רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
ביום שישי הקרוב יתקיים מפגש סובארו מאחורי המרכז המסחרי של שפיים, משעה 14:00. מוזמנים כל מי שרוצים להנות מתצוגת רכבי סובארו מרשימה מכל השנים. לחברי סובארוהוליק ולמגיעים עם סובארו אחלק מתנות מחברת סובארו.
הודעה אחרונה מאת erand70, -
- 2 תגובות
- 822 צפיות
להנהתכם: אלעד
הודעה אחרונה מאת elads, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
להלן מספר תמונות מהמפגש החורפי והקריר שהיה היום. שבת שלום. ל'
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מקווה שהכותרת תעבור את הבקרה של עורכי הפורום... שימו לב לאוסף המדהים של הנהג ואגדת הראלי - קנקונן. פשוט ללקק את האצבעות. פה אפשר לקרוא את הסיפור: http://www.insideline.com/features/collection-of-a-lifetime.html ופה הלסת פוגשת את הרצפה (גלריית התמונות): http://www.insideline.com/features/the-kankkunen-collection-pictures.html
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- 2 תגובות
- 989 צפיות
סאאב כידוע פשטה רגל ומתפרקת. אכשיו מוזיאון החברה מוצע למכירה פומבית. רצ"ב קטלוג המכירה: http://www.delphi.se/filearchive/5/5940/120116-Bilder_pictures%20Saab%20Car%20Museum.PDF אלעד
הודעה אחרונה מאת oyway, -
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
לאחר שקראתי כאן הרבה שאלות על כניסה לתחום שאלות ובקשות לעזרה הנה מדריך על הקניה האחרונה שעשינו. א- צריך חברים טובים. (כאן המקום להודות לאור מיזרחי על מציאת הרכב והעזרה בתהליכי הקניה). ב - הגדר תקציב ואל תעמוד בו. (עשר הופך בקלות לעשרים) ג - תיבדוק את הרכב בלילה. (הליקויים פחות בעיתיים). ד - חברים אמידים תמיד יכולים לעזור . (הלוואות ללא ריבית עיין סעיף ב'). ה - לך עם הלב כי בהתחלה תיהיה מאושר (הכי חשוב) לא חשוב כמה בעיות הרכב יעשה. (מי אמר מצבר חלש ורצועות בלויות). ו - מישפחה תומכת - (יש לאחות החדשה 5 אחיות עתירות סמ"ק ומומנט). ז- תיקרא את הפיסקה שוב ושים אותו על כל מי שמנסה להוריד אותך מהחלום. ח - התיאור של האחות החדשה: אולדסמוביל קטלס 78 במצב מצויין …
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 3 תגובות
- 806 צפיות
אחרי מספר דחיות קודמות, מזג האויר הולך להאיר לנו פנים, תכינו את האלפות, מצלמות, ערכות קפה והרבה מצב רוח טוב.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אוטוקרס, יצרנית הסוסיתא, הכרמל והגלבוע, הקפידה לקחת חלק בתערוכות רכב באירופה משך מרבית שנות השישים. לאו דווקא משום שאירופה נתפסה כשוק יעד משמעותי. אז מה בכל זאת היתה הסיבה לכך? http://israelmotorindustry.org/showtime-for-autocars
הודעה אחרונה מאת A110, -
גמני הייתי באחד המפגשים האחרונים והתפתחה שיחה נוקבת מה חברי מועדון החמש מקבלים תמורת התשלום השנתי הגבוה. והתשובה הרווחת הייתה . כלום שמות המשתתפים בשיחה נימצאים במערכת חלקם שמות מפתיעים ומה אתם אומרים חברים?
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מתוך הביוגרפיה שנכתבת כעת על המותג באיטליה:
הודעה אחרונה מאת רפי שטח, -
-
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם בחודשים האחרונים התחלתי להתמקד בענף שהיה לי זר בעולם הרכב(שהוא כשלעצמו לא היה לי זר בכלל). ענף האספנות בכלליות ,כאשר אם תבקשו שהתמקד אאלץ לומר אמריקאיות ובשביל לחדד קורבט. קראתי המון ברחבי האינטרנט ודליתי כל פיסת מידע שהצלחתי להגיע אליה . כרגע אני בשלב שאני מחפש כלה ובשביל זה אולי פה אפרוק את תסכולי/אבקש עזרה. 1.מייבוא אישי ירדתי מכיוון שאין לי את הידע הרצון או היכולת להתעסק עם זה בעצמי. 2.מייבוא אישי דרך חברה כזו או אחרת ירדתי מכיוון שאי אפשר לראות את האוטו ולבצע בדיקות מסויימות שהכרחיות מבחינתי. 3.האופציה בעצם האחרונה שנשארה לי היא לחפש רכב פה בארץ וכאן אפרט: כשהתחלתי לקרוא ולהתעניין מיד גיליתי אנשים שהשריטה שלהם משלימה וחופפת לשלי ,חלקם…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
נראה לכם שאפשר להכניס את זה לארץ? http://charleston.craigslist.org/for/2780002130.html
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
נתקלתי באתר שתופר לפי מידה את השטיחים וגם מטביע לוגו של הרכב. יכול להיות דווקא מאוד שימושי. הנה הלינק : http://www.ultimateautoaccessories.com/Brand/Lloyd/Ultimat.htm
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
- 4 תגובות
- 788 צפיות
שלום, אני רוצה לייבא מגרמניה בולמי זעזועים חדשים לרכב שלי שנת 64 מישהו יודע מהי הפרוצדורה מבחינת משרד התחבורה? בזמנו שהבאתי חלקי חילוף קוסמטים (פנסים, מראות וכו'...) כשהחלקים הגיעו לארץ קיבלתי מכתב שאני צריך ללכת למשרד התחבורה בת"א לקבל אישור, הגעתי למשרד הם ראו שזה רכב אספנות צלמו את הרישיון שלי, של הרכב וחתמו לי, אבל בגלל שהבולמים זה אביזר בטיחותי אני לא יודע אם זו אותה פרוצידורה. תודה
הודעה אחרונה מאת bmw3000, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם התחלתי למלא בקשה ליבוא רכב אספנות ואחת הדרישות היא "תצהיר אספנות שאינו עוסק מורשה" בכל מקום שחיפשתי הטופס מגיע עם כיתוב גדול "לדוגמא". מישהו יודע איפה יש טופס כזה -חלק?? והאם באמת צריך ללכת לעו"ד עם הטופס?? יובל
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
הזמנת ג'אנטים למיני 1 2
מאת chtbeh- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי אני לפני הזמנה של ג'אנטים וצמיגים למיני . השאלה היא למה לצפות מבחינת מכס משרד התחבורע וכו ' האם צריך למלא טפסים כל שהם לפני תודה
הודעה אחרונה מאת karni shani, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בדואר רשום. עכשיו שבדקתי באתר של דואר ישראל מה קורה עם המעטפה זה מה שרשום: דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 12/01/2012 באמצעות יחידת הדואר אחוזה אשר בחיפה. דבר הדואר האמור הגיע ליחידת הדואר שונצינו אשר בתל אביב-יפו. בתאריך 16/01/2012 הוזמן הנמען לסור אל יחידת הדואר כדי לקבל את דבר הדואר. אני רוצה להבין, רשום הוזמן הנמען לסור ליחידת הדואר ולקחת את המעטפה, נציג של משרד התחבורה באמת מגיע לסניף ההוא ולוקח את דברי הדואר?
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
No hebrew "mikledet" so I will add photos only with some info. Regards from Argentina! Fiat 1500 coupe (Argentinian version) 1967 70
הודעה אחרונה מאת gabyglazer, -
ובנוסף לשלל האירופאיות, השנה מצטרפת היפנית השנייה שהגיעה לארץ - דייהטסו. 1. רנו 9 2. טלבו סמבה. 3. אופל אסקונה. 4. ב.מ.וו סדרה 5 5. דיהטסו שרייד. 6. דייהטסו שרמאנט. 7. פולקסווגן פולו.
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אצלי תחת חניה מקורה, מכוסה בשמיכה ממתינה לה פורד פיאסטה 1983. 1.1L איזה רכבים יש אצלכם שהתחילו את הספירה לאחור?
