רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 699 צפיות
מצורף קישור, אין להם אלוהים. כאב לב על המכוניות אבל חוויה מדהימה למשתתפים. http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.classicandsportscar.com%2Fnews%2Fhistoric-motor-sport%2Fclassic-porsches-battle-for-london-to-cape-town-honours&h=qAQF7FgxkAQHVma_gf9x6uYfjZn-cPJMAN_-PJJbndSTESA
הודעה אחרונה מאת zoriel.haviv, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ערב טוב, בעקבות הכתבה שפורסמה כאן באחד הת'רדים על מחירי המכוניות בארצות הברית הצצתי באיביי. וראיתי מחירים של מרצדס 380 SL. המכונית ללא ספק מדהימה.. המחירים בחו"ל גם כן מדהימים.. (4000-5000 דולר) רציתי לדעת כמה הרכבים האלה אכן פרקטיים לשימוש יום יומי. וכמה יעלה להביא אותם לארץ לאחר כל המיסים והעלויות הנלוות? תודה מראש. משה
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 3 אלף צפיות
רכשתי לחבר צירייה לHUMMER והגיעה צירייה לא נכונה של שברולט קולורדו (דגם שלא קיים בארץ). אם היתה אפשרות למכור אותו בארץ אפילו בהפסד קל, הייתי עושה את זה. הבעיה ששולמו 700 ש"ח מכס/מס קניה/טיפול חבילה/מעמ וכו ועכשיו צריך לשלוח את החלק חזרה לחו"ל ואז הם ישלחו בחזרה את הנכונה. איך מצהירים על החלק שהוא נשלח להחלפה ולא משלמים פעמיים ? מישהו נתקבל במקרה כזה ? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אשמח לשמוע מה דעתכם, וכמובן להמליץ מאוד בהזדמנות חגיגית זאת על אדם יקר, שהגעתי אליו ממש במקרה, בלי בירורים והמלצות, והימרתי על התוצאות, ושמו: יוסי מטר. הוא נמצא ברחוב בית אלפא 4 בת"א, ואני מאוד מרוצה מהתוצאות, ובמיוחד לאור העובדה שנעשה ביום אחד ובמחיר סביר מאוד לטעמי! תודהרבה, יוסי! והרי התמונות: לפני: ואחרי: לצערי, צילמתי את הרכב הבוקר,כשהוא היה רטוב, אבל תיאלצו להאמין לי שיוסי עשה עבודה ממש טובה! וחוץ מזה, פס הקישוט החסר בדלת הנהג... כבר לא (חסר)! השלמתי אותו הערב, תודות לחבר בקארספורום, בשם אבי יעקב. תודה, אבי!
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- 7 תגובות
- 907 צפיות
ביום שישי הקרוב 3/2/12 לא יתקיים מפגש בטוביה, כיוון שקובי הבעלים מתחתן בשעה טובה עם בחירת ליבו! מפגש הטוביה מאחל לקובי ונטשה הרבה הרבה שנים מאושרות ביחד וים של צאצאים. לגבי החגיגה האמיתית שנערוך לו תבוא הודעה- רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
??????
הודעה אחרונה מאת tomi1975, -
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום הגיעו מעט רכבי אספנות. צילמתי רק מכוניות. הסובארו של החבר, אבי בירגר שחזר לשורותינו אחרי העדרות ממושכת והביא כח חיזוק את הנכד שלו.
