רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
כידוע, לחמשת קוראי (שנים מהם הם הבנים שלי.. ), לשועל הקשיש נשברה ציריה אחורית בטיול האחרון לנגב. זה לא מנע ממנו להמשיך בטיול, עם עזרה מידי פעם של צעיר הדורות במשפחת ג'יפ. יאמר לזכותו של השועל הותיק שלא חשב לרגע להשאיר אותנו בשטח וכך חזרנו הביתה, ממצפה רמון על הנעה קדמית בלבד. מאחר ואת תודתי לחברים שעזרו וליוו כל הדרך הביתה, כבר הבעתי, נשאר לי רק להודות לשועל. לאחר פירוק ואבחון של התקלה ומהות החלקים שיש צורך להחליף, הזמנתי שני לגרים מקוריים מתוצרת טימקין, ציריה מתוצרת ארצות הברית, שימסים לכוונון ואטמים. הצעות לקנית הלגרים בארץ הניבו מחיר כמעט פי 3 מהיבוא ומאחר ורציתי את המקוריים, אלו שעבדו שם כבר 70 שנה, הזמנתי מחו"ל. גם סיפור הציריה הניב הצעות מחיר בארץ, לציריות משומשות, …
הודעה אחרונה מאת Cadillac58, -
-
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חם בעמוד הפייסבוק של קארספורום: הסטאטוס הבא מוקדש במיוחד לקראת פסח הבא עלינו לטובה: איזה חלק באוטו אתם הכי אוהבים לנקות ? כתבו לנו בעמוד שלנו!
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
כבר בעבר שקלתי להחליף את ההגה ברכב שלי, ואח"כ החלטתי שברצוני לרכוש הגה מקורי של אלפינה, אך הם אינם שכיחים כ"כ, בטח שלא במחיר סביר. לאחרונה יצרתי קשר עם שני מוכרים, כאשר שניהם מסכימים למכור במחיר שנראה לי הגיוני- הרי שאין פה בכלל דילמה, בדיוק מה שרציתי במחיר יותר הגון ממה שדרשתי! אבל אז נזכרתי בכל הסיפורים של חברי הפורום, ולאחר קריאה חוזרת של כמה שרשורים פה, אני די "מפחד". האם יש דרך להכניס הגה לארץ? (להזכירכם ההגה מקורי של אלפינה ותואם לתקופה). חלק כאן דיברו על על טרטור אין-סופי במקרה הטוב, ושליחה חזרה לחו"ל בדרך כלל. אז שאלת מיליון הדולר שלי היא- ייבוא הגה- הכיצד?
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 2 עוקבים
- 41 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין לקבלת פנים סיטרואן דה-שבו משנת 1981 (התמונה להמחשה) CITROEN 2CV6 1981 602 סמ"ק, 23 כ"ס הרכב יובא ע"י חבר מועדון החמש - ישראל לסטר ההשקה תתקיים במפגש מועדון החמש בנשר בצפון- ב'ארומה' אספרסו בר דרך בר יהודה 147, נשר (בסמוך לתחנת הדלק 'טן'), ביום שישי, 23.03.12, בשעה 16:30. אם ירד גשם האירוע ידחה למועד אחר. נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל. סקירה היסטורית – שמרון אנגל. בעלי רכבים מתוצרת סיטרואן מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לתצוגה. חברי מועדון הדה-שבו מוזמנים לחבור לאירוע מועדון החמש בנשר. לבירורים יש לפנ…
הודעה אחרונה מאת Amotz, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
כרגע התבשרתי שנתי קובלנץ ממוסך קובלנץ (מגרשי התערוכה הישנים\נמל תל אביב) נפטר . הידיעה מאד מאד קשה עבורי. נתי איש מקצוע מזן נדיר, איש ישר, הגון, מקצועי, בעל לב זהב. אני ממש בהלם לגמרי! אין לי פרטים נוספים מלבד זה שהלוויה תיערך מחר. יהי זיכרו ברוך!!! אבידה גדולה מאד!!! אין מילים! ליבי עם משפחת קובלנץ
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ה Mustang Monthly, כתב העת הכי חשוב שעוסק במוסטנגים (מכל הדורות) מקדיש עמוד לסיפורו של מעוז והמוסטנג 64וחצי שלו. בכתבה מוזכר המועדון והמפגש בכרמיאל ויש כמובן תמונות. הכי אהבתי את המשפט "להיות בעל מוסטנג בישראל זה משהו מיוחד" אכן!
