רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
שאלה לחובבי פיאט
מאת גיל- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני צריך להשיג חלק מתוך מסרק הגה של פיאט 127 החלק נקרא באנגלית: Steering Rack Bushing והוא ממוקם בצידו הימני של המסרק ושומר על המוט ממורכז. 1) היכן ניתן להשיג חלק כזה בארץ באיזור ת"א? 2) האם למישהו יש PDF שמראה את כל החלקים שמורכבים במסרק, כמו מיקרופיש? מצורפת תמונה להמחשה תודה
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
בתהליך שיפוץ הגיפ שלי שתמונותיו הועלו בשרשור חמישי חופשי, נדרשתי להזמין מס חלקים כמו חלון קידמי סט מושבים גומיות לחלונות ידיות מנשא וכ"ו, בתהליך הרכישה ומשלוח ארצה נעזרתי באורי גולן הכהן שאת פרטיו העברתי מס פעמים לחברי הפורום ,שנתקלו בבעיה. עלות הפריטים השונים [שנרכשו בחנויות שונות בחו"ל] היו כ 2500$. טרם ביצוע העסקה נמסר לי עי אורי מה תהיה עלות המשלוח +מיסים והוצאות נוספות,ואכן את הסכום אותו אורי נקב טרם העסקה לא חרגה מהעלויות בפועל. כאן המקום להודות על הטיפול, ידוע לי כי אורי גם עוזר באיתור רכב בחו"ל ויבוא לארץ. טל למעונינים 054-6613383
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 20.9 אלף צפיות
שלום לכולם , ברצוני לצפות חלקי פלסטיק בצפוי כרום ניקל מבריק , האם יש מקום בארצינו שמתעסק עם דברים כאלה? כי אני שמעתי על גלוומנטה ועוד איזה מפעל במפרץ חיפה שמתעסק עם ברזל אני רוצה לצפות חלקי דש בורד יחסית חדשים לפריוקט תודה רבה לכל העוזרים חג שמייח
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
שלום. בחרתי לפתוח נושא זה דווקא באספנות כי, פה יש הרבה נושאים שקשורים לחלודה ורכבים ישנים מקווה שזה בסדר. אז ככה,מצאתי היום פחח נראה די טוב שמעוניין לתקן לי את הגג בטמפסט יש לי מספר נזקי חלודה בגג בעיקר באיזור הגומיות. הוא דורש על עבודה של לחתוך את המקומות הנגועים בחלודה ולרתך טלאים פלוס צבע לכול הגג 1000 ש"ח. הסכום נראה לכם סביר מבחינת עלויות עבודה? או שקיים יותר זול מזה? תודה שי.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
שישי עם מועדון אלפא קלאסיק ומועדון החמש בנוקיה-קבלת פנים לרכבי אלפא רומאו -10.2.12 1 2 3 4 8
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 115 תגובות
- 21.2 אלף צפיות
שישי עם מועדון אלפא קלאסיק בנוקיה מועדון החמש בשיתוף מועדון אלפא קלאסיק מזמינים לאירוע קבלת פנים של מכוניות מדגם אלפא רומאו שעלו / הוחזרו לכביש לאחרונה. הרכבים בבעלות חברי מועדון החמש - מועדון אלפא קלאסיק: 1. יוני אביר- אלפא רומאו אלפטה- שנת ייצור 1981 2. אבי זלמנוביץ- אלפא רומאו ספיידר- שנת ייצור 1974 3. עמי אוזן - אלפא רומאו ספיידר- שנת ייצור 1974 4. ראובן זומר- אלפא רומאו ספיידר- שנת ייצור 1981 5. גולן צוקרל- אלפא רומאו ברלינה 1750- שנת ייצור 1971 6. יוסף דגן- אלפא רומאו ג'וליה סופר 1600- שנת ייצור 1971 7. רוני פינקלר- אלפא רומאו ספיידר- שנת ייצור 1988 (התמונה להמחשה) המפגש יתקיים ביום ו' 10.02.12…
הודעה אחרונה מאת fhagay, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
בחיפושי אחרי ציפוי ניקל, הגעתי לאלכס וייבגני מרחובות אשר מבצעים צביעת כרום למתכת , פלסטיק ועוד. פגשתי בחברה נחמדים מאוד והחלטתי לבצע אצלם צביעה ולא ציפוי כרום למסגרות של הפנסים הראשיים ולעוד חלקים באזורי הגריל. החלקים היו מיציקת מתכת שהוציאה קורוזיה. הם עבדו על החלקים בניקוי בהתזה (לא חול...) , ציפו במרק (על בסיס אלומיניום) החליקו וצבעו. כל החלקים יצאו מדהימים ביותר. החומר חזק (לא כמו כרום) אך עמיד מאוד והמחירים סבירים מאוד ביחס לציפוי. בחלק אחד שהפינה לא נראתה לי (רק אני ראיתי-שיגעון...), הם קיבלו את החלק חזרה ללא כל שאלה או ויכוח וציפו לי מחדש עם חיוך וללא כל עלות! ראיתי שהנושא עלה מס' פעמים אז מצאתי לנכון לשתף אתכם ולהמליץ על החברה. האתר שלהם: http://luminochrom…
הודעה אחרונה מאת nati54, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לייצר שטיח גומי עבור הטרנספורטר שלי, לשם כך אני צריך חתיכה בגודל 1.8 מטר על 60 ס"מ. מישהו יודע היכן ניתן להשיג שטיח גומי בגודל הזה?
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים ברכב אספנות שאין בו חגורות בטיחות מאחור האם שוטר יכול לתת לי דוח תודה .
הודעה אחרונה מאת low rider, -
סיוע בזיהוי רכב 1 2
מאת eran-go-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מישהו יכול להגיד לי מה זה הרכב המדהים הזה? (עלה בעת חיפוש בנושא אחר בגוגל)
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 38 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
במסגרת פרוייקט העלאת תמונות למחשב מעידן הטרום דיגיטלי הגעתי לאלבום השיפוץ שלי. אני משתף אותו איתכם וזיכרו, אז לא היה אינטרנט (לפחות לי) אין איביי ועדיין אין לי ליפט. ויש לי בקושי רתכת ופטיש. אני מקווה שאצליח להעלות הכל ברצף אם לא אז מדי פעם. אז ככה זה התחיל. מודעה בעיתון(!!) ספיידר לפני שיפוץ. סוחר זריז קנה ביום שישי את הרכב פרסם מודעה ומכר לי אותו למחרת ב11000 ש"ח הרכב הובא אחר כבוד למחסן שליד ביתי ורק אז פתחתי דלת שתאפשר את כניסת הרכב. עד אז זה היה פשוט מחסן ולא חניה.
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
ניקוי בחול
מאת naorn- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מישהו יודע כמה צריך לעלות ניקוי בחול לכל הרכב כולל מנוע וחלקים אחרים והאם זה עדיף על כל ניקוי אחר שיש ... לא חייב דיוק של שקלים אבל סדר גודל .. ואולי עדיף לקנות את המכשיר ולעשות לבד...
הודעה אחרונה מאת youval11, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 714 צפיות
שלום וערב טוב לכל חברי הפורום!!! היכן נמצא היונית רווורס בחיפושית? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת דניאל לוי, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם מה המשמעות של קניית רכב הרשום על שם חברת יבוא אישי? אני יודע שהרכב צריך להיות בארץ שלוש שנים כדי להעביר בעלות, השאלה האם יש לי איזה שהוא ביטחון לכסף שאני משלם ( מי יודע מה יהיה עם החברה עוד שלוש שנים). מדובר על רכב מאדם פרטי, הרכב רשום על שם חברת יבוא אישי. תודה. ניר
הודעה אחרונה מאת guccii800, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נכנסתי לתדלק בדור אלון בקיבוץ עינת עם הפיג'ו 206 הקטנה שלי. פתאום הגיע רכב שיצא לי לראות רק בסרטים. שפשפתי את העיניים , היה לי קשה מאוד להאמין. לקח לי משהו כמו שתי דקות להתאפס על עצמי שצריך להוציא את הפלאפון ולבקש לצלם את המציאה. אין לי מושג איך קוראים לרכב הזה אבל הוא יצא מהמפעל בשנת 1929, לפני מלחמת העולם השניה. הוא נראה מדהיםםם!!!! בחיים לא ראיתי דבר כל כך יפההה.. היה תענוג לראות אותו נוסע, מתדלק ועובד. באמת שאני רוצה לפרגן לבעלים שלו ששומר אותו ומטפח אותו ככה. פשוט אני מצדיע לרכב הזה בכביש ועכשיו לתמונה שלו. האם עוד מישהו ראה אותו ?
