רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש במחסן בבית כמה אופנועים שלא מזוהים לי , בין אם זה דגם ובין אם בכלל חברה ,, בתמונות יש BSA אחד שאני מקווה שתוכלו לעזור לי לזהות את הדגם ,, אופנוע Fantic Sprinter 50 FM 286 שרציתי לשאול אם מישו יודע משו עליו ? או יכול לעזור לי בחיפוש מידע ? ועוד 2 שאני לא מזהה , תודה מראש על כל עזרה בזיהוי\בהשגת מידע
הודעה אחרונה מאת Shaib7, -
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
סוף סוף הגשמתי חלום ילדות ורכשתי לי bsa תרנגול 350 סמק יש לי מספר שאלות לחברי הפורום המלומדים 1 איזה שמן מנוע צריך לשים במנוע 2חסר לי מצבר איזה מצבר צריך 12v או 6v ומה המחיר של המצבר בתודה מראש וסליחה על הבורות אילן מאשדוד
הודעה אחרונה מאת R24, -
שלום לכל חובבי הרכב הקלאסי לאחרונה אני ניתקל בחברים שרכשו רכבים בחו"ל ובתחילת תהליך היבוא העריכו במסגרת ההוצאות את סעיף המכס בהתאם לקריטריונים המקובלים[מחירון קראוס המקובל במכס בארץ ובהתאם לדירוג מצבו של הרכב בתוספת הובלה ו% שעור המכס מארץ המקור-כמקובל].אולם בתקופה האחרונה אותם אלו שהשקיעו ממיטב כספם בתחביב המשותף לכולנו ניתקלו בהפתעה,הסכומים שהם נידרשו לשלם היו מטורפים וללא שום קשר לקריטריונים המקובלים.יש האומרים שזו תגובה למיקרים שהתפרסמו לאחרונה בתקשורת.במידה וזה אכן כך כנראה ששיטת העונש הקולקטיבי לא נעלמה ממחוזותינו.היתכן שהעינין קשור אכשהו לכך שהמכס הביא לאחרונה שמאי חיצוני שקובע את השומות? ברצוני להעלות דוגמא מלפני מספר שבועות-רכב שנקנה במחיר של כ6500.$ ושבדירוג מ…
הודעה אחרונה מאת sanfan, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום , יום ראשון בשבוע תאריך 19.2.12 התקימה ישיבת וועד מן המניין להזכירכם, זו הישיבה הלפני אחרונה , בהרכב הזה , שהרי בחודש הבא יתקימו בחירות , ומי יודע מי מההרכב הנוכחי ישאר ?!
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום לכולם, בשבוע שעבר יצא לי להיות במוסקבה בנסיעת עסקים. כהרגלי בביקורים בחו"ל מטעם העבודה, תאמתי את הטיסה יום לפני תחילת פגישות העבודה, וניצלתי את היום העודף לטיול בעיר. בניגוד לרוב התיירים שרצים לסמן "וי" על מקומות ה"חובה", אני העדפתי לבקר במקומות יותר מעניינים, וכך הגעתי באמצעות המטרו למוזאון הקוסמונאוטיקה, למוזאון הצבאי, ולמוזאון לומקוב למכוניות עתיקות. עושה רושם שאספנות רכב זה לא תחביב נפוץ במיוחד ברוסיה. בין עדרי מכוניות היוקרה עדיין אפשר לראות על כבישי מוסקבה כל מני שאריות מתקופת הקומוניזם (ואני משער שבאזורים כפריים יש הרבה יותר כאלה), אבל אלה לא אספנות אלא סתם מכוניות ישנות, זולות וחבוטות. כשמצאתי את דרכי למוזאון, הגעתי למקום שנראה כאילו הוא סגור. מ…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב אז ככה אין ברשותי פורד ולא מודל T אבל לדעתי זה המקום היחיד שבוא אמצא את העזרה שאני צריך. אני צריך לדעת מה הוא החלק המסומן בחץ בתמונה ואיך הוא נקרא באנגלית - תודה
