רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
החלטתי להתחיל לנסוע פעם אחת בשבוע לעבודה עם בר (החיפושית). גם כדי לאוורר אותה וגם כדי לאוורר אותי. היום היתה הפעם הראשונה. קמתי בבוקר, בדקתי לה שמן, דלק, ויצאתי מהבית דקה אחרי 9:00 על פי החוק. וכמובן, לא הספקתי לצאת מהעיר, וכבר שוטר, שנמצא מעל 100 מטר לפני, מנפנף לי לעצור. ממש שלף אותי מתוך שיירה של מכוניות שהיו מלפני ואחורי. לאחר שעיין ברשיונות ולא מצא כלום שאפשר לקנוס עליו, אמר לי שעליתי עם הגלגל הימני על אי תנועה שמצוייר על הכביש - שם, רחוק, 100 מטר אחורה. לא היה לי מושג על מה הוא מדבר ואיך הוא ראה את זה ממרחק כה רב. השוטר החל לדפדף בחוברת העבירות ולחפש איזה עבירה הוא יכול להתאים לי. לבסוף מצא "דריכה על אי תנועה". כל נסיונותי המנומסים להסביר שאולי סטיתי מהנתי…
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם מישהוא יודע באם יש יריד חלפים/מכוניות [כדוגמת ביולי או הרשי] למכוניות צרפתיות?
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
לצערי, טרם הספיקותי לצלם תמונות ראויות! מדובר בגולף CL 1300 ידנית, 5 דלתות, שתחגוג בחודש הבא 22 שנה. בזמן הזה היא הספיקה לגמוע פחות מ 74,000 ק״מ אצל גברת מבוגרת שהשתמשה בה במשך כ 8 שנים ושמרה עליה באדיקות, ולאחר מכן, אצל ביתה, שהמשיכה לשמור על הרכב באותה מידה. מושבי הרכב היו עטויים כיסויי TURBO אופנתיים ועכשוויים מיומו הראשון ועד ליום שישי האחרון, עת הסרתי אותם אחר כבוד, וגיליתי תחתיהם מושבים במצב כאילו יצאו הרגע אשערי המפעל. זה גם מצבו של שאר הרכב, פחות או יותר. שני פריטים קטנים חסרים ברכב ודי מציקים לי, לאור מצב הרכב. בצד הנוסע חסרה הגומיה שמכסה את מכוון המראה הימנית, ולידה - כיסוי הפלסטיק המשולש והקטן מבפנים, באיזור המראה. אם הסבריי לא יהי…
הודעה אחרונה מאת idob, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב אמריקאי קלאסי(קאדילק ישנה, פורד מוסטנג) משהו שמשדר אווירה של העיר דטרויט בארה"ב, לצורך צילומי קליפ אינטרנטי לזמר מפורסם. הצילומים ביום חמישי הקרוב ונצטרך את האוטו רק לכמה שעות, כמובן שהרכב יישמר בקפידה רבה ושבעלי הרכב ייזכו גם הם ליחס חם ונדיב. אם אתם מכירים מישהו שמעוניין להשוויץ באוטו שלו בקליפ שייעשה הרבה מאוד צפיות, או אם לכם יש אוטו כזה אני אשמח אם תצרו איתי קשר. טל - 052-4843702 [email protected] המון תודה!
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כמה תמונות מהמפגש וגם רכישה חדשה
הודעה אחרונה מאת yonico, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שנת 1973 היתה טובה מאוד עבור הפורד אסקורט הישראלית, והביקוש עלה על יכולת היצור בנצרת עלית. אבל אז הגיעה המלחמה והנ"נ והמשאיות הצבאיות זכו לעדיפות ראשונה. איך התמודד עם המצב החדש יבואן פורד? בדרך מקורית... קראו עוד כאן - http://israelmotorindustry.org/escort-imports-1974
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
שלום לכל החברים שאוהבים צורפתיות ישנות ! היום אחרי כחודש של דיונים רכשתי את הפרוייקט הבאה שלי. מדובר בסיטרואן כמובן הדגם:CITROEN VISA GT TONIC עד כמה שידוע לי כרגע לפחות יחידה בארץ.לא ברור איך היא היגיעה לפה אולי בהמשך. הרכב שנת 86 עבר 3 ידיים לא בידיוק ידיתוייות.כמו שאתם מבינים הרכב לא במצב טוב.עומד כ4 שנים בלי לזוז. כרגע אני מנסה להסוף עוד מיידע לגבי הרכב ומנסה למצוא תורמות אברים בארץ ובחול. אני יעלה פה תמונות של הרכב לאחר שאני יצליח להוציא אותו מהמקום. בינתיים קצת תמונות של הרכב כפי שיראה אחרי שיפוץ. אני מקווה שיש פה אנשים שיודעים להעריך את ההיסטוריה של PSA. נתן קבצים מצורפים - נתן וקסלר
הודעה אחרונה מאת natan5, -
- 1 תגובות
- 841 צפיות
שבת שלום חברים שבת הבאה 14.1.2012 יוצאים לטיול אופנועים לאזור הבקעה בהדרכתו של חברנו ברוך קידר. לצפוניים המפגש בשעה 8:00 בתחנת הדלק הראשונה בכביש 6 לדרום בשעה 7:20 בצומת יגור לכיוון יקנעם. לחברה מהמרכז והדרום בשעה 8:45 במחלף קסם לכיוון אריאל בברכת שבוע טוב איציק דר 0522618051 מנהל סניף גולדוינג אספנות בישראל
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
כצפוי, הבחור שפרסם את ההודעה בנושא הרנו המיסחרית שתשמש כתורמת איברים, "חטף אש" מכל הכיוונים, על כך שהרוכש עומד לשחוט מכונית ישראלית מקורית, ועוד כזו שהורכבה בארץ הקודש. אני מניח מן הסתם שאף אחד מאיתנו לא ראה את המכונית, למעט תמונות כמובן, שכמו תמיד נראות הרבה יותר מהמציאות, מה שמביא אותי למסקנה שלעיתים עדיף "לשחוט" מכונית במצב רעוע על מנת לסייע בשיפוץ מכונית אחרת. ובקשר ליבוא אישי - היתרון הגדול הוא בכך שאפשר להנות מהשושנים בלי קוצים, ולא לכל אחד יש את היכולת או הידע לשפץ לבד.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, אילן גורן, רכז המועדון בירושלים, מבקש למסור שעקב תחזית מזג האוויר ליום שישי , 13.01, המפגש ב'קולוני' לא יתקיים השבוע. לבירורים ושאלות ניתן לפנות אל אילן בטל' 5272562- 050. (צולם ע"י רינו ) בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
שאלה בנושא גריטת רכב 1 2
מאת ford84- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום חברים. האם רכב שמגיע לגריטה צריך להיות שלם לחלוטין? האם ניתן לגרוט גם ללא חלקים כגון מראות, פלסטיקה וכו'? תודה לעונים ליאור
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה המלצתכם לבולם זעזועים לרכב שלי,מוסטנג 66.אחורי וקידמי.כרגע התחושה היא של רכות מידי לטעמי.מעדיף בולם יותר קשוח. סוגים ומחירים.תודה
הודעה אחרונה מאת speedsecret, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני הולך לשהות בחו"ל תקופה של כ- 4 שנים. מצד אחד - אינני מעוניין למכור את הרכב בגרושים (זה מזמן כבר עניין רגשי) ומהצד האחר לשלם עבור טסט, ביטוח חובה וכו' כשהרכב לא בשימוש זאת הוצאה לא מבוטלת. האם אפשר פשוט לא להעביר את האוטו טסט? מה קורה אם לא מעבירים אותו? האם אצטרך לאחר מכן לעבור בעמדה מס' 1 (הידועה לשמצה)? עוד שאלה - היות ואני אהיה בארץ פעם כל 4 חודשים, האם אפשר להקפיא את ביטוח החובה ואז להפעיל מחדש? האם בכלל קיים דבר כזה? תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת nfoffman, -
- 4 תגובות
- 991 צפיות
אחרי למעלה מחודש של הדרת חברים מרחבת מרכז התרבות בנס ציונה - התקפל אוהל ההחלקה על הקרח שהוקם זמנית במקום ורכבי האספנות שבו לרחבה. צבעים וקולות ושולחן ארוך, כך זה נראה:
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- 2 תגובות
- 940 צפיות
חבר שלי מחפש צמיגים כאלו ולא משיג. מאוד נדיר מסתבר בארץ. למי יש כיוון ?
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מי שהגיע לפני שהחשיך הרוויח תמונה. דניאל תתחדש!!!
