Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כידוע לרובכם יש לי סובארו SVX שנת 92, רכב מאוד נדיר בארץ וגם בעולם.

ישנו חלק אחד שאני מתקשה להשיג לאוטו וזהו ההגה, לאחרונה מצאתי את מבוקשי אך לכל דבר יש מחיר.

הרכב הזה יוצר בין השנים 91 ל 97 ושווק כמודלים 92-97, סה"כ יוצרו 25 אלף מכוניות.

הבעיה הגדולה היא שישנן 2 גרסאות, גרסא אמריקאית וגרסא אירופאית (שאותה אנחנו קיבלנו), בגרסא האמריקאית יש 2 כריות אויר בכל השנים, בגרסא האירופאית יש כריות אויר רק משנת 94, מה שאומר שההגה שאני מחפש הוא ללא כרית אויר ונמצא רק ב SVX אירופאית שנת 92 או 93.

מבין ה 25 אלף מכוניות שיוצרו לכל העולם רק כ 4100 רכבים יוצרו עם הגה ללא כרית אויר, מאז ייצורן עברו כמעט 20 שנה מה שאומר שהרבה לא נשאר מהן.

 

נפלה לידי אופציה לקנות הגה כזה, שעבר 75,000 ק"מ, אפילו אחד יותר נדיר עם כפתורי שליטה על הרדיו, המוכר מעוניין לעשות עליו מכרז ומתכנן לקבל את המחיר הכי גבוה שיהיו מוכנים לשלם לו, הוא לא נוקב במחיר התחלתי, או במי עוד מעוניין בו ומבקש הצעה תמורתו.

יכול להיות שאני הקונה היחידי ויכול להיות שיש עוד 10 אנשים שמתים להשים את היד שלהם על ההגה הזה.

 

כמה לדעתכם שווה הגה כזה? ל XT לדוגמא יצא לי למצוא הגהים ב 120-200 שקל, אני לא יודע מה הערך שלו (מצד אחד הוא נדיר מאוד ומצד שני זה הגה של סובארו בת 20 ולא בוגטי בת 60) ולא בא לי בהחלטה פזיזה להציע לו סתם סכומים מטורפים של 4 ספרות.

אני ממש רוצה את ההגה הזה ואני לא מסוגל לקבל החלטה HELP!?

sw1.jpg

sw2.jpg

sw3.jpg

sw4.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יכול להגיד לך לגבי העלות אם זול או לא.

 

אני יודע להגיד לך שמבחינה רגשית, הייתי קונה את זה.

ולפי מה שאתה מספר - אין הרבה שאלות, לך לפי הלב שלך ותקנה.

 

תתחדש !

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

לך על זה, פרגן לך מתנה נחמדה, בלי חשבון! על פי מה שאתה מתאר הסיכוי

למצוא אחד נוסף שווה ל-0 אז מצא לך סכום גג שנוח לך לחיות איתו מבלי

קשר לשווי ערך אמיתי, וקנה אותו וחשוב שקנית יצירת אומנות או ארוחת שף.

 

רק ההרגשה שתלווה אותך בכל פעם שתכנס לאוטו שווה את זה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רן, עם הגישה הזאת כבר יכולתי לפתוח גלריה. :oops:

הסיכוי למצוא הגהים כאלה בכלל לא שואף לאפס, רק לפני שלושה שבועות הגעתי לאחד כזה בארץ, כל הסיפור הוא באיזה מצב אני מוצא אותו תמונה .

נתתי לו הצעה מכובדת, נקווה לטוב.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

שלום.

לך תקנה את ההגה המר בגדול אין לך ברירה.

אם תיתן לא "לברוח לך מהידים" אתה תקלל את עצמך עד יום מותך ואני רציני !!!

אני יודע בדיוק מה עובר עלך

לדעתי אפילו 1000 ש"ח שווה ולמה ? כי אין אחר!!!

לי היתה הזדמנות לרכוש הגה מקורי מעץ עבודת יד לרולס-קויס שלי והפסדתי אותו ולמה ?

