רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 4 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי,קצת באיחור,אך טוב מאוחר מ,,,, יצאנו לאילת מאיר ואני,כל אחד והמוסטנג שלו.נסיעה מהממת בין הנופים המרהיבים של הנגב,מצפה והמכתש,הערבה ובאילת.נסיעה כייפית במהירות של לא יותר מ- 100 ,105 קמ"ש.נסיעה חלקה ונעימה,ללא תקלות,עצירה אחת לאוכל,והרבה עצירות לצילומי נוף.סוף הקטע הראשון,להלן אילת,הסתיים בפורמולה אילת,ומקציי הגמר.עם יד על הלב,מרגש,ותחושה של ראשוניות אפפה את כל הקהל על הטריבונות,הססגוניות ושמחת כולם הורגשה באוויר.היה מהנה.(ולינה במלון באילת) ועכשיו לעזרת חברי הפורום בחישוב צריכת הדלק.ביציאה מאורנית דלק מלא,ורישום מיילים.להלן: 1.מייל 41,335, כמות דלק 39.62 ליטר,מחיר 290 ש"ח 2.מייל 41,438, כמות דלק 22.13 ליטר,מחיר 157.36 ש"ח 3.מייל 41.597, כמות דלק 32.74 ליטר,מח…
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://cartube.co.il/boring-cars/102-boring-cars-cat/1584-וידאו-הוט-רוד-בויוה-לאס-וגאס.html תהנו.
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
- עוקב אחד
- 43 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין לקבלת פנים לביואיק סקיילארק 1971 Buick Skylark convertible 1971 (התמונות להמחשה) בבעלות חבר המועדון איל ווהל קבלת הפנים תתקיים במפגש מועדון החמש בנשר- ב'ארומה' אספרסו בר , דרך בר יהודה 147, נשר (בסמוך לתחנת הדלק 'טן'), ביום ו', 16.12, בשעה 16:30. אם ירד גשם האירוע ידחה למועד אחר. נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל, סקירה היסטורית – קובי מילוא. בעלי רכבים מתוצרת ביואיק מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל : עדי גולדנברג, רכז מועדון החמש בצפון, בטל' 2611660- 052…
הודעה אחרונה מאת r_ofer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב, ביום ב', 19.12 , תתקיים בשעה 14:30 אזכרה לגידי אשכנזי ז"ל, בבית העלמין בשכון וותיקים נתניה. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 4 אלף צפיות
אני מעוניין לעשות מס' שחזורים קוסמטיים לרכב, חיפשתי בפירוק אבל לאונות כבר מזמן לא נמצאות שם, ואם יש אחת אז היא DL לבנה עם ריפודים מעפאנים ומכוסחים. מישהו מכיר מפעל או מקום שאפשר לרכוש ממנו לפי מטר, בדי סקיי? ושיש לו מגוון גדול של סוגים וגוונים? אני מחפש משהו שדומה ממש למקורי, תודה למסייעים.
הודעה אחרונה מאת erand70, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לבעלי הג'יפים הקשישים. בשבת 24.12 נצא למפגשון-טיול קליל בשטחים הפתוחים באיזור שהם - בית נחמיה. הפרטים פה: http://www.wrangler-life.com/forum/viewtopic.php?f=335&t=1061 זיו
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 672 צפיות
בלי ה...האא...האבט... פשוט עוד לא מסוגל ואתם יודעים למה... בקיצור, החוברת החדשה כתובה כמעט לגמרי, אנחנו יוצרים אותה עם הגרפיקאיות של סטודיו אשכנזי וכך נשמור על העיצוב ברוחו של גידי (עם שינויים מתבקשים). הדברים לא פשוטים ואני מודה לקובי מילוא ולרון פז על העזרה. בני
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 2 תגובות
- 806 צפיות
היו היה לי במיני בית תאורת פנים עם נורה ולאחר הרבה גלגולים אני כבר לא מוצא את החלק. היום (אחרי ריפוד גג) יש לי רק שתי חוטים + ו - שיוצאים ואין לי תאורת פנים בכלל (וזה לא כיף), האם מישהו מכיר קיט שניתן לקנות (במחיר סביר, בסה"כ בית מנורה) באינטרנט או בארץ? ניתן שיהיה עם תאורת LED (ראיתי שיש מלא נורות LED אבל לא מצאתי קיט שלם עם הבית של המנורה).. תודה רבה, נאור
הודעה אחרונה מאת FunkyP, -
- 0 תגובות
- 698 צפיות
סתם כיף להחזיק איזה פיסת היסטוריה מוטרית.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי,ניתן להשיג בארץ קויל (סליל הצתה) של M.S.D. ? תודה
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
לחברים שלום. ביום שישי הקרוב בשעה 17:00 נקיים הדלקת נרות חנוכה משותפת. כמו"כ, וכרגיל במפגש השרון, נחגוג כמה ימי הולדת. יהיו עוגות, יין, והרבה שמחה. מקווים שגם אתם תהיו... חברי הפורום מוזמנים!!! להתראות במפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות. .
הודעה אחרונה מאת אבי שרייבר, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נאספנו כרגיל, שלא במקום הרגיל חבורה מיוחדת שכזאת , צעירים יותר וצעירים פחות , למפגש והדלקת נרות , בחנוכיה מיוחדת , שהוכנה על ידי אדם מיוחד , מי מזהה את החלקים ? והצעיר והנמרץ ביותר כאמור , הדליק את החנוכיה חג אורים שמח לכולם ... ירון
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
היי, אני זוכר שהיה כאן בעבר שרשור על ספארי או אסטרו 4על4 אבל לא הצלחתי למצוא אותו, אשמח אם מישהו מכיר רכבים כאלו בארץ אציין כי לא מעניין אותי ואנדורות או סוואנה או כל דבר אחר, אני מכיר טוב טוב כל וואן 4על4 שנוסע בכבישי ארצינו אזרחי וחוקי, כולל אלו שעומדים למכירה ואלו שמשמשים אנשים. אם לא אמצא לי את מבוקשי, כנראה "אתפשר" על סוואנה 4על4, כל אחד והשריטה שלו
הודעה אחרונה מאת motimv, -
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
קרבורטורים מציפים בזמן נסיעה מה יכולה להיות הבעיה?
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 984 צפיות
טוב אז ככה היום צצה לי בעיה שאין לי אור ברקס. אחרי בדיקה יסודית של מערכת החיוט והפיוזים אני חושב שזה מהחישין אור ברקס שאמור לשבת מאחורי פדל הברקס , ואני לא מוצא אותה שהם. משהוא יודע אולי איפה זה יושב בגולף דור 1 ( עם זה קיים בכלל ) . תודה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת avihi_Rabbit79, -
-
- 1 תגובות
- 722 צפיות
http://motocar.ifeel.co.il/article/14110.aspx
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מפגש מועדון ה- 5 בנוקיה , סיבה למסיבה , טכס הדלקת נרות חנוכה , בניצוחו של יו"ר המועדון, והשתתפות הרבה חברים ומכוניות ססגוניות.
הודעה אחרונה מאת avnerak, -
-
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, כבר הרבה שנים שאני שומע סיפורים מסבתי על כמה שהיא אוהבת רכבי אספנות, ועל כמה שהיא מצטערת שהיא פספסה את ההזדמנות לקנות אחד כזה. אין לה רישיון, והיא כמעט ולא יוצאת מהבית, אז ממש הייתי רוצה לשמח אותה, ולעשות לה הפתעה לכבוד חנוכה - סיבוב של כמה דקות ברכב אספנות כמו שהיא אוהבת. היא ממש מאוהבת ברכבים הקלאסיים של שנות ה40-50, אבל כל רכב אספנות מרשים יעשה לה קצת טוב על הלב וישמח אותה! היא גרה ברחובות, קרוב להרצל, ואני ממש אשמח אם מישהו יפנה אלי ויעזור לי עם העניין. אני אשלם גם על הדלק אם זה מה שיידרש. תודה רבה וחג שמח ומלא אור, בר!
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 1 תגובות
- 885 צפיות
הקלץ' במיני הוא הידראולי, הכל היה בסדר במערכת אבל החלפתי מנוע והייתי צריך לפרק את המערכת ההידראולית של הקלץ'. עכשיו החזרתי הכל ואני מנסה לנקז אויר, יש לציין שכבר עשיתי את זה פעמים רבות ללא בעיה אבל הפעם לא מפסיקות בועות האויר לצאת, אני ממלא נוזל עד הסוף בצילינדר הראשי וכל הזמן יוצאות בועות אויר, מאין הן מגיעות? מישהו נתקל בתופעה ויכול לעזור? האירוע משלב שני אנשים אחד לוחץ את הדוושה והשני פותח וסוגר את פתח הניקוז. תודה
הודעה אחרונה מאת גיל, -
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
לא פעם ולא פעמיים יוסי אהרון חוזר ומספר שיש די הרבה רכבי אספנות בקרית גת וסביבותיה. חבר'ה שחלקם חברים במועדון החמש, וכמובן כאלו (שעדיין...) לא. בעלי מכוניות בכל מיני מצבי שמירה, מאלו ששוכבות ומחכות לתורן במחסנים וחצרות עבור דרך אלו שמשתפצות ביד אוהבת וכלה ביבוא טרי של חלומות. השבת מגיעה מוקדם בחורף והגעה למפגשים אזוריים הופכת בלתי אפשרית לשומרי שבת, מה עוד שנסיעה צפונה למפגש השפלה הופכת את יום שישי למבצע שממוקד כולו לרכב, לא בהכרח מתאים לכולם. יוסי לקח פיקוד, עט ונייר ואסף רשימה של בעלי רכבים מהאזור, משמועות, מהכרויות, מפה לאוזן. נקבע תאריך למפגש היכרות בסניף קפה קפה קרית גת, שישי בצהריים. אז לא נבוא? באנו. נפלא לראות רכבים שלא הכרנו ולא מגיעים למרכז, לשמוע …
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בהמשך למפגש אתמול אצל איתמר ורעיה שורקין המשכנו לחגוג היום.
