Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט- VW type2 קמפר Riviera 1978


asafk
שימו לב! השרשור הזה בן 4415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סחטיין!!!!

אני שמח לראות שאנחנו מפתחים מסורת, כל מפגש מדברי כזה חייב להיות מקורר אוויר אחד. :)

אני בנתיים שפכתי לאגר (בלי קשר לזה שלא יכולתי לבוא ).

 

מה הייתה צריכת הדלק?

והאם הייתה שקשוקה?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

מה הייתה צריכת הדלק?

והאם הייתה שקשוקה?

 

ככה וככה (מי סופר? )

לא...

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

ההחלטה לוותר על מערכת החימום המקורית היתה בסדר לשעתה, אבל זהו.

מסכנים, היה להם קר בחזרה מהמדבר, ישבו עם שמיכות פליס בתוך האוטו.

 

עכשיו, בעקבות זה שהייתי חייב להוריד את הסעפות פליטה בגלל הדליפה שהתפתחה, הוחלט לחדש את מערכת החימום. אני מתכוון להשקיע בלהפוך אותה ליעילה יותר מהמקור - בהמשך תראו איך. העיקרון יהיה לשחזר הכל כהלכה, אטום ומתפקד, ולהוסיף בידוד על הצינורות. ואולי גם להחליף חלק מהחיבורים שעשויים אסבסט מתפורר לאחרים מסיליקון...

 

לגבי מערכת הפליטה עצמה- בזמנו ויתרתי ולא התעסקתי עם לסדר את ההידוק של סעפות הפליטה, וזו היתה טעות. הייתי צריך לעשות אז את מה שאני עושה עכשיו, וחבל שלא עשיתי את זה.

 

בתור התחלה פירקתי מהמנוע את כל מערכת הפליטה (אשר תלויה כולה על ראשי המנוע). במקור, הסעפות מחוברות כל אחת עם 4 גוז'ונים של M9 בראש ו M8 בחוץ. בפועל, זה מה שיצא משני הראשים:

 

attachment.php?attachmentid=57131&d=1332708973

 

 

מראש ימין, שני אומים נפתחו יפה, גוז'ון אחד יצא כולו (אפשר לראות שחצי מההברגה שלו כבר לא תופסת) , והרביעי... היה בורג M8 (אני לא יודע על מה חשבתי כשהרכבתי אותו חזרה). זה הראש הפחות בעייתי. לא היתה שום דליפה בגלל הברגים (טוב, היתה דליפה קטנה כי אחד מאטמי הנחושת זז מהמקום בזמן ההרכבה, אבל הברגים היו כולם מהודקים).

מראש שמאל, אום אחד נפתח, גוז'ון אחד יצא כולו, אילתור שהחזיק לא רע - בורג M10, ועוד אילתור שמראש לא היה משהו - בורג 3/8.

מה יהיה - במקום שני הברגים הגדולים - גוז'ונים שחרטתי ל M10 צד אחד ו M8 צד שני:

 

attachment.php?attachmentid=57132&d=1332700084

 

 

שימו לב ש3/8 זה קצת פחות מהקוטר של M10, ועם אותה פסיעה פחות או יותר.

במקום הבורג M8 אני ארכיב גוז'ון מקורי, את זה שההברגה שלו עייפה יחליף אחד מה"משופרים", ואת שאר הגוז'ונים המקוריים נכניס שוב, בתקווה שמצב ההברגה סביר.

הפעם, במקום אומי נירוסטה עם משחת נחושת, שהוכיחו את עצמם חלקית בלבד, אני אהדק עם אומים מצופים נחושת עם דיסקית מרותכת (אומי נעילה עצמית יעודיים לסעפות פליטה), נראים ככה:

 

attachment.php?attachmentid=57133&d=1332709929&thumb=1

 

שאר חלקי מערכת הפליטה התפרקו זה מזה בקלות יחסית - השימוש בברגים ואומים מנירוסטה עם משחת נחושת - אכן עובד במקרה הזה. המקומות היחידים שבהם הרכבתי אומי ניילוק שהם לא מנירוסטה - האומים כבר חלודים להפליא.

 

השלב הבא יהיה למצוא את החלק החסר ממערכת החימום- אחד מהצינורות שמחברים את מחליפי החום לצנרת החימום לכיוון הקבינה (מצאתי אחד משומש ונראה טוב ב 30$, נראה כמה יעלה המשלוח), ואז לרתך כל מה שסדוק, לנקות ולצבוע את כל החלקים. כשקניתי מערכת אגזוז חדשה, אמריקאית, לא צבעתי אותה כי הכל נראה צבוע. שנתיים אחרי הכל חלוד, וזה זוועה. גם כאן יש מסקנה שנוגעת לחלקים חדשים.

 

ואם הכל יהיה בסדר - עוד לפני הקיץ יהיה חימום...

 

אסף.

IMG01604-20120324-1552.jpg

IMG01607-20120324-1554.jpg

IMG01611-20120324-1701.jpg

IMG01614-20120324-1712.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני מבין למה דיברת פעם על להביא ראשים חדשים.

(לא ברור אם ניסית לשים תמונות בגוף הודעה, אם כן אז לא רואים אותן)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...