רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בסובארו הלבנה שלי, הדופן הימנית בחציו האחורי של הרכב צבועה בצבע מט בשונה מהצבע שנראה כגוון מקורי של סובארו, שבו צבוע הרכב. האם ניתן לתקן את האזור המט ולגרום לצבע להראות פחות חריג משאר הרכב? אני מחפש פתרונות לתיקון ולא לגשת בשלב זה לפחח/צבאי שיוריד את הצבע ויצבע בצבע מתאים. האם ישנם פתרונות מתאימים? תודה.
הודעה אחרונה מאת carfixIsrael, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
רכבי אספנות משתתפים מחר בעדלאידע המאורגנת על ידי עיריית נהרייה בשדרות הגעתון. נפגשים מחר בשעה 11:00 בצומת נהרייה (אחרי הצומת לכיוון צפון). ב- 11:10, נתן מעיריית נהריה, מוביל את רכבי האספנות לאיזור הכינוס. רכבי האספנות (אופנועים ומכוניות) בראש תהלוכת העדליאדע. לפרטים להתקשר לנתן 052-2791670.
הודעה אחרונה מאת nati54, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום לכולם, ראיתי המון מכוניות אספנות מדהימות בחיי - בחו"ל - אבל אין כמו לראות מכונית מדהימה באמת נוסעת בכבישי הארץ. היום בשעות הצהרים ראיתי מה שנראה כמו מורגן פלוס 8 נוסעת ברחובות רעננה. ראיתי אותה רק מאחור ודי מרחוק, אבל שני דברים תפסו לי את העין - גלגל הספייר מאחור, והקשתות הארוכות של בתי הגלגלים הקדמיים. היא כמעט בוודאות לא הייתה 4/4, אלא נראתה רחבה ונמוכה יותר, בערך כמו התמונה הזו: לא הספקתי לקלוט באיזה צבע היא. בנוסף היא נסעה עם הגג סגור. עשיתי חיפוש בפורום אבל לא מצאתי איזכור לה. אז מי מכיר ויודע? רוני
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היום בבוקר בנסיעה שגרתית באוטו פתאום הגיר הפסיק לעבוד כמו שצריך ,משך את הראשון ואז נכנס לשני וקפץ לשלישי,שוב באופן לא סדיר והייתי צריך להוריד רגל מהגאז כדי שיחליף הילוך. מדובר ב450 SL מודל 79 . עד היום הגיר עבד מעולה החליף חלק ללא בעיה ולא היו לי בעיות מיוחדות רק כאשר האוטו היה קר עד שמתחמם מתעכב קצת בהחלפה של הראשון אבל אחר כך כל היום מעולה מחליף ומתפקד מושלם. אשמח לקבל חוות דעת לפני שאני ממשיך הלאה .
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
צולם אתמול ברחוב (רולסים) ובסוכנות מיני בפארק ליין העור שעל המיני אמיתי לחלוטין!
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יודע היכן ניתן להשיג את החלק הזה בארץ? (באזור ת"א) מקדם ווקום מתוך מפלג עם הצתה אלקטרונית מחברת LUCAS שלי מאבד ווקום וצריך להחליף, באתרים בחו"ל אינו במלאי.
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מועדון החיפושיות יוצא לטייל בארץ ישראל מועדון החיפושיות הישראלי מזמין את מקוררי האוויר למפגש מיוחד בשבת הקרובה מ10 בבוקר נשמח לראותכם הנכם מוזמנים לבקר באתר החדש שלנו ראו בחתימה חג שמח (-:
הודעה אחרונה מאת reuven, -
ווטרארמה בקרוב!
מאת frik- 0 תגובות
- 729 צפיות
מישהו נוסע השנה?
הודעה אחרונה מאת frik, -
חידת זיהוי רכב
מאת ariebz- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לדעתי קשה הפעם
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
- 2 עוקבים
- 31 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש יד מרדכי החודשי בדרום המפגש הבא יתקיים בשבת שנייה של חודש מרס-10.3.12, בקפה ג'ו, מפגש ' יד מרדכי', צומת יד- מרדכי, בין השעות 10:00-12:30. לבאי המפגש תינתן הנחה של 10% בהזמנות בקפה ג'ו, כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. מוזמנים בעלי כלי רכב אספנות מאזור הדרום ובכלל. במקרה גשם המפגש ידחה למועד אחר. לפרטים נוספים יש לפנות אל: דובי שטרנברג- 2715049- 052 צביקה מרגלית- 2592839- 050 בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 7318818- 03.
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
- 30 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים! אחרי הרבה זמן שהסתובבתי וקראתי כאן ואחרי הרבה זמן שאני מאוהב במכונית הענקית הזאת החלטתי שגם אני רוצה לשקם מיני ולהיות בעלים גאה... אישתי כמובן הסבירה לי יפה שאם זה יעלה לנו יותר מדי אני אצטרך לבדוק אם המושב האחורי של המיני נוח לשינה... אני מקווה שאני אצליח להתניע את הפרויקט הזה ושאני לא אשאיר אותו רק ברמה של דיבורים. לכן אני צריך את העזרה שלכם: 1.מישהו יוכל להגיד לי מה סדר גודל של מזומנים שצריך להשאיר בצד ע"מ לשפץ מיני (לרמה של מקורית בלי כל מיני תוספות חצאיות פנסים וכד) 2.כמה תעלה המכונית עצמה (או מה ההשקעה הראשונית שצריך לעשות) 3.מאיפה אני מוצא בכלל מיני? ביד שתיים לא מצאתי ואני לא יודע איפה לחפש (להתחיל לסרוק פירוקיות?) אני מניח שאם הח…
הודעה אחרונה מאת מיניקיפוד, -
- 1 תגובות
- 703 צפיות
סוף סוף שישי לחלץ עצמות ולשחרר קצת את החלודה שהצטברה בבלמים - נוסעים לקרית גת. בשעה 1400 מתקבצים האספנים מהסביבה הקרובה בעידודו הבלתי פוסק של יוסי אהרון. כמו בכל מפגש, קצת מכוניות קצת חברים והשיחה קולחת - פשוט וטבעי. כדאי לבוא ולבכיר - כל שישי ב1400 - קפה קפה בצומת פלוגות. ויש אפילו זמן להספיק את ההשקה של אבנר בנוקיה - מפגש נס ציונה יחכה לשבוע הבא.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חברתי ותצוגת רכבי אספנות בשבת בבוקר ברופין לבקשת החברים ולאור מזג האוויר הנאה הצפוי בשבת המפגש יתקיים ב-10.03.12 בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין (סמוך לצומת בית ליד), בין השעות 10:00-13:00. לחברי מועדון החמש תינתן הנחה של 10% על כל קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגתתעודת חבר מועדון החמש. לפרטים נוספים יש לפנות אל רכז מועדון החמש בשרון: אבי שרייבר, בטל' 5514465- 052 התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכת פורים שמח, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת רינו, -
ברשותי פיאט 1100 שנת 65 שופץ מנוע באופן יסודי אחרי שיפוץ מנוע יפורקו כל המכלולים החיצוינים והפנימים לצורך שיפוץ כללי הרכב יעבור בשבוע הקרוב לפחחות כללית מצורף תמונות של המכונית לפני פרוק
הודעה אחרונה מאת קובי קליין, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לפני שחצתה את היבשת במותניה הרחבים ביותר ירדה האמבטיה לדרום ארה"ב - במסע שהתברר כבדיקת סבילות אכזרית. כל הפרטים כאן: http://wp.me/pXLKy-BO
הודעה אחרונה מאת convertible1979, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני שבועיים בערך העליתי פה תמונות שמצאתי באינטרנט מהחנייה במכון ויצמן ברחובות (תזכורת http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=417840) לפי הרישום הם צולמו ב 1960, אולם לפי ההערות פה אני מניח שזה היה סביב 1965-1967 בגלל הפולקסוואגן פאסטבק. בכל אופן, מכיוון שאני עובר דרך אותו כביש פעמיים בשבוע בדרכי לקנטרי של המכון, צילמתי היום את אותה התמונה מאותה הנקודה בדיוק. שימו לה להבדלים... תהנו. שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא יודע למה אבל כל פעם זה מרגש מחדש להיכנס למסלול ולעבור אותו כמו חמאה ובסוף הבוחן אומר:"מכונית בובה לך למשרד"טפו טפו טפו
הודעה אחרונה מאת יעקב ניצן, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4515333-V10-E30-M3-Build מ-ד-ה-י-ם !!!
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא יודע אם זה פורסם פה בעבר. גן עדן משובח בדנמרק, כל הרכבים בבעלות הסוכנות עם אפס ק"מ\ תוסיפו WWW בהתחלה autobild.de/klassik/bilder/das-vergessene-autohaus-ein-oldtimer-paradies-in-daenemark-668983.html?tab=0&page=32&bid=0&m=&e=&i=
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בכדי לא לגנוב את תשומת הלב של גיא127 משיפוץ ה131 הירוקה שלו (חשבת לקרוא לה "קרמיט"?) אני מעביר את עיקרי הדברים לשרשור החדש. מי שיכול לתרום לנושא מוזמן לעשות את זה פה. חן פרחי כתב: בעיקרון, למעט הפיאט קמפנוליה, לפיאט לא היו דגמי 4X4 עד הפנדה 4X4 שהוצגה ב 82'. תיכנון וייצור מערכת ההינע הכפול של הפנדה הוטל על חברת שטייר פוך האוסטרית, שזהו תחום התמחותה העיקרית. ההסכם של שטייר פוך עם פיאט כלל פיתוח וייצור של תיבת ההילוכים, המצמד והסרן האחורי, והמערכות נימכרו בשלמותן לפיאט. תיבת ההילוכים היתה בת 5 הילוכים, כשההילוך הראשון היה קצר במיוחד והיה למעשה הילוך כוח לכל דבר. בשל תוספת המשקל, הוחלט להשתמש במנוע גדול יותר מה 903 סמ"ק של הפנדה 45, ולכן הותקן בדגם כפול ההנע…
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
-
- 1 תגובות
- 877 צפיות
ואם כן, באיזו שעה? תודה
הודעה אחרונה מאת מתניה הלוי, -
שנות ה 70' המוקדמות היו שנים מוצלחות עבור היצרן הצרפתי השמרן יחסית; ב 72' הוצגה ה 104 הקטנה שנתנה תחרות יפה לרנו 5, המתחרה מבית, וגם ה 404 הוותיקה עדיין נימכרה היטב. הבעייה החלה במחצית השנייה של שנות ה 70'. העברתה של סיטרואן לידי פיג'ו עלתה להם לא מעט כסף, ובנוסף הפיג'ו 304 שיועדה להחליף את ה 404 שייצורה הופסק בסוף 75' לא ממש זכתה להצלחה, ולמעשה רוב מכירות פיג'ו התבססו על ה 104 הקטנה וה 504 הגדולה יחסית. בתחילת 75' הוצגה ה 604 הסאלונית, שלצורך פיתוח מנועה (ה PRV) התאחדו, מתוך אינטרס משותף, פיג'ו, רנו ווולבו. ה 604 לא זכתה להצלחה המיוחלת ומכירותיה לא הגיעו לחצי מהצפי של פיג'ו. ב 77' הוצגה ה 305 שאמורה היתה להחליף את ה 304, שניסתה להיכנס לנעליה של ה 404. ה 305 ה…
הודעה אחרונה מאת renaultfreek, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בוקר טוב חצי פיאט 500 במעדניה בקראקוב -פולין ועוד צמד דו גלגלי (ג'אווה ומשהו שאני לא מכיר)
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מפגש מועדון החמש בירושלים חוזר לפעילות ביום שישי , 09.03 , בקפה- מסעדה 'קולוני', רח' בית לחם 7, שכ' בקעה, מתחם הרכבת הישן. שעות המפגש- 13:30-16:00. החנייה לרכבי האספנות ממוקמת בחזית המסעדה. לחברי המועדון ניתנת הנחת 10% בקולוני עם הצגת כרטיס חבר בתוקף. לפרטים יש לפנות אל אילן גורן, רכז המפגש בירושלים, בטל' 5272562- 050. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הזמנתי סמל לאלפא, עברו חודשיים ואין לזה זכר... פניתי לספק לבדוק איתו לפני כחודש והוא טען נחרצות ששלח ושתמיד יש בעיות עם משלוחים לישראל, החלטנו לחכות עוד קצת. פניתי אליו שוב לשאול אם במקרה זה חזר אליו כי אני עדיין לא קיבלתי שום מידע בעניין, זאת הייתה תשובתו: I'll try to track it, I am going to stop posting to Israel . never ending problems.. if its lost I'll just refund you .
