Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט- VW type2 קמפר Riviera 1978


asafk
שימו לב! השרשור הזה בן 4416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי הרגולטור- ניסית ב bus-depot ?

 

ועכשיו, אני רוצה לצרוב בתודעה שלכם תמונת ניצחון:

 

attachment.php?attachmentid=12015&stc=1&d=1223759505

 

היום עבר חלק, קודם כל סובבנו את המנוע על "מתקן ההרצה" מאתמול- בלהאוזינג מגיר אחר עם סטרטר עליו, ואליו חיברתי מצבר, מתג התנעה (למעשה, לחצן מתזים של הפנסים מהניבה ז"ל, כלומר הלחצן הראשון שנפל לי ליד), ושעון לחץ שמן. סובבנו את המנוע כמה פעמים, מחפשים נזילות שמן (ולא מוצאים בינתיים. השמן עוד קר, לא להתלהב), לראות שכל מה שצריך, מסתובב, ושום דבר לא מתפרק. עבר בהצלחה.

לאחר מכן שמתי כליטר דלק בצינצנת, צינור הזנה למשאבה מצד אחד, צינור עודפים מהוסת בצד שני, ונתתי מתח. בהתחלה המשאבה שאבה על יבש, ואז התמלאה דלק, הצליל השתנה, וכמות הדלק בצנצנת התחילה לרדת, ואז הוסת עשה קולות של "תודה, כבר התגעגעתי לטעם של דלק" ופוף! התחיל לפרוק את העודפים לצינצנת והמפלס התיצב. למרבה הצער, מד הלחץ שחשבתי למדוד איתו את לחץ הדלק הוא רק עד 10 PSI, וזה לא מספיק, אז לא מדדתי- אבל מצורת הפעולה של המשאבה והווסת נראה לי שהכל עובד.

גמרנו עם זה, פירקתי את כל מערך ההרצה מהמנוע, והכנסנו אותו לרכב. את בעיית הגובה בין הרכב למנוע פתרתי לא על ידי הגבהה נוספת של הרכב (זה כבר מפחיד), אלא על ידי הנמכה של הרצפה. לפעמים בשיפוץ רכב משתמשים גם בטוריה. קורה.

 

זהו. המנוע בפנים, עוד שעה- שעתיים עבודה בחג סוכות והכל יהיה מחובר ומכוון.

 

אסף.

engine in 01.JPG

engine in 02.JPG

engine in 03.JPG

engine in 04.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הי ניר

אכן חיפשתיך ושיערתי שאינך בארץ

צור קשר כשתחזור :lol:

אני אפרסם הודעה משל עצמי (לא נעים להתלבש לאסף על השירשור שלו :wink:)

עם תמונות נוספות

שרון

Sharon :viking:

VW Bus 73

(שירשור הפרויקט BUS 73 בפורום:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1999394#post1999394

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה תמונה של הבור !!!

 

יאללה מחכים לראות אותה הנוסעת .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה תמונה של הבור !!!

 

יאללה מחכים לראות אותה הנוסעת .

סוגיה מעניינת. "אותה" או "אותו" ?

באמת מעניין איך קובעים..??

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאותו .

אני רגיל לדבר על חיפושיות ,לכן כתבתי אותה .

לדעתי מתלבש על הלשון שהרכב שלך הוא זכר , טרנספורטר , קאפר , קרוון כל אלה בלשון זכר .

גם קשה להגיד שזה מכונית , לרוב מתכוונים במילה הזו לרכב קטן יותר ,אבל כן ניתן להגיד מיסחרית , אבל זה עיניין של סמנטיקה ,בסוף זה איך שאתה מרגיש .

 

ומה עם תמונה של הבור ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותה, אין ספק.

אני חושב שהאינטימיות בשיפוץ כזה קובעת, אלא אם כן אתה אוהב את הצד השני כמובן.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאותו .

אני רגיל לדבר על חיפושיות ,לכן כתבתי אותה .

לדעתי מתלבש על הלשון שהרכב שלך הוא זכר , טרנספורטר , קאפר , קרוון כל אלה בלשון זכר .

גם קשה להגיד שזה מכונית , לרוב מתכוונים במילה הזו לרכב קטן יותר ,אבל כן ניתן להגיד מיסחרית , אבל זה עיניין של סמנטיקה ,בסוף זה איך שאתה מרגיש .