הודעה אחרונה מאת מעוז, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 956 צפיות
בוקר טוב. עד היום הייתי מטפל ב127 שלי אצל נתי קובלנץ ז"ל. (שגם בנה לי את כל המנוע כמעט מ 0 בזמנו) מישהו מכיר מוסך מהדור הישן שמכיר ויודע לטפל ב 127 ? אשמח להמלצות למוסך כזה (רק באזור תל אביב והסביבה) ורצוי אחד שאתם באמת מכירים וסומכים עליו. תודה מראש. צביקה
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 656 צפיות
שלום לכולם מצאתי את החלק הזה http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300686379393&ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123 שאני מחפש כבר המון זמן במודעה כתוב מסירה ביד בלבד. שלחתי למוכר שאלה לגבי אפשרות למשלוח לארץ בתוספת מחיר כמובן אבל לא קיבלתי תשובה האם יש פתרונות מוכרים להעברת החלק לארץ? כמה אמור לעלות משלוח כזה? אשמח לכל עזרה בנושא תודה חן - 052-3808866
הודעה אחרונה מאת zvir, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
לדעתי מדובר במגרש החנייה של מוזיאון אגד בחולון, איפה שיש יום שישי הקרוב שוקעתיק. הפרטים שהיו רשומים על התמונה הם Electra cars, Bat Sheva studio, 20/12/1969
הודעה אחרונה מאת ישה, -
ועכשיו כדאי שתשדרג את עצמך ברכב אספנות שיכול לקחת את כל הנכדים. בעצם, יש לך- האוטובוס הכחול!
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
צילמתי יותר מ-100 תמונות עד שאחזור לארץ ואלמד איך מעלים דרך פיקאסה, הנה טעימה קטנה של תערוכה עצומת מימדים. לצערי היה לי רק חצי יום בקושי אבל בשנה הבאה ינשאללה, לפחות יומיים מלאים. במיוחד לאוהבי מרצדס ופורשה (שטוטגארט כבר אמרתי?) אבל לא רק. מועדון מאסראטי הציג 40 מכוניות , וזו רק דוגמא.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קניתי סיקס 75' ופירקתי לו את הבושינג הקדמי בשביל לשים תותבים חדשים. לצערי התותבים העליונים הישנים תקועים- אלו תותבים מחוזקים=עם ברזל, ניסיתי מכות עם בוקסה ופטיש שני קילו אבל זה לא עבד. רעיונות? מצורפת תמונה של אחד העקשנים...
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לדעת בעינין טסט לרכב אספנות, לפי מה שהבנתי הטסט נעשה פעם ב12 חודשים, אבל לא הבנתי איזה אישור צריך להביא לטסט [אישור ממוסך מורשה] זה אישור רכב מיושן אישור בלמים ? [כמו רכב שמלאו לו 20 שנה על הכביש ?] בקשר לרישום רכב כרכב אספנות, לדוגמא רישיון הרכב הוקפא, ומלאו לו 30 , אז יהיה אפשר לרשום אותו כאספנות או שצריך לעשות קודם כל טסט לחצי שנה ורק אז לרשום כרכב אספנות ? עוד שאלה אחת, לפי מה שהבנתי "לרכב אספנות פטור מתשלום אגרה בעד תקופה שבה לא היה רישיון הרכב תקף" ז"א אם לדוגמא הרכב היה 5 שנים בלי טסט ומלאו לו 30, הרכב פתור משתלם האגרות שלא שולמו במשך ה5 שנים? תודה, אלי
הודעה אחרונה מאת eli3, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 929 צפיות
שלום. מהו התאריך הקובע? האם השנה או היום המדויק? כלומר, האם אני יכול ליבא היום כל רכב שיוצר בשנת 1982 בלי קשר לחודש היצור, או שרק רכב שיוצר לפני 25.3.2012 שזהו התאריך היום? תודה, אילן.
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מישהו יודע היכן ניתן להשיג צמיגי 135/12 (לפיאט 600)? (רצוי באיזור המרכז). באותה הזדמנות מישהו יודע אם ניתן להתקין tubeless לפיאט 600? (כרגע הסט הקיים עם פנימית).
הודעה אחרונה מאת תמיר כץ, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שבת שלום, בקורבט קיימים שני אגזוזים בצידי הרכב. האם יציאת אגזוז משני צידי הרכב מאושרת ע"י עמדה 1 ? ( הרי מדובר על מערכת מקורית..)
