רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
שלום לכולם פורסמה פה בפורם קורטינה בשביל המוכר אני רוצה לקנות אותה.... מצב הצבע שלה על הפנים ויש נקודת חלודה קטנה בתוך האוטו יש איזה פלסטיק שבור (_שזה לא בעיה להשיג) והריפוד קרוע קצת במושב הקידמי והרכב שריך תיקון של מסרק הגה ומשאבות בלמים אחוריים.... האם שווה לקנות את הרכב....??? ואם מישהו יכול להגיד לי איך הרכב הזה עם תקלות(אם יש הרבה או סביר) וזה גיר אוטומט 1600 הוא אמור לקחת ממש הרבה דלק או שרגיל.... נ.ב. אני מאוד אוהב את הרכבי אספנות אבל אין לי תקציב גדול לכן אני שואל.... תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
.....
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 56 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
התחדשתי בגולף קבריולט 82 תמונות מהשיפוץ בקרוב
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היה מפגש אדיר! המון אנשים הגיעו, הרבה מעבר להערכה שלי, הבשר הספיק בקושי ולא היה מזיק אם הייתי מביא עוד כמה המבורגרים ופיתות. שוב פעם, מזל טוב לערן! תודה לכל הבאים היה ממש כיף! היו: 7 טנדרים. 4 XTים 2 SVX 1 רקס דור 2 1 לאונה דור 1 2 לאונה דור 2 1 לאונה דור 3 1 לגאסי דור 1 1 לגאסי דור 2 1 לגאסי דור 4 סה"כ: 21 רכבי סובארו. עכשיו נעבור לתמונות: השיירה הצפונית מגיעה (אני, ארז וולף, דניאל וערן), ניסן מצטרף אחרינו: ירון מצטרף עם ה 79: עידן מצטרף עם הטנדר ומצטרפת ה XT 87 אילן מגיע עם הקופה הירוקה אחרי זמן לא קצר שהיא נחה: מוחמד מגיע עם ה XT שלו: אייל וה SVX הרקס של יואל …
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
- 1 תגובות
- 715 צפיות
מבקש עזרה בזיהוי פלטינות תוצרת NIEHOFF מק"ט FF-9HV point set באילו רכבים היה בשימוש ? תודה
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שבוע טוב , אני מעוניין לפתוח גג נפתח ( גג יריעת ברזנט ) ברנו4 , האם זה מותר מבחינת רישוי ? מה נדרש לרישוי ?
הודעה אחרונה מאת רנו4, -
הפולנים שהיו עדים למחזה המוזר הזה של מכונית אספנות בעלת מספר רישוי ישראלי במקום הארור הזה שהתרחש ב-2006 אמרו לי שזוהי עדות לניצחון הקיומי שלנו.
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מצאתי אצל סבתא שלי כמה עיתוני הארץ, חלקם שנות ה-60 וחלקם שנות ה-70. לעיונכם ועוד אחת בשביל און :
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי קרטון של חלקי כרמן גיאה שאני רוצה להביא מארה"ב (בעיקר סטים של גומיות לכל האוטו וחתיכת כנף אחורית בגודל דף A4,מיסב לחץ, משאבות בלם וסט שיפוץ לקליפרים וכו) . 5-6 קילו לכל היותר. אני מוכן לשלם 200$ למי שמוכן להביא את החבילה איתו במטוס. אין לי כוח להתעסק עם כל האישורים ולחכות כל כך הרבה זמן לשחרור. מוזמנים ליצור קשר בפרטי חג שמח רביב
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
-
מתחילים עוד פרויקט מעניין!!! מי שרוצה לעזור ולתרום אברים אני ישמח
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
סמוך על הדוד(ג')
מאת YHS-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סריקה של עלון פרסומת של דודג' משנת 1968.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום יש לי שאלה לפני כחודש החלפתי מצבר חדש וכמה ימים אחרי זה פשוט התחילו גושים של קורוזיה לבנה לא במצבר אלא מסביב, בפח עצמו למעלה למטה וזה ממש אוכל את הפח . אני מנקה את זה טוב טוב ויוצא הכל אבל אחרי ממש חצי שעה הכל חוזר ממש הרבה בגושים .חשוב להדגיש שבמצבר הכל בסדר גמור נקי בלי קורוזיה לא רטוב רק בפח עצמו. פגשתי היום בן אדם והוא אמר לי לנקות את זה טוב טוב עם מברשת ואחרי זה לגרז את זה בגריז ולא יחזור יותר . מה אתם חושבים על זה ? חשוב לי להדגיש שבמצבר הישן הכל היה בסדר . הלכתי היום לחנות ממנו קניתי את המצבר והמוכר אמר לי שאם במצבר הכל נקי ויבש ואין קורוזיה אז זה לא בעיה במצבר . אשמח לתשובה
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 981 צפיות