 

ומה עם תמונה של הבור ?

 

כן, זה קמפר. אוטו. לא מכונית.

 

הבור לא מעניין, וכבר לא קיים...

 

 

בחג גמרתי להרכיב הכל הכל הכל על המנוע- כולל צמות חשמל, צנרת וואקום ואויר, חיבורי דלק אחרונים, חוטי הצתה ועוד.

 

אבל לא מניע.

 

טוב, זה היה צפוי...

 

בפעם הבאה מתחילים עם איתור תקלות במערכת ההזרקה. סה"כ לא מסובך מדי.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מזמן לא עדכנתי, וזה כי....

כצפוי, זה לא עובד. לא באמת חשבתי שאני מכניס הכל, נותן סטרטר ו-ווורוווםםם. אבל מה שלא ציפיתי לו, זה שאחרי יום עבודה שלם של איתור תקלות אני עדיין לא יודע בדיוק למה. בשורה התחתונה, די בודדתי את האפשרויות, אחרי שאני יודע שיש ניצוץ ואין פקודת הזרקה, וגם שהמחשב והמזרקים מקבלים מתח מהיכן שצריך ומתי שצריך (חוץ ממתח אחד שפיספסתי בתרשים ולא בדקתי, לא יודע למה), אבל המחשב לא מוציא פולס למזרקים (תקעתי לד ואח"כ גם נורת ביקורת לקונקטור). אני לא אלאה אתכם בפרטים ובבדיקות (כי בינינו- מספר המכוניות שנעות על כבישי הארץ עם L-JET הוא בערך כלום) אבל עוד לא הרמתי ידיים. אגב, זוכרים מה שכתבתי בהתחלה? שהרכיב היחיד שלא בדקתי, כי אי אפשר לבדוק אותו, הוא המחשב? אז זהו... שזה עוד לא סופי, ויש שתי בדיקות לא פשוטות לעשות (האחת היא לראות עם סקופ אם המחשב מקבל את הפולס שהוא צריך לקבל מהמינוס של הקויל והשניה היא לתגובה של הairflow meter) ואם גם הן יהיו חיוביות.... אז מחשב מפירוק יעשה את דרכו מעל האטלנטי מארה"ב לישראל.

 

וגם הזמנתי היום משאבת דלק מפירוק. אני לא רגוע עם המשאבה שיש (נותנת ספיקה קצת נמוכה מדי), אז בשביל 20$ + משלוח + חבר שבא עם מזוודה גדולה, זה ירגיע אותי.

 

בינתיים השקעתי כמה שעות בפירוק לוח שעונים שקניתי במחיר סביר, שייך לרכב ישן כלשהו (אין לי מושג איזה, אבל בטוח שמישהו יראה את התמונות וירצה להכות אותי) ושחטתי ממנו מד טורים בקוטר הנכון, ועם הספרות בצורה הנכונה, בקיצור- יתאים לי בול בחור הריק בלוח השעונים.

 

ובשבוע שעבר, בעזרת יניב שהיה אצל סעיד בחיפה, קניתי חלקי חילוף חשובים- גומיות (גרמושקות) לציריות, תפוחים ומוטות הגה חדשים, ואפילו כבל גז חדש. הסיפור של הכבל די מפתיע- כי מה הסיכוי שלסעיד יהיה כבל באורך קצר יותר ב20 ס"מ ממה שצריך בכל הטרנספורטרים בארץ, חוץ מ2 מוזרקים? כאילו, הוא לא יחזיק חלק בשביל 2 טרנספורטרים שיש בארץ, נכון? אז היה לו. מדהים. באופן כללי, זה סוג הדברים שבשבילם שווה לשלם קצת יותר. אבל במקרה הזה גם זה לא - המחירים הוגנים, ואפילו זולים יותר (בואו נגיד שציפיתי לשלם יותר על כל החבילה).

 

חוץ מזה קניתי היום רדיו-דיסק איכותי ונורא משוכלל (לידיעת הגנבים) עם דיבורית BT, שיא הטכנולוגיה לדעתי. קניתי משומש כמובן, במחיר של רדיו-דיסק מצ'וקמק חדש. אז זה נראה לי קניה משתלמת. הפיצ'ר הכי חשוב מבחינתי זה שיש לו שלט רחוק. חיוני באוטו שהמיטה נמצאת בו במרחק 3 מטר מהדשבורד.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף,

לא חבל על כל העבודה והתסכול?