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000718783 כתבה שהתפרסמה היום בגלובס מספרת על כך שהישראלים צדים מכוניות אספנות ומנצלים את המשבר האמריקאי ומיבאים לארץ מכוניות במחירים "נוחים" יחסית
הודעה אחרונה מאת hemi, -
-
סודות מגובה האוכף. 1 2
מאת השושנים- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סודות מגובה האוכף. מאז שפרסמתי את המפלץ (BMW R100RS) למכירה, אני ממעיט לרכב עליו. כמי שמכיר הייטב את תעלולי מרפי, ועין הרע, אני מקפיד שלא להיכנס למצבים שיותרו אותי עצוב ומתוסכל. אבל פטור מבלי כלום הרי שאי אפשר, וגם לעבודה וחזרה צריך רכב, הפך גמל השלמה (להלן ה-KLR) לסוס העיקרי שלי. לאלא שאינם מכירים אותי, או כאלה שזכרונם כבר אינו כשהיה, אני חייב הסבר קצר. במשך שנות חיי תמיד אימצתי לחקי את כל החולים השבורים ושאר גורטאות מכאניות שאיש כבר לא רצה, וכך במקום לאפשר להם למות בכבוד, הייתי משפץ מתקן ובעיקר מנצל את מעט החיים שנותרו במנועיהם לצורך התניידות טיולים ושאר מטלות. …
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, יש לי חיפושית שנת 73 , שאני רוצה למכור (אני לא מהאספנים ומעדיף רכב בסגנון קצת אחר ). מבחינה מכנית הרכב במצב טוב מאוד , אבל מבחינת פחחות וצבע קשה לומר שהאוטו נראה צעיר לגילו . רציתי לקבל המלצות לאנשי מקצוע שיכולים להכין את האוטו למכירה במחיר טוב , תודה , יניב
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 793 צפיות
נישרפה לי הנורה הקידמית, אתמול פירקתי אותה, ומחר אני מתכנן לבקר בגל אור בת"א. שם הבנתי יש אפשרות טובה למצוא תחליף. רציתי לשאול האם יש מקום נוסף מומלץ, במידה ולא ימצא שם פתרון ? הנורה היא הפנס עצמו, האם יש אפשרות להחליף לבית נורה כך שבפעם הבאה אוכל להחליף רק את הנורה עצמה ? האם יש עוצמות שונות, ובמידה וכן האם יש הגבלה על מנת שמערכת החשמל תוכל לעמוד בה בלי בעיה ? כרגיל, תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת Cadillac58, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מזל טוב לרענן על הרכב המיוחד לא מתאים לי טרמפ איתך על זה נאמר רכב מיוחד מאוד http://www.youtube.com/watch?v=u1upqglqjN4
הודעה אחרונה מאת Sagie Keinan, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, ברצוני לדעת עד כמה אמינות הפיאסטות שנת 87~, מהי זמינות החלקים והאם הן חסכוניות בדלק. אני מחפש רכב "ישן" לצורכי נסיעה יומיומית לעבודה, קשה לי להיכנע לשיקולי ה"פרקטיות" ואני מתעקש על ישן, אני עדיין מחפש סובארו לאונה קופה, החיפושים לא מעלים דבר. כרגע אני מתעניין לגבי פיאסטה כרכב יומיומי - מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 3 תגובות
- 887 צפיות
מטיול קטן ביוטיוב מצאתי את הסרטון הבא,אני בטוח שאחרי שתראו אותו,לא יהיה אחד שלא יגיד הלוואי ויכולתי להכנס לסרטון ולהציל את היפייפיה. צפיה מהנה דלוריאן,פרארי f-40 ,אלפא רומיאו ג'וניור,למבורגיני קונטאש..הם רק חלק מהמכוניות שמופיעות שם במצב אנוש..
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
לפני מספר חודשים החלטתי להביא מספר חלקים משומשים לרכב האספנות שלי אחרי שריכזתי אותם בעמל רב ובזמן רב אצל חבר בארצות הברית. מעל שנה של איתור חלקים, אי ביי, פורומים, אנשים פרטיים ובעיקר החלום. החלום לראות את הענתיקה שלי שוב נוסעת ומעלה חיוכים על פני כל מי שרואה אותה. כל זה התרכז בארגז אחד בגודל בינוני שאט אט הלך והתמלא בחיים חדשים לאוטו שלי. עוד גומיה ועוד בורג, עוד ידית ועוד מראה, ואני מוציא כסף ומחייך. מחייך וחולם. גילוי נאות. לפני שהתחלתי לטפל בענייני היבוא הזהירו אותי. יש בירוקרטיה, יקח לך זמן, יעלה לך הרבה כסף, יחרימו לך, ישברו לך, יעלמו לך חלקים, כן ישחררו, לא ישחררו... אני אדם אופטימי מטבעי. קראתי הרבה על הנושא, חפרתי בפורום ולמרות שחשכו עיני מכל מה שקראתי כאן על…
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
