Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מישהו מכיר מקום/סוכן/חנות וכו' בארץ שמוכרים נוזל ציפוי פנימי למיכלי דלק, עם דגש על כך שמדובר במיכל פיברגלס (מיכל לאופנוע במקרה הזה)?

 

יש דעות חלוקות לגבי התאמת הציפויים למיכלי הדלק הרגילים (Kreem לדוגמא) לפיבר...

 

על-פי חברים בפורומים בחו"ל, בארה"ב העלו בשנים האחרונות את תמהיל האתנול בדלק כך שמיכלי פיבר ללא ציפוי מתאים ניזוקו...

 

תודה מראש,

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
באיזה חומר מצפים מיכל פיבר?

 

ציפוי למיכל פיבר :)

 

חברות כמו Eastwood מייצרות אותו, זה נקרא בשפת הגויים Fuel Tank Sealer . יש גם מוצרים כגון KBS Gold Standard ועוד כל מיני... מעולם לא נתקלתי בהם בארץ אבל מי יודע.. אולי מישהו יודע..

 

השאלה היא איפה יש כזה בארץ אם בכלל... זה סרט לייבא כזה מחו"ל בגלל שזה 'חומר מסוכן'... (דליק, נפיץ וכו' - על בסיס אציטון..).

 

נכון לעכשיו זה מעכב אותי עם צביעת המיכל של הדוקאטי... :( (מבצעים ציפוי פנימי לפני צביעה חיצונית)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

טוב, אז ככה

 

בירור קצר העלה שעיקר הציפויים מתבצעים ע"ב חומרים אפוקסיים .

מאחר והסיכוי למצוא בארץ סילר למיכלי דלק זהה לסיכוי למצוא סילר למיכלי דלק מפיבר , הייתי מציע לך לברר את המרכיבים של החומר וליצור אותו בעצמך .

 

כמקור לחומרים הייתי מתחיל בחנויות למעצבים ואמנים דוגמת "אלגד" שנמצאים ברח' ריב"ל 5 בתל אביב .

יש להם עשרות סוגים של אפוקסים בכל הוריאציות האפשריות החל מהמוכרים לנו מהטמבוריות ועד לאפקוסי קריסטלי דו קומפוננטי בעלי דרגות שונות של גמישות והתנגדות לחומרים .

 

הנסיון המועט שהיה לי איתם היה במסגרת לימודי העיצוב שלי , כך שרפרנס טכני לא אוכל לתת לך.

מה שכן , גם הידע של המוכרת בחנות לא יהיה טכני יותר מדי ( אלה אם כן אתה רוצה לעשות יציקה / ציפוי למודל ) .

 

נ.ב , במידה וקלעתי איכשהו ותצטרך להשתמש באפוקסי דו קומפוננטי, תקפיד מאד על כללי הבטיחות .

עירוב לא נכון בין המאיץ למקשה עלול לגרום לתגובה נפיצה:onfire: בשלב הערבוב .

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם

עירוב לא נכון בין המאיץ למקשה עלול לגרום לתגובה נפיצה:onfire: בשלב הערבוב .

 

נשמע כיף :lol:

 

אבדוק את העניין.. תודה :)

 

צריך לבדוק אם החומר למיכלי מתכת מתאים גם לפיבר,אני לא רואה בעיה אבל כדאי להתיעץ עם היצרנים .

 

פה הבעיה... שני סוכנים שמשווקים את אותו מוצר אומרים דעות סותרות לגבי אותו מוצר :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
ציפוי למיכל פיבר :)

 

חברות כמו Eastwood מייצרות אותו, זה נקרא בשפת הגויים Fuel Tank Sealer . יש גם מוצרים כגון KBS Gold Standard ועוד כל מיני... מעולם לא נתקלתי בהם בארץ אבל מי יודע.. אולי מישהו יודע..

 

השאלה היא איפה יש כזה בארץ אם בכלל... זה סרט לייבא כזה מחו"ל בגלל שזה 'חומר מסוכן'... (דליק, נפיץ וכו' - על בסיס אציטון..).

 

נכון לעכשיו זה מעכב אותי עם צביעת המיכל של הדוקאטי... :( (מבצעים ציפוי פנימי לפני צביעה חיצונית)

 

ליאור.

 

סיפור להביא גם בולמי גז, תתוסף לשמנים ועוד שטויות ובכל זאת אנחנו מביאים אותם .

תביא משהו יעודי הכי טוב ובטח יצא אותו מחיר גם .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

הי ליאור,

 

אני שולף מהמותן אבל אולי זה יתן לך כיוון.

יש חברה במפרץ חיפה שנקראת "פוליאוריטן", וכשמה כן היא - מייצרת מוצרים וחומרים שונים ומגוונים של החומר פוליאוריטן.

ביקרתי במפעל במסגרת עבודתי - ונראה כי אין יישום שאי אפשר לתפור לו משהו מפוליאוריטן.

 

לא בדקתי עמידות לדלק, אבל לפני שכולם קופצים- יש בערך מיליון ישומים לחומר המתקרא פוליאוריטן ויש גם משפחות עמידות לדלק.

תנסה - מי יודע, אולי יוכלו לספק פתרון בשבילך.

 

הנה כמה קישורים של שתי חברות שמתעסקות בתחום:

 

פוליבן

פוליאוריטן

 

אורן

פורסם

חגי סקיבה. אין לי את הטלפון, אבל הרבה חברה אצלנו קונים דרכו חומרים מרוכבים למודלים. פיברגלאס, קרבון, אפוקסי לסוגיו, פוליאסטר לסוגיו. מחר אני אוכל למצוא טלפון. היתרון שהוא מגיע "עד הבית" וסה"כ איש נחמד עם הרבה ידע.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...