הודעה אחרונה מאת DanielGeltman, -
שלום לכולם. אני חושב על השרשור הזה כבר הרבה זמן, מאז שעשיתי סדר בבית הורי ומצאתי את המגזינים הנ"ל. מעבר לתחושת החזרה בזמן (וגם גילויים חדשים) שעוברת בך כשאתה קורא כתבות במגזין בן יותר משלושים שנה, זה במיוחד מעניין\מרתק\מצחיק לעיין בפרסומות מאותה תקופה. (אני מקווה ש)תשמחו לדעת שהחלטתי לחלוק אותן איתכם, ואני מתכנן לעדכן את השרשור בסריקות חדשות כל שבוע (בייחוד אם תהיה הענות מצד הפורום...). עוד הערה: סרקתי את התמונות ברזולוציה 1024X768 כך שאני מתנצל אם הטעינה שלהן בזמן הצפייה קצת איטית לחלקכם- סה"כ רציתי שיהיה ניתן לקרוא גם את הטקסט וחייבים סריקה נורמלית לשם כך. אז נתחיל בגליון Road & Track הראשון (והישן ביותר שמצאתי), יוני 1978: נעבור למקבץ פרסומות: …
הודעה אחרונה מאת DanielGeltman, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, סיפור קטן על גרסה מעניינת של טנדר קובייה עם מנוע סטנדרט (טריומף). זה קרה ב- 1964 ולמרות סמיכות הזמנים אין כל קשר ישיר לטריומף, שרכשה כשנה אחר-כך נתח בבעלות על המפעל. קריאה מהנה! http://israelmotorindustry.org/standard-sussita
הודעה אחרונה מאת DanielGeltman, -
- 0 תגובות
- 656 צפיות
שלום רב, האם מישהו מכיר את ההסטוריה של הרכב המדובר הנמצא בחנות בנווה צדק, למרות שהרכב למכירה, קשה לדלות פרטים לגביו מהבעלים לגבי איזה שיפוץ קודם שנעשה לפני אי אילו שנים. במידה ומישהו מכיר את ההיסטוריה אשמח לקבל עזרה. הברור נעשה עבור חבר אספן שהתעניין ברכישת הרכב מזה זמן רב. תודה חגי כמובן שניתן להשיב דרך הודעה פרטית במידה ולא מעוניינים לחשוף פרטים.
הודעה אחרונה מאת fhagay, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
איזור המנוע והמכלולים,אלטרנטור,סטרטר,וכו׳,די מלוכלכים משנים של הזנחה.איזה חומר מומלץ לשטיפת מנוע?ושלא יעשה נזק?תודה
הודעה אחרונה מאת markusg, -
ידידנו יוני עובר דירה...בערך העסק שלו עובר מקום אתמול ביקרתי בעסק הישן ובהסכמת יוני ניתן לפרסם עכשיו על אוצר בלום גן עדן למשפצים ובעלי אופנועים וקטנועים מכל המינים והצבעים שנימצא במקום! במקום אלפי פריטים חלקם נדירים מכל השנתונים ובכל המצבים ניתן לאתר שם הכל!!! (ראו שירשור מכירת חלקי אופנועים) מי שלא מגיע מפסיד ניתן גם לדבר ישירות עם יוני-בטל' 0505244105 הסיבה שאני מפרסם גם כאן היא לטובת כל בעלי הדו"ג שמחפשים חלקים קטנועים ואופנועים נדירים בהצלחה-רן
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
בראשית שנות ה 50' החלה תעשיית הרכב האירפאית להתאושש אט אט מנזקי המלחמה הנוראה ההיא, ושוק המכוניות הגיב בהתאם. לצד מכוניות הבועה שנוצרו מטעמי חסכון ועלויות נמוכות, צצו מכוניות סאלון מהודרות יחסית שנועדו לפלחי שוק גבוהים יותר, מה שהעיד על התאוששות כלכלית. גם פורד האירופאית הצטרפה לפלח שוק זה, והציגה באנגליה את הפורד זפיר, שהיתה מכונית הדגל שלה באותה העת. החטיבה הגרמנית של פורד, שמקום מושבה בעיר קלן, הציגה באותה העת את הטאונוס שהיתה המכונית היקרה ביותר בהיצע של פורד גרמניה. במהלך השנים הלכו וגדלו המכוניות, וכל דור חדש שלהן הציג גדילה, הן במימדים הפיזיים והן בנפחי המנוע. בתחילת שנות ה 70' נראו מכוניות הסאלון של פורד אנגליה ארכאיות למדי, וגם רמת המכירות היתה בהתאם, ו…
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בזמנו הועלתה האפשרות של תרסיס גלוון קר למתכת במיכל תרסיס. קיבלתי במתנה מנורת עששית עשוייה מתכת וברצוני לצבוע אותה, המנורה תהיה תלויה בחוץ לכן נדרשת הגנה מחלודה. ברצוני ללטש את המתכת והצבע הנוכחי, לצפות באבץ ולצבוע בצבע אחר. שאלות: 1. כמה עולה מיכל תרסיס לגלוון קר? 2. האם ניתן לצבוע על גביו בצבע אחר? 3. האם יש צורך ביסוד צורב לפני הגלוון? 4. האם צריך לדעת עוד משהו ששכחתי? תודה-רן
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 3 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היא אומנם עדיין לא אפסנות, אבל היא בהחלט מיוחדת.. ניראה לי גם שהבחור גולש פה בפורום הרבה. http://holymaniacs.blogspot.com/2012/02/gennas-bmw-e30-cabrio.html
הודעה אחרונה מאת bmw ricer, -
החלפה של הגג נפתח ומושבים ודלתות באזור ראשון לציון
הודעה אחרונה מאת oziel, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היום הפתיעו אותנו חברי מועדון סאבב! ברוכים הבאים! רוב המכוניות היום מכוניות ששמם מתחיל באות "ס" סאאב , סובארו וסוסיתא..