רשות המיסים פירסמה היום את האמור להלן: זה מסביר את היחס ליבוא האישי. [ כ"ט טבת תשע"ב 24 ינואר 2012 מתעצמת תופעת ההונאה ביבוא אישי של רכבי יוקרה בחודש האחרון חשפה רשות המסים מספר אירועים בייבוא אישי של כלי רכב שבוצעו תוך התחמקות מתשלום מסים של אלפי ₪. בין יתר המקרים שנחשפו: ניסיון להבריח רכב פרארי תוך הצהרה על מחיר נמוך ורכב אספנות מדגם מרצדס. ברשות המסים מתנהלות בימים אלה חקירות נוספות בחשד להונאה ביבוא אישי של כלי רכב. ברשות מציינים כי התופעה אינה חדשה אבל היא מתעצמת והרשות נדרשת להתמודד עם העלמות מס בהיקפים גבוהים והנמכות מחיר כתוצאה מהתרחבות הייבוא בדרך זו. במשרד חקירות מכס ומע"מ תל-אביב מתנהלת חקירה מסועפת בחשד להגשת מסמכי יבוא כוזבים למכס על מנת להב…
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
- 3 תגובות
- 782 צפיות
קר וגשם ורוחות מעיפות לכל עבר את שאריות הרצון להוציא את יקירותינו מחנייתן. בסניף קפה קפה בנס ציונה עמלו לפחות 20 איש על כוסות חמות של סחלב ושאר קלוריות זמינות כשברקע מתחרים בקולם בני ל. ודורון, והסיפורים קלחו... בחוץ התקררו נציגות שחצו שלוליות באומץ ולא ויתרו. שאפו גדול לאבי זלמנוביץ שהוציא בפעם הראשונה אחרי שיפוץ את הסמוראי היפיפה, מראשוני העולים ארצה. זה עתה סיים שיפוץ מרשים, קטן וספרטני עם פוזה ופז"מ של לוחם ותיק שרק מבקש סיבוב בשטח אמיתי ולא על המדרכה, להראות מה הוא יודע. הנה לעיניכם: ושולחן אחד ארוך ושמח. סופשבוע גשום וטוב לכולנו:
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- 5 תגובות
- 896 צפיות
תקשיבו לצלילי המנועים, ככה בדקו פעם מכוניות, בסרטון רואים אלפות שיצאו מסדנת אוטודלתה: http://www.youtube.com/watch?v=WJ7Dsimtvw4
הודעה אחרונה מאת עומר ג R, -
מזג אויר מעולה שמתאים בדיוק לאלפות הקשישות שלנו, נופים מדהימים, חברי מועדון אלפא קלאסיק נפלאים, תודה לכל מי שהגיע, נהנינו וניתן לתמונות לדבר. את התמונות ניתן לראות בדף הפיסבוק של "מועדון אלפא רומאו קלאסיק ישראל" בקישור הבא (גם למי שאין פייסבוק): https://www.facebook.com/media/set/?set=a.256184187785576.57103.100001819902127&type=1&l=f83b22cef9
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בוקר טוב מהיכן ניתן להסיג פלטינות לפורד ברנדה 1.1 78? האם ניתן להסיג בארץ פלטינות מקוריות וחדשות או רק משומשות? לרכב הזה קשה להסיג פלטינות האם יש פלטינות זההות ברכב אחר שיותר נגיש? מהאינטרנט זה קצת בעיה. תודה.
הודעה אחרונה מאת נדב50, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
. שלום חברים. טיול חודש פברואר יתקיים ככל שמזג האויר יאפשר לנו, בשבת הקרובה, לזכרון יעקב וסביבותיה. במקרה ויירד גשם הטיול יידחה, הודעה על כך תתפרסם בפורום. חברים שמעוניינים להצטרף מתבקשים להודיע לי בה"פ ויקבלו פרטים נוספים. ערב טוב ולהתראות אבי נוף. .
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 0 תגובות
- 772 צפיות
שלום לכולם אני כרגע בתהליך שיפוץ של האוודי שלי שאני מתכוון לפרסם את כולו אבל אני כרגע בבעיה הייתי אצל כמה רפדים בקשר לפנים האוטו והגג מבפנים וכל אחד מראה לי חומר שונה (עם חורים בלי חורים )סקאי חומר סינטטי רך סקאי תעשייתי . עם מישהו יוכל להמליץ לי על רפד טוב בצפון ולהגיד לי איזה סוג של עור\בד עם חורים\בלי חורים כל עזרה תתקבל בברכה
הודעה אחרונה מאת moshe kivovich, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 779 צפיות
מאיפה אפשר להשיג בד דק , כמו רשת , זה משמש לכיסוי של רמקול בדלת של רכב, אבל למעשה זה ממש דומה לבד כיסוי של רמקול ביתי, ניסיתי לברר במספר מקומות בראשון, וגם אצל ורון ז'ק, אבל ללא הצלחה. אם למישהו יש, אז אני צריך חתיכה קטנה, בצבע תכלת.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 871 צפיות
הסתבכתי הלך לי הקאמשפט שברולט שיבט 79 מי יודע היכן יש מנוע מנוע להחליף ואו היכן ניתן לתקן קאמשאפט או איזה מנוע מתאים לזה..:cry::cry:
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ימי החורף מהווים אתגר לאיתור נושא שבו הסניף יעסוק ביום ו' שהוא גם גשום. העלתי רעיון בפני חברי המפגש, להתארח במרכז למורשת יהדות סלוניקי הממוקם בפ"ת. כ- 18 חברים נענו בחיוב, הוספנו זוג שמשפץ עתה ב.מ.וו 2002 ויצאנו ביום ו' האחרון בשיירה עם רכבי האספנות לכיוון המרכז. עם הגיענו למקום יצאו תושבי בית האבות רקאנטי וצפו בנו בהתרגשות רבה. התארחנו במקום שהתארגן מראש להגעתנו, גב' שרון המנהלת את מרכז המבקרים סיפרה על המקום וסקרה בקצרה אודות הקהילה בסלוניקי, הוכן עבורנו שולחן מטעמים ובו מזטים בסגנון יווני. לאחר מכן סיירו החברים במוסיאון והתרשמו מהתצוגה ומהפריטים המוצגים בו, תוך כדי קריאות נוסטלגיה לפריטים שרובנו זוכרים מילדותנו. תמונות ניתן לראות באתר פייסבוק - המרכז למורשת…
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
כיום מרבית רכבי האספנות עדיין בעלי הנעה אחורית. התרגלנו לחשוב שה "דרייב שאפט " הוא חלק מהאבולוציה בענף הרכב והנעה קדמית עדיפה. ופתאום הקדילק החדשה (ראה תמונה ) מצויידת בהנעה אחורית. עכשיו אני מבולבל... יש יתרונות ממשיים להנעה האחורית ??
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שמתי לב שיש הרבה רכבי אספנות (לפני שיפוץ או "סתם" זרוקים ברחוב) ועלתה בי המחשבה במידה והרכב לא עבר טסט ומן הסתם גם לא שולמה אגרת הרישוי מספר שנים .. איך עובד חישוב החוב מול משרד הרישוי ? כל שנה שלא שולמה האגרה צריך לשלם?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
חברי מועדון החמש מוזמנים לחנוכת אולם התצוגה של אלפא רומאו ולביקור משותף בנשר ב-20.1 1 2
מאת מועדון החמש- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
חברי מועדון החמש מוזמנים לחנוכת אולם התצוגה של אלפא רומאו בחיפה ולמפגש משותף בנשר! מועדון אלפא רומאו עולה לחיפה ביום שישי, 20.01.12. בתכנית- חנוכת אולם התצוגה של רכבי אלפא רומאו בחיפה ע"י חברי מועדון אלפא רומאו וביקור משותף במפגש מועדון החמש בנשר. לוח זמנים: התכנסות עד 12:30 בקפה בונו (כביש החוף לפני וינגייט). 13:00- יציאה צפונה. 14:00- הגעה לאולם התצוגה הנמצא ברח' שדרות ההסתדרות 104, חיפה. במקום יוגש כיבוד קל. 16:00- יציאה לכיוון מפגש מועדון החמש בארומה נשר (כ-5 ד' נסיעה) למפגש חברתי משותף של שני המועדונים. לבירורים יש לפנות אל : שי ורד- יו"ר מועדון אלפא רומאו ישראל וחבר מועדון החמש- טל' 7977036- 054. עדי גולדנברג- רכז מ…
הודעה אחרונה מאת alfashay.v, -
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
האם מישהו יודע ויכול לעזור , איך אפשר להתאים קיט לשיפוץ קרבורטור לזה המורכב ברכב ? האם יש איזה מספר קטלוגי כלשהו על גבי הקרבורטור או שהקיטים הם די סטנדרטים ? עוד שאלה בלי קשר ... האם ניתן להחליף קרבורטור ליותר גדול רק על בסיס ההתאמה במבנה ? כלומר במספר הברגים שאיתם הוא מורכב ובצורתם ? והאם עצם ההחלפה בקרבורטור יותר גדול בהכרח ייתן אפקט של יותר כח ומהירות ?
הודעה אחרונה מאת shmil,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 450 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Rongaflugen
- David32
- פינדר
- EvGriga
- dr6633
- levy
- gpm11
- danbr
- itaimoto
- yuval1111
- this_is_me
- אלעדית
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- פיני חד
- fishmanl
- fatboy1340
- chrono
- yoav911gt2
- RedLabel
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- ISRAEL4theWIN
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
- yahaga
- Coresh
- Amitbak
- AviorXD
- שחר 1
- garicho
- avargel
- פיזיקאי שימושי
- moomai
- Supertigre
- BRAVO_SX
- גור גור
- daniel.asu
- GKME
- Ragnar
- TvrSpee12
- SlowRide
- - XM -
- דאבל קלאצ
- Jeka88
- asix
- meir_gi