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
שבוע אחרון להגשת סיפורים ל"רוחות מסע"
מאת Guest ורד שביט- 0 תגובות
- 651 צפיות
שבוע אחרון להגשת סיפורי המסע הקצרים והמקוריים שלכם ל"רוחות מסע". ההגשה מתבצעת באתר: www . tshavit . com (בלי הרווחים). שלושת המקומות הראשונים יזכו בפרסים כספיים מטעם המשפחה והמקום הראשון יזכה בפרסום הסיפור באוטו, דו"גרי ופולגז. כדאי לקרוא את השאלות והתשובות ו/או התקנון לפני ההגשה כדי לוודא שהסיפור עומד בתנאי הסף. בין השאר: אנונימי, מקורי, אמיתי, בין 1,000 ל 1,600 מילים, שמתאר סיפור מסע שקרה לכם באופן אישי כנהגים, רוכבים, מורכבים, טרמפיסטים וכו', בכלי רכב יבשתי ממונע. הגשת הסיפורים מסתיימת ב 15/1/12. התחרות היא חלק מהנצחתו של טל"ש. בהצלחה!
-
דוגמניות ואלפא רומאו 1 2
מאת reuven- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
כמה תמונות, חלקן מההסטוריה וחלקן עכשיות:
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ובכן הייתי וצילמתי, אם כי לצערי לא מספיק- הסוללה במצלמה נגמרה, ואז (מעשה שטן) נגמרה גם הסוללה בסלולרי שלי! בכל מקרה, עדיף קצת תמונות מבכלל לא. אז כהרגלי, פה העלתי טעימה קלה. שאר התמונות, כולל גישה ל"עותקים" באיכות גבוהה נמצאות כאן. תהנו.
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני מתכנן לקנות 6 צמיגים לקראת החורף. אם תיהיה כמות אולי נוכל לקבל מחיר טוב וצמיגים טובים יותר. בנתיים יש כבר מישהו שרוצה חמש אז אנחנו עם 11צמיגים. אבא של חבר טוב שלי בעל פנצריה אז שתיהיה כמות אני יברר איתו מה אפשר להזמין בשבילנו ואני מתכוון לצמיג איכותי לא זבל. המידה היא המקורית 165-15
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=XmWv_dCvM0c דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מת על התוכנית הזאת ! תהנו
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- 2 תגובות
- 853 צפיות
שלום לכולם, לצערי, אחרי לא מעט חיפושים, לא מצאתי תשובה לשאלתי: הבנתי שלא ניתן להחזיר לכביש רכב שהוכרז כSalvage title, אך האם ניתן לייבא אותו עבור החלקים בלבד? כלומר להביא אותו לארץ שלם מבלי כוונה להחזירו לכביש אלא להשתמש בחלקיו. אם זה אפשרי, אשמח לשמוע מה הפרוצדורה. גילוי נאות: אני רק יכול לחלום על כך , זה עבור חבר קרוב
הודעה אחרונה מאת VivaItalia, -
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שאלה למומחים הערכת מחיר לרכב מסוג רפליקה של מרצדס שעומדת באולם התצוגה של מיאמי מוטורס ברחוב המסגר. הרכב במצב כללי טוב בין 2-3 ,אבל לטענתם המוכר מבקש סכום של 240K הסכום נשמע הזוי לחלוטין הלא כן?ראיתי רפליקות דומות באיבייי ובהמינגס ברמות של 10-12 אלף דולר מה שיגיע לארץ בסביבות ה100 פלוס מינוס. מה דעתכם?
-
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אמוץ "התותח" לקח פיקוד , ובמבצע "שומרים על המסורת של הסניף הצפוני במועדון החמש - ברכות לשנה האזרחית 2012", אירגן מפגש חברותא בכרמיאל לתפארת חובבי מורשת מוטורית בצפון בשותפות עם צוות "יינות ועוד". מפגש המשך למפגשים שהתקיימו שנה קודם במתחם הסניף הצפוני בנשר ובכרמיאל. אז לא נבוא? באנו. נפלא לראות רכבים, לפגוש חובבי מורשת וחברי מועדון מהצפון, לשמוע סיפורים על שיפוצים עצמאיים, על מכוניות שממתינות לשיקום, על חבר'ה שמסורים לתחביב ומכירים כל בורג ברכב שלהם. כמיטב המסורת בסניף הצפוני של מועדון החמש בהובלת אמוץ, מגישות טעימות היין הצטרפו לשמחה והצטלמו גם הפעם עם רכבי האספנות. הצלמים והכתבים מהעיתונות המקומית גזרו קופון נוסף ממפגש מורשת מוטורית בצילום הרכבים עם הדוגמנית/והדוג…
הודעה אחרונה מאת Amotz, -
- 1 תגובות
- 908 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=ui9REsVpCvA
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
כיור אספנות 1 2
מאת gabyglazer-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בסוכנות וולוו ת"א כיור בנוי מחלקי 240. בחזית גריל מקורי והכיור עצמו הוא קרטר שמן של 240 אפילו הצבע מקורי של וולוו שנת 81
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בתאריך ה-7.1.2012 יום שבת החל מהשעה 11:00, יתקיים בקיבוץ דליה (ליד יקנעם) מפגש חברים. הארוע יהיה קטן ואנטימי ויכלול דו גלגליים אספנות קלים (בעיקר) אך יכלול גם כלי רכבים "כבדים יותר" . כולם מוזמנים להנות מהדשא, מהסוסים, מהרכבים והחברותא ונשמח לארח את כולם. הקיבוץ נתן אישורו לשימוש ברחבת דשא כשצמוד לה שירותים ומתקנים לרווחת החברים. לכל שאלה ניתן לפנות אלי. ירון.
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- 1 תגובות
- 933 צפיות
מדי פעם אני משוטט לי בהנאה רבה ב AIRLINERS.NET. היום מצאתי תמונה נחמדה לפתוח איתה את בוקר שישי: אתרגם את מה שכתב הצלם: אוגוסט 1964, נראה כי בטיסה הזו מלונדון לגלסגו, שאורכה כ 85 דקות, כל המושבים תפוסים. בקבינה המרכזית שבתמונה רואים 77 נוסעים מתוך 135 במטוס. מבט מהחלונות הגדולים (26 על 19 אינץ) חושף כנפיים צבועות באדום. הקשיבו היטב, אולי תצליחו לשמוע את הביטלס שרים "A Hard Day's Night" על אף רעש הפרופלורים הגדולים באורך 5 מטרים. המטוס הוא VICKERS 953:
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאחר פרוק משאבת מים גיליתי 3 הברזות שנהרסו בבלוק של הלנד רובר והחורים גדולים מידי כדי לעשות הברזות של 1/4 לכן יש לי 2 אפשרויות: 1 להגדיל את החורים בבלוק ל 5/16(אבל אז אצתרך להגדיל את החורים במשאבת מים גם ל5/16) 2 שמעתי על אפשרות לשים משהו כמו דיבל בבלוק ולקדוח שוב 1/4 ואח״כ להבריז משהו מכיר את אופציה 2? אמ כן איך קוראים לזה ואיפה משיגים כאלה? תודה יובל
הודעה אחרונה מאת YYYUVAL B, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 36 תגובות
- 14.1 אלף צפיות
במסגרת כתבה שאני עובד עליה ל"גלובס", דיברתי עם גורמים רשמיים בשרשרת הייבוא ויש מסקנות שכדאי לכולם לדעת. אלו עיקרי הדברים: 1. פריטים בשווי של עד 50$ כולל משלוח אינם חייבים בשום מס - מה שהיה הוא שיהיה, אין שינוי. 2. פריטים בשווי של מעל 50$ ועד 1,200 ש"ח כולל משלוח - יהיו בתוך חודש פטורים ממכס בלבד, וימשיכו להיות חייבים במס קנייה ובמע"מ. המשמעות: אם עד עכשיו היה חיוב במכס על רכישת פריט בארה"ב שיוצר לדוגמא בסין - חיוב זה יתבטל. פריט שנרכש בארה"ב וגם יוצר בה (ובהתאמה - במדינות אירופה הכלולות בהסכם הסחר החופשי) - לא היה חייב מראש במכס, וגם לא יהיה חייב להבא ללא קשר לעלותו, גם 100,000$ לא יהיה חייב במכס (להבדיל ממס קנייה ומע"מ כאמור). לדברי סמנכ"ל רשות המיסים, ערן יעקב,…
הודעה אחרונה מאת snir, -
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 241 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- BoazB11
- BRAVO_SX
- blackpolo
- itaimoto
- Shaike.Zam
- Avia
- Igalz
- danbr
- epiphone
- Rongaflugen
- mikk
- elibaba
- kagan217
- דובצע
- ברווז
- chrono
- מ.צ
- SlowRide
- IsraCar
- Yuvalino
- pooh-bear
- YaronNahum
- llaavvii
- פול-טנק
- צוק
- NAPOLEON
- שביט
- orankohn
- שחר 1
- טויוטה סופרה
- יש לי סילברדו
- GTאי
- falou
- מיץ פטל
- `Infinity
- הצילינדר השישה עשר
- David32
- GKME
- baer
- McV
- Step
- MRobot
- PYA
- פינדר
- mcaspi
- פיטר גריפין
- amosbmw
- borsood
- פונציק
- flytomars
- יבגניפ
- TvrSpee12
- Shay Shd Dave
- yor2
- nglancer
- yd b-4
- הדוקר משידור חוקר
- natco
- Alloytoy
- ALX