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הערב יום ג' בערוץ נשיונל גאוגרפיק תשודר תכנית אודות המכונית אסטון מרטין שממנה יוצרו רק 77 יחידות לפי הפרסום . בשעה 21:00 צפו ותהנו . דרור .
הודעה אחרונה מאת pazoli, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
נתקלתי בבעיה של נזילת מים מהצינור מים העליון והתחלתי בחיפושים אחרי שתי הצינורות מים מכיוון שהם יבשים כבר. חפשתי בכל הפרוקיות והחלפים בבאר שבע ולא מצאתי! אולי למישהו יש והוא יכול לעזור לי? המנוע הוא 3.2 טורי 6 צילנדר. תודה.
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מצאתי את זה במאגר HARVARD. צילמו את הרכב מכל כך הרבה כיוונים, אפשר לחשוב שמינימום מדובר בחללית של חוצנים שנתחה עכשיו על כדור הארץ. לינק 1 : http://via.lib.harvard.edu/via/deliver/fullRecordDisplay?_collection=via&inoID=130095&recordNumber=2&fullgridwidth=5&method=view&recordViewFormat=grid לינק 2 : http://via.lib.harvard.edu/via/deliver/fullRecordDisplay?_collection=via&inoID=130042&recordNumber=1&fullgridwidth=5&method=view&recordViewFormat=grid תהנו. שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אתמול חגגנו לעדי גולדנברג יום הולדת. הגיעו חברים שהמכוניות שלהן מסוכר אז רובם הגיעו על מכוניות לא רלוונטיות. צילמתי מעט צילומים . היה גם איזה רכב בריטי מענין שמי שהביא אותו ביקש לא לצלם אותו ואת האוטו. אז את התמונות של החלק המענין הזה אני לא מעלה.
הודעה אחרונה מאת philipnew, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, בעל הסדנא בה אני עובד מתחרה עם MGB וכעת המנוע עובר אוברול. הוא הזמין כמה חלקים (לא ברור מאיזה חנות בבריטניה) והגיעו כל מיני פריטים ביניהם מיסבי MAIN ומיסבי BIG END בקופסא לבנה ועליה מדבקה באנגלית שכתוב עליה KING ופירוט על הדופן באמצעות מדבקה לסוג הדגם ומודפס באנגלית MADE IN ISRAEL. מפורט כי המיסבים הם TRI METAL. אין על הקופסא כתובת או פרטים נוספים. האם מישהו מכיר את המוצר מקרוב? האם מישהו יודע איפה המפעל בישראל ומה עוד הוא מייצר? המנוע משופר מאוד, האם המיסבים יעשו את המוטל עליהם נאמנה? תודה לעונים גדי.
הודעה אחרונה מאת ~shay~,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 311 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- omricn
- שביט
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- kfirg
- ברווז
- Shay Shd Dave
- 3n
- SlowRide
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- פריג'י
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- David32
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- nglancer
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
- orankohn
- Night Driver
- פינדר
- ezuf
- DANIEL0439
- AUDIO KING
- shai590
- Camaro 92
- גולדן191
- Assafo2
- omerkot
- spidrman
- גיא_מ
- Sh123454
