Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט- VW type2 קמפר Riviera 1978


asafk
שימו לב! השרשור הזה בן 4415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה דעתך עליה ? שנת77 היתה שייכת לאחד המנהלים הבכירים בווסטפליה נסעה פעם בשנה לחופשת הקייץ 47000 ק"מ הכל מקורי כולל הצבע שייכת לחבר שלי שגר בלונדון ומיתמחה בקמפרים

 

מעתיקן...

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קיר אש אחרי צביעה, מפצל טעינה וממסר התנעה

attachment.php?attachmentid=9331

attachment.php?attachmentid=9332

 

חלודה תחת מצבר ימין

 

 

attachment.php?attachmentid=9333

 

ותחת מצבר שמאל

attachment.php?attachmentid=9334

 

 

משאבת דלק, פילטרים

attachment.php?attachmentid=9337

 

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לנקות את איזור המצבר לזפת אפילו בספרי זפת פשוט ועל זה לשים חתיכת גומי

 

כמו כן יש לשים לב דווקא לחלודה מתחת לכנף באיזור המצבר שם בדרך כלל יש הרבה חלודה

 

דרך אגב פירקתה את מיכל הדלק?? אם כבר הוצאתה את קיר האש ??

 

פרוייקט יפה בהצלחה

 

יוסי

IMG_1594.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כמו כן יש לשים לב דווקא לחלודה מתחת לכנף באיזור המצבר שם בדרך כלל יש הרבה חלודה

 

דרך אגב פירקתה את מיכל הדלק?? אם כבר הוצאתה את קיר האש ??

 

 

בהחלט, החלודה עברה גם לצידו התחתון של מגש המצבר. יטופל, כמובן.

 

כשפירקתי את קיר האש, בדקתי את מצבו של המיכל- כמו חדש (טוב, כמעט), ומבחינתי- לא היה צריך יותר מזה (להוציא, לנקות וכו').

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא שומע מנוע?????????????. מישהו מזהה את המנוע באדומה ????

 

אולי תפסיק עם התמונות האלו אני לא ישן בגללך

מרוב כאב לב חלאס יותר אני לא פותח את השירשור הזה :x

 

נ.ב

 

המנוע לא מעניין כל עוד הוא קירור מים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תפסיק עם התמונות האלו אני לא ישן בגללך

מרוב כאב לב חלאס יותר אני לא פותח את השירשור הזה :x אני מיתנצל על עוגמת הנפש:-P:-P:-P:-P

 

נ.ב

 

המנוע לא מעניין כל עוד הוא קירור מים

בסדר . אבל איזה מנוע זה????:?::lol:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיר אש אחרי צביעה, מפצל טעינה וממסר התנעה

attachment.php?attachmentid=9331

?attachmentid=9337[/img]

 

 

אסף.

 

אם זה מה, שנראה לי שזה (מפצל "12/24)- תזהר עם זה- לפחות מניסיון עם הרכבים אחרים מסויימים, עם משהו דומה- יש לזה נטיה להידלק!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סיבה שזה יעלה אלפי שקלים. יש ל DANFOSS יבואן בארץ ויש להם מדחס יעודי. אבל הם לא עונים לאימיילים (רציתי קטלוג שלהם...)

 

צור איתי קשר, אשמח להעביר אליך כל חומר של דנפוס שתרצה כולל הצעות מחיר (אני עובד במחלקת הקירור אצל היבואן של דנפוס בארץ - חברת "רדיון").

אכן יש לנו מדחסים 12V שיתאימו לרכב (ואפילו במלאי בארץ) אבל יש צורך לבדוק מה תפוקת המקרר ואיזה שסתום קיים בו וגם אז לא בטוח שהעסק יעבוד כמו שצריך מאחר וקטרי הצנרת אולי לא מתאימים למהירות הזרימה לצורך החזרת שמן וכו'.

בקיצור, אשמח לעזור בצד ההנדסי וגם במחירים לציוד אם תרצו.

מצטער שזה באיחור של 5 חודשים אבל רק עכשיו קראתי על המקרר.

בכל מקרה אם עדיין רלוונטי אשמח לעזור, מבטיח מחירים הכי נוחים שאפשר וכל היעוץ הדרוש לשיקום המקרר המקורי.

תודה

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה מה, שנראה לי שזה (מפצל "12/24)- תזהר עם זה- לפחות מניסיון עם הרכבים אחרים מסויימים, עם משהו דומה- יש לזה נטיה להידלק!

 

זה לא. זה מפצל טעינה לשני מצברי 12V. בגדול, שתי דיודות בתוך בית מקורר אוויר.

 

בכל מקרה אם עדיין רלוונטי אשמח לעזור, מבטיח מחירים הכי נוחים שאפשר וכל היעוץ הדרוש לשיקום המקרר המקורי.

 

המון תודה, אני אהיה בקשר.. אני מניח שיקח לי עוד זמן להגיע למקרר, אז עוד איזה חודש-חודשיים תקבל טלפון (או ה"פ).. :oops::oops:

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון תודה, אני אהיה בקשר.. אני מניח שיקח לי עוד זמן להגיע למקרר, אז עוד איזה חודש-חודשיים תקבל טלפון (או ה"פ).. :oops::oops:

 

אסף.

 

בכיף:lol:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא. זה מפצל טעינה לשני מצברי 12V. בגדול, שתי דיודות בתוך בית מקורר אוויר.

 

 

 

אסף.