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, אני מחפש פחח באיזור חיפה לביצוע פחחות קלה ביותר וצבע כולל עבור פיג'ו 206XS שהצבע שלה ראה ימים טובים בהרבה. הפנו אותי לפורום זה והבנתי שפה נמצאים האנשים שמכירים את הפחחים הטובים וההגונים. חשוב לציין שהרכב הולך להשאר איתי 4 שנים בערך אז הצביעה צריכה להיות טובה , לא רוצה לעשות צביעה כללית לרכב ב1800 שקל ואחרי שנה להשקיע שוב. אשמח גם לעבודות שעשיתם אצל הפחחים, שביעות רצונכם מהפחחות והמחיר. תודה רבה! אמיר
הודעה אחרונה מאת MR.sUB, -
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 4 אלף צפיות
חבר טוב הזמין מחול חלקים להונדה שלו בסכום כולל של 150 דולר כולל המשלוח שזה במילים פשוטות 425שח לפני מעמ ואני לתומי חשבתי שכל מה שנשאר ביימינו זה לשלם את המעמ 16 אחוז וסבבה. מסתבר שיש במדינה קומבינות חדשות או ישנות , חיייבו אותו על מעמ 16 אחוז מס קניה 16אחוז שזה נשמע לי שוד, חוץ מזה דחפו לו "עמלת דואר בעבור שחרור קולקטיבי" 60 שקל ודחפו לו חיוב בעבור השתתפות באגרת רישומון" 30 שקל ואלוהים יודע מזה, אשמח אם מישהו פה יסביר לי מזה אגרת רישומון. ובתור בונוס נתנו לו לשלם 20 שקל עמלת דמי הקצאת אשראי, עוד תרגיל של שוד לאור היום של המדינה והמכס. חוץ מזה אם תסתכלו על הקבלה הוא הזמין צינור ברקס ב 50$ שזה אמור בתאוריה ליהיות פטור ממיסים בכלל כי זה אביזר בטיחותי אבל פ…
הודעה אחרונה מאת חיים רז, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יתכן מאוד וביולי אוגוסט השנה, אבקר בארה"ב לתקופה לא מבוטלת. עיין ערך "רוד טריפ", מכיוון שגם אני שוקל לרכוש איזושהי "beater" חשקה נפשי בREPU. האם רכב שמעולם לא נסע בכבישי הארץ יוכל להגיע כאספנות? האם יש בכלל בארץ מי שיעזור עם מנוע מסוג וואנקל? אחרונה חביבה. היה ואין כזה אדם. האם ללמוד טיפול במנוע נחשב לקשה ביחס למנוע קונבציונלי?
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
אתר קלאסיקאר
מאת אושרי- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בזמנו היה אתר קלאסיקאר שמו,שבו ניתן היה לפרסם מכוניות למכירה וכן היתה תצוגה של מכוניות של אספנים.אתר מצוין והוא נעלם לי.רק לי?-
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 13.3 אלף צפיות
ישנם מקומות ברכב שאי אפשר לנקות מהם את החלודה לא בשיפשוף ולא בניקוי חול (אין גישה) כמו בתוך הקורות של ריצפת הרכב שעליהם מורכבים הכיסאות, מדובר באבק חלודה (ג'ינג'ים) השאלה שלי אם אני שופך על החלודה חומצת מלח 30% זה ינקה את זה ?
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חבר טוב תושב גרמניה שנמצא כרגע בארץ בשליחות כלשהי ורכש מיני מיינור מאחד החברים כאן עוזב בקרוב את הארץ ורוצה לקחת את הרכב איתו לשם. (ולהפוך אתה כמובן לבעלת רישוי גרמני ) המיני מיינור בעלת רישוי ישראלי כמובן ורשומה כרכב אספנות. מה התהליך שהוא צריך לעשות כדי לשלוח את הרכב מכאן לגרמניה? מישהו יכול לסייע? האם יש חברת עמילות מכס שמתמחה בכך ? כל הסבר וסיוע יתקבל בברכה. תודה.
