Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא פריטים בדואר - חשוב לדעת (מכס, מע"מ, עמלות)


Cadillac58
שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני הזמנתי לא מזמן לרכב שלי 2 רצועות מנוע כי אפילו אותם לא מצאתי בחנויות חלפים בארץ, אבל מפני שעד כה הייתי מזמין ב-USPS לא יצא לי להתעסק עם חברה כמו FEDEX וזה מה שקרה הפעם. הרצועות עלו כ-300 שקלים. חשבתי שאצטרך לשלם מע"מ ומכס שזה לא יוצא הרבה כל כך בסכום כזה-מקסימום 60 שקלים.

הפקידה מFEDEX התקשרה ואמר לי שאני צריך לשלם להם כ-242 שקלים על מנת לשחרר את המוצר. כלומר הרצועות עולות לי 542 שקלים כרגע.

בנוסף אמרה שאם אני בא לשחרר אותו עצמאית אני צריך לשלם 150 שקלים ללשכת המסחר. התקשרתי ללשכת המסחר לברר מה כוללים בתוכם ה-150 שקלים שאולי אני פטור מהם ב-1.1.2012 אם הם קשורים למכס אבל הפקיד שם לא רצה לענות לי בעניין.

הוא רק אמר שהם כוללים בתוכם הפקת רשימון. מה עוד שפתאום הוא כבר לא היה בטוח אם זה 150 שקלים ושאני צריך להגיע אליהם לנתב"ג (מחדרה) ורק אז יחשבו ויגידו לי בדיוק, התעקשתי שיחשב לי באותו רגע אבל הוא לא הסכים.

Pontiac Bonneville SSEI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם החבילה מעוכבת במכס מכל סיבה שהיא - אז יש עמלת טיפול של 81.20 ש"ח גם לחבילות בדואר רגיל.

 

(ולכן כל חבילה המעוכבת ע"י משרד התחבורה חייבת בעמלה הזאת)

אתה טועה. עיכוב במכס כשלעצמו אינו כרוך בעמלות.

קיבלתי הודעה על חבילה שמעוכבת במכס. ניגשתי למכס עם קבלות להוכחת הסכום ושיחררתי את החבילה ללא עלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב מס קנייה, ישנם חלפים שפטורים ממס קנייה, כלומר משלמים רק מכס ומעמ ביבוא, מדובר בחלפים שהוגדרו כבטיחותיים באיזו תקנה (כגון פנסי ערפל בודאות ואולי מערכות ABS, חגורות בטיחות וכו')

רק שתדעו, ואולי מישהו יימצא פה את הרשימה הזאת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה. עיכוב במכס כשלעצמו אינו כרוך בעמלות.

קיבלתי הודעה על חבילה שמעוכבת במכס. ניגשתי למכס עם קבלות להוכחת הסכום ושיחררתי את החבילה ללא עלות.

 

אסף, אני מניח ששיחררת לא בדואר תל אביב, או לפחות שם אבל מזמן (לפני שהחלו בעבודה עם חברת העמילות שלהם), לפי מה שאני יודע זה רק בדואר תל אביב התשלום הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום FEDEX הודיעו לי שחבילה הועברה לאחסון למחסני ממן בנתב"ג ומעתה אני צריך לשלם דמי אחסנה כל יום, עד שאביא אישור של משרד התחבורה ו-כ-200 שקלים לשחרור החבילה חוץ מדמי אחסון. ולך תדע מתי משרד התחבורה יחזירו תשובה או בכלל אם קיבלו את המכתב שלי.

אל תזמינו בחיים מוצרים עם FEDEX\UPS או כל שאר חברות המשלוח התאבות בצע הללו.

Pontiac Bonneville SSEI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף אמרה שאם אני בא לשחרר אותו עצמאית אני צריך לשלם 150 שקלים ללשכת המסחר. התקשרתי ללשכת המסחר לברר מה כוללים בתוכם ה-150 שקלים שאולי אני פטור מהם ב-1.1.2012 אם הם קשורים למכס אבל הפקיד שם לא רצה לענות לי בעניין.

הוא רק אמר שהם כוללים בתוכם הפקת רשימון. מה עוד שפתאום הוא כבר לא היה בטוח אם זה 150 שקלים ושאני צריך להגיע אליהם לנתב"ג (מחדרה) ורק אז יחשבו ויגידו לי בדיוק, התעקשתי שיחשב לי באותו רגע אבל הוא לא הסכים.

עשו לי אותו הדבר לאגזוז, דרשו תשלום ללשכת המסחר, תשלום לחברה המשלחת, תשלום לממן על איחסון, תשלום על עיכוב בשחרור (כרגיל מ. התחבורה עושה בעיות) והגיעו לסכום נאה של כ 650 ש"ח לאגזוז שעלה 32$.

שלחתי את כולם לכל הרוחות בכתב ובע"פ והודעתי לכולם במכתב רשום שאני מוכן לשלם לכולם יחד סך 100 ש"ח בלבד. שוב הגיעו מכתבים מכולם שכל אחד רוצה "רק" את החלק שלו. אתמול הגיע אגזוז חדש בעלות 32$ בלבד לארץ ללא כל הצרות (עם חבר).