שלום לכולם, אשמח אם תוכלו לעזור לי. ביצעתי חיפוש בפורום ולא ממש מצאתי תשובה קונקרטית בנושא. במידה וידוע לכם על שרשור בנושא, אשמח אם תפנו אותי. אני מתעניין ברכב אספנות כלשהו, אך אני רוצה להשתיל בו מנוע יותר מודרני. אני לא אכנס כרגע לאיזה רכב ואיזה מנוע וכו'. אני מחפש מידע על נושא הרישוי וטסט. אני יודע שצריך לעשות טסט דו שנתי וצריך אישור כלשהו ממוסך פעם בשנה. השאלה היא האם זה אפשרי מבחינת רישוי, הרכב יחשב לאספנות? האם יש הגבלות בנושא שינויים לא מקוריים ברכב מבחינה מכנית? האם זה בעייתי להשיג אישור ממוסך אם הרכב לא מקורי לגמרי? אשמח לכל עזרה בנושא. תודה מראש ר
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 982 צפיות
נתקלתי בזה ביוטיוב מישהוא מכיר
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות פורד מוסטאנג שנת 66׳ עשיתי חיפוש וקצת שיעורי בית ומצאתי בחור בשם האל אשר מייבא רכבים והוא קורא לחברה שלו קלאסיק אוטו דיברתי איתו והוא שלח לי 40 מוסטאנגים בדיוק כמו שביקשתי במחירים הוגנים ונורמליים השאלה שלי היא כזו האם באמת לסמוך עליו? האם לעשות ערבויות בנקאיות ? או פשוט לסמוך עליו ולהפקיד בידו 70k ואם מישהו שמע על קלאסיק אוטו ו/או קנה ממנו רכב כלשהו. בתודה מראש תומר כהן
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
שלום לכולם. הבוקר בשעה 9:30 יצאנו בשיירה מצומת רעננה לכוון זכרון עקב, כאשר בדרך הצטרפו חברים נוספים. בהגיענו לתחנה הראשונה לטיולנו, מנתה הקבוצה 23 רכבי אספנות. ביקרנו בגני הנדיב בזכרון יעקב, משם המשכנו לקיסריה. ביקרנו במוזיאון ראלי - תמונות מתקופות שונות וסגנונות שונים, ומעט פסלים. מקום מסודר, יפהפה, וחינמי לחלוטין. משם המשכנו לעתיקות קיסריה, החנינו את הרכבים וטיילנו באזור, ישבנו בקפה/מסעדה וכו', ושבנו לביתנו על פי התוכנית, בשעה 16:00, לפני פרוץ הפקקים להלן חלק מתמונות שצילמתי, מצלמתי לא היתה היום במיטבה. מאוחר יותר אני מקווה שתועלינה תמונות על ידי חברים נוספים. בברכה אבי נוף. .
הודעה אחרונה מאת אבי קליינמן, -
יומן שיפוץ cj3b 1 2
מאת dudiwil- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
ערב טוב בשבוע שעבר החלטתי לעבוד על הבודי של הגיפ לאחר שהרבה זמן התלבתטי אם לעשות את העבודה לבד פרקתי את מסגרת החלון והיא רקובה מאוד נתתי לחבר שייצר לי כזו מסגרת דודי 0506657112
הודעה אחרונה מאת dudiwil, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש ברכב ריקבון מתקדם בגודל 20X20 בערך, באיזור נגיש לעבודה יחסית. הייתי רוצה לגדוע את הגידול הסרטני הזה. יש מקום בתל-אביב והסביבה שיחשוף את החלודה מסביב, ויתקון ע"י טלאי וישייף את האיזור במחירים נוחים? הרכב יהיה אספנות בסוף השנה- ובנתיים יעמוד לפחות עד סוף השנה, ועל צביעה או צביעה מקומית אני מוותר לעכשיו בכדי להוזיל עלויות. העיקר מבחינתי להיפטר מהחלודה כדי למנוע התפשטות. תודה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת רעי תמיר, -
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש את חלקי הפנים לרכב אם יש מישהו שיש לו את דפנות הדלתות אני ישמח לקנות ממנו . תודה מיכאל
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש בפורום ובתחום החלטתי לשדרג את תחום האספנות שלי מעתיקות לרכב אספנות. לא יודע מה לקנות? חשבתי להתחיל עם רכב משופץ ולהמשיך הלאה. אולי עם וולוו 121 או שברולט או פורד שנים 50 עד 65 ראיתי באינטרנט וולוו 121 שנת 64 ו66 יש מלא מכוניות לא יודע במה להתחיל יש גם שברולט ישנה יש פורד יש הכל לא יודע אם המחיר מתאים כמה לשלם ואם כדאי אם יש למישהו עצה רעיון או כיוון אני אשמח מאוד לעזרה תודה רוני
הודעה אחרונה מאת רוני א, -
- 1 תגובות
- 693 צפיות
וגם על חדשות, ספורט מוטורי וכו'. http://www.youtube.com/user/motorvisionenglish צפייה מהנה.
הודעה אחרונה מאת zoriel.haviv, -
- 3 תגובות
- 714 צפיות
כבר כמה זמן שאני מחפש ב- ebay את שני החלקים האלה אבל אני לא יודע את שמם באנגלית . מישהו יכול לעזור לי באיות של המילים אני מתכוון לספוילר האחורי ולתריס על השמשה האחורית שמגיעים במקור על ה-ford cortina xr6 ואלו התמונות ..
