Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צילמתי יותר מ-100 תמונות

עד שאחזור לארץ ואלמד איך מעלים דרך פיקאסה, הנה טעימה קטנה של תערוכה עצומת מימדים.

לצערי היה לי רק חצי יום בקושי אבל בשנה הבאה ינשאללה, לפחות יומיים מלאים.

במיוחד לאוהבי מרצדס ופורשה (שטוטגארט כבר אמרתי?) אבל לא רק.

מועדון מאסראטי הציג 40 מכוניות , וזו רק דוגמא.

IMG00438-20120325-1134.jpg

IMG00443-20120325-1139.jpg

IMG00444-20120325-1139.jpg

IMG00454-20120325-1142.jpg

IMG00463-20120325-1152.jpg

IMG00476-20120325-1209.jpg

IMG00480-20120325-1210.jpg

פורסם
צילמתי יותר מ-100 תמונות

עד שאחזור לארץ ואלמד איך מעלים דרך פיקאסה, הנה טעימה קטנה של תערוכה עצומת מימדים.

לצערי היה לי רק חצי יום בקושי אבל בשנה הבאה ינשאללה, לפחות יומיים מלאים.

במיוחד לאוהבי מרצדס ופורשה (שטוטגארט כבר אמרתי?) אבל לא רק.

מועדון מאסראטי הציג 40 מכוניות , וזו רק דוגמא.

 

עוד כמה תמונות.להתראות!

IMG00536-20120325-1237.jpg

IMG00534-20120325-1235.jpg

IMG00515-20120325-1226.jpg

IMG00486-20120325-1213.jpg

פורסם

תודה על התמונות, הפאסל ווגה (התמונה האחרונה בהודעה 1) עשתה לי את הערב מוצלח יותר:mm_yeah:.

שלמה דן גדרון

×
×
  • תוכן חדש...