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
במפגש ענק, גדוש מכוניות וחברים הודלק נר רביעי של חנוכה וחולקו סופגניות לכל המשתתפים. תודות לכל מי שהגיע לחגוג איתנו את חג החנוכה ולכל החברים הרבים שמלאו את רחבת המפגש בהרצליה. מועדון אלפא רומיאו ישראל מברך את חברי מועדון ה-5 והפורום בחג אורים שמח
הודעה אחרונה מאת alfashay.v, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, חבר שלי לפני כחודש רכש פורד קאפרי שנת 73, היא נוסעת טוב אבל המצב המכני לא מאיר פנים. הוא התחיל לטפל ברכב ואני עוזרת במה שאני יכולה, אבל ככל שהזמן עובר ודברים לא זזים זה יוצר תסכול רציני, במיוחד בנושא חלקי חילוף לרכב שקשה להשיג. אנחנו במן "מסע" כזה כדי להשיג חלקי חילוף אבל כמעט ואין לנו מקורות מלבד איביי, שממנו רוב החלקים לא מגיעים לישראל. אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא מקורות להשגת חלקי חילוף במצב טוב לרכב או שאתם עצמכם מחזיקים בחלקים שיכולים לעזור לנו. לאחר הטיפול המכני ברכב הוא מאוד רוצה לצבוע את האוטו ולרפד את כל המושבים והפנים של האוטו מחדש, אז אם אתם מכירים מישהו שעושה טיפולים כאלה ובמחירים הוגנים, אני ממש אשמח! (: תודה רבה לכל מי שיכול לעזור ו…
הודעה אחרונה מאת aronm, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום חברים, יש לי בעיה קטנה, ואשמח לשמוע מה הדרך לפתור אותה. האלפא מילאנו כרגע בסיום הליכי שיפוץ, ביולי הפשרנו את הרישיונות שלה, והפרויקט ארך טיפה יותר זמן מהמתוכנן. תוקף הרישיון הוא עד ה-17.12, וכשאעבור בע"ה את הבדיקה של מכון התקנים ויתנו לי חותמת על הרישיון, הוא פג תוקף ולא אוכל ליסוע עם הרכב. התקשרתי לבעל הרכב (אי אפשר להעביר בעלות עוד בגלל שאין טסט בתוקף אז הרכב עדיין על שמו) כדי לשאול אותו אם הגיע בדואר הרישיון לחצי שנה הבאה נעניתי בשלילה. הוא אמר שיתכן ואחרי שאעבור את בדיקת מכון התקנים, בטח ישלח אליו הזימון הנוסף לטסט. האם זה נכון? האם במעמד העברת הרכב את בדיקת מכון התקנים, ניתן להדפיס במקום את הרישיון לתקופה הבאה ושיעשו טסט? אשמח לתובנות, תודה רבה…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש בצפון: הדלקת נר חנוכה ביום ה', 22.12.11 , בשעה 19:30 בערב , בביתו של איתמר שורקי, כתובת: רח' נחלת יעקב 31, כפר חסידים (ליד הצרכניה). המשתתפים מוזמנים להפתיע במאפים ביתיים מגוונים (הנה מס' הצעות)! חברים המעוניינים להשתתף מתבקשים לאשר השתתפות אצל איתמר בטל' 0578129389 או אצל עדי גולדנברג , רכז הצפון, בטל' 0522611660 (הרישום חובה!). בברכה, סמדר -מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום רב, ברשותי אאודי 80 שנת 1985 ונתגלה בעיה עם גיר הרכב אשר הינו אוטומט (מנוע 1600) הגיר בדגם הנ"ל מחובר יחד עם הבקקס כיחידה אחת וכאשר המכונאי פירק את הגיר הוא גילה שגלגלי השיניים שחוקים לגמרי. האם נמישהו מכיר מקום המתמחה בשיפוץ גיר כזה, או מה ניתן לעשות? פשוט הרכב הינו יד ראשונה וקשה לנו לוותר סתם כך עליו. אשמח אם תוכלו לסייע, תודה!
הודעה אחרונה מאת ספי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
רציתי לדעת מהי צריכת דלק פורד מוסטאנג 68? תודה.. מנוע 5000
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
נפגשנו, נהננו, דיברנו על האלפות ובעיקר חגגנו. את התמונות ניתן לראות כאן: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.239538412783487.53317.100001819902127&type=1&l=a5ad1b0e5c
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 1 תגובות
- 714 צפיות
מחר שישי 23/12/11 נפגשים כולם בטוביה. מיקי יספר כיצד כמעט החליק...את השיער. אקסל יספר איך כמעט הצליח להניע את הסיטרואן. אלון יספר כמה "מתוקים" הם החיים... ושוקי יפסיק לספר.... נפגשים החל מ-14:00 בפאב הטוביה רח' שושון 8 י-ם!
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 6 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, ברשותי אלפא רומאו ג׳וליה סופר 71. הרכב עבר שיפוץ מכני וכעת העבודה העיקרית שנשאר לעשות זה פחחות וצבע, ולאחר מכן ריפוד למושבים. אשמח לקבל המלצות על בעלי מקצוע באזור ראשון לציון. תודה, ניר
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 446 אורחים (הצג רשימה מלאה)
