רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
אבל כן קשור למכונית ספורט נחשקת.
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 2 תגובות
- 627 צפיות
עזרה בפירוק דלתות פורד אסקורט MK1 שתי דלתות שנת 74. הבנתי שצריך לדפוק את הפינים של הצירים,שימנתי אותם כמו מטורף דופק מכול הכונים אך לא עוזר נסתי לחמם ואז לדפוק לא עוזר יש איזה טייפ אולי צריך חולץ מיוחד ?
הודעה אחרונה מאת אור_לפנים, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הסיפור שמאחורי פיתוחו של הרום 1301 טנדר. קריאה מהנה וחג שמח! http://israelmotorindustry.org/rom-carmel-1301
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 1 תגובות
- 938 צפיות
שלום, חבר שלי זקוק שמאי רכב שיעריך רכב מאוד מיוחד ונדיר לצרכי ביטוח, מישהו יכול להמליץ לי על שמאי מקצועי וחביב? חג שמח לכולם, יהונתן
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרכב בפחחות מחפש גומיה לשימשה קידמית איפה אוכל להשיג הודה לכם
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ירדתי לאילת לחג ו״ שאלתי״ מהמשפחה את הסירה אבל נקרעה רצועת מנוע ואין איפה לקנות, הכל סגור,ומתוכנן למחר שייט משפחתי, כואב לי לבאס את כולם ואני מתפלל שיש לנו בפורום אילתי שיש לו רצועה ספייר ויכול להציל אותי ולחסוך ממני המון פדיחות,רק הצעתי נישואים ולא בא לי לצאת כבש.........תודה וחג שמח לכולם!!!
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, כמה חבל לראות את כל הדברים האלה זרוקים. לעוד תמונות: http://auto.fishki.net/comment.php?id=119305
הודעה אחרונה מאת YHS, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 996 צפיות
יבוא רכב/אופנוע אספנות מארה"ב שלום לאספנים. מתארגנת קבוצה לרכישת אופנועי אספנות בארה"ב. נציג הקבוצה יצא במהלך הקיץ הקרוב לחוף המזרחי של ארה"ב ויבחן וירכוש את האופנועים עבור חברי הקבוצה וידאג לאחסן את האופנועים לקראת ההובלה המשותפת לארץ, דבר שיקל ויוזיל את עלות ההובלה. איתור האופנועים יתבצע בסמוך למועד הנסיעה. הנציג ישהה בחוף המזרחי של ארה"ב כשבועיים שלושה, תלוי במספר המצטרפים. הנסיעה היא אך ורק למטרה זו. תהיה השתתפות בהוצאות. המעוניינים יכולים לפנות אלי לנייד: 054-4311789. כמוכן, ניתן לאתר רכבים מכל הסוגים באתר : craigslist החיפוש נעשה לפי מדינות/ערים. יש להיכנס לעיר המבוקשת. בצד שמאל, בתיבת החיפוש search craigslist לרשום את שם הרכב המבוקש ו…
הודעה אחרונה מאת YHS, -
- 0 תגובות
- 612 צפיות
כאן:http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=685567 אין לי קשר לאנשים חשבתי שזה יהיה מעניין לחברי הפורום... כמה תמונות:
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מיבא רדיאטור מארהב הוא כנראה איטלקי אז אין לי אפשרות להוציא "תעודת מקור" או איך שזה נקרא אני עושה ההובלה דרך חברת USHOPS.CO.IL נניח שהרדיאטור עולה 100$ לצורך החישוב, וההובלה עוד 50$ השאלה היא לגבי נוהלי המכס החדשים שפוטרים עד 1200 שח כשאני מסתכל באתר של רשות המיסים שבו יש את רשימת המכס ומס קנייה לכל המוצרים, אני רואה טבלה של 3 עמודות אחת למוצרים עד 75$ שבה יש פטור מלא אחת למוצרים מ 75$ ועד 1200 שח, שבה כתוב (בשורה של "חלפי רכב") שהמכס יחושב "בהתאם לפריט המיובא" אחת למוצרים מעל 1200 שח שבה כתוב 46.6% מכס אני הלכתי לפי העמודה השניה, ולכן חיפשתי "רדיאטור" בטבלאות המפורטות מצאתי טבלה מפורטת עבור רדיאטורים לרכב מנועי, ושם יש פטור מלא ממכס אם הרדיאט…
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
השבוע סיימתי לפרק ולאחסן את כל החלקים הקשורים ב-DB5 הירוקה שבתמונות. כל גוף האלומיניום החיצוני "יקולף" משלדת הסופרלגרה ויולבש עליו גוף חדש. משיקולים שונים השלד יצא לסדנא בNORTHAMPTON שנקראת בודיליין לביצוע העבודה. וכך יוצא שאני מתפנה לעבודה על דגם ייחודי מסוג DB5 "סטיישן" שנקרא בסדנא בחיבה "המסחרית". הדגם נקרא SHOOTING BRAKE ועל מקור השם לסוג מרכב זה יש סברות רבות שאני בטוח שחברי פורום רבים יוכלו להרחיב עליהם. מכונית זו היא אחת מ-12 שיוצרו והיחידה שיוצרה לספציפיקצית VANTAGE מה שהופך אותה ל-1 מתוך 1. עליי מוטל לפרק מהאוטו את כל ה-TRIM החיצוני, כל תכולת תא המנוע, ומתלים קדמיים. ואז להפשיט מהרכב את כל הצבע (עדיין צבועה בצבע מקורי) לחתוך החוצה ולהרכיב SILLS חיצ…
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
חברי פורום אספנות...
