Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

בחודשים האחרונים התחלתי להתמקד בענף שהיה לי זר בעולם הרכב(שהוא כשלעצמו לא היה לי זר בכלל).

ענף האספנות בכלליות ,כאשר אם תבקשו שהתמקד אאלץ לומר אמריקאיות ובשביל לחדד קורבט.

קראתי המון ברחבי האינטרנט ודליתי כל פיסת מידע שהצלחתי להגיע אליה .

 

כרגע אני בשלב שאני מחפש כלה ובשביל זה אולי פה אפרוק את תסכולי/אבקש עזרה.

1.מייבוא אישי ירדתי מכיוון שאין לי את הידע הרצון או היכולת להתעסק עם זה בעצמי.

2.מייבוא אישי דרך חברה כזו או אחרת ירדתי מכיוון שאי אפשר לראות את האוטו ולבצע בדיקות מסויימות שהכרחיות מבחינתי.

3.האופציה בעצם האחרונה שנשארה לי היא לחפש רכב פה בארץ וכאן אפרט:

כשהתחלתי לקרוא ולהתעניין מיד גיליתי אנשים שהשריטה שלהם משלימה וחופפת לשלי ,חלקם נפלאים וחלקם פחות.

כל קורבט שהצלחתי לאתר(בעיקר באינטרנט) נפסלה מסיבות כאלו ואחרות כאשר הרוב ירד בעקבות הסיבה הבנאלית שהרכב לא מספיק זמן בארץ ולא ניתן להעביר בעלות.

כרגע נורתי אם שתיים שלושה רכבים שהם חצי על הכוונת ויש כמה דברים שמונעים ממני להתקדם.

מכיוון שבשוק הזה כולם מכירים את כולם ואינני רוצה לפגוע או לפרסם אף אחד אני בכוונה לא מפרט סוג שנה צבע וכד'

 

א.הייתי מעוניין לדעת האם יש מוסך שמוכן לבצע בדיקה מקיפה לשלדה גיר מנוע(קומפרסיה)וכד' ?

ב.איזה בעלי מקצוע מוכנים לעשות פחחות וצבע לקורבט?

ג.מי מטפל או לחלופין מביא לארץ דברים שאני צריך לאוטו במידה ואני לא יכול לעשות זו לבד בעצמי?

 

קצת קשה לי למצוא כיוונים מכיוון שהתחום הזה מאוד זר לי ואני גם לא מכיר "חצי מכר" שיקח אותי "תחת חסותו" ויראה ויסביר לי.

 

במידה ויש כאן בעלי מקצוע שמעוניינים שאכיר אותם ויש להם מה להציע אני אשמח לקבל משוב.

במידה והנכם מכירים או יכולים לעזור ולכוון אותי לרכב שלא פורסם באינטרנט גם אשמח לשמוע.

הרכבים המדוברים האם קורבט 74 והלאה מכיוון שמה שנמוך מכך איננו נכנס בתקציב ההתחלתי.

 

תודה רבה על כך שהקדשתם זמן לקרוא את השטויות שעוברות לי בראש ואני מתנצל אם עברתי על חוקי הפורום

מקווה שנפגש בקרוב מאוד עם הכלה החדשה שלי

אור.

פורסם

יש שני חברה, לא צעירים בכרמיאל שמוכרים קורבט אני לא זוכר את השנה אבל מעל שנת 74, הרכב שחור ומתחוזק בצורה טובה מאד לדעתי שווה לקנות מהם. במידה ותרצה מכון בדיקה יש גם אפשרות אם בעל מכון שגם לו יש קורבט באיזור חיפה.

טלפונים אם אתה רוצה בה.פ.

 

טל

 

נ.ב

במידה ואתה גבולי בתקציב תשקול טוב טוב את עניין הקניה כי את הרכב צריך גם לקנות ולתחזק אם נוסעים בו.

פורסם

מעניין שרוב הצעירים שחוסכים לעצמם כמה גרושים ורוצים להיכנס לתחום הבעייתי הזה, מסמנים לעצמם מטרה, שהיא ברוב המקרים, מעל הפופיק שלהם.

אני מנסה להבין צעיר, שהפרוטה לא נמצאת בכיסו, שמוציא סכום של 80 - 90 אלף ש"ח על רכב שעלות החזקתו יקרה ביותר. הרי אף אחד לא משתמש ברכב כזה לנסיעות יום יומיות. זה פשוט יקר מידי. כך שמין הסתם, צריך להחזיק רכב נוסף לשוטף ובקורבט לנסוע פעם בשבוע למפגש רכבי אספנות ולגלות שאחרי הוואוו הראשוני, החברים מתלהבים יותר מהפורד המשוחזרת או מהטריומף הנדירה מאשר מהקורבט הבנאלית ולקוות שמקום המפגש קרוב אחרת מילוי מיכל הדלק פשוט מרוקן את התקציב. ואז יום אחד, הקורבט לא נדלקת ומסתבר שזה רק משאבת הדלק שנמצאת בתוך מיכל הדלק וצריך לפרק חצי רכב כדי להוציא את המיכל ולהחליף את המשאבה שעולה בארץ כפול ממחירה בחו"ל ואלמלא הבירוקרטיה הארורה שמשכיבה את הרכב כל כך הרבה זמן עד שהמשאבה משוחררת מהמכס כבר הייתי יכול לנסוע עליו אבל לא נורא, לפחות לא מבזבזים דלק בזמן שהרכב עומד אבל מצד שני, רכב עומד מזמין בעיות אחרות שגם הם עולות לא מעט כסף... "בשביל מה הייתי צריך את הצרה הזאת" זה בדרך כלל המשפט שעובר בראשו של מי שלא ידע להחזיר את חלומותיו לפרופורציה...

קנה פיאט 127, תעשה עליה את הסטז'. גילית שאתה עדיין בוער, קנה קורבט.

ארז רונן

פורסם

ארז שלום

אתה צודק לגבי האחזקה היא לא זולה, ורשמתי לבחור את זה (אולי יש לו כסף ?) אני מחזיק כזה רכב והוא לא כלכך בעייתי כמו שאתה מתאר והמשאבת דלק לא במיכל אלה במנוע, ודווקא חלקי מנוע וגיר לא בעיה להשיג בארץ, חלקי בודי בעייתי להשיג בארץ כמו לכל רכב אספנות. באמריקה יש הכל ולא כל כך יקר לקורבט.

לגבי הבחירה שלו בקורבט "אל טעם וריח לא נתווכח", כל אחד והשריטה שלו.

החיסרון הכי גדול ברכב הזה היום אצלי הוא בגלל שתי מקומות ישיבה נהג+ונוסע.

 

טל

פורסם
מעניין שרוב הצעירים שחוסכים לעצמם כמה גרושים ורוצים להיכנס לתחום הבעייתי הזה, מסמנים לעצמם מטרה, שהיא ברוב המקרים, מעל הפופיק שלהם.

אני מנסה להבין צעיר, שהפרוטה לא נמצאת בכיסו, שמוציא סכום של 80 - 90 אלף ש"ח על רכב שעלות החזקתו יקרה ביותר. הרי אף אחד לא משתמש ברכב כזה לנסיעות יום יומיות. זה פשוט יקר מידי. כך שמין הסתם, צריך להחזיק רכב נוסף לשוטף ובקורבט לנסוע פעם בשבוע למפגש רכבי אספנות ולגלות שאחרי הוואוו הראשוני, החברים מתלהבים יותר מהפורד המשוחזרת או מהטריומף הנדירה מאשר מהקורבט הבנאלית ולקוות שמקום המפגש קרוב אחרת מילוי מיכל הדלק פשוט מרוקן את התקציב. ואז יום אחד, הקורבט לא נדלקת ומסתבר שזה רק משאבת הדלק שנמצאת בתוך מיכל הדלק וצריך לפרק חצי רכב כדי להוציא את המיכל ולהחליף את המשאבה שעולה בארץ כפול ממחירה בחו"ל ואלמלא הבירוקרטיה הארורה שמשכיבה את הרכב כל כך הרבה זמן עד שהמשאבה משוחררת מהמכס כבר הייתי יכול לנסוע עליו אבל לא נורא, לפחות לא מבזבזים דלק בזמן שהרכב עומד אבל מצד שני, רכב עומד מזמין בעיות אחרות שגם הם עולות לא מעט כסף... "בשביל מה הייתי צריך את הצרה הזאת" זה בדרך כלל המשפט שעובר בראשו של מי שלא ידע להחזיר את חלומותיו לפרופורציה...

קנה פיאט 127, תעשה עליה את הסטז'. גילית שאתה עדיין בוער, קנה קורבט.

 

לקחת את זה בצורה מעט קיצונית.. סה"כ אנחנו לא רוצים לייאש אלא לכוון אותו פחות או יותר למטרה שלו...

קנה קורבט, תעשה חיים, רק קח בחשבון שאתה יכול לפרוש עלות תחזוקה של כמה שנים ולקנות רכב חדש באותו הסכום

פורסם
לקחת את זה בצורה מעט קיצונית.. סה"כ אנחנו לא רוצים לייאש אלא לכוון אותו פחות או יותר למטרה שלו...

קנה קורבט, תעשה חיים, רק קח בחשבון שאתה יכול לפרוש עלות תחזוקה של כמה שנים ולקנות רכב חדש באותו הסכום

אם הבחור יתייאש רק בגלל הדברים שכתבתי, זאת אומרת שהצלתי אותו מעתיד גרוע הרבה יותר. לדעתי, אני הוא זה המכוון אותו פחות או יותר למטרה שלו... כנס לעולם בקטן, תלמד על בשרך את הבעיות הנלוות לתחביב, מחיר הלימוד על פיאט, פורד או וולוו, קטן לאין שיעור ממחיר הלימוד על קורבט.

ארז רונן

פורסם
ארז שלום

אתה צודק לגבי האחזקה היא לא זולה, ורשמתי לבחור את זה (אולי יש לו כסף ?) אני מחזיק כזה רכב והוא לא כלכך בעייתי כמו שאתה מתאר והמשאבת דלק לא במיכל אלה במנוע, ודווקא חלקי מנוע וגיר לא בעיה להשיג בארץ, חלקי בודי בעייתי להשיג בארץ כמו לכל רכב אספנות. באמריקה יש הכל ולא כל כך יקר לקורבט.

לגבי הבחירה שלו בקורבט "אל טעם וריח לא נתווכח", כל אחד והשריטה שלו.

החיסרון הכי גדול ברכב הזה היום אצלי הוא בגלל שתי מקומות ישיבה נהג+ונוסע.

 

טל

 

כשיש מסגרת תקציב, אין כסף.

 

 

הרכבים המדוברים האם קורבט 74 והלאה מכיוון שמה שנמוך מכך איננו נכנס בתקציב ההתחלתי.

 

אני לא יודע מה הניסיון שלך בתחום, מה היכולת הכלכלית שלך וכד' אבל אני מניח שהם קצת יותר מאשר לבחור ולכן, הצעתי לו להתחיל בקטן, לפני שהוא מוציא את חסכונותיו על חלום, שיכול להפוך בקלות, לחלום בלהות.

ארז רונן

פורסם
מעניין שרוב הצעירים שחוסכים לעצמם כמה גרושים ורוצים להיכנס לתחום הבעייתי הזה, מסמנים לעצמם מטרה, שהיא ברוב המקרים, מעל הפופיק שלהם.

אני מנסה להבין צעיר, שהפרוטה לא נמצאת בכיסו, שמוציא סכום של 80 - 90 אלף ש"ח על רכב שעלות החזקתו יקרה ביותר. הרי אף אחד לא משתמש ברכב כזה לנסיעות יום יומיות. זה פשוט יקר מידי. כך שמין הסתם, צריך להחזיק רכב נוסף לשוטף ובקורבט לנסוע פעם בשבוע למפגש רכבי אספנות ולגלות שאחרי הוואוו הראשוני, החברים מתלהבים יותר מהפורד המשוחזרת או מהטריומף הנדירה מאשר מהקורבט הבנאלית ולקוות שמקום המפגש קרוב אחרת מילוי מיכל הדלק פשוט מרוקן את התקציב. ואז יום אחד, הקורבט לא נדלקת ומסתבר שזה רק משאבת הדלק שנמצאת בתוך מיכל הדלק וצריך לפרק חצי רכב כדי להוציא את המיכל ולהחליף את המשאבה שעולה בארץ כפול ממחירה בחו"ל ואלמלא הבירוקרטיה הארורה שמשכיבה את הרכב כל כך הרבה זמן עד שהמשאבה משוחררת מהמכס כבר הייתי יכול לנסוע עליו אבל לא נורא, לפחות לא מבזבזים דלק בזמן שהרכב עומד אבל מצד שני, רכב עומד מזמין בעיות אחרות שגם הם עולות לא מעט כסף... "בשביל מה הייתי צריך את הצרה הזאת" זה בדרך כלל המשפט שעובר בראשו של מי שלא ידע להחזיר את חלומותיו לפרופורציה...

קנה פיאט 127, תעשה עליה את הסטז'. גילית שאתה עדיין בוער, קנה קורבט.

 

מסכים מאוד עם התיאור המשעשע של ארז, אבל לא מסכים עם המסקנה.

ארז מנסה לגייס כאן את ההגיון, ומגיע איתו לפיאט במקום לקורבט. הגיון לא עובד כאן, הרי על מה כל התחביב הזה, על חיסכון ופרקטיקה? לא חיסכון ולא פרקטיקה, אלא אהבה מהבטן. אם הוא רוצה קורבט, גם הפיאט 127 הכי יפה והכי מושלמת שיש לעולם לא תביא אותו על סיפוקו. המטרה של הבחור היא לנהוג בקורבט ולא לנהוג ברכב עם לוחיות "רכב אספנות", והוא ודאי יודע שעל השריטה שלו צריך לשלם, ואם אין לו את הכסף היית מציע לו לחכות ולחסוך ולא לקנות רכב שלא מדבר אליו.

גם אני נכנסתי לתחום עם חלום ובלי ידע, אומנם 10 שנים יותר מאוחר מהבחור אבל עם רכב שאינו יותר קל לאחזקה, ואני יכול להעיד שאם קונים אוטו שלם במצב טוב, אז אחרי יישור קו ההוצאה השוטפת הגדולה ביותר היא הדלק ולא כל המסביב.

אור, אם יש לך כסף לך על זה, ותצטרף לקבוצת התמיכה של מועדון החמש, אפילו לשנה ניסיון. בהצלחה.

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

שלום אור וברוך הבא לעולם האספנות. לפני שלוש שנים הייתי במצבך . כמו ארז גם אותי ניסו לצנן בנימוקים הגיוניים ואני ממש לא מתכוון להצטרף לגל המצננים. הקורבט שלי הגיעה ארצה קצת אחרי שחגגתי יום הולדת 25 אולי ההיתי גם הבעלים הצעיר ביותר של קורבט בארץ . כך נראה לי - אני עדין לא מכיר את כולם. אם זה מה שאתה רוצה ויש בידך את הפרוטה לך על זה לחיוך והתחושות אחר כך ברכב שאתה אוהב ולא משנה איזה אין מחיר!.

 

בעניין הפרקטיקה - לא ההיתי פוסל מראש יבוא מחול , אפשר היום לבצע בדיקה לפני קניה לרכב גם מכאן ולנהל את הכל מכאן . יש אומנם סיכון מאחר ואינך רואה בעיניים את הרכב אבל מצד שני לרוב המחיר נמוך יותר וההיצע גדול כמעט ואין סופי. אל תשכך שגם בדיקה לארץ לרכב בן יותר משלושים לא תגלה הכל והיא תקפה רק לרגע שבו הרכב נבדק. מבחינת בעלי מקצוע גם לתחזוקה שוטפת וגם לבדיקה לפני קניה אני ממליץ בחום על איציק ראובני מרעננה שבעצמו בעלים של קורבט יפיפה והוא מומחה לרכבים האלה חוץ מהיותו בעל מקצוע ישר והגון. גם פחחים שידעו לעבוד על פיברגלאס יש בארץ אבל אני מציע לך מראש לוותר על רכב עם צבע לא יפה או שאינו שמור יחסית. צבע לרכב כזה עולה המון כסף במיוחד אם מדובר בבעל מקצוע טוב . כך גם הרבה חלקי קוסמטיקה שאת כולם ניתן להשיג חדשים רק שהם בדרך כלל יקרים.

 

הקורבטים כמו רוב האמריקאיות מהשנתון ים האלו הם רכבים פשוטים יחסית מבחינה מכאנית והמכלולים שלהם עמידים מאוד בתנאי שמתחזקים בזמן. לכן רכב מתוחזק ושמור יחסית ישמור על אמינות סבירה מאוד. אני יכול להעיד על עצמי שעיקר הכניסות שלי לאיציק הן לטובת עניינים שונים :evil: מתחזוקת רגילה או תקלות.

 

אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לעזור לך

 

בהצלחה

 

תום

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

שלום רב ותודה רבה על התגובות גם על הפחות מעודדות

 

לדעתי הפורום קיים בכדי לשמוע גם את הצד השני של המטבע למרות שלא ציפית לשמוע אותו.

 

את הסיבה של איך הגעתי לאספנות וקורבט אני אמנע מלפרט כי היא ברובה מאוד מורכבת וגם חלקה מאוד אישי.

אני רק רוצה לציין שאינני בן גילי טיפוסי שרובכם מכירים..כבר יש לי רכב יומיומי שזול לי לאחזקה ובמידה ואחליט להפרד ממנו בכאב לב אני אוכל לקנות בכסף גם קורבט וגם רכב חדש מהחברה -כרגע הוא לא נמכר מכיוון ששמתי בצד מספיק כסף לחלום הזה אך מכיוון שאינני משלה את עצמי ואני יודע שאין סוף להשקעה ובטח לא לפדנט כמוני,כנראה שימכר בהמשך התהליך ואעבור למשהו צנוע יותר.

ישנו תקציב ראשוני מסויים כיוון שככה אני לא אתפזר ולא אתפתה,גם למליונר יש תקציב(אם לא הוא לא היה מליונר).

 

השברולט קורבט מהשנים הללו למיטב הבנתי היא רכב בעל שוק חלקים מקוריים ולא מקוריים מאוד מאוד מפותח .

המנועים,גירים והרבה חלקים מכנאיים נכנסים ויוצאים בהתאמה כמעט מלאה בהרבה מהדגמים והמכאניקה אכן לא תורה מסיני והיא די פשוטה.

אשמח אם תתקנו אותי במידה וטעיתי בפסקה מעלה.

 

אני לא קונה את הרכב בשביל הוואו הראשוני המשני או הסופי-אני קונה את הרכב למטרותי שלי ולאהבתי שלי,העובדה שאגיע למפגשים לחלוק מידע,לקבל חיזוקים,או לקבל פידבקים שליליים היא רק בונוס .

ציינתם שעלות פחחות וצבע כללי לרכב הנ"ל מאוד יקרה פה בארץ במיוחד כשמדובר בעבודה איכותית(הדבר היחיד שאני מכיר),אשמח אם מישהו יכול להעריך לי איפה זה מתחיל והיכן זה נגמר .

לגבי ייבוא אישי ,אני אישית מאוד סקפטי לגבי הבדיקה של הרכבים שמה לא רק בגלל העובדה שאתה לא קונה אותם אלה מכיוון שלא הרבה נותנים לך את האופציה לבצע בדיקה עם מכשור מכאני לדוגמא קומפרסיה שזה לדעתי מאוד חשוב,לב המנוע.

 

לסיכום,אתם יכולים לכתוב הודעות חיוביות ושליליות כאחד,כשפתחתי את השירשור לקחתי זאת בחשבון וציפיתי לשמוע גם וגם.

לשבור אותי אתם לא תצליחו אבל אולי כן תפתחו לי את העיניים ותראו לי ממה להזהר ולכן כנראה שיהיה בעל קורבט צעיר ממך בארצנו הקטנטונת(:

פורסם

הבחור ביקש קצת עזרה ואנשים מתחילים להיכנס לו לכיס למשכורת החודשית ולחלומות שלו.

 

לאחר כל מיני שרשורים של אנשים שרוצים להיכנס לאספנות ולא יודעים מה הם רוצים ומבקשים עיצה.

החברה כאן מציעים להם חיפושית גולף או ברנדה שאלו רכבים שכביכול קלים לתחזוקה.

 

כאן הבחור יודע מה הוא רוצה עשה בדיקות של יבוא ראה רכבים בארץ ומבקש קצת עזרה.

אז להפנות אותו לפיאט 127 עם כל הכבוד זה לא לעיניין.

 

כמו שתום הציע לך המכונאי המועדף על חולי האמריקאיות שרוצים קצת יותר מומנט זה איציק ראובן מרעננה.

הבחור חוץ מהיותו מכונאי ברמה גבוהה גם נשמה טובה.

תתפוס אותו ביום לא לחוץ דבר איתו אולי הוא מכיר איזה קורבט למכירה.

הוא בטח גם מכיר רכבים שראית ויכול לייעץ לך עליהם.

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה ואם נישמע על רכב מתאים נודיע לך בשימחה.

פורסם

היי

ברוך הבא בצל קורתינו.

מהיכן אתה בארץ?

תשקול לבוא למפגשים, דבר עם אנשים וזה יתן לך את הכלים להתמודד עם רוב השאלות שלך.

אל תוותר על חלומות!

אני מניח שאתה יודע שהקורבט אינו רכב חסכוני במיוחד וצורך יותר דלק מרכב רגיל ויכול להסיע רק שני נוסעים.

 

תיקונים מכניים אינם צריכים להיות בעיה גדולה.

 

פחחות, (אם אפשר לקרוא לעבודה על פיברגלס פחחות), צבע וריפוד יכולים להעשות ברמה טובה אם אתה מוכן לשלם.

רצוי לא לרכוש רכב שהפיברגלס שלו מתפורר.

 

אם יש לך ידים טובות, ידע מכני, רצן וזמן לבצע שיפוץ אז קנה את הרכב הזול ביותר שתמצא. אם אין לכך את כל הנ"ל היה נבון יותר לקנות רכב במצב מצויין שיעלה קצת יותר.

 

לדעתי כל מכון בדיקה יכול לבדוק את קורבט. המנוע ותיבת ההילוכים אינם יוצא דופן. השילדה מברזל. לענין גוף הפיברגלס מי שמבין ברכב יוכל להתמודד גם עם השאלה לגבי מצב הפיברגלס. לאחר הכל היו בארץ מכוניות מפיברגלס.

 

בהצלחה!

שלמה דן גדרון

פורסם
שלום אור וברוך הבא לעולם האספנות. לפני שלוש שנים הייתי במצבך . כמו ארז גם אותי ניסו לצנן בנימוקים הגיוניים ואני ממש לא מתכוון להצטרף לגל המצננים. הקורבט שלי הגיעה ארצה קצת אחרי שחגגתי יום הולדת 25 אולי ההיתי גם הבעלים הצעיר ביותר של קורבט בארץ . כך נראה לי - אני עדין לא מכיר את כולם. אם זה מה שאתה רוצה ויש בידך את הפרוטה לך על זה לחיוך והתחושות אחר כך ברכב שאתה אוהב ולא משנה איזה אין מחיר!.

 

בעניין הפרקטיקה - לא ההיתי פוסל מראש יבוא מחול , אפשר היום לבצע בדיקה לפני קניה לרכב גם מכאן ולנהל את הכל מכאן . יש אומנם סיכון מאחר ואינך רואה בעיניים את הרכב אבל מצד שני לרוב המחיר נמוך יותר וההיצע גדול כמעט ואין סופי. אל תשכך שגם בדיקה לארץ לרכב בן יותר משלושים לא תגלה הכל והיא תקפה רק לרגע שבו הרכב נבדק. מבחינת בעלי מקצוע גם לתחזוקה שוטפת וגם לבדיקה לפני קניה אני ממליץ בחום על איציק ראובני מרעננה שבעצמו בעלים של קורבט יפיפה והוא מומחה לרכבים האלה חוץ מהיותו בעל מקצוע ישר והגון. גם פחחים שידעו לעבוד על פיברגלאס יש בארץ אבל אני מציע לך מראש לוותר על רכב עם צבע לא יפה או שאינו שמור יחסית. צבע לרכב כזה עולה המון כסף במיוחד אם מדובר בבעל מקצוע טוב . כך גם הרבה חלקי קוסמטיקה שאת כולם ניתן להשיג חדשים רק שהם בדרך כלל יקרים.

 

הקורבטים כמו רוב האמריקאיות מהשנתון ים האלו הם רכבים פשוטים יחסית מבחינה מכאנית והמכלולים שלהם עמידים מאוד בתנאי שמתחזקים בזמן. לכן רכב מתוחזק ושמור יחסית ישמור על אמינות סבירה מאוד. אני יכול להעיד על עצמי שעיקר הכניסות שלי לאיציק הן לטובת עניינים שונים :evil: מתחזוקת רגילה או תקלות.

 

אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לעזור לך

 

בהצלחה

 

בגדול אני מסכים עם מה שכתבת איציק באמת המומחה לכלי רכב כאילו כך שאם אני הייתי רוכש את רכב דבר ראשון הרכב היה מגיע לאיציק לחו"ד אני לא יודע עד כמה ניתן לבדוק בצורה מדוייקת רכב בן 30 שנים פלוס אבל איציק הוא בהחלט האיש.

לגבי יבוא מחו"ל אני לא הייתי מייבא רכב כזה אילה אם הרכב מיוחד מיספרים מתאימים או ברמת שיפוץ מיוחדת וזה לא המיקרה, קורבטים בארץ נימכרים בין 80,000-90,000 ש"ח (רובם) כל השאר שמפנטזים על סכומים גבוהים יותר ישארו עם הרכב עד שיירדו במחיר (שוב מדובר על רוב הקורבטים בארץ לא על אילו שמושקעים מאוד ואתם אפשר ליספור על יד אחת) לייבא רכב מחו"ל היום בסכום של 80,000,90,000 ש"ח מדובר בגדול על קורבט שתעלה שם כ 7,000$-8,000$ במיקרה הטוב וזאת לא בדיוק פאר היצירה עדיף לקנות רכב בארץ ולהתחיל משם. לגבי ההמלצות לבדיקה במכונים כאילו ואחרים במידה והבודק לא מומחה לכלי רכב כאילו אז אל תבזבז את הזמן שלך או כספך זה שיש למישהו קורבט ויש לו מוסך לא הופך אותו למומחה. לגבי האחזקה בגדול הרכבים הללו אמינים בעלי מיכלולים פשוטים לא צריך לעשות מהקורבט פלא טכנולוגי מסובך לתחזוקה כימעט כל החלקים ניתנים לאיתור בקלות, יש מספיק חברות שמיתמחות בייצור של חלקים לקורבטים מכל השנים במידה ואתה צריך עזרה דבר איתי אשמח לעזור או לייעץ, חלקים מכנים יש את איציק הוא ידאג לכל כך שמיזה לא צריך לחשוש. לגבי שיפוץ תתחיל ברכישה של הרכב לאט לאט תיישר קו מכני במידה וצריך ואח"כ תמשיך לקוסמטיקה השמיים הם הגבול אפשר להשקיע ולהשקיע ואפשר לא אני מבטיח לך שתיסע בקורבט אפילו עם הצבע לא מושלם הרכב וסובב ראשים יותר מכל פיאט קצת ווקס ואהבה ואתה מסודר :-) תיפתח את הגג ביום חם ואתה מלך העולם. ישנו מועדון פעיל מאוד של קורבט ישראל שמארגן מפגשים טיולים ומסיבות תיצטרף ותהנה, חפש בפייסבוק

icc israel מה זה משנה מה צריכת הדלק הריי הרכב לא ישמש אותך ליום יום כך שצריכת הדלק לסיבוב לא משנה במידה ואתה בונה על הרכב ליום יום הרכב לא חסכוני זה הריי מנוע 350 (5,700 סמ"ק רוב הקורבטים בארץ).

שיהיה בהצלחה, שאול

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם
מעניין שרוב הצעירים שחוסכים לעצמם כמה גרושים ורוצים להיכנס לתחום הבעייתי הזה, מסמנים לעצמם מטרה, שהיא ברוב המקרים, מעל הפופיק שלהם. מה מפריע לך שצעירים ניכנסים לתחום? האים זה תחום לעשירים בילבד?

אני מנסה להבין צעיר, שהפרוטה לא נמצאת בכיסו מאיפה אתה יודע ישנם צעירים שבגיל הזה שמרויחים כסף טוב. שמוציא סכום של 80 - 90 אלף ש"ח על רכב שעלות החזקתו יקרה ביותר האים אתה בעלים של קורבט שמינסיונו אתה יודע מה הן עלויות האחזקה?. הרי אף אחד לא משתמש ברכב כזה לנסיעות יום יומיות. זה פשוט יקר מידי. כך שמין הסתם, צריך להחזיק רכב נוסף לשוטף ובקורבט לנסוע פעם בשבוע למפגש רכבי אספנות ולגלות שאחרי הוואוו הראשוני, החברים מתלהבים יותר מהפורד המשוחזרת או מהטריומף הנדירה מאשר מהקורבט הבנאלית קורבט היא לא בנאלית ולקוות שמקום המפגש קרוב אחרת מילוי מיכל הדלק פשוט מרוקן את התקציב מאיפה אתה יודע מה התקציב שלו? ואז יום אחד, הקורבט לא נדלקת ומסתבר שזה רק משאבת הדלק שנמצאת בתוך מיכל הדלק וצריך לפרק חצי רכב כדי להוציא את המיכל ולהחליף את המשאבה המשאבה של הקורבט לא נמצאת במיכל (רואים כמה אתה מכיר את הרכב) שעולה בארץ כפול ממחירה בחו"ל כל חלק שתייבא מחו"ל יעלה כפול זה לא רק בקורבט ואלמלא הבירוקרטיה הארורה שמשכיבה את הרכב כל כך הרבה זמן עד שהמשאבה משוחררת מהמכס כבר הייתי יכול לנסוע עליו אבל לא נורא, לפחות לא מבזבזים דלק בזמן שהרכב עומד :lol:אבל מצד שני, רכב עומד מזמין בעיות אחרות שגם הם עולות לא מעט כסף... מה זה שונה מכל רכב מכל רכב אחר שעומד למרות שבמידה ואתה מוציא את הרכב אפילו פעם בחודש אין בעיות הרכב שלי עומד כל החורף מגיע הקייץ אני טוען את המצבר הרכב נידלק ואני נוסע. "בשביל מה הייתי צריך את הצרה הזאת" כי זה כיף וזה החיידק שלי זה בדרך כלל המשפט שעובר בראשו של מי שלא ידע להחזיר את חלומותיו לפרופורציה... את החלומות צריך להגשים.

קנה פיאט 127, תעשה עליה את הסטז'. גילית שאתה עדיין בוער, קנה קורבט.

קנה קורבט שעדיפה על הפיאט בכל פרמטר חוץ מצריכת דלק הבחור רוצה קורבט אז שיקנה קורבט.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

×
×
  • תוכן חדש...