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי אני זוכר בזמנו שהיה מין שפורפרת דמוי לק מנחושת לתיקון פסי חימום בחלון אחורי (מפשיר) האם מישהוא מכיר האם ניתן להשיג תודה
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
צמיגים 700X15
מאת nati54- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מבקש עזרה במציאת ספק לצמיגים 700x15 לרכב נוסעים.
הודעה אחרונה מאת nati54, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מאוד מתעניין בסובארו קופה מאזור שנתון 88, עדיפות לדגם הGL. היתה אחת ש"נלקחה" לי לפני שרציתי לקנות אותה, במחיר שפוי ובמצב יפה מאוד. האם עדיין הגיוני למצוא את הרכב הזה במצב טוב במחירים לא מופקעים או שהוא נכחד? אשמח לשמוע אם ראיתם פה ושם כאלו כדי לדעת שעדיין יש סיכוי סביר למצוא. תודה.
הודעה אחרונה מאת yariv26, -
אני מעוניין לקנות את הרכב הנ"ל, הצרכים שלי הם נסיעה יומיומית של 50 ק"מ, מחפש אמינות נטו,עלות אחזקה זולה וחלפים נגישים וזולים. האם הרכב מתאים לדרישותיי ומה הנקודות שחשוב לבדוק ברכב הזה לפני קנייה? האם חיפושית יכולה גם לענות על הדרישות שלי? תודה רבה אנשים!
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
לאחר הפוגה קלה חוזר המגזין האינטרנטי "אוטולי" לרשת ואיתו מדי חודש כתבה על רכבי האספנות בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה של מועדון ה-5 עם המגזין נחשפות יצירות יפיפיות של חברי המועדון לציבור הרחב ברשת. במגזין ינואר 2012 התפרסמה כתבה על אלפא רומיאו, GTV 2000 שנת 79, של חבר מועדון אלפא רומיאו ישראל וחבר מועדון ה-5. תודה לעידו ברש על הכתבה והפרגון למועדון, ולרונן טופלברג על התמונות. שתי כתבות נוספות של חברי מועדון אלפא רומיאו ישראל שהינם גם חברי מועדון ה-5 שתפרסמו בעבר במגזין יפורסמו בהמשך. נשמח לשרשר פה בהמשך כתבות נוספות על חברי מועדון ה-5 אשר יתפרסמו במגזין מידי חודש. בברכה. תמונות נוספות שלא נכנסו לכתבה.......
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
גם יום שישי ה- 13 לחודש וגם גשם לא הרתיעו את החברים שבאו כרגיל. רק עדן עם הסוסיתא שלא יכולה להחליד, ואיתמר עם האולדסמוביל שנוסעת בכל מזג אויר הגיעו עם רכבי אספנות.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
התפרסמה היום בעיתון (מעריב) כתבה קצרה ובה נכתב על היסטוריון גרמני שמוציא לאור בימים אלו ספר על חיו של מהנדס יהודי בשם גנץ. לטענתו גנץ הינו ממציא הרעיון של המכונית לכל פועל והוא אפילו הספיק לייצר אחת שהיתה לאבטיפוס נוסע. המכונית המדוברת הוצגה בתערוכת רכב בגרמניה כבר בשנת 33 ושם התלהב ממנה מאוד הצורר הנאצי,. כל זה קרה לפי דברי ההסטוריון 3 שנים לפני הפגישה ההיסטורית של היטלר ופרדי נד פורשה שם לפי ההיסטוריה הובא בפני פורשה הדרישה לבנות מכונית לכל פועל. מרגע זה אנשי פולקסווגן דאגו להעלים כל זכר לאותו מהנדס יהודי והוא ברך על נפשו לשוויץ ומת בשנת 67 באוסטרליה אם זה אמיתי כנראה שההיסטוריה שאנחנו מכירים על המכונית העממית הראשונה לא מדויקת ואיך שהוא גם לסיפור הזה יש מקור יהוד…
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 2 עוקבים