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא יכולים בלי זה - היום (חמישי) במקום מחר מפגש השפלה יתכנס היום בערב בבית הקפה רולדין שבמתחם סטאר סנטר - אשדוד החל מ 2030 הכתובת - ז'בוטינסקי 47 (רביבו סנטר) המפגש פתוח, גם בית הקפה... חג שמח!
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 0 תגובות
- 921 צפיות
שלום לכם, לפני כשנה, פרסמתי למסירה את האוסטין מונטגו סטיישן 88 שהייתה ברשותנו. אדון בשם משה יצר איתי קשר לאחר שבנו ראה את המודעה כאן. הוא אסף את הרכב לראשון לציון. מאז ניסיתי ליצור איתו קשר במספר שהיה לי, אך הסתבר לי שהיה זה מספר של טלפון עבודה ושהוא איננו עובד שם יותר. אני מעוניין לשמוע ממנו איך פרוייקט השיקום מתקדם. משה, אם אתה קורא כאן או לחילופין יש מי שמכיר אותו - אשמח ליצירת קשר. 0545-912-933 *מצטער מראש על פתיחת ההודעה בפורום הנ"ל, אבל לדעתי כאן יש את מירב הסיכויים לאתרו. תודה וחג שמח, טל.
הודעה אחרונה מאת slash, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מפגשי המועדון השבועיים בנוקיה, נשר, השרון, השפלה וירושלים לא יתקיימו בימי שישי 06.04 ו-13.04 עקב קדושת החג. בברכת חג שמח, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מעוניין לצבוע את הרכב בצבע כמו בתמונה , האם מישהו יכול לעזור לי בזיהוי מספר הצבע ? ניסיתי לאתר את המספר בקישור המצורף אבל אני לא ממש בטוח ....http://www.automotivetouchup.com/choosecolor/choosecolor.aspx?year=1968&make=Ford&model=All%20Models
הודעה אחרונה מאת bsam, -
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, לעוד תמונות: http://auto.fishki.net/comment.php?id=119308
הודעה אחרונה מאת יורם, -
- 0 תגובות
- 647 צפיות
חג אביב שמח לכולנו הרבה בריאות, לבלוב, הנאה וטיולים בטוחים מאחל איציק דר מנהל סניף גולדוינג אספנות בישראל
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
אני מעוניין לשנות את מידות הצמיגים ברכב,חוקית כמובן,ולשים מידות שונות.ברישיון מופיע 165/15.(165/80/15).הצמיג נראה כמו של "אופני הרים". הרכב הוא וולוו 121 שנת 69.אני מעוניין בג'נטים מגנזיום וצמיג תואם.הייתי במשרד הרישוי,ורב הבוחן היפנה אותי למשרד התחבורע.משרד התחבורע הפנה אותי לוולוו.במח' שירות של וולוו נאמר לי שאין אפשרות לשנות את מידת הצמיגים.בקיצור,טלפונים אין ספור,ואין לי תשובה ברורה.מישהוא עבר תהליך דומה? היתכן שאין אפשרות חוקית לשנות מידות צמיגים?
