Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט- VW type2 קמפר Riviera 1978


asafk
שימו לב! השרשור הזה בן 4417 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החלטתי להרכיב את ההזרקה על המנוע לפני ההכנסה למקום של המנוע. זה הולך ליצור לי בעיה- עם הכל מורכב, המנוע גבוה מדי. זה אומר או לחפור שוחה בשביל העגלה, או להרים עוד את האוטו שכבר גבוה באופן מפחיד. אבל דיה לצרה בשעתה, ובשבוע הבא אני אצטרך לפתור את הבעיה.

בינתיים, היום החלפתי את כל צינורות הגומי במערכת הנשמים של מיכל הדלק (אלוהים ישמור- למה עשו כזה מבוך של צינורות נשם? ) אחרי שבשבוע שעבר אחד מהם התפורר לי ביד. התברר לי שזה שתפורר לי ביד היה היחיד שבאמת הייתי צריך להחליף. אבל לא נורא, זה חשוב.

אחרי זה החלפתי פלאגים (וגיליתי שאלו שהיו מורכבים הם לא אלו שצריך), והרכבתי את חלקי מערכת ההזרקה על המנוע. זה נראה נהדר, והרבה יותר אלגנטי מהקרבורטורים המגושמים.

שימו לב גם לתמונות של הגבההת ופיצול חיישן לחץ השמן, לשני חיישנים- אחד (המקורי) לנורה, והשני (חדש) לשעון. לא השתמשתי בחיישן "גם וגם" כי זמן התגובה שלו לצד של הנורה הוא ארוך יותר במעט, וזה בהחלט קריטי במנוע מקורר אוויר. אגב, צינור ההארכה הוא צינור ברקס משומש של הדיפנדר... קצת מלחיץ.. חלק של לנדרובר בVW...

אפשר גם לראות תמונה של משאבת הדלק החשמלית החדשה, שהשגתי לאחר שהתברר שהקיימת לא מתאימה ללחץ שההזרקה דורשת, ושל הפילטר (חדי העין יבחינו בכיתוב made in israel על הפילטר, שקניתי בארה"ב), ועוד תמונה של העיקוף סביב למזרק החמישי, "שסתום להתנעה במזג אוויר קר", שהגוף שלו סדוק, ויש סכנה לנזילת דלק.

טוב, מה אני מבלבל ת'מח, התמונות ידברו.

 

אסף.

image 01.JPG

image 02.JPG

image 06.JPG

image 08.JPG

image 09.JPG

image 03.JPG

image 04.JPG

image 07.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש לי כמה מסנני דלק כאלה , אים יש לך צורך דבר איתי ,לגבי התמונות .שיםלב לרגולטור של הלחץ דלק חייב להיות מחובר בדרך מסויימת למערכת הוואקום ולמפלג אים לא .תהיה לך צריכת דלק מטורפת.בהצלחה

לונדון 2008 039.jpg

לונדון 2008 006.jpg

חלקים 021.jpg

לונדון 2008 105.jpg

לונדון 2008 130.jpg

לונדון 2008 016.jpg

לונדון 2008 226.jpg

לונדון 2008 023.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הוסת- ידוע. יש לי תרשים צנרת ואקומים. מפחיד, כמות הצינורות שיש במנוע הזה (למרות שביטלתי את הEGR אז כמה צינורות הלכו)

לגבי הפילטרים- רשמתי לפני. בארץ לא מצאתי (למרות ארץ הייצור). אם יש לך משאבה מקורית (להזרקה)- זה יעזור לי הרבה, זו שיש לי נותנת ספיקה קצת יותר נמוכה ממה שצריך.

תודה,

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אומנם לא המקורי -אך אם ברצונך מסנן דלק למנוע זה תגיע לאחים מלמד בחיפה -אני יתפלא אם המסנן שיש לך הןא במקור מהם. הם יושבים בדרך יפו 100 בעיר התחתית.

יש להם ים ניסיון עם מנועים אלה יש להם מסנן דלק עם דפלקטור(לקו העל לחץ) לזרימה רצופה למשאבת ההזרקה שהם שמו גם בסינכרו של אחד מהם עם מנוע דומה. בלי קשר למסנן -מומלץ לקפוץ אליהם -אדיבים ונחמדים ויתנו לך תשובה לכל שאלה בקשר למנועי קירור האויר האלה- כולל מערכת ההזרקה.

בהצלחה בהמשך השיפוץ -נראה מדהים

ניר גרצמן

"אלה שרוקדים נראים משוגעים בעיני אלה שלא שומעים את המוזיקה" :turn-l: תבקרו..הסיפור של רכב האספנות הראשון שלי... VW BUS 1978 [url]http://www.wix.com/omergart/nirvw/page-1#!__page-1/my-car[/url]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה... במקרה דיברתי מוקדם יותר עם יואב מלמד (אנחנו מכירים מזה זמן)... את המסנן המקורי מצאתי, כאמור, וכפי שאפשר לראות בתמונות, באחת מהקניות שלי בארה"ב, ב5$. והוא בכלל תוצרת ישראל.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
הלוואי ותצליח להכניס אותה לארץ , ואם כן ספר לנו כיצד

בקלות.

בלי לרמות, בלי לשקר, בלי לתחמן, בלי מעכר.

הגעתי למשרד התחבורה עם הטפסים מוכנים (כתבתי "סעפת פליטה מקורית צד ימין" ואת המק"ט המקורי), עם הדפסה של העמוד המתאים מתוך vagcat.com שבו סימנתי עיגול מסביב לחלק, עם כל הניירת שצריך, ואחרי חמש דקות יצאתי עם רשיון ייבוא.

במכס השארתי עוד 122 שקלים וזהו.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

והנה עדכון ממש משמח...

לכבוד השנה החדשה, החלטתי להוציא לקמפר רשיון אספנות. הרשיון האחרון שהיה לו פג בשנת 93, וזה די מזמן.

הבוקר שמתי פעמי למשרד הרישוי בחולון, בשעה מוקדמת (אבל לא מדי), עם תעודת הזהות שלי, ושל בעל הרכב. הגעתי, קבלתי מספר 811, ובשורה כי מערכת המחשב של משרד הרישוי נפלה ואין קבלת קהל עד להודעה חדשה. נחישות... נחישות... אמרתי לעצמי, ואכן, הנחישות השתלמה אחרי כשעתיים. למרבה המזל, לא כל הנוכחים באולם היו נחושים כמוני, ואת 200 המספרים שהפרידו בין המספר שעל הצג למספר שבידי, העבירו הפקידות (4 פקידות ב9 עמדות) בזריזות, משנוכחו לדעת שרוב האזרחים בעלי המספרים לא ניחנו בסבלנות הדרושה לביקורים במוסדות השלטון.

ובסוף, יש רשיון, אספנות, ואחרי העברת בעלות מהירה ויעילה- הרכב גם רשום על שמי!

שנה טובה!!

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב!:-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מכירים את הימים האלה שיום שלם עובר מסביב לבורג אחד שמטריף את המוח? אז היום היה לי יום כזה. אבל לא נקדים את המאוחר.

בשבועות האחרונים עבדתי על הקמפר טיפין טיפין, גונב שעה פה שעה שם, והשלמתי את כל הפינישים הקטנים סביב למנוע. צינוריות ואקום, אטמים, כל מיני דברים שחייבים לעשות.

והיום היה אמור להיות סוג של יום גדול- התכנית היתה להגיע על הבוקר, להוריד את סעפת הפליטה השמאלית, להרכיב מחדש את שתי הסעפות (עם אטמים חדשים, טוב- עם אטמים בכלל, זה כבר יותר ממה שהיה קודם) אבל הפוך- הימנית בצד שמאל והשמאלית בצד ימין, ככה שהן יוצאות אחורה במקום קדימה, ואז להזרים דלק בצנרת כדי לנקות אותה וגם כדי להיות בטוח שאין נזילות ויש לחץ כמו שצריך להיות, ואחרי זה למלא שמן ולסובב את המנוע כמה סיבובים, לכוון מרווחים במרימי השסתומים. זו היתה התכנית.

ואז הגעתי לסעיף הראשון. אני לא אכנס יותר מדי לפרטים, אבל הסעפות פליטה מחוברות במקור עם ארבעה גוז'ונים כל אחת, 9 מ"מ בצד הראש, 8 מ"מ בחוץ. אבל לא הסעפת הזו. כנראה בעבר הופשטו שתי הברגות, וכעת היא מחוברת עם שני גוז'ונים כאמור ועוד שני ברגים במידה 5/8". כן. ברגים. אינצ'יים. גדולים מדי.

וזה היה צד שמאל. בצד ימין המצב טוב יותר- יש ארבעה גוז'ונים מקוריים, רק שאחד מהם לא היה ממש מחובר לראש. יצא כשפירקתי את הסעפת. וזה שלידו קצת התחיל לפרק את האלומיניום של ההברגה. הגוז'ון שיצא מהסעפת? תחזיר אותו למקום, תאמרו, ובצדק. ניסיתי. באמת שניסיתי. שלוש שעות ניסיתי ולא הצלחתי. קצת ניקוי עם מברז, קצת עבודה לכאן ולשם, ואני לא גאה בזה אבל בסוף גם אני הוספתי אילתור. אני לא מספר מה, באמת אני לא גאה בזה.... אבל בואו נגיד שבפעם הבאה שהמנוע הזה ירד מהרכב לצורך שיפוץ, זה יהיה כמו שצריך- עם שני ראשים חדשים.

