Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב, בעקבות הכתבה שפורסמה כאן באחד הת'רדים על מחירי המכוניות בארצות הברית הצצתי באיביי. וראיתי מחירים של מרצדס 380 SL. המכונית ללא ספק מדהימה..

 

המחירים בחו"ל גם כן מדהימים.. (4000-5000 דולר)

 

רציתי לדעת כמה הרכבים האלה אכן פרקטיים לשימוש יום יומי. וכמה יעלה להביא אותם לארץ לאחר כל המיסים והעלויות הנלוות?

 

תודה מראש.

משה

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

הרכבים הללו פרקטיים כמו כל רכב אספנות ששותה הרבה דלק

חלפים יש באיביי ובגרמניה ובארהב

מחיר בגסות: (מחיר האוטו + הובלה בערך 2000$)*1.1 = המכס

+ מחיר האוטו

+הובלה ואחסנה בארהב עד למשלוח (תלוי במרחק מהנמל וכמה זמן ייקח להוציא רשיון יבוא)

+הוצאות קטנות בארץ לשחרור ולרישוי

פורסם

מה זה שותה הרבה? ואיך הרכב מבחינת תחזוקה שוטפת?

בהנחה ואני נעזר בשירותיו של אדם שמתמחה ביבוא של רכבי אספנות. כמה אמור לעלות בערך יבוא של רכב כזה?

 

תודה

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

השאלה היא האם בכללי - ביחס לרכבי אספנות אחרים הדגם הנ"ל אמין?

 

מנסיון של בעלים של רכב כזה - עלות אחזקה כללית?

 

ובנוסף הבנתי שיש איסור על תנועת רכבי אספנות בין השעות 7-9 בבוקר. מה מהות האיסור? והאם אפשר לקבל אישור שונה (למשל שהרכב לא ירשם כאספנות או כל אופציה אחרת).

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם
השאלה היא האם בכללי - ביחס לרכבי אספנות אחרים הדגם הנ"ל אמין?

 

מנסיון של בעלים של רכב כזה - עלות אחזקה כללית?

 

ובנוסף הבנתי שיש איסור על תנועת רכבי אספנות בין השעות 7-9 בבוקר. מה מהות האיסור? והאם אפשר לקבל אישור שונה (למשל שהרכב לא ירשם כאספנות או כל אופציה אחרת).

 

כמובן שלא !

 

יבוא של רכבים משומשים , לא חדש (עם אפס ק"מ) מותר רק לרכב שגילו 30 שנה ומעלה ולסטטוס אספנות בלבד !

כמובן שתקנת רכב אספנות אוסרת נסיעה בין השעות 7 - 9 בבוקר שאלו השעות שאתה נוהג לעבודה

ואם בשעות האלו אמה מתכננן לנהוג ברכב אזי הוא כבר לא אספנות אלא יומיומי .

 

רכב אספנות כשמו כן הוא: אספנות . ולמטרות אלו בלבד .

רכבי אספנות של החברים הקרובים אלי ושלי כמובן בקושי מגיעים ל1000 עד 1200 ק"מ בשנה בממוצע.

אכן אספנות .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
כמובן שלא !

 

יבוא של רכבים משומשים , לא חדש (עם אפס ק"מ) מותר רק לרכב שגילו 30 שנה ומעלה ולסטטוס אספנות בלבד !

כמובן שתקנת רכב אספנות אוסרת נסיעה בין השעות 7 - 9 בבוקר שאלו השעות שאתה נוהג לעבודה

ואם בשעות האלו אמה מתכננן לנהוג ברכב אזי הוא כבר לא אספנות אלא יומיומי .

 

רכב אספנות כשמו כן הוא: אספנות . ולמטרות אלו בלבד .

רכבי אספנות של החברים הקרובים אלי ושלי כמובן בקושי מגיעים ל1000 עד 1200 ק"מ בשנה בממוצע.

אכן אספנות .

 

דרור .

 

לי משמש רכב אספנות כרכב ראשון ויחיד ואין שום בעיה רק שוב קח בחשבון את עיניין האחזקה השוטפת

פורסם

שלום,

מכיוון שהשרשור בנושא ייבוא יש לי שאלה שקשורה בעקיפין - השאלה היא בנושא TITLE.

האם יש להעביר את ה TITLE על שלם הקונה (המייבא)

האם ניתן לקנות רכב שה TITLE שלו אינו על שם המוכר (בהנחה שאינו משועבד או מעוקל)?

תודה לכולם על התשובות

:-)

פורסם

דרור צודק, רכב אספנות לא נועד להחליף את הרכב לשימוש יומיומי אלא למטרות תחביב אספנות רכב, לכן גם האיסור נסיעה בין 7-9 בבוקר, אם ישנם אספנים שנוסעים בשעות הללו בלי בעיה אז כנראה שיש בעיית אכיפה ...

לגבי ה-TITLE, אין צורך שהטייטל יירשם על שם הקונה בעת הבקשה לרישיון היבוא.

פורסם

אני נהנה לנסוע עם הרכב שלי יותר מפעם בשבוע.

אם זה בשעות המותרות אני לא רואה בעיה.

 

חוץ מזה יש לי עוד כ 8 רכבים שנוסעים אולי פעם בחודש אז זה מתקזז:lol:.

×
×
  • תוכן חדש...