- 38 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
כידוע לרובכם יש לי סובארו SVX שנת 92, רכב מאוד נדיר בארץ וגם בעולם. ישנו חלק אחד שאני מתקשה להשיג לאוטו וזהו ההגה, לאחרונה מצאתי את מבוקשי אך לכל דבר יש מחיר. הרכב הזה יוצר בין השנים 91 ל 97 ושווק כמודלים 92-97, סה"כ יוצרו 25 אלף מכוניות. הבעיה הגדולה היא שישנן 2 גרסאות, גרסא אמריקאית וגרסא אירופאית (שאותה אנחנו קיבלנו), בגרסא האמריקאית יש 2 כריות אויר בכל השנים, בגרסא האירופאית יש כריות אויר רק משנת 94, מה שאומר שההגה שאני מחפש הוא ללא כרית אויר ונמצא רק ב SVX אירופאית שנת 92 או 93. מבין ה 25 אלף מכוניות שיוצרו לכל העולם רק כ 4100 רכבים יוצרו עם הגה ללא כרית אויר, מאז ייצורן עברו כמעט 20 שנה מה שאומר שהרבה לא נשאר מהן. נפלה לידי אופציה לקנות הגה כזה, שעבר 75…
הודעה אחרונה מאת BigMak, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 660 צפיות
בעיני, שרשור באמת מיוחד מבחינת המידע ההיסטורי, העבודה (היקרה להחריד) ותשומת הלב לפרטים: http://ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=280041&page=1 יתכן וצריך להרשם בשביל התמונות. ה275GTB זו פרארי V12 משנות ה60 (יוצרה בין 1964 ל1968 ), שהחליפה את ה250 (שגרסאות שלה הן בין המכוניות היקרות ביותר כיום). זו שבשיפוץ נקנתה ב2009 במכירה פומבית בעבור 600 אלף דולר. על פניו היא נראתה במצב מצויין לפני תחילת השיפוץ, אבל תמיד יש הפתעות. בכל מקרה, אחד השרשורים המעניינים שראיתי לאחרונה, וכל מי שקצת אוהב פרארי בכלל ופרארי היסטוריות בפרט ימצא בפורום הVintage שלהם מידע - ומכוניות - שאין בשום מקום אחר.
הודעה אחרונה מאת Spider-man, -
-
כחובב מכוניות בכלל, וענתיקות/ישנות/קלאסיות בפרט, לא אחת נתקלתי במכרים/ חברים / שכנים וכו' שהודיעו בפסקנות שרכבם הגיע לסוף דרכו וכי הוא לא יצלח לדברכח אם לגריטה / מחזור / פירוק וכו'. בדרךכלל לא מדובר במכוניות מאוד ישנות אלא כאלה בגילאי עשרה. אחת מהמכוניות המדוברות היתה מיצובישי לאנסר משנת 1992 של חברי לעבודה(אז) ג'. ג' קנה את המיצובישי מיד שניה כאשר היתה בערך בת עשור, והשתמש בה כרכב עיקרי כחמש שנים עד שקיבל רכב ליסינג מהעבודה, ואז הרכב עבר לשרת את אשתו לצורךשינוע הילדים בעיקר. ג', כמו הרבה ישראלים – שונא מוסכים ולכן הביקורים של המיצובישי במוסך הצטמצמו למינימום הדרוש – ומכיוון שאמינותו הבסיסית של הרכב הינהטובה – אני מעריך שניתן לספור את הכניסות של הרכב למ…
הודעה אחרונה מאת חן פרחי,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 329 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itaimoto
- KipodYam
- Avia
- Chmimo
- yoni162
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- yor2
- ArikB
- ELI001
- אברהם א
- mikyl
- GTאי
- zaf
- makatuvkan
- samg
- amosbmw
- T_A
- DareDevil
- דאבל קלאצ
- ALX
- חיים יוד
- BoazB11
- RBRB
- ישה
- om2
- גרנד פריקס
- וולברין
- פיטר גריפין
- מלטבשי
- mcshmupi
- natco
- פינדר
- garicho
- flytomars
- GTI33
- נעם101
- דובצע
- topop
- zvigolden
- this_is_me
- עדי-אל
- yahaga
- YULI1
- חנוך חי
- David32
- חוםואבק
- RedLabel
- elad_w
- NEW10
- Yuvalino