לגבי הסעפת השניה בחנתי את כל האופציות וגם כאן אני לא גאה בזה, אבל החלטתי להחזיר למקום את האילתור שהיה שם. ההברגה של הברגים האינצ'יים גסה, ואם הייתי מנסה להבריז שם משהו אחר לא היה נשאר אלומיניום בחור. וברור שאין מה לדבר על גוז'ונים בשני קטרים, כשהגדול הוא מידה לא נפוצה כמו 5/8".

אבל מה שחשוב הוא השורה התחתונה, שתי הסעפות מורכבות, וכמו שרציתי. זה אומר שעכשיו כבר אין דרך חזרה ומערכת החימום המקורית המחורבנת לא תהיה בפולקסווגן הזה.

אגב, שימו לב שהסידור של האגזוז, מהסעפות ועד הסוף, שונה ממה שיש בכל מנוע 2 ליטר אחר שאתם מכירים. למנוע המוזרק יש סעפות פשוטות, שיוצאות קדימה, ואז עושות פניית פרסה ולמחליף חום. למחליף חום יש למעשה כניסה אחת מלפנים ויציאה אחת מאחור, לא כמו במנועי 2 ליטר עם קרבורטור, שם שתי היציאות בכל צד מתחברות לסעפת במחליף החום עצמו- שיש לו שתי כניסות, מהצד, ויציאה אחת, מאחור.

אחרי כל הסיפור, פירקתי מגיר שיש לי בצד את הבלהאוזינג, עם הסטרטר שלו והרכבתי למנוע. זה יעזור לי לסובב אותו. ככה, בשביל הכיף. פסל קינטי, מה רע?

וזה מה שיהיה מחר. על הבוקר לבדוק שוב שכל הפתחים סגורים, נמלא שמן, כמה סיבובים למנוע, כיוון שסתומים, עוד כמה סיבובים, הזרמת דלק דרך צנרת ההזרקה, ואם תרצה השם- אולי אפילו נכניס את המנוע לאוטו.

 

לילה טוב..

 

אסף.

manifolds  01.JPG

manifolds  02.JPG

manifolds  03.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת ?

 

בשעה כזו איבדתי אותך בשורה הרביעית בערך , אבל נהנתי מהתמונות .

מחר נקרא בעיון .

 

בכל מקרה סחטיין על הפרוייקט, ואל תשכח שישי הבא מפגש שנתי של מועדון החיפושיות ברמת גן.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אסף

בהצלחה עם הפרויקט, הרכב נראה מגניב והקמפר היא מכונית שווה ביותר.

אני משפץ טרנספורטר שנת 73 וכרגע מתלבט בנוגע לעיצוב הפנים שלה...

אני אעלה עוד תמונות ופרטים לפורום בקרוב.

רציתי לשאול לגבי איזשהו חלק שאני מחפש: רגולטור ברקס אחורי.(תקין אצלי אבל אני צריך את אחת הגומיות שלו)

חלק זה איננו נמצא במלאים של חנויות החלפים ברשת, ולצערי אינני מכיר (עדיין) משפצים אחרים או אנשים שיש להם טרנספורטרים ישנים ואולי יוכלו לעזור.

העלתי כמה תמונות אחת של לפני ואחת של אחר(או תוך כדי :-P) ואחת של תצלום דיאגרמת החלק המבוקש מהספר

תודה בהצלחה ולהשתמע

rear break regulator.jpg

before eilat.JPG

logo3.JPG

Sharon :viking:

VW Bus 73

(שירשור הפרויקט BUS 73 בפורום:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1999394#post1999394

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן שרון!

 

צביעה יפה, הגגון שהורדנו מהבאס שלך משמש אותי רבות בזמן האחרון(חתכתי לו את הרגליים החלודות ובעזרת חבר ריתכנו חדשות) -תודה רבה!

 

לגבי רגולטור ברקס אחורי- אני כרגע כרגע לא בארץ(צפוי לחזור בעוד כחודש), אבל ברשותי "תורם אברים" שנת 81 שהבאתי במצב נסיעה עם טסט-חלקים רבים זהים, אפשר לבדוק אם גם חלק זה מתאים ואז אשמח לתת לך אותו.

 

בהצלחה בשיפוץ

 

ניר גרצמן

"אלה שרוקדים נראים משוגעים בעיני אלה שלא שומעים את המוזיקה" :turn-l: תבקרו..הסיפור של רכב האספנות הראשון שלי... VW BUS 1978 [url]http://www.wix.com/omergart/nirvw/page-1#!__page-1/my-car[/url]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל מאירמן ברח' אורלוב בפ"ת תוכל למצוא מה שתצטרך.

אני מצאתי שם חלקים לטרנספורטר שלי.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4417 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...