 

המצברים מחוברים במקביל, והדיודות רק בשביל, שלא יפרקו אחד את השני בזמן, שלא בטעינה?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק. בנוסף, בגלל המבנה של ווסת הטעינה, בדגם הספציפי הזה יש מתח ייחוס לווסת.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיברתי את המטען החדש שקניתי (של CTEK, להשיג ב"שנפ" ) למצבר עייף מאחת המכוניות של המשפחה, שהוכרז מת והוחלף בחדש, ואחרי כמה שניות של מחאה מצד המטען, הוא התחיל לטעון אותו (מה שמחזיר את ההשקעה במטען כבר בשימוש הראשון), וזה יהיה המצבר לשלב ה"משחקים" עד שהטרנספורטר יצא לדרך. אני מספר לכם את זה, כי למצבר חיברתי את המקרר כדי לברר מה העניינים איתו. מצאתי שמתג ההפעלה קצת בעייתי, וכשזה סודר- המקרר עובד, ולא רע. אמנם "מקרר" תרמואלקטרי זה לא משהו, מבחינת קירור- אבל זה הרבה יותר טוב מסתם צידנית, והיי... זה לא עולה לי כלום.

 

במקביל לעוד כל מיני תיקונים קטנים שאני עושה עד שהחבילה הגדולה שהזמנתי תגיע מחו"ל, הורדתי את הגלגל ספר מהחזית, כדי לייצר למתקן שלו חיזוק. כשהתקנתי אותו עברה לי בראש המחשבה שההתקנה הזו לא טובה, ולא מספיק חזקה, ואם מישהו יעמוד על הגלגל כל החזית תתעקם. בקיצור- החלטתי שבהזדמנות אני אייצר חיזוק מסיבי למתקן. ועכשיו, כשהורדתי את הגלגל, מתברר שצדקתי. מתישהו, מישהו כנראה טיפס על הגלגל (יכול להיות שזה אותו אחד שניסה לפרק לי חלקים מהאוטו באחד הלילות), והחזית של הטרנספורטר התעקמה בצורה די מכוערת. זה מבאס ת'תחת. ניישר את הפח, אבל עכשיו בטוח יהיה חיזוק.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

חופשת פסח היתה מועילה מאוד.

הכיפוף בפח- ייושר חלקית (תודה לאבי). בפתיחה של הפנלים הפנימיים, התגלתה העובדה כי הפנל עבר כבר די הרבה יישורים- יש סימני ריתוך של מסמרים (שפחחים משתמשים בהם ליישר את הפח). גם הסדקים בקאר-קיט רומזים על זה. האוטו עדיין עם "חיוך" קל, אבל זה כבר נראה יותר טוב.

שימו לב בתמונות לסימני הריתוכים, וגם לבלאגן החשמלי.

שימו לב גם לצורה בה מותקן המתקן לגלגל. באופן מוזר, יש עליו סימון TOP מאוד ברור, וגם הקדחים מתאימים לסימון... אבל זה בדיוק הפוך מכל מתקן מקורי אחר שראיתי. ההקנה ההפוכה, אגב, ממקמת את הגלגל יותר נמוך- וזה יותר חזק מבחינת הפח. אני חושב שהתקנה עם הTOP למטה תהיה חלק מהחיזוק.

 

לאחר מכן, ניקיתי היטב את תא המנוע מחלודה, במיוחד באזור מגשי המצברים. על המגשים שפכתי ומרחתי שכבה רצינית של המרייט (עובי של כמה מילימטרים) שזה פתרון שאני די אוהב למגשי מצברים. את שאר תא המנוע צבעתי בצבע יסוד עשיר באבץ. לא כל כך קל לצבוע בתוך תא מנוע סגור, וחוץ מזה היו לי עוד כל מיני בעיות (צינור לחץ אוויר דולף שלא שמתי לב אליו, למשל) ובאיזשהו שלב, מייד אחרי שלקתי שאיפה שאפילו מבעד למסיכה יכולתי להרגיש את האבץ נכנס לי לריאות, חשבתי לעצמי שחוץ מלהתיז לעצמי צבע לעין, עשיתי כל טעות אפשרית. כמובן ששניה אחרי זה התזתי לעצמי צבע לעין. בסופו של דבר יצא לא כל כך גרוע.

בינתיים הזמנתי דרך איביי פתח מילוי למיכל המים, וכניסת חשמל חוף בתקן אירופאי (מאנגליה). לגבי הפתח למיכל המים- זה מדהים, כי יש המון סוגים- אבל אני רציתי בדיוק את המקורי... ומצאתי. לא הייתי בטוח איך לחפש, אז באיזשהו שלב העתקתי מהחלק את המק"ט, ורשמתי אותו בגוגל. בדיוק את החלק שהורכב לפני 30 שנה על הקמפר שלי, מייצרים עד היום ועם אותו מק"ט. (מצורפת תמונה של המיכל. אגב- איך מנקים אותו? סתם סבון כלים? ). וזה נכון לעוד כל מיני חלקים במערכות היעודיות של הקמפר- השוק האמריקאי פשוט מדהים, לכל דבר יש שוק.

המון חלקים צריכים להגיע בימים הקרובים, ולא יהיה לי זמן לעבוד על האוטו. באסה. אבל גם סתם לפתוח חבילות זה כיף...

 

אסף.

image0001.jpg

image0002.jpg

image0003.jpg

image0004.jpg

image0005.jpg

image0006.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...