Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו, עכשיו זה רשמי, היום ב 8 בבוקר, הסתערתי (אני ועוד 3 סבתות) על הדואר עם פתק ובחיוך גדול, אספתי את החבילה ללא כל תשלום וטסתי למוסך לבצע החלפת משאבת דלק של אימפרזה טורבו אחרי הרבה זמן שתכננתי לעשות את זה וכמובן להחליף את ההגה.

איכות הצילום גרועה בגלל שזה מהפלאפון.

 

במוסך פתחתי את החבילה וקיוויתי לטוב, בתוכה התגלה הגה במצב טוב, סימן אחד קצת מכוער אבל לא גדול של חתך, החלק העליון שאצלי מתפורר מחזיק עדיין מעמד בהגה המיובא אבל לא 100% (פורק מאוטו של 120 אלף קילומטר).

החלק האמצעי של ההגה שזה הצופר, משום מה לא יושב טוב, ונאלצנו לפרק את התושבת ברזל שנמצאת מתחתיו ולהחליף אותה עם זאת של ההגה הפצוע שלי כדי שזה יסתדר.

attachment.php?attachmentid=5602&stc=1&d=1326651965

 

הגרמנים האלה, על הכל הם חושבים, בצד הקופסא היתה ידית נשיאה כדי שאוכל לסחוב אותה ביד אחת (לא רואים בתמונה).

attachment.php?attachmentid=5605&stc=1&d=1326651965

 

לפני ההחלפה (כמו שאמרתי, איכות גרועה מאוד)

attachment.php?attachmentid=5603&stc=1&d=1326651965

 

attachment.php?attachmentid=5604&stc=1&d=1326651965

 

כשפרסמתי את ההודעה על ההגה, הרבה אמרו לי שעשיתי טעות ולא הייתי צריך לפרסם ושאנשי המכס יושבים בפורום ומחפשים קומבינות וטעויות.

אבל אני חושב אחרת, כאן הכל היה גלוי, ללא קומבינות, אני מאמין שההגה הזה נבדק במכס ולא הגיע אלי במקרה וחשוב לי לידע אתכם כדי שאנשים לא יפחדו לייבא הגהים, אם נשתף אחד את השני במקרים כאלה (בעיקר אלה שהולכים חלק, מקרי תלונות יש המון) זה יכול להועיל מאוד בלדעת מה ההשלכות של יבוא כל מני פריטים.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש! נראה מצויין.

בזמנו רציתי לחדש את הגה של הוולקן אבל מפאת חוסר זמן (גם העובדה שמכרתי אותה לא ממש עזרה) זה לא ממש יצא לפועל אז אם תרצה לחדש אותו בעצמך, אני יכול לתת לך חתיכת עור שחור שאמורה להספיק לכל ההגה. כמובן בלי כסף (אולי סיבוב על האוטו :oops: ), היא סתם זרוקה בבית.

*אני גם נמצא בחיפה, ככה שזה לא אמור להיות סיפור.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
היי. באיזה שירות דיוור נשלחה החבילה מגרמניה?

DHL, רואים את זה גם בתמונה השניה שהעלתי.

 

תתחדש! נראה מצויין.

בזמנו רציתי לחדש את הגה של הוולקן אבל מפאת חוסר זמן (גם העובדה שמכרתי אותה לא ממש עזרה) זה לא ממש יצא לפועל אז אם תרצה לחדש אותו בעצמך, אני יכול לתת לך חתיכת עור שחור שאמורה להספיק לכל ההגה. כמובן בלי כסף (אולי סיבוב על האוטו :oops: ), היא סתם זרוקה בבית.

*אני גם נמצא בחיפה, ככה שזה לא אמור להיות סיפור.

תודה על ההצעה, אבל נראה לי שכרגע ההגה יכנס למחסן לאיזה כמה עשורים.

בקשר לסיבוב, תגיע למפגש בנשר.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

תתחדש !

 

הייתי בטוח שאתה מחפש את ההגה עם הלחצנים של בקרת שיוט/רדיו/מה שלא יהיה.

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...


×
×
  • תוכן חדש...