אני הימרתי על 1000 דולר כן יקרי אלף דולר ובן זונה אחר שם 1850 דולר ולקח אותו,הוא נהנה ממנו

ואני אם האצבע בתחת!!! אתה מבין למה אני מיתכון.

אם תקנה אותו אתה תשכך כמה שילמתה אבל כול פעם שתיכנס לאותו אתה תהנה לראות אותו ותחייך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הוא נראה במצב מושלם , נוסיף לזה את העובדה שיש לו כפתורי שליטה וכל מילה מיותרת...

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

כנגד כל הסיכויים השאלה היא: האם יש עוד אדם בעולם שרוצה את ההגה הזה. כמה סוברואיים שצריכים הגה כזה נשארו?! הרי רובם היו עם כריות אויר. תציעה לו 50$ יותר מההצעה הגבוהה ביותר שיקבל.

שלמה דן גדרון

פורסם
שלום.

לך תקנה את ההגה המר בגדול אין לך ברירה.

אם תיתן לא "לברוח לך מהידים" אתה תקלל את עצמך עד יום מותך ואני רציני !!!

אני יודע בדיוק מה עובר עלך

לדעתי אפילו 1000 ש"ח שווה ולמה ? כי אין אחר!!!

לי היתה הזדמנות לרכוש הגה מקורי מעץ עבודת יד לרולס-קויס שלי והפסדתי אותו ולמה ?

אני הימרתי על 1000 דולר כן יקרי אלף דולר ובן זונה אחר שם 1850 דולר ולקח אותו,הוא נהנה ממנו

ואני אם האצבע בתחת!!! אתה מבין למה אני מיתכון.

אם תקנה אותו אתה תשכך כמה שילמתה אבל כול פעם שתיכנס לאותו אתה תהנה לראות אותו ותחייך.

 

 

בברכה בני ל.

 

 

זה לא חוכמה לך יש גישה חופשית לגריז נחושת.....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני דווקא הייתי קונה את ההגה מפירוק ונותן לשיפוץ .

לא בטוח שאפשר להפעיל את הרדיו מההגה המדובר ,

אולי בכלל לא הרכיבו צמה . בנוסף נדמה לי שראיתי כרית

אויר שם . אין צורך בה .

פורסם

ההגהים בתמונות הם ללא כרית אויר בודאות, הכפתורים הם פרט שולי לאו דווקא אני אשתמש בהם.

אתה לא הראשון שממליץ לי לקחת את ההגה מפירוק ולשפץ אותו, מישהו יכול לפרט על שיפוץ הגה?

איך מחזירים הגה למצבו המקורי אם חלקו העליון מתפורר ונהיה ג'לי, וגם הציפוי עור התקלף?

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
ההגהים בתמונות הם ללא כרית אויר בודאות, הכפתורים הם פרט שולי לאו דווקא אני אשתמש בהם.

אתה לא הראשון שממליץ לי לקחת את ההגה מפירוק ולשפץ אותו, מישהו יכול לפרט על שיפוץ הגה?

איך מחזירים הגה למצבו המקורי אם חלקו העליון מתפורר ונהיה ג'לי, וגם הציפוי עור התקלף?

 

בבקשה

 

אני החלפתי את ציפוי העור אצלי ברכב לפי הסרטון ויצא לי תוצאה לא רעה בכלל

 

http://youtu.be/QvXgMb4B0nA

פורסם

רכב יפיפה יש לך (זכור לי שאחת כזאת הייתה חונה בזמנו בסופש''ים באריאל), אני מבין שהמקוריות חשובה לך אם אתה מתעקש על כך... חיפשת באתרים של חלקי חילוף? בטח יש לרכב איזה מועדון ברחבי האינטרנט שאולי שווה לבדוק עם האנשים שם.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הסרטון של חידוש ההגה נפלא, רואים שזה בוצע ע"י אנשים מנוסים, אני עדיין מעדיף מקורי אבל אם לא תהיה ברירה גם חידוש יבוא בחשבון.

 

system בדיוק דרך מועדון כזה הגעתי להגה מההודעה הראשונה.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז


×
×
  • תוכן חדש...