רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 683 צפיות
האם אפשר לקבל הכוונה או המלצה לאיש מקצוע שיודע לטפל במיני מיינור שנת ייצור 1963 באזור המרכז?
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני ארבעה ימים בדייטונה ביץ פלורידה - משפצים ברמות מטורפות ( לטובה )..
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
1961 סברה בניו-יורק 1 2
מאת elads-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1961-Sabra-Roadster-Built-Haifa-Shown-1961-Worlds-Fair-/320798830495?pt=US_Cars_Trucks&hash=item4ab119af9f מה אתם חושבים? שווה להיכנס להרפתקה? אני יודע שדובר בעבר רבות על נושא מס יבוא, הקונה אמור לשלם? אלעד
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יצאנו אמש זוגתי ואני לצפון הרחוק מאד, לחיפוש אחרי חלום חמקמק וטיפות של אושר. החלטתי בגלל הפכפכיותיו של מזג האוויר לצאת עם הגולף המודרנית, מוסיקה טובה ברדיו, ציוד צילום, טרמוס שתייה, ופנינו צפונה. קצת אחרי ק' ביאליק נכנסנו לעין אפק, מיני אגמון החולה יפיפה ועשיר בצמחית מים ועופות מכל העולם, בילינו שעה קל שם ואז צדו את עייננו ברכות הדגים הסמכות שהיו עשירות בעופות דורסים אנפות קומרנים, שקנאים ועוד רבים וטובים. טסתי בשבלי עפר בוציים עם הגולף, שום דבר שלא עשית בעבר עם הסובארו השובבה זאת שמיום שקניתי אותה סיפרתי לה שהיא פוריסטר, ורק במקרה בחברה התבלבלו ותייגו אותה כאימפרזה, אני לא יודע אם היא קנתה את הסיפור או לא אבל איתה חרשתי שבילי ארץ בצורה מעוררת כבוד…
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני צריך לקפוץ למשרד הרישוי לשנות את מידת הצמיגים שלי, ואני יודע כבר שאני אזדקק לאישור נסיעה זמני לעשות טסט למיני לשבוע הבא, האם ניתן ללכת למשרד הרישוי היום ולבקש אישור נסיעה זמני עתידי? עוד שאלה (אם כבר אז כבר), שינוי מידת צמיגים למיני, במשרד הרישוי או בכל מכון טסטים? אני רוצה להחליף ל165-70/10 - האם מישהו צופה בעיות בהחלפה? (אני יודע שיש אנשים שנוסעים עם המידה הזו ברישיון והיא נפוצה מאד). תודה רבה,
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
ביום שישי 18/11/11 יערך בטוביה אירוע נדיר של הצגת שלוש מכוניות השיכות לאספן אחד לכל מכונית הסיפור הפרטי שלה ולאספן (דובי) סיפור משלו... יצגו : 1. ה-MGB 1971 שחזרה מהכפור, נגנבה לרש"פ והוחזרה במבצע נדיר! 2. פיאט 1981 1/9X 1.5I חמישה הילוכים שעשתה עלייה לאחרונה ושופצה לפי דמיון הבעלים (יהיה מפתיע!) 3. מרצדס 280SE V8 4.5L 1971 תשכחו כל מה שידעתם עד עכשיו על השקות ובואו לראות! *במקרה שמזג האוויר לא יהיה לטובתנו (אין מצב!) תבוא הודעה. כ-ו-ל-ם מוזמנים - רן
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- 7 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
קצר וקולע,מוצגות לפניכן 2 תמונות של אותו המנוע בחיפו שאני משפץ עכשיו,תמונה לפני ותמונה אחריי: מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
אתמול אחרי צהרים בחוזרי מהעבודה נכנס בי אוטו שעמדתי ברמזור אדום. כרגע היא אצל הפחח, מקווה לשקם אותה. נמצאה תורמת איברים ומקווה לראות ימים יותר טובים. בנס לא קרה לי כלום תודה לאל. מצורף תמונות
הודעה אחרונה מאת aloni002005, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
לא מיזמן היה שיפוץ של 2 או 3 כאלה תערוך חיפוש אני בטוח שתימצא
הודעה אחרונה מאת fantic84, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
נתוני מנוע: 14 צילינדר דיזל , 108,910 כוח סוס , תצרוכת דלק 6,275 ליטר לשעה , קוטר בוכנה 1 מטר. MAERSK LINE אוניית המכולות הגדולה בעולם,15,000 מכולות,13 אנשי צוות בלבד, גובה גשר פיקוד מעל 10 קומות. מהירות שיוט 31 קשר (56 קמ"ש),אורך 396.8 מטר,רוחב 63.09 מטר. בגלל גודלה היא לא יכולה לעבור בתעלת סואץ או תעלת פנמה. תהנו אריק
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם אפשר להפוך רכב משנת 82 לאספנות כבר? לפי מה שאני יודע אפשרי ב1.1 אבל אתמול ראיתי גולף שנת 82 עם לוחית זיהוי "רכב אספנות"! האם שינו את משהו? או שיכול להיות בגלל שזה רכב שעלה על הכביש בסוף 81?
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לאחרונה התעניינתי בקניית סט בולמים חדש לרכב שלי { בולמי ספורט יעודיים של בילשטיין } . במהלך החגים ההיתי בטיול משפחתי בארה"ב והתכנון המקורי היה להזמין את הבולמים לאחד המלונות שנשהה בהם . כך עשיתי ובגלל טעות כלשהי ברישום במלון החבילה הוחזרה לשולח . כל המאמצים לא עזרו וחזרתי לארץ ללא הבולמים וכל שאר החלקים שהזמנתי. חזרתי ארצה דברתי עם חבר {שהוא בעל חנות גדולה לחלפי רכב בארץ} סיפרתי לו את הסיפור והוא מצידו הציע שאתן לו מספרים קטלוגיים והוא יזמין לי את הבולמים כי יש יבואן בארץ . השגתי את המספרים וביקשתי רק שיאמר לי סכום לפני שהם מזמינים כי אני לא ארכוש בכל סכום . הסט עולה בארה"ב 300 דולר לפני הנחה של קופונים או חברות מועדון כזאת או אחרת . לאחר מספר ימים בהם נאמר לי שאלו בול…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
127 סטישן?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 1 תגובות
- 659 צפיות
לפני ואחרי תודה לצביקה מרון קאר
הודעה אחרונה מאת נדב50, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לאחרונה מתרוצצת על המירקע פירסומת לדלק "משופר" של חברה ידועה. בעבר גם לחברה מתחרה היה דלק כזה. השאלה, האם יש מישהו שהתידלוק באחד מהדלקים הנ"ל באמת שיפר את ביצועי הקשישות? מדובר לא רק בשיפור פסיכולוגי אלה באמת שיפור אמיתי, אשמח לדעת-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 918 צפיות
מנסיון קודם שלי עם משלוחים מארה"ב גיליתי שאני משלם מכס על חלקי חילוף שעלותם יותר מ50$. מהנסיון שלי עם חלקים שייבאתי בעצמי דרך הדואר שילמתי מכס אך רק על המוצר עצמו ולא על עלות המשלוח שלו. בשני המשלוחים האחרונים השתמשתי בחברת שילוח שעובדת גם עם משלוח ימי שמוזיל משמעותית את ההובלה. במשלוח האחרון שלחתי למרכז הