Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרבורטורים מציפים, מה לדעתכם מהות התקלה ? (כ"ע).


zng21
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הייתה לי בעייה של קרבורט מציפ אצלי זה היה פקומים קרועים ובגלל זה הייתה הצפה. בגלל זה היה צריך לפתוח קרבורטור ובלאגנים אבל אצלך זה יוכל להיות בכיוון. מאיפה את בארץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם קרבורטורים עם צינור החזרה של דלק, וכאלו עם מצוף שסוגר את אספקת הדלק (וכנראה גם משולבים)

לכן לרוב זה היתקעות או לכלוך במנגנון המצוף או המחט שמופעלת על ידו, או סתימה בצינור ההחזרה, או בצינור הנשם אם ישנו

אני בטוח שאם תציין סוג רכב, יעזרו לך יותר בקלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצוף בית כוסית הדלק בקרבורטור הנו חלול ולפעמים חודר לתוכו דלק והוא נהייה כבד ולכן אינו מצליח לצוף כראוי

ולסגור את נחיר כניסת הדלק לקרבורטור ונוצרת הצפת דלק.

בברכה - רפי לין

CMX250_458.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצוף תקוע או גובה מצוף שאינו נכון.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצוף תקוע או גובה מצוף שאינו נכון.

 

בדיוק.

 

בקורבייר, אם לא נוסעים זמן מה באוטו המצופים פשוט נתפסים.... כמה דפיקות עדינות מלמעלה משחררות ומאפשרות לך להגיע הביתה כדי לתקן את הבעיה באופן יסודי :wink:

 

אמליץ לך לקנות קיט שיפוץ ולעשות להם שיפוץ מלא, האוטו יתעורר לחיים, מניסיון...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצוף מפעיל שסתום-מחט. כשהמצוף מתרומם עם עליית גובה פני הדלק, הוא לוחץ את המחט לתוך חריר הכניסה "וחונק" אותו. כמעט לא קורה שהמחט לא מצליחה לחנוק את הכניסה. אבל מה שקורה לעיתים מזומנות הוא שהשסתום נמצא גבוה מדי, ואז חלה הצפה עוד לפני שהשסתום נסגר. הפתרון הפשוט הוא להנמיך את השסתום על ידי דיסקית (מפיבר או מנחושת) בינו לבין "גג" הקרבורטור.

ראה פרטים 32, 35, 36 והסבר מפורט כאן: http://wp.me/pXLKy-mN

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

זה מה שאני אוהב!!

בן אדם שואל שאלה לא מסביר בדיוק יש לו בעיה וכולם כבר מסברים.

הלו חברה זה לא הולך כך.

היחידי שענה לענין היה ליאור ברוך!

אבל!!!

כאשר הרכב מציף האים הוא מציף בשתי הקרבורטורים או רק באחד?

האים הוא מציף בזמן נסיעה או בכול מצב או בעמידה ממושכת

יתכן שהבעיה גם ממשאבת הדלק שלא ניכנסת למצב "רוויה" ואכשו כולם ישאלו מה זה רוויה?

אז אחרי שתשאלו אני יסביר כי אולי כולם יודעים.

לבעל הרכב אני מציע לשפץ את שתי הקרבורטורים בצורה יסודית.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

תודה על התיעוד המצולם !

אישית תמונות שוות בשבילי, יותר מאלף מילים או חירטוטים !

חסר לי רק פרט חשוב, האם נבדק המצוף הכפול, האם דלק לא חדר אליו, האם נבדק מכלול המחט, והאם הבעייה אכן נפתרה, ומה הממצאים שהתגלו?!

בברכה

וחג חנוכה שמח.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היתה שהיה מין בוץ שסתם את כל המערכת...

הרכב היה בלי פילטרים של דלק וכל הזבל שיש בתוך המיכל נכנס לקרבורטורים

עכשיו אחריי הניקויי הרציני והקשה הרכב נדלק בשניות

החלפתי על הדרך פלגים וכבל הצתה אחד שהיה כבר ישן סתם בשביל הכיף

2011-12-23_09.31.46[1].jpg

2011-12-23_09.31.38[1].jpg

2011-12-23_09.31.31[1].jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

אפ התמונות שהצגת עכשו, היו מוצגות מראש ותוך כדי השאלה הראשונה, השרשור היה קצר יותר ועיניני יותר.

קבל בברכה כלל ברזל:

ציין את סוג הרכב ושנת היצור.

במידה וקימים שני קרבורטורים כמו למשל אצלך, ציין זאת.

ספק תמונות רבות ככל האפשר המתמקדות על העיקר ולא התפל.

בתמונות האחרונות, ניתן לראות גם לעין לא מקצועית ולא מזויינת, שמסנן הדלק בתמונה, סתום ומלא בוצה וחלודה.

החלפתו דרושה ומידית.

הדבר דומה לאדם שמתקלח ולאחר הסיבון שוטף את עצמו במי ביוב, סליחה מראש ,אך זה הדמוי העולה כרגע בעיני.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...