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
- 1 תגובות
- 816 צפיות
שלום, אשמח לקבל את עזרתכם. אני מעוניין לקנות חלק לרכב ולשלוח אותו לחבר בגרמניה, האם יש עם זה בעיה? בגלל שהחלק רשום על שמי תהיה לחבר בעיה לקחת את החלק מהדואר? אתם יודעים מה הפרוצדורה? היכן אני צריך לשנות את המשלוח מישראל לגרמניה? תודה לכל העוזרים תומר
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ביוני 62' הוצגה באיטליה האלפא ג'וליה, שהיתה הסנונית הראשונה במשפחת דגמי ה 105. הג'וליה היתה פורצת דרך של ממש, ולמרות שלא נהנתה ממראה מדהים היא כן נהנתה מתיכנון מתקדם להפליא שהקנה לה תכונות דינאמיות חסרות תחרות ממש, ובטח במונחי אותם שנים. אבל הג'וליה לא שיחקה במגרש הזה לבד; לנצ'יה, יריבתה מבית הציגה את הפלאביה והפולביה שהיו מכוניות מתקדמות אף הן, ולמרות השימוש בהנעה קדמית, הן נהנו מהתנהגות כביש מעולה ומהנה. פיאט לא ממש שיחקה במגרש הזה, והעדיפה לייצר מכוניות עממיות וקטנות, בהן התמחתה. אולם בסוף שנות ה 60' ותחילת שנות ה 70' החלו יצרנים רבים ללטוש עיניים אל עבר פלח השוק של הג'וליה וניגזרותיה - הג'וניור, הספיידר והברלינה. ב.מ.וו הציגה את הב.מ.וו 2000 ואת גירסאות ה TI…
הודעה אחרונה מאת udi, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, מה צריך להיות הערך המשוער של ווסטפליה שנת 1974, עם מנוע משנת 1976 וכל השאר חלקים מקוריים במצב טוב? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת asafk, -
- 3 תגובות
- 754 צפיות
דרושה עזרה! עליי ליצור קשר בדחיפות עם גרריסט בשם עוזי. ככל הנראה, הוא פועל באיזור השרון (נראה לאחרונה לפני מספר חודשים בכפר שמריהו), אך אין הדבר מחייב. כל פרט יועיל. ניתן לפנות גם בה"פ. תודה רבה וחג שמח לכולם!
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 986 צפיות
שלום לכולם! מחפש המלצה על גרריסט ,עלי לגרור רכב מראשל"צ לתלפיות ! תודה אלי
הודעה אחרונה מאת yonico, -
יבוא דוד- משרד התחבורה 1 2
מאת 2pac- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום הזמנתי דוד של אגזוז חדש מחו"ל, והיום קיבלתי הודעה לסור לדואר ברח' ההגנה. אבל בתחתית ההודעה כתוב "עפ"י החלטת משרד התחבורה הפריט אינו מאושר ליבוא לישראל". אני לא זוכר שבמקרים קודמים זה היה רשום. מה זה אומר? שצריך לשלוח בקשה לרח' המלאכה או שבכלל אין טעם ללכת? תודה
הודעה אחרונה מאת kuala_lumpur, -
חידה קלילה
מאת שביט- 3 תגובות
- 895 צפיות
מי אני ומה שמי?
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 21.5 אלף צפיות
. לחברי הפורום, לחברי מועדון החמש, לחברים שבמועדון IVC, לקירח מ"הטוביה" ולחבריו, לחברים בצפון, בירושלים, ביד מרדכי, לחברי מועדון הווספות, מועדוני אלפא לסוגיהם, לחברים התלויים, הבלתי תלויים, ולאלו התלויים למחצה, לשכן שלי שמתעצבן על האדים שיוצאים מהאגזוז של המרצדס, ובעיקר לאלו ששכחתי... מאחל בהרבה אהבה מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בגעש. .
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
באיחור לא-מכובד בעליל אני מפרסם את התמונות שלי מהארועים הנ"ל- עם המנהלים הסליחה, פתחתי שרשור נפרד עבור אלו שכבר מדלגים על השרשורים הקיימים שמתחילים להתיישן... לנוקיה הגעתי מתוך תכנון מראש, אבל רופין פשוט נכנס ללו"ז שלי במפתיע, ושמחתי להיות שם. כרגיל, תוכלו להכנס לגלריות מלאות כל טוב, עם לינקים לתמונות ברזולוציות גבוהות, למי שרוצה להוריד למחשב. כאן האירוע בנוקיה; וכאן התמונות ממפגש רופין. קבלו שתי טעימות מכל מפגש... ותהנו מהתמונות בגלריות.
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
- 1 תגובות
- 815 צפיות
שלום רב אני מתכוון לנסוע לאירופה לאחת ממדינות האיחוד לתקופה ארוכה וחשבתי לקחת את הרכב שלי איתי. רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם נסיעה ברכב תייר באירופה? מה התקנים אומרים על כך? כמה זמן מקסימלי מותר לרכב לנוע ברחבי האיחוד? איזה ביטוח יש לעשות לרכב מסוג זה? והאם נסיעה לשוויץ נחשבת להוצאת הרכב מתחומי האיחוד. חשוב לציין מדובר ברכב בן 20 שלא עומד בתקינות המודרניות באירופה כיום
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 5 תגובות
- 879 צפיות
חבר טוב שלי מהולנד (ארתור) היה בPREVIEW וצילם. תהנו. מישהו יודע מה זה הרכב המוזר הלבן בתמונה שרשום עליו CORVAIA או CORVAIR ? כאן יש פרטים על התערוכה: http://www.siha.de/tce_uk.php
הודעה אחרונה מאת gabyglazer,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 407 אורחים (הצג רשימה מלאה)