הודעה אחרונה מאת Gal R1, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 994 צפיות
טעימה קטנה מנסיעה "מנהלתית" בדרך למפגש ביד מרדכי גיורא הגדול , דודי הקטן ומיקי היפה
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
צה"ל יצא אל הגדול בנצחונותיו רכוב על ערב-רב של גרוטאות מתפוררות - וחזר ממנו אחרת. זכרונות של גק"מ (גיבור קטן מאד), שצפה על הכל כמעט מהצד: http://wp.me/pXLKy-Jg
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מאחר והיו על הצבע המון כתמים שלא ירדו עם מים וסבון החלטתי לעשות פוליש ווקס והינה התוצאות לפניכם:
הודעה אחרונה מאת יניב רז, -
חזרת של הג'ולייטה
מאת udi- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לפני מספר שנים פנה אלי חיים , (עוד תכירו אותו בהמשך) ושאל אותי אם אני הודי שמכיר קצת אלפות . אמרתי כן ומיד שאלתי במה מדובר ? ספר לי חיים ,על ג'ולייטה 64 שברשותו ,מייד שאלתי מן הדרום ? אכן כן היתה התשובה ורוצה אני להחזירה לכביש . סיכמנו שנדבר ואבוא לראות . חלפו מספר שנים ושוב חיים התקשר , איך הוא איתר אותי - דרך המועדון , אז כבר היה קיים המועדון מועדון האלפא הישראלי והיה כבר פורום פעיל , בקיצור זמנים חדשים- זמירות חדשות . הפעם התעקשתי : " אתה רוצה שהאלפא תחזור לכביש -כדאי שאבוא " . קבענו שאבוא באחד האימשים . ואכן הגעתי מלווה בחברי הטוב אורי סהר. הג'ולייטה חנתה לה שנים רבות בתוך חדר במרתף (דומה היה שהבית נבנה סביבה ) הבלמים היו תפוסים לא ניתן היה להוציאה, (כמי שלא רצתה לעזו…
הודעה אחרונה מאת reuven, -
הכל התחיל ביום שישי שעבר שגינאדי גרר אותי ליוני אופנועים לחפש חלקים. בין הררי החלקים מצאנו את שני הכלים החמודים האלה . שלי כסוף מודל 88 ושל גינאדי ורוד מודל 82 (מוכן למצעד הגאווה...). הכלים האלה שכבו הרבה שנים אצל יוני וחסרים להם חלקים. מאסי מנס ציונה (הבחור הנחמד עם הריקשה הירוקה) קיבלנו פנס אחורי במתנה וישי מכרכור הבטיח לנו ארגז עם חליקים
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
קניתי אביר צה"לי 1 2
מאת CUCV M1009-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
טוב אז זה הסיפור בקצרה קניתי השבוע אביר צה"לי שהיה בשירות קק"ל מי שמכיר אותי מהפורום יודע שחפשתי בשבועות האחרונים גיר TH400 4x4 (עם חיבור לטרנספר קודם ולא ישר הדריישפט...) שהולך וניהיה יותר ויותר נדיר וקשה להשגה בארץ. חבר מצאה לי אחד עכשיו הבעלים לא רצה למכור לי רק את הגיר אלה את כל הרכב אז לא הייתה לי בררה וקניתי הקבינה והשסי שבוע הבאה הולכים לברזל אלה אם כן משהוא צריך אז שייפנה אלי כמה שיותר מהר! עוד כמה חלקים שאני מוכר ממנו זה: DANA70 מאחורה DANA60 מקדימה (ברקס דיסק) (המוכר אמר לי שהסרנים נעולים! אותי זה מאוד עניין אבל אני יגלה רק אחרי שאני יפתח את הבקקס) הסרנים כוללים את כל מערכת הברקסים כולל כללל הצינורות גלגלים 8 ברגים (3 צמיגים תקינים! אחד מפוצץ) …
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
לפני כ-10 שנים היתה לדוד שלי פורד קורטינה בצבע זהב עם תריס שחור על השמשה האחורית היא היתה גיר אוטו מנוע 1600 היא נמכרה לבחור מאזור חיפה ומאז לא ראיתי אותה ותמיד תהיתי האם היא עוד נוסעת רציתי לדעת אוליי מישהו ניתקל בה אין לי תמונה או מספר רכב ואילו הפרטים שאני זוכר. ואולי יש למישהו תמונה שלה
הודעה אחרונה מאת יניב רז, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אנשים יפים, מכוניות מדהימות והמון אוכל. את התמונות ניתן לראות גם למי שאין פייסבוק בקישור הבא: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.306437452760249.67851.100001819902127&type=1&l=d32d3b46eb
הודעה אחרונה מאת JuniorGT,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 311 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- omricn
- שביט
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- kfirg
- ברווז
- Shay Shd Dave
- 3n
- SlowRide
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- פריג'י
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- David32
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- nglancer
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
- orankohn
- Night Driver
- פינדר
- ezuf
- DANIEL0439
- AUDIO KING
- shai590
- Camaro 92
- גולדן191
- Assafo2
- omerkot
- spidrman
- גיא_מ
- Sh123454