תשאלו מה עם האגזוז הקודם? גם ממן שאלו ואמרתי להם לעשות מזה מאפרה ושייחנקו.

את לשכת המסחר על חבר נוכליה, תשלח לכל הרוחות כי להם לא מגיע כלום. החברה המשלחת גם דופקת קופה (הרי שילמת משלוח לארץ) והם מנצלים את כולם פה! ממן גובים דמי איחסון בחסות נפלאה של משרד התחבורה שדואג באופן מאוד מסודר לעכב כמה שיותר פריטים ולא חשוב מה הם. ואשתו האמריקאית של חברי שואלת אותו כל פעם:"למה לכל הרוחות הבאת אותי לפה?"

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את לשכת המסחר על חבר נוכליה' date=' תשלח לכל הרוחות כי להם לא מגיע כלום. החברה המשלחת גם דופקת קופה (הרי שילמת משלוח לארץ) והם מנצלים את כולם פה! ממן גובים דמי איחסון בחסות נפלאה של משרד התחבורה שדואג באופן מאוד מסודר לעכב כמה שיותר פריטים ולא חשוב מה הם. ואשתו האמריקאית של חברי שואלת אותו כל פעם:"למה לכל הרוחות הבאת אותי לפה?"[/quote']

 

תאמין לי, כרגע אני כבר לא יודע מה לעשות, כי כל יום אני מקבל מהם הודעת הפתעה חדשה שמתפוצצת לי בפרצוף, כל יום קנס חדש. ועל מה קיבינימט?

אם אני משאיר בממן את החבילה שלי אז סכום האחסנה רק יגדל כל יום, ולא מקבל החזר של 300 שקלים על החבילה.

אם אני שולח בחזרה אני צריך לשלם דמי משלוח לשם, דמי אחסנה ועוד כל מיני, ואז שוב פעם לחפש מקום להזמין. מה לעשות??

Pontiac Bonneville SSEI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית מצ"ב מחירי רצועות לרכב המיוחד שלך סופרצ'רג' (שהיה לחבר שלי בארה"ב) (המרתי על השנתון שלך למרות שנראה שכולם זהים)

שנית, אתה לא יכול להחזיר מה שלא קיבלת.

לפיכך, או שתשלם מה שיטילו עליך או וותר על מה שהגיע ותזמין מחדש ותביא עם חבר (זה לא גדול ולא כבד)

GATES Part # K060860 MoreInfo2.png Micro-V AT Premium OE V-Ribbed Belt; K06 13/16" x 86 5/8"

us.gif ca.gif Supercharger$23.99Add Part AddToCart2.pngACDELCO Part # 6K860 MoreInfo2.png {#88932766} K06 13/16" x 86 5/8"

us.gif ca.gif BELT,SERPENTINE 4 DOORS; SUPERCHARGER$26.79Add Part AddToCart2.pngGOODYEAR Part # 4060860 MoreInfo2.png Gatorback; Poly-V; 6 Ribs / Effective Length 86" / Outside Length 86.75"

us.gif ca.gif Poly-V; Supercharger

$26.89Add Part AddToCart2.png

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

>>>>> בא לי רעיון

 

לארגן סכום כסף לא גדול מכל המתלוננים, לבצע רכישה מרוכזת של 1000 ברגים לרכב (אני אמצע כבר בורג בסנט), לשלוח אותם לארץ 1 בכל יום ולמלא לכל בורג את הטופס למשרד התחבורה לרישיון יבוא - כפול 1000!!!

 

אם זה לא יעזור, נייבא אולי 100.000 ברגים.

את הטפסים אני אמלא אחד אחד.

 

אומרים שנקמה צריכה להיות מוגשת כשהיא.....קרה!!!

 

באם אהבת את הרעיון ומוכן לשתף פעולה, צור/י קשר!

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, ואם תחבר 27+27+משהו כמו 30 משלוח יוצא 300 ומשהו בשקלים, ואחרי כניסה למדינה זה מכפיל את עצמו פי 3 ואז זה כבר 1000 שקלים.

אני מאד רוצה להתנקם בדרך כלשהי במיוחד בחברת המשלוח, לשכת המסחר וממן. אבל מה שאתה מתכנן, להציף את משרד התחבורה בטפסי אישור לייבוא אישי רק ידפוק אותנו או אנשים אחרים שמייבאים כי הוא ייעקב עוד יותר את החזרת האישורים על מוצרים שבאמת צריכים.

צריך לחשוב על משהו יותר מתוחכם שלא יפגע בנו. מאד מאד רוצה להחזיר לפדקס ללשכת המסחר ולממן הרעבים לכסף האלו.

Pontiac Bonneville SSEI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, ואם תחבר 27+27+משהו כמו 30 משלוח יוצא 300 ומשהו בשקלים, ואחרי כניסה למדינה זה מכפיל את עצמו פי 3 ואז זה כבר 1000 שקלים.