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
"אופיר" ותאומו "אל הררי סהר" היה הספר הראשון שקראתי, בכיתה א'. מסע הרפתקאות מסעיר לתוככי אפריקה. אז לא פלא שכשחנכו את הכביש מאילת לאופירה, יצאתי, בין הראשונים, ברובר, לגלות אותו ולחדור למעמקיו. מסע שהקדים באחת עשרה שנה את המסע מחוף לחוף באמבטיה. ומה באמת קרה אז תמצאו כאן: http://wp.me/pXLKy-BG
הודעה אחרונה מאת זיו ירושלים, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, אני מתכוון לבצע טיפול במסגרתו : החלפת מסנן שמן, ניקוז שמן, ניקוז שמן גיר, החלפת פילטר דלק, ניקוי פילטר אוויר, החלפת פלאגים. נקודת הפתיחה שלי מבחינת כלים זמינים לעבודה בבית היא 0, ברשותי הכלים הבסיסיים ביותר שנמצאים בכל בית ואף אחד מהם לא ישרת אותי עבור הפעולות הללו. אבקש ממי שיכול לפרט את סוג הכלים שאני צריך לביצוע הטיפול שציינתי, בנוסף אשמח להמלצה לגבי מקום במרכז ממנו אפשר לקנות את הכלים במחיר הגון (לא מחפש כלים ברמות מוגזמות). עוד נקודה היא שאת הטיפול אני מתכוון לעשות בחניית הבית, בלי ליפט או כל מתקן הרמה. מה הדרך הבטוחה והנכונה להרים את הרכב לצורך הטיפול? סטופרים לגלגל? שמעתי גם על משולשי תמיכה שמכניסים בשני דפנות הרכב לאחר ההרמה עם הג'ק. תודה, ממתין …
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
כתוב במפורש משלוח לכל העולם חוץ מישראל: " Shipping and handling Item location: Los Angeles, California, United States Shipping to: Worldwide Excludes: Israel "
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכם, האם הייתם רוצים לבקר במקום הזה? לעוד תמונות: http://anti.fishki.net/comment.php?id=111804
הודעה אחרונה מאת borsood, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ניחושים מישהו ?
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
שלום לכולם בעבר הייתה שאלה שאלתי פה בקשר לציפוי אבץ מכוון שלא קיבלתי תשובה חד משמעית איך מצפים באבץ והתשובות היו בסגנון "תצפה באבץ אצל מישהו" "זה לא עולה יקר" או תשובות דומות אז... נכון יש מומחים לכל דבר וכסף לא העניין פה ואני יותר בכיוון של ללמוד ולעשות בעצמי אם זה אפשרי. אז חפרתי בכמה אתרים ומצאתי פורום אופנועים ישנים ושם היה בחור שעשה ניסוי של ציפוי באבץ בבית וזה היה נראה מעולה ואני שחזרתי את מה שהוא עשה ולפי דעתי יצא ממש מוצלח ועם תוצאות אמיתיות רוצה להעביר פה את התהליך ואולי זה יעזור לכמה אנשים פה במיוחד עם מכוניות אספנות שחלודה נותנת את אותותיה. אז נתחיל במצרכים: סוכר רגיל חומץ לבן של סלטים/חמוצים מלח אנגלי להשיג בבית מרקחת…
הודעה אחרונה מאת Elad_y, -
-
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום קראתי לא קצת שרשורים על אנשים שהזמינו הגהים מאיביי ועשו להם מזה סלט במכס, אני רוצה להזמין את ההגה הזה דגם MOMO Mod 80 Steering Wheel לרכב משנות ה-80 כמובן שאין כלל ברכב כריות אויר, ההגה הוא לא מקורי ואף מוסך מורשה או לא, לא יודע עם יתן אישור אם יהיה צריך בכלל. מה אתם אומרים היה לכם ניסיון עם להזמין הגה של חברת MOMO או JDM לארץ דרך האינטרנט? תודה דייב.
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מכיוון שאני נוסע המון בחיפושית (כ20 ק"מ ליום לפחות) ,לאחרונה הרעש מהמנוע כבר מתחיל לחרפן אותי .. יש לי מערכת באוטו ככה שבדרך כלל אני מתגבר על רעש המנוע והנסיעה על ידי הגברה המוזיקה. לפעמים שלא בא לי לנסוע עם מוזיקה בווליום גבוה או שיש איתי אנשים הרעש פשוט מעצבן. אין לי בידוד באוטו , רק כמה יריעות ברצפה שאני לא יודע עד כמה הן שוות משהו. האגזוז שלם בלי חורים ,אבל אין לו כמעט את השריקה של החיפושית. איך משתיקים את המנוע? הוא אחרי טיפול שכלל כיוונים לשסתומים פלטינה הצתה וקרבורטור.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו מזהה מה זה הרכב הזה? נקרא לי כמו אופל רקורד ישנה, אבל לא סגור על זה עומדת ככה בגשם עם חלון שבור ..