אני מציע לך שוב, תמכור לי אותו עכשיו.

אשלם לך אפילו על החלקים שהבאתי לך.

אני גם מוכן לשקול החלפה (אתה יודע על מה...).

 

שבוע טוב,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

(אתה יודע על מה...).

 

 

יניב

ה wannabe הוא רק חיקוי, לראגטופ ייכנס גשם, ופנסים צהובים לא עושים לי את זה. אז תנסה שוב כשיהיה לך משהו רציני להציע. :twisted:

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הרבה שעות של איתור תקלות, אני יודע למה ההזרקה הוסרה מהרכב. בוודאות, המחשב של מערכת ההזרקה לא תקין. הזמנתי אחר. 40$, ומחשב מפירוק בדרך. ואני מקווה שעוד שבועיים בערך, כשהוא יגיע, אני אוכל לעדכן שנסעתי לסיבוב...

 

אגב, הפיצו בבקשה את הבקשה הבאה בין מכונאי הVW הוותיקים שאתם מכירים- היה עוד רכב אמריקאי מוזרק אחד מאותו שנתון בארץ, אפור או חום (אני לא יודע בוודאות). אם מישהו יודע היכן הוא נמצא (קל לזהות רכב אמריקאי- לפי פנסי הצד האדומים על הכנף האחורית), או היכן נמצאות שאריות מערכת ההזרקה שלו (אם גם לו פירקו אותה) - אני אשמח לדעת. זה יעזור לי מאוד מאוד.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחלתי להרכיב חגורות בטיחות עם מנגנון מתיחה למושבים הקדמיים, עדיין צריך לייצר מתאמים, אז לא גמרתי את העבודה.

בינתיים, בשביל הכיף, העתקתי את המספרים מהפלטה עם הקודים של האוטו (M-codes לחובבי הVW ), ובעזרת החברים מthesamba.com פיענחתי אותם:

82 072 379



508

P4P477 D51 227 235 246

01 1 7452 UP 2316 61

 

8# ### ### - 1978 production year

508 two sliding windows

P4P4 - sage green L63H

77 - leatherette, canyon brown

 

D51 - group of codes

012 - Exhaust emission control installation and speedometer in miles instead of Kilometers

067 - 12 V 54 A battery instead of standard 12 V 45 A battery

102 - Rear window heating

206 - Inner rearviewmirror, anti dazzle

 

227 - detachable headrests

235 - seats with headrests in passengers compartment

246 - windshield fee thing

 

01 1 - first day of first week of 1978 (January 2nd.)

 

UP - USA, Portland

 

2316 - type 2, kombi, LHD, sliding door right, Seat arrangement 2-0-3

61 - 2.0L 70hp FI, Manual

 

הדברים המעניינים הם- האוטו החל את חייו בתור "קומבי" שזה אומר רכב מסחרי עם מושבים וחלונות, נבנה לייצוא לארה"ב, לנמל פורטלנד, ויצא את המפעל ביום הראשון של השבוע הראשון של שנת 1978. תחשבו על רכב "של יום שני". ועכשיו תחשבו על רכב "של יום שני, אחרי מסיבות השנה החדשה". איזה הנגאובר...

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום אסף... מידי פעם אני עוקב אחר השיפוץ שלך שלא יבייש אגב שום אספן אמיתי...

 

את "BIG JOE" שלי סיימתי(כך אני קורא לו - ולכל הקופצים בלי מחשבות מיותרות!) .

 

השיפוץ כולל בין היתר זריקת הרדיו טייפ לפח והכנסת מחשב בייתי (עם כרטיס רדיו/טלויזיה) וכמובן עם כל הבלאגן מסביב - ממיר מתח - וכמובן מערכת שתבייש תקליטנים..

מסך 17 אינטש ומסך די וי די לשליטה מקדימה .

 

אשמח לדעת כיצד השגת בעזרת הקודים של הרכב את כל ההיסטוריה וכמובן אם זה גם כולל מס מנוע...

 

תודה ובהצלחה ...

רפי

 

מצורפות תמונות... אחת מהן היא ממש בתחילת הדרך

Copy of nur0056.jpg

IMG_1297.jpg

b446.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...