אני מאד רוצה להתנקם בדרך כלשהי במיוחד בחברת המשלוח, לשכת המסחר וממן. אבל מה שאתה מתכנן, להציף את משרד התחבורה בטפסי אישור לייבוא אישי רק ידפוק אותנו או אנשים אחרים שמייבאים כי הוא ייעקב עוד יותר את החזרת האישורים על מוצרים שבאמת צריכים.

צריך לחשוב על משהו יותר מתוחכם שלא יפגע בנו. מאד מאד רוצה להחזיר לפדקס ללשכת המסחר ולממן הרעבים לכסף האלו.

משלוח יחיד מארה"ב לפה עולה כרגע רק 5$, אפשר להגיע איתם למחיר מופחת באם יש כמות מצטברת.

אתה רוצה להרוג את כל הרשעים בבת אחת או טורקי טורקי?

תתחיל בראש ותראה שהכל פתאום מסתדר.

אני זוכר שהבאתי ים של חלפים, 2 רכבים ולא עברתי תלאות שכאלה שהחלו ממשרד התחבורה.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום FEDEX הודיעו לי שחבילה הועברה לאחסון למחסני ממן בנתב"ג ומעתה אני צריך לשלם דמי אחסנה כל יום, עד שאביא אישור של משרד התחבורה ו-כ-200 שקלים לשחרור החבילה חוץ מדמי אחסון. ולך תדע מתי משרד התחבורה יחזירו תשובה או בכלל אם קיבלו את המכתב שלי.

אל תזמינו בחיים מוצרים עם FEDEX\UPS או כל שאר חברות המשלוח התאבות בצע הללו.

 

אם היית קורא שרשורים קודמים בנושא היית נתקל במקרה שלי , שבנוסף לתשלום על האחסנה בממן עד שיגיע האישור המיוחל ממשרד התחבורה ( שאיבדו לי את הטפסים בדרך ורק לאחר 3 שבועות קיבלתי את האישור) קיבלתי את המוצר עם פגיעה שברור שקרתה במחסנים של ממן.

לפחות האמריקאים הם נותני שירות מהטובים בעולם ואחרי התכתבויות עם החנות שממנה קניתי קיבלתי זיכוי של 50% מערך המוצר אם אני מחליט להשאיר אותו אצלי ולתקן אותו, אם הייתי מחליט שלא, הייתי משלם רק על משלוח לארץ.

אבל במקום להתחיל להסתבך עם המכס, שבטח ידרשו שאני אשלם שוב(מניסיון של מקרה קודם מבחינתם כל עוד לא שלחת חזרה את המוצר הפגום תשלם על הממוצר הנוסף שוב מכס), ושוב אישור משרד התחבורה, החלטתי לוותר מראש ולתקן את המוצר שכבר קיים אצלי.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית קורא שרשורים קודמים בנושא היית נתקל במקרה שלי.

נכון, פה הייתה הטעות שלי שלא ביררתי על חברות משלוח לפני שהזמנתי. הבעיה שהתרגלתי להזמין ב-USPS שהיו דורשים בסה"כ מע"מ ומכס ולא העליתי בדעתי שהשיטות האחרות יעלו כל כך ביוקר למרות שלא הייתה שיטה אחרת באותו אתר אלא רק FEDEX.

Pontiac Bonneville SSEI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השירשור, הרשה לי נא לתקן אותך. חבילה שנשלחת למשל מהונג קונג ולוקח לה אפילו חודש עד אשר היא מגיעה לידייך גם היא עוברת בדיקות. זה לא שבודקים רק חבילות שעוברות בEMS אלא בודקים את כולן או רוב רובן. מה הקטע? דואר שנשלח דרך EMS חייב להגיע למענו תוך זמן מסויים שעליו הוסכם מראש. לעומת זאת, חבילה שנשלחה בדואר ים רגיל איננה צריכה להגיע תוך זמן מוגדר. מיכוון שהדואר לחוץ לספק את החבילה שנשלחה ב EMS היא צריכה להעסיק אדם שיבדוק את החבילה בזמן, לכן היא צריכה לשלם על זה ולכן ישנה אגרה. זה מה שרשות הדואר טוענת. לעומת זאת, דואר ים רגיל יכול להיעשות ללא לחץ ולכן הוא יכול להיבדק מתי שאפשר. זוהי הסיבה בין הייתר שלוקח בערך חודש עד אשר מקבלים משהו בים. זה לא תמיד מחייב כי לקח לאונייה מעל חודש להגיע אלא שלקח גם זמן לבדוק את החבילה. לכן, כאשר אתה צריך חבילה במהירות או בזמן קצוב הם מחייבים אותך, כאשר אתה לא לחוץ על חבילה ומוכן כביכול לקבל אותה מתי שיסיימו איתה (בפרק זמן סביר) אתה לא משלם. לפחות על חבילות בדואר איטי לא מחייבים שום עמלת שחרור כי זה באמת היה מתסכל.

בקיצור, כמו שאמרו מעליי, אם אתם לא לחוצים יש לומר למוכר לשלוח בדואר הרישמי של המדינה ולא דרך חברת בלדרות. אני עד היום מעולם לא נדרשתי לשלם שקל על חבילה שהגיעה בים ולקח לה איזה חודש להגיע ולא משנה איזה משקל וגודל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...