הודעה אחרונה מאת אבי38, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, מישהו מכיר מקום/סוכן/חנות וכו' בארץ שמוכרים נוזל ציפוי פנימי למיכלי דלק, עם דגש על כך שמדובר במיכל פיברגלס (מיכל לאופנוע במקרה הזה)? יש דעות חלוקות לגבי התאמת הציפויים למיכלי הדלק הרגילים (Kreem לדוגמא) לפיבר... על-פי חברים בפורומים בחו"ל, בארה"ב העלו בשנים האחרונות את תמהיל האתנול בדלק כך שמיכלי פיבר ללא ציפוי מתאים ניזוקו... תודה מראש, ליאור.
הודעה אחרונה מאת DORONC, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
החזרתי עטרה ליושנה. הטילון הנ"ל מצוי ברשותי למעלה מ25 שנה. הוא עדיין בצבעו המקורי, משנת 1960 (הטילון הישן ביותר בארץ ששרד, למיטב ידיעתי) לאחרונה הוא עבר שיפוץ מנוע והשלמת חלקים. הוא אפילו נוסע ... http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=275921&stc=1&d=1329299465 http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachttp://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=275923&stc=1&d=1329299465hmentid=275922&stc=1&d=1329299465
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
ערב טוב. אתמול (שישי) ירד גשם בשרון, והגיעו למפגש מעט רכבי אספנות. מזג האויר גרם לנו לשבת בתוך הקפה (ולא להסתובב בחוץ) ולשוחח. אבי קליינמן אמר שאם היום (שבת) לא יירד גשם - חייבים לנסוע לטייל לאן שהוא. אסף אמר שאם נוסעים - הוא רוצה למקום שיש בו מרק. מאחר והבוקר לא ירד גשם, נפגשנו בשעה 10:30 כמה חברים מאלו שהיו אתמול במפגש ונסענו לטיול. ההחלטה היתה כרם מהר"ל. סתם כך, בלי סיבה, בלי לדעת מה יש שם (ויש. עוד תראו...). נסענו בדרך היפה, הגענו ליישוב נהדר, המשכנו עד סופו - ולא ראינו כלום. החנינו את הרכבים בכדי לנוח מעט, ואז הוא יצא מבית סמוך. קוראים לו ציון סימן טוב. אדם מקסים. התגלגלה שיחה, והוא פתח במיוחד עבורנו את המשתלה הנדירה ש…
הודעה אחרונה מאת אבי קליינמן, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי חבר רכש אופנוע חדש והחליט לחדש את הפלסטיקה וככה יצא.... התמונה הראשונה משמאל הפרינג המקורי חדש בהמשך צביעה ויצירת שבלונות בהתאם למקורי יצא מדהים
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 980 צפיות
אבא שלי תושב חוזר (מגיע לארץ בעוד כמה חודשים), ברמת העקרון אני יכול לשלוח איתו איזה רכב שאני רוצה? חוזר מאירופה, רומניה, אם זה משנה משהו.
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איפה אפשר להשיג בבקשה חומר אטימה או זפת לבן לתחתית הרכב ,רצוי בצבע לבן, באזור המרכז? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אסף, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
פירקתי את מיכל הדלק לפני חודשיים מהרכב ואתמול כשבאתי להרכיב אותו בחזרה גיליתי שהוא התחיל להחליד מבפנים מה מומלץ לעשות?
הודעה אחרונה מאת מיכה שטיינמן, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 926 צפיות
שלום לכל האספנים מחפשת קטלוג עם מקט"ים של שעונים וסנסורים של חברת JAEGER. סיגל
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 860 צפיות
שלום, חיפשתי באינטרנט כל מיני "מציאות" ומצאתי רכב נחמד בארה"ב, בן 30+ במצב סביר, הרכב עולה 2,500 דולר, השאלה היא לכמה הסכום הסופי יכול להגיע, מחיר הרכב הוא 2,500$ כפול שער הדולר (בערך) 3.8 שווה ביחד 9,500 ש"ח נגיד עם חריגה זה 10,000 ש"ח, כמה יעלה לי עד שאני מעלה אותו לכביש עם רשיונות וכדומה? תודה מראש לכל העונים
הודעה אחרונה מאת erez59,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 445 אורחים (הצג רשימה מלאה)