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לא כתוב ברישיון כלום , עוד שנתיים לאספנות , אני יכול לגשת לטסט בלי אישור או שצריך אישור? פעם קודמת הבאתי אישור מוסך.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
מחפש את בקלית ימין, אני לא יודע אם בלאונה קופה בית הנורה מגיע עם הבקלית או בנפרד, אשמח לתשובה. מחפש מקור עזר לחלקים של הרכב הנ"ל. תודה.
הודעה אחרונה מאת bari, -
שיקום גולף טוטאלוס. 1 2 3 4 6
מאת Avi Yaakov- 4 עוקבים
- 84 תגובות
- 14.2 אלף צפיות
נכון הרכב עדיין לא אספנות אבל בקרוב הדור השני של הגולף נכנס לאספנות. לכן פתחתי כאן. רציתי לשתף אותכם בפרוייקט שלי, אשמח לעצות, הערות בונות. אבל בלי לבאס ולנסות להוריד לי את המוטיבציה בבקשה. את הגולף הזאת רכשתי מחבר טוב שלי. יום אחד הוא התקשר אליי. ואמר לי דבר שישר זיעזע אותי. "אני עכשיו בדרך לבית מהבסיס אחי היתקשר אליי ואמר לי שניכנסו ברכב" בזמן שהוא היה בחנייה. אותי זה מאוד העציב לשמוע את זה. יום למחרת ערב חג פסח. אני עבדתי במוסך ובסוף היום הוא בא אליי להראות לי את הרכב הייתי בשוק. היה כל כך חבל לי על הרכב היפה הזה. לאחר כמה ימים אני והוא הסתובבנו בין הפחחים, מחיר התיקון היה גבוה ולא השתלם לו. באותו היום חשבתי אולי לקנות מימנו חלקים לגולף המשפחתית, חשבתי וחשבתי או…
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
כידוע לחלק מכם אני מחזיק 3 רכבים מסוג סובארו XT טורבו, רכבים שיוכלו להיכנס לסטטוס אספנות רק בעוד 5 וחצי שנים. 2 מהם מתפקדים עם טסט וביטוח ואחד במצב לא מוגדר. הרכב השחור שלי הוא הרכב היום יומי שלי, איתו אני נוסע לכל מקום. הרכב בסטטוס "לא מוגדר" נמצא כרגע במצב הזה: לרכב הזה יש לי איך שהוא סידור והוא נמצא במקום מוגן אך ללא קרוי. העניין הבעייתי הוא עם הרכב השני שלי שיש לו טסט וביטוח בתוקף, אני פשוט לא יכול להחזיק את שני הרכבים ככה, בטח לא אם אני רוצה להתקדם ל SVX. הביטוח והטסט לרכב המדובר מסתיימים עוד כמה חודשים, ואם לא תהיה מכירה שלו באופק אני מעוניין להקפיא את הרשיונות ולשמור אותו. הבעיה שלי שאין לי מקום איפה לאחסן אותו לאחר ההקפאה, אחת הסיבות ש…
הודעה אחרונה מאת E-man, -
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אני מפרסם את זה כאן בגלל שהרבה מחברי הפורום קונים מחו״ל. אז ככה קניתי מאיבי דשבורד אמצעי לרכב אודי א3 עלה לי 170 שקל כולל משלוח לtnt euroshop בלונדון לפני שבועיים שלחו לי הודעה שהחלק צריך אישור משרד התחבורה מה עושים במצב כזה? אני כל יום מתקשר למשרד התחבורה אף אחד לא עונה , התקשרתי לswissport החלק נמצא אצלה עכשיו אני משלם דמי אחסה של 10 שקל על כול יום מה שעוד מצחיק אם החלק לא מקבל אישור הוא מועבר למכירה פומבית הרי לא קיבל אישור איך מוכרים את זה? בקצר חלק שעולה 170 שקל יעלה עוד איזה 700 שקל כדי לקבל אותו מה עושים במצב כזה?
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.10150588633603909.400727.532323908&type=1
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 445 אורחים (הצג רשימה מלאה)
