Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לעשות מס' שחזורים קוסמטיים לרכב,

 

חיפשתי בפירוק אבל לאונות כבר מזמן לא נמצאות שם, ואם יש אחת אז היא DL לבנה עם ריפודים מעפאנים ומכוסחים.

 

מישהו מכיר מפעל או מקום שאפשר לרכוש ממנו לפי מטר, בדי סקיי? ושיש לו מגוון גדול של סוגים וגוונים?

 

אני מחפש משהו שדומה ממש למקורי,

 

תודה למסייעים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

יבואן של סקאי ובדי ריפוד סדר גודל של 50 ש"ח למטר רץ ,יש לך את "ז'ק ורון" בר"ח הלהב 2 בחולון

 

או שאם כבר לרפד אז אפשר לזרום על עור אמיתי... "בוסקילה עורות" בר"ח אלפסי 13 ת"א 15 ש"ח לפיט

פורסם
יבואן של סקאי ובדי ריפוד סדר גודל של 50 ש"ח למטר רץ ,יש לך את "ז'ק ורון" בר"ח הלהב 2 בחולון

 

או שאם כבר לרפד אז אפשר לזרום על עור אמיתי... "בוסקילה עורות" בר"ח אלפסי 13 ת"א 15 ש"ח לפיט

ז'ק ורון בהחלט מומלץ.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

יש לי לאונה 92 עם מושבים במצב מעולה בלי קרעים

זה הדגם של המושבים הפשוטים. (גם בלי הגה כוח)

הרכב הולך עוד מעט לגריטה.

 

אני מוכן לעשות איתך עסקה:

כל חלק שבמצב טוב משלך תפרק תרכיב אצלך, ואת הבלאי תרכיב אצלי חזרה.

 

אם תרצה אני מאזור נתניה.

המנוע EA71 1600CC במצב מעולה לא מעשן ולא מאבד מים ולא אוכל שמן.

מוכן לתת בחינם למישהו שצריך בתנאי שירכיב לי מנוע תקול אחר ויתעסק בכל הבירוקרטיה הנלווית.

פנים הרכב דיי שמור - דשבורד שלם במצב מעולה למעט חורים של דיבורית ,כיסוי פנימי לדלתות במצב מעולה

חבל שכל זה יהרס לחינם.

 

הרכב הולך לגריטה עוד 3 חודשים ,שבוע לפני הגריטה מי שצריך חלקים מוזמן לבוא ואשמח לעזור.

פורסם

רכשיתי מז'ק ורון, באמת בחור אדיב מאוד, וסבלני,

 

שיגעתי אותו קצת עם הגוונים של הבד, אבל בסוף מצאתי משהו שמתאים , לא ב100 אחוז, אבל עדיף על הכיעור שיש עכשיו.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אצלי היה מודבק, נראה סביר.

קילפתי אותו אז זו התמונה היחידה שיש לי.

DSC00939.jpg

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם

כן שיפצתי את הדשבורד המפוצץ שלי והדבקתי סקאי עליו

טיפים:

ליישר לפני ההדבקה לחלוטין

יש סקאי שבא עם שכבת ספוג דקה עליו, להשתמש בו אם ניתן, אם לא אז לקנות ולהדביק

דבק מגע רק כזה שעמיד ב 80 מעלות (יש חברה אחת בארץ שמוכרת, לא זוכר השם שלה)

×
×
  • תוכן חדש...