Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרך אגב, זה ההגה שלי:

 

img3459af.jpg

 

מה שמפריע לי בו מעבר לזה שהציפוי שלו התקלף, זה החלק העליון, הוא עדיין לא ג'לי אבל הוא טיפה מתפורר, פעם אחת נהגתי שהידיים שלי טיפה הזיעו ונשארו לי עליהן חלקים שחורים מההגה.

אפשר בינתיים לעשות משהו להגה כמו צביעה או חידוש נקודתי של החלק העליון?

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההגה שלך במצב מצויין, לא הייתי מחליף אותו אלא רק מחדש אותו,

יש בעלי מקצוע טובים שיכולים לעשות את העבודה, סה"כ מעט ללטש את העור ולצבוע מחדש.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

תודה, אני חייב להודות שהרגעתם אותי.

בכל מקרה נתתי הצעה על ההגה ההוא, אם הוא יקבל אותה אז מעולה, אם לא אז אשתמש במה שיש לי עד שאחליט שהגיע הזמן לשפץ.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

סגרתי איתו עכשיו, ההגה שלי. :onfire:

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני לא מאמין!!!!

אתם חייבים לשמוע מה הרגע אבא שלי הביא מהתיבת דואר! :-D

 

ההגה שקניתי ובגללו פתחתי את השרשור עדיין מחכה לי בבריטניה כך שהוא לא רלוונטי.

לפני 3 שבועות אני משוטט לי ב eBay גרמניה, ולהפתעתי נתקל בעוד הגה של SVX במצב טוב, הפעם מחיר של 80 יורו.

לאחר עזרה מהמתרגם של גוגל, מ erand70 ולירוי פניתי אל המוכר וביקשתי לדעת האם יש אפשרות לשלוח לישראל ומה יהיה המחיר.

לאחר יום קיבלתי תשובה חיובית ולשלם 47 יורו דמי משלוח.

סה"כ: 650 שקל, פחות מה-1000 שקל ששילמתי על ההוא מבריטניה.

לאחר עוד יום אני מקבל מהמוכר הודעה שההגה נשלח ואני צפוי לקבל אותו תוך 8-10 יום.

התחלתי כבר לדמיין את המפגש עם המכס ואיזה אישורים אני אצטרך להמציא.

אבל לא, עכשיו אבא שלי חזר עם פתק שהיה בתיבת דואר, כתוב שם על פתק בגרמנית לבוא לסניף דואר!!! הקרוב לביתי (לא למכס) לאסוף את ההגה, חבילה במשקל 3.2 קילו, ערך מוצהר 80 יורו ודמי משלוח של 36 יורו.

 

הגיעו ימות המשיח?

$(KGrHqN,!icE7BKuq5fDBO7PY9qCtg~~60_12.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

תודה. :-D (אני מאושר ובשוק במקביל)

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

הרכב הזה יוצר בין השנים 91 ל 97 ושווק כמודלים 92-97, סה"כ יוצרו 25 אלף מכוניות.

הבעיה הגדולה היא שישנן 2 גרסאות, גרסא אמריקאית וגרסא אירופאית (שאותה אנחנו קיבלנו), בגרסא האמריקאית יש 2 כריות אויר בכל השנים, בגרסא האירופאית יש כריות אויר רק משנת 94, מה שאומר שההגה שאני מחפש הוא ללא כרית אויר ונמצא רק ב SVX אירופאית שנת 92 או 93.

מבין ה 25 אלף מכוניות שיוצרו לכל העולם רק כ 4100 רכבים יוצרו עם הגה ללא כרית אויר, מאז ייצורן עברו כמעט 20 שנה מה שאומר שהרבה לא נשאר מהן.

 

אני חייב לתקן את עצמי, למדתי עוד כמה דברים מאז.

יוצרו 24,379 SVXים במדוייק, 14,257 לשוק האמריקאי, עוד 942 לקנדה (שניהן רק עם הגה בעל כרית אויר).

סה"כ נשאר לשאר העולם: 9180 יחידות (מתוכן רק לשנת 92-93 יש הגה בלי כרית אויר ועוד דבר שלמדתי שהיו גם רכבים כאלה משנתון יותר מאוחר (94 הכי גבוה שראיתי) שהגיעו בלי כרית אויר אבל אין לי מושג למה.

ובשביל לבלבל עוד קצת את העניינים גיליתי שיש כאלו שהגיעו רק עם כרית אויר אחת לנהג (כולל שנת 92 בארה"ב).

לאנגליה הגיעו 289 SVXים בין 92 ל 97.

לגרמניה הגיעו 854 יחידות בין 92 ל 97.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

 

כמעט עשית לי התקף לב.

לפי המתרגם של גוגל המכירה היא על המאפרה בלבד, שאר החלקים ימכרו בנפרד.

15 יורו למאפרה אומר ששאר החלקים לא יהיו זולים ויהיה שווה לקנות רק אם אני ממש צריך איזה חלק.

אבל תודה! תמשיך כך :-)

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
אני לא מאמין!!!!

הגיעו ימות המשיח?

כן! ואולי זה במקום זכיה בפיס?

המזל שלי לא היה כל-כך טוב:

http://lulisml.wordpress.com/2011/08/09/%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C-%D7%94%D7%94%D7%92%D7%94-%D7%A9%D7%9C-26-453/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

"המאפרה" זה פשוט כיסוי ת*ת של המוכר, שיטה ידועה באיביי.



במקום לפרסם עשרות מודעות שעולות כסף של כל החלקים, הוא פשוט כותב: פרקתי רכב, נמצאים כל החלקים, נא לפנות אלי לגבי חלקים שאתם מעוניינים בהם. כדי לא לעבור על החוקים של איביי הוא אומר שמי שיזכה במכרז הזה יקבל את המאפרה ולא את כל החלקים.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.


×
×
  • תוכן חדש...