זוויות 90 מעלות - 2 מיסבים 20 מ"מ חיצוני, 10 מ"מ …
הודעה אחרונה מאת noon, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש גומיות לחלונות של הרכב אילו שבפנים לרכב שצמודים לדאפון ואז לחלון. הרכב שמדובר הוא גולף קבריולט 2 דלתות. שנת 79 הם יש אפשרות להשיג פה בארץ.? באיזה חנות ? תודה רבה ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת nfoffman, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן אני דניאל, למרות שאני בן 24 מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי רכבים ישנים(אספנות ספורטיבית במיוחד) עבר הזמן, רכבתי והתנסתי על מספר דו"ג מספורטיבים דרך קטנועים וכרגע על דו"ש גזעי. הגיע הרגע שהחלטתי שאני מתקדם לכיוון של השיפוץ וחידוש מפאת סיפוק אישי,קיבלתי רכב ליסיג מהחברה וכמובן שיהיה טיפשי לשלם 6,500 ש"ח לביטוח שנתי שאני רק מידי פעם פורק לחצים על האופנוע. פתחתי יד2 וגיליתי שיש לישראלים נטיה להתנתק מהמציאות ולדרוש על אופנוע אספנות מחירים הזוים ללא התחשבות במצב הנוכחי של האופנוע ועליות שיפוץ עתידים... אם יצא וראיתם או שברשותכם אופנוע אספנות קלאסי/ספורט שדורש שיפוץ אשמח לשמוע ולקנות או לשמוע סיפורים אישיים ממכם כמו שקראתי כאן בפורום במשך שעות תודה מראש…
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 310 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ברווז
- איציק נ.
- שי
- bigfoot7375nadav
- om2
- shahar188
- PASHUT
- לומד לתקן
- David32
- razi_pazi
- mikyl
- zaf
- פריג'י
- earlofbug
- hunter22
- Avia
- שחר 1
- chrono
- הצילינדר השישה עשר
- IsraCar
- eliharel
- RedLabel
- KipodYam
- אור1111
- orsh99
- avargel
- גרנד פריקס
- sanekt17
- blackpolo
- matan_mil
- Yuvalino
- carsgo
- יובל .מ.
- SlowRide
- לירון .ה.
- Night Driver
- גולדן191
- פינדר
- efraimc
- Shay Shd Dave
- Rongaflugen
- fatboy1340
- מיץ פטל
- SniR89
- .r.i.
- flytomars
- Shay_u
