Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המשאבה של הקורבט לא נמצאת במיכל (רואים כמה אתה מכיר את הרכב)

 

אני חושב שהקישור הבא (שממנו קניתי את משאבת הדלק) יגרום לך לרוץ ולבדוק איפה ממוקמת משאבת הדלק ברכב שלך.

http://www.ebay.com/itm/340LPH-High-Pressure-Flow-Performance-In-tank-Fuel-Pump-/330566958122?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACorvette&vxp=mtr&hash=item4cf7537c2a#ht_5009wt_827

ארז רונן

פורסם

ארז הקישור שהבאת למשאבת דלק הוא לגבי קורבט משנת 85 עד 98 וזה למנועי הזרקה ו TBI. ככל הניראה אתה באמת לא מבין בדגמי הC3 הם אם קרבורטור פרט לאלו שעשו הסבה להזרקה !

אל תבלבל את הבחור שרוצה קורבט, אם אתה רוצה לראות את זה בעינים שזה על המנוע אתה מוזמן.

 

טל

פורסם
ארז הקישור שהבאת למשאבת דלק הוא לגבי קורבט משנת 85 עד 98 וזה למנועי הזרקה ו TBI. ככל הניראה אתה באמת לא מבין בדגמי הC3 הם אם קרבורטור פרט לאלו שעשו הסבה להזרקה !

אל תבלבל את הבחור שרוצה קורבט, אם אתה רוצה לראות את זה בעינים שזה על המנוע אתה מוזמן.

 

טל

 

אני מקווה שהבחור קורא את התגובות שלכם ומבין לאיזה ברוך הוא נכנס. נתתי דוגמה הומוריסטית לתקלה אפשרית שהוצאתי מקורבט שנת 90 וגם אתה וגם sanfan הפכתם אותי ללא מבין בקורבטים, לפסיכולוג של צעירים, למס הכנסה ולמי יודע מה. בואו אגלה לכם סוד, נהגתי מספר פעמים בקורבט שנת 90 של גיסי, הזמנתי עבורו את משאבת הדלק המדוברת, קניתי עבורו מצבר ומעבר לזה אין לי שום הבנה בקורבטים. לו היה לכם טיפת שמן בראש המנוע שלכם הייתם מבינים, שלא בקורבט מדובר אלא ברעיון עצמו. דפדפו קצת בהיסטוריה של הפורום ותראו שכל בעל רישיון צעיר חולם להיות בעלים של קורבט/sl450 ורק מעטים (במיוחד אלא שאבא שלהם מימן) הגשימו את החלום, חלק קטן קנה חיפושית/וולוו וכדומה והשאר קיבלו רכב ליסינג. תגיד לי אתה, עם יד על הלב, כמה צעירים החיים ממשכורת אתה מכיר שקנו קורבט, משתמשים בו בשוטף או לחילופין יכולים להשאיר אותו חונה ברחוב בלי פחד שינזק ע"י צרי עין ולנסוע איתו רק במועדי ישראל?

לי בצעירותי, לא היה אבא עשיר כשקניתי גרנד אם 1974 מנוע 6.6 ליטר. שילמתי את הדלק לבד וזה היה הרבה. גם התירוץ שזה רכב שלא נוסעים איתו ביום יום הפך להיות לא רלוונטי כי להחזיק עוד רכב עבורי ועוד אחד לאישה זה פשוט הזוי. אז נסעתי ושילמתי וקיללתי כי מהר מאוד אתה מתרגל להנאות מרכב כזה ונשארות רק ההוצאות, שהכאיבו כל פעם מחדש. למה הציר של הדיסטרובוטור היה צריך להתעקם ולמה כשסוף סוף מצאתי אחר דרשו עבורו מחיר של וולוו. אהבתי את הרכב הכי הרבה כשמכרתי אותו. זכרונות זה דבר נעים, "כן, איך היה מפרפר גלגלים כשהצמדתי את הדוושה לריצפה" "מפלצת... שלושה קילומטר לליטר אבל אהבתי כל רגע..." אבל הכי הרבה היה "תודה רבה למפגר שקנה אותו ממני...".