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כמה תמונות ממוזיאון נטוש של רכבים ואופנועים מיפן
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 713 צפיות
אתם לא תאמינו לאף מילה, ובצדק. אבל הכל קושט דברי אמת: http://wp.me/pXLKy-IB
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 34 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מפגש מועדון החמש בשפלה מזמין לחגיגות האביב בגן הבילויים בגדרה ב-24.03.12 שעות הפעילות - 09:30 - 16:00 במשוער. כתובת הגן: רח' הורוביץ 24- פינת רחוב ביאליק (יהיה שילוט והכוונה). במפגש תיערך ארוחה כלל - מועדונית. כל חברי המועדון מוזמנים להשתתף בהכנת השקשוקה המנצחת! התפריט האישי הינו חופשי לחלוטין. במקביל לאירוע מועדון החמש מתקיים בשבת זו אירוע בתים פתוחים של אומנים שונים בגדרה להצגת יצירותיהם. כל המעוניין יכול לעבור בין הבתים הנמצאים במרחק הליכה מגן הבילויים. האירוע ילווה במפות והסברים. לבירורים יש לפנות אל בועז איתן בטל' 4802226- 052. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מועדון החמש למען הקהילה: הפנינג בכפר הנוער "רמת הדסה" טבעון נפגשים בכפר הנוער רמת הדסה (קרית טבעון) , ביום שבת 24.03.12 , בשעה 09:30 בבוקר. 10:00 : התכנסות באודיטוריום 11:00: הרצאה בנושא רכבי אספנות עוד בתכנית- תצוגת רכבי אספנות של חברי מועדון החמש בצפון. (התצוגה פתוחה לכל חברי המועדון) כיבוד קל יוגש לחברים ולמלוויהם . שעת פיזור משוערת- 12:30. האירוע מחייב רישום מראש עד יום ד', 21.03.11. הרשמה אצל עדי גולדנברג, רכז צפון ואחראי האירוע, בטל' 2611660- 052 לבירורים יש לפנות אל עדי או אל יורם דוקטורי, קשרי קהילה, טל' 9217642- 054. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת Pug206, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. בבעלותי פונטיאק פיירבירד בעלת שני אגזוזים. בשני האגזוזים ישנם חורים / סדקים במקומות שונים. למרות שאני מתכוון בעוד זמן מה (כשנה בערך) להחליף את האגזוזים לחדשים מנירוסטה, נמאס לי להריח את אדי הפליטה ואני רוצה לתקן את הקיימים. מנסיוני (בג'יפ) יש הרבה שנותנים "פיק" פה ושם וזה לא ממש פותר את הבעיה. לכן אני צריך המלצה ל"אגזוזן" יסודי ומקצועי שמבין עניין ויפתור את הבעיה. כמובן, עדיפות לכאלה הגובים מחיר הוגן ולא מחירים הנושקים למחירי אזוז חדש. תודה
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
[העתקתי לכאן את ההודעות שלי מתוך השרשור בפורום ג'יפולוג, וקצת ערכתי בדרך, http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=21250 אבל מכאן הלאה, אני אעדכן גם כאן. אתם מוזמנים, כמובן, להגיב... ] הרכב- טרנספורטר שנת 78, מפרט אמריקאי, אשר דוגם על ידי הסוכן האמריקאי ASI לקמפר. דיגום הקמפר הו א של חברת Riviera שהתמחתה (ועדיין עוסקת) בדיגום יאכטות. קצת על הדיגום המקורי- בשנות ה70 כולם רצו קמפר של ווסטפליה. אבל הדילרים האמריקאים לא קיבלו מפולקסוואגן מספיק קמפרים גרמניים. מדיניות ההקצבה גרסה שעל כמות מסויימת של מסחריות ומיניבוסים, יקבל הדילר כמות קטנה של קמפרים. דילר גדול בשם ASI, החליט שאם הוא לא יקבל קמפרים, הוא יבנה אותם לבד. ASI פנו לריביירה, והם בנו את הקמפר כחי…
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברשותי 504 שנת יצור 1980, נוצר קצר במערכת החשמל , הותכו שני חוטים ונייתי רוצה להבין מה מקורם ולמה משמשים. כמובן שהמצבר נותק ולא יחובר עד לפתרון הבעיה. אשמח לעזרה בצורת סכמה או ספר רכב. תודה לעוזרים איציק 0542325104
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני חושב שזה הכלי היחיד שיש בארץ או שנשאר ואהיה מאוד מופתע לגלות שיש עוד בכל אופן הפרוייקט לא שלי הוא של חבר , אני רק עוזר שם בשיפוץ , והתמונות מדברות בעד עצמן בנוסף אשמח לדעת אם יש מישהו שיודע איפה אני יכול למצוא גלגלים 2.5*8 . זה הדבר האחרון שנשאר לנו על מנת לסיים את הפרוייקט
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
הסדרי חנייה חדשים במפגש המרכזי של מועדון החמש בהיכל נוקיה ת"א-החל מיום שישי-23.03.12 1 2 3 4 5
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 64 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום רב, מצ"ב הסדרי חנייה חדשים לחברי מועדון החמש המגיעים למפגש המרכזי בהיכל נוקיה תל- אביב. לתשומת לבכם- הכללים על חניית הרכבים במפגש יופעלו החל מיום שישי 23.03.12. יש להקפיד להגיע למפגש המועדון עם תעודת חבר בתוקף בצירוף תעודה מזהה! בברכה ותודה, סמדר- מועדון החמש טל' 7318818- 03 הסדרי חניה חדשים למועדון החמש בנוקיה מ-23.3.12.pdf
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש ברשותי טנדר וויליס, במצב רעוע מאוד, אפשר לומר מפורק לחלקים, שילדה,גוף מנוע הכל בנפרד. רציתי לדעת מי מתעסק עם הרכבים האללו, בשביל לקבל חוות דעת על אופן השיפוץ. אני מקווה לעלות תמונות של הרכב בהקדם. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ac cobra, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
במקרה הגיע אליי בפייסבוק: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.374587252558985.95204.100000231390840&type=1#!/notes/%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%95%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%95%D7%99%D7%A0%D7%A8-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%A1-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%9B%D7%9D/372073162810394 מעניין איך המוסך הזה ואיך תראה העבודה הסופית. בנתיים אלה המתחרות: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.374587252558985.95204.100000231390840&type=1#!/media/set/?set=a.3…
הודעה אחרונה מאת Udi51, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 103 תגובות
- 19.4 אלף צפיות
היום התחלנו שלב בשיפוץ האוטובוס הכחול. העברנו אותו מהארגז רמלה, שם עבר פחחות, להארגז יגאל אלון בתל אביב (שם נולד האוטובוס) לצבע ואולי גם חשמל. לקח כמעט שעתיים להניע אותו ומסתבר שזה בגלל הסולר העתיק שהיה במיכל. אז קנינו ג'ריקן סולר, מלאנו ובאילתורים ובעזרת מצברים ששאלנו והבאנו עם ה"צהוב", הרכב השתעל, כחכח ו...הניע. אז נסענו בשיירה כשהכחול מוביל, הצהוב אחריו ואני הקטן עם וינקרים מהבהבים סוגר את השיירה ומנסה לצלם... הנסיעה עברה בלי תקלות וכשהגענו להארגז בתל אביב האוטובוסים היו ה-אטרקציה וכולם כמובן חייכו. אז הנה כמה תמונות הצהוב בא עם איל, ג'קי ויוסי ועם המצברים להארגז רמלה הכחול מקבל מצברים (לא הכי מתאימים אבל זה אילתור שהצליח) מתמרנים …
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
איש יקר עם המון חלקים לפורדים ומכוניות מושלמות עומד בשעות הקרובות לשלוח הכל לברזל, שמו רוני (רוני גוטפילד מהמרוצים בשנות ה80) כדאי להתקשר עכשיו אם מישהו מעוניין להציל משהו. יש קורטינות,ברנדות,אסקורטים, חלקי מנוע,פח ועוד. הבעיה בכל הסיפור שהוא גר בערבה. 052-3957393 רוני חבל לי לראות את הכל הולך לפח ואין לי עניין אישי , הראל
הודעה אחרונה מאת .liron., -
החלטתי לשאול פה בגלל שיש לאספני רכב הרבה ידע ונסיון בכול תחום הכרום. אז ככה אני שוקל להביא לארץ את המערכת הבאה של כרום בהתזה אחרי שיחות ארוכות עם צבעים מובילים שגרים מעבר לים אני מבין שהמערכת מוצלחת : http://www.alsacorp.com/products/chrome ... odinfo.htm המערכת זכתה במוצר הטוב ביותר בSEMA 2008 ההיתרונות: כול מה שאפשר לצבוע אפשר לעשות כרום.(פלסטיק עץ מתכת וכו..) וגם להוסיף עליו גרפיקה וציורים. בנוסף אפשר לבצע כרום בצבעים: זהב כחול אדום... החסרונות ..זה לא כרום אמיתי זו תגובה כימית שעמידותה כצביעה אייכותית אז לא ניתן לבצע את התהליך על חלקי מנוע. מה דעתכם...אני די סגור על העניין אבל האם לדעתכם תהיה דרישה.
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 311 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- omricn
- שביט
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- kfirg
- ברווז
- Shay Shd Dave
- 3n
- SlowRide
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- פריג'י
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- David32
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- nglancer
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
- orankohn
- Night Driver
- פינדר
- ezuf
- DANIEL0439
- AUDIO KING
- shai590
- Camaro 92
- גולדן191
- Assafo2
- omerkot
- spidrman
- גיא_מ
- Sh123454