לאחר כשקצת התבגרתי והתבססתי, הרשיתי לעצמי להחזיק מרצדס 280 שמידי פעם הייתי מגיע איתה למפגשים, אבל גם אותה מכרתי אחרי כמה שנים כי למען האמת, הרבה יותר נוח להיכנס (לפחות לטעמו של הישבן שלי) למושבים של הקאמרי.

מאחר והאהבה לרכבים ישנים עדיין קיימת בחרתי להשאיר ברשותי רכבים שהחזקתם פשוטה ולא יקרה ועדיין נותנים סיפוק מלא.

זו הסיבה שייעצתי לבחור להתגלח על הזקן שלי ולא להכנס להרפתקה שאולי לא יוכל להתאושש ממנה ואז בטוח נפסיד חובב רכב ישן בפוטנציה.

ארז רונן

פורסם

יש ביד 2 קורבט שנת 76 ב- 75,000 ש"ח (מאיזור נתניה כמדומני).

 

היא מפורסמת במיוחדים - אספנות - כללי.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

ארז אתה מגזים. אתה לא מכיר את פותח השרשור מה יש לו ומה אין לו וגם אני לא. אבל מניסיון שלי אני יכול לאמר לך שעלות האחזקה של הרכב שלי בכמעט שלוש שנים שהוא אצלי הסתכמו ב3 טיפולים שוטפים אותם עשיתי לבד בעלות של כמה מאות שקלים וזה שוב בהנחה שאנחנו מדברים על רכב תקין מכאנית כי יישור קו בארץ יעלה לא מעט. הרכב שלי נסע בתקופה זאת כ15000 ק״מ שהם ממש לא מעט לרכב שנוסע רק במועדי ישראל .שלא תחשוב יש לי עוד הרבה הוצאות על הרכב אבל זה בעיקר בגלל שאני דפוק ואני כל הזמן מחפש מה לשנות או לסדר.

אגב לפי ההכללה שלך אני צריך לשאול את ההורים שלי איפה המיליונים שלהם וכמה אני הולך לרשת...אולי אני בכלל כבר מסודר ואני לא יודע:lol:

 

אני עדין חושב שיבוא רכב לבד מארה״ב זאת אופציה טובה ואם מדובר ברכב עם מספרים לא תואמים אפשר לקנות הרבה פעמים רכב במצב טוב במחיר נמוך יחסית במיוחד בשנתונים המאוחרים תלוי רק מה מחפשים , רכב אורגנילי, ביצועים גם וגם וכו וכו .

 

גם ההכללה לגבי מצב הרכבים בארץ ומחירם היא בעייתית במיוחד כאשר ההיצע והביקוש קטנים יחסית המחירים מוכתבים משני הצדדים קונה ומוכר ואין מחירון שנותן גבולות או פרופורציה כלשהי. כבר ראיתי כאן רכבים שנמכרו במחיר גבוהה מאוד ולעומת זאת רכבים שנמכרו במחיר מגוחך למה שהם שווים.

 

ונקודה אחרונה - מבלי להיכנס לכיס של אף אחד בד״כ לחברה הצעירים ישנן הרבה פחות הוצאות שוטפות מהחברה המבוגרים שמשלמים משכנתאות , גנים קניות וכו לכן לא מן הנמנע שגם צעירים ממועטי הוצאות יוכלו לרכוש רכב יקר גם אם הוא ישמש לנסיעה רק במועדי ישראל...

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

רוב בקורבטים שיבאו במגפת היבוא לארץ הינם במצב מזעזע

רוב הרכבים הללו נמכירם בארהב באזור של 2500-3000$

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ארז אתה מגזים. אתה לא מכיר את פותח השרשור מה יש לו ומה אין לו וגם אני לא. אבל מניסיון שלי אני יכול לאמר לך שעלות האחזקה של הרכב שלי בכמעט שלוש שנים שהוא אצלי הסתכמו ב3 טיפולים שוטפים אותם עשיתי לבד בעלות של כמה מאות שקלים וזה שוב בהנחה שאנחנו מדברים על רכב תקין מכאנית כי יישור קו בארץ יעלה לא מעט. הרכב שלי נסע בתקופה זאת כ15000 ק״מ שהם ממש לא מעט לרכב שנוסע רק במועדי ישראל .שלא תחשוב יש לי עוד הרבה הוצאות על הרכב אבל זה בעיקר בגלל שאני דפוק ואני כל הזמן מחפש מה לשנות או לסדר.

אגב לפי ההכללה שלך אני צריך לשאול את ההורים שלי איפה המיליונים שלהם וכמה אני הולך לרשת...אולי אני בכלל כבר מסודר ואני לא יודע:lol:

 

אני עדין חושב שיבוא רכב לבד מארה״ב זאת אופציה טובה ואם מדובר ברכב עם מספרים לא תואמים אפשר לקנות הרבה פעמים רכב במצב טוב במחיר נמוך יחסית במיוחד בשנתונים המאוחרים תלוי רק מה מחפשים , רכב אורגנילי, ביצועים גם וגם וכו וכו .

 

גם ההכללה לגבי מצב הרכבים בארץ ומחירם היא בעייתית במיוחד כאשר ההיצע והביקוש קטנים יחסית המחירים מוכתבים משני הצדדים קונה ומוכר ואין מחירון שנותן גבולות או פרופורציה כלשהי. כבר ראיתי כאן רכבים שנמכרו במחיר גבוהה מאוד ולעומת זאת רכבים שנמכרו במחיר מגוחך למה שהם שווים.

 

ונקודה אחרונה - מבלי להיכנס לכיס של אף אחד בד״כ לחברה הצעירים ישנן הרבה פחות הוצאות שוטפות מהחברה המבוגרים שמשלמים משכנתאות , גנים קניות וכו לכן לא מן הנמנע שגם צעירים ממועטי הוצאות יוכלו לרכוש רכב יקר גם אם הוא ישמש לנסיעה רק במועדי ישראל...

 

היתרון היחיד ברכישת רכב מארה"ב זאת האפשרות לעשות יישור קו מכני בארה"ב בשביל זה צריך מוסך או סדנה שמיתמחה בקורבט C3 ושאתה יכול לסמוך עליה ואם אתה לא שם לך תידע מה המצב באמת ומה מרכיבים לך, חוץ מיזה אין שום יתרון בלהביא רכב מישם (לבחור הזה) ולך תיתעסק עם כל הפרוצדורה של להביא רכב ולהיתמודד עם המכס והניירת. קובי צודק לגבי המחיר אולי קצת מגזים למטה אבל במחיר של 80,000 ש"ח ניתן לירכוש בארה"ב כליי רכב במצב לא מזהיר היות ואתה גם משפר ומוסיף אתה יודע שאין לזה סוף עדיף ליקנות בארץ רכב שמישהו כבר הישקיע בו שקל וחצי וניתן לבדוק אותו ליפני הרכישה ע"י מישהו שאתה יודע שהוא מבין. מה הצבע של הקורבט שלך ואיזו שנה אולי ראיתי אותה אצל איציק? אם אתה אצל איציק תישאל אותו על הקורבט של שאול.

לגבי מה שניכתב שפעם לא היה כסף למיכל דלק אז הזמנים הישתנו ולא צריך להיות רוטשילד כדיי למלא מיכל דלק בוא לא נגזים :wink: לבחור שמעוניין לרכוש קורבט כפי שאתה רואה יש כאן המון חברים שיכולים לעזור לך במידה ואתה צריך עזרה או יעוץ אני אשמח לעזור שלח לי הודעה בפרטי. דבר אחרון אל תירכוש רכב שלא ניתן לעשות עליו העברת בעלות באופן מיידי לאחר התשלום (ישנה הגבלה של מכירה של שנתיים מתאריך הייבוא עד שניתן למכור את הרכב) יש כל מיניי קומבינות שאנשים מציעים לידיעתך זה לא חוקי ומסוכן אתה יכול לאבד את הרכב בסוף תיקנה רכב בצורה מסודרת וחוקית תשלם תעביר בעלות ותהנה.

שוב בהצלחה, שאול

נ.ב

במידה ואתה מעוניין אתה תמיד יכול להיתקשר לאיציק ולשאול אותו על עלויות אחזקה או סתם ליקפוץ אליו ליפעמים יש שם קורבט או שתיים.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם

ארז את חוסר הידע הטכני שלך אתה מנסה לתקן בקטע של הומור בתגובה מספר 17 זה באמת נחמד אבל יצאת ......

לידיעתך היו ויש לי רכבי אספנות כולל אופנועי אספנות משנת 87 והיה לי גם בעבר רכב כמו שאתה אוהב, ואין מה לעשות כל רכב עם הנעה אחורית + V8 נוסע יותר נחמד מאודי מניסיון !!

 

טל

פורסם
ארז את חוסר הידע הטכני שלך אתה מנסה לתקן בקטע של הומור בתגובה מספר 17 זה באמת נחמד אבל יצאת ......

לידיעתך היו ויש לי רכבי אספנות כולל אופנועי אספנות משנת 87 והיה לי גם בעבר רכב כמו שאתה אוהב, ואין מה לעשות כל רכב עם הנעה אחורית + V8 נוסע יותר נחמד מאודי מניסיון !!

 

טל

תתבגר, לאן אתה מדרדר את השרשור הזה ולמה?

ארז רונן

פורסם

ארז אני בן 41 אם הרבה נסיון בתחום האספנות והרכב בכלל, אבל כנראה לך יש עוד הרבה מה ללמוד בנושאים טכנים כי אתה מבלבל בחור צעיר שרוצה לרכוש קורבט בכל מיני הפחדות טכניות שאין להם כל יסוד כגון המשאבת דלק.

לפחות תגיד טעיתי לא יקרה לך כלום !

 

טל

פורסם
ארז אני בן 41 אם הרבה נסיון בתחום האספנות והרכב בכלל, אבל כנראה לך יש עוד הרבה מה ללמוד בנושאים טכנים כי אתה מבלבל בחור צעיר שרוצה לרכוש קורבט בכל מיני הפחדות טכניות שאין להם כל יסוד כגון המשאבת דלק.

לפחות תגיד טעיתי לא יקרה לך כלום !

 

טל

 

אין לבגרות כל קשר לגיל, טל, תתבגר.

ארז רונן

פורסם
כאן הבחור יודע מה הוא רוצה עשה בדיקות של יבוא ראה רכבים בארץ ומבקש קצת עזרה.

אז להפנות אותו לפיאט 127 עם כל הכבוד זה לא לעיניין.

הכל טוב ויפה... אבל למה להעליב פיאט :-(

פורסם
היתרון היחיד ברכישת רכב מארה"ב זאת האפשרות לעשות יישור קו מכני בארה"ב בשביל זה צריך מוסך או סדנה שמיתמחה בקורבט C3 ושאתה יכול לסמוך עליה ואם אתה לא שם לך תידע מה המצב באמת ומה מרכיבים לך, חוץ מיזה אין שום יתרון בלהביא רכב מישם (לבחור הזה) ולך תיתעסק עם כל הפרוצדורה של להביא רכב ולהיתמודד עם המכס והניירת. קובי צודק לגבי המחיר אולי קצת מגזים למטה אבל במחיר של 80,000 ש"ח ניתן לירכוש בארה"ב כליי רכב במצב לא מזהיר היות ואתה גם משפר ומוסיף אתה יודע שאין לזה סוף עדיף ליקנות בארץ רכב שמישהו כבר הישקיע בו שקל וחצי וניתן לבדוק אותו ליפני הרכישה ע"י מישהו שאתה יודע שהוא מבין. מה הצבע של הקורבט שלך ואיזו שנה אולי ראיתי אותה אצל איציק? אם אתה אצל איציק תישאל אותו על הקורבט של שאול.

לגבי מה שניכתב שפעם לא היה כסף למיכל דלק אז הזמנים הישתנו ולא צריך להיות רוטשילד כדיי למלא מיכל דלק בוא לא נגזים :wink: לבחור שמעוניין לרכוש קורבט כפי שאתה רואה יש כאן המון חברים שיכולים לעזור לך במידה ואתה צריך עזרה או יעוץ אני אשמח לעזור שלח לי הודעה בפרטי. דבר אחרון אל תירכוש רכב שלא ניתן לעשות עליו העברת בעלות באופן מיידי לאחר התשלום (ישנה הגבלה של מכירה של שנתיים מתאריך הייבוא עד שניתן למכור את הרכב) יש כל מיניי קומבינות שאנשים מציעים לידיעתך זה לא חוקי ומסוכן אתה יכול לאבד את הרכב בסוף תיקנה רכב בצורה מסודרת וחוקית תשלם תעביר בעלות ותהנה.

שוב בהצלחה, שאול

נ.ב

במידה ואתה מעוניין אתה תמיד יכול להיתקשר לאיציק ולשאול אותו על עלויות אחזקה או סתם ליקפוץ אליו ליפעמים יש שם קורבט או שתיים.

 

 

מאחר ואני מכיר לא מעט מהאנשים שהביאו קורבטים ב3 שנים האחרונות במיוחד חברי ICc אני יודע כמה אנשים שילמו ואין אחד שהביא רכב ב3000 דולר. רב הרכבים נקנו במחירים גבוהים בהרבה בד״כ סביב העשר בארהב. וגם בסכומים האלו רב הרכבים דרשו יושר קו של כמה אלפים טובים בארץ בשביל לנסוע כמו שצריך מבחינה בטיחותית ( בלמים , מערכת היגוי ומתלים) וכדי לעבור טסט בארץ. בשלושת אלפים דולר אתה קונה או רכב רקוב או רכב לפרויקט , ממש לא משהו שאפשר להתניע ולנסוע בו בטח לא רכב שיעבור כאן טסט.

כלומר אם אני משקלל את המחיר בחול והישור קו בארץ אנחנו מדברים על עלויות של מינימום 12-15 k בדולרים שם כדי לקבל כאן רכב שנוסע. בעניין הקניה מעבר לים , היום אם ההיתי חוזר על התהליך ההיתי משלב אותו בטיול לשם כדי לראות ולהחליט במקום. למרות שישנה חברה אמריקאית גדולה שמתמחת בבדיקות רכבים קלאסיים בעלות לא מבוטלת אומנם אבל אתה מקבל דוח מפורט למייל על מצב הרכב יחד עם 150 תמונותתקריב שונות כדי להעריך את מצבו.

אני מכיר קורבט אחת בארץ שנקנתה בסכום של 4k בארהב וגם אחרי לא מעט כסף ששפכו עליה בארץ זה רכב שמסוכן לנסוע אפילו לידו גם היום.

שאול נפגשנו כבר בעבר ( אני החבר הצעיר ביותר בicc) אני מכיר גם את הרכב שלך כי אני קופץ לאיציק מדי פעם בשביל להגיד שלום. גם את הרכב שלי אני מאמין שיצא לך לראות בכל מקרה אדומה , ידנית שנת 79 . העלתי תמונות שלה מיום המסלול בנחשונים לעמוד של איציק בפייסבוק

 

 

תום

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

אין מה מקום להשוואה לבין הרמה של הקורבט של Sanfan

שכבר מגיעה לרמה של SHOW CAR בארהב , לבין מה שמסתובב פה בארץ מבחינת קורבטים.

יש אולי 5 קורבטים מושקעות רצח , כל השאר בישורי קו לסטנדרט, או ברוב המקרים הבעלים חיי בסרט קשה שיש לו טיל בלסטי מאסל קאר אמראית נושפת וגועשת.

תום הגיל ממש לא קובע

רוב חברי FS התחילו כבר ב גיל 18-23

קרעו את התחת בשביל להביא רכבים ולבנות אותם.

ורוב הגרעין הקשה של המועדון היה מתחת ל 30.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

×
×
  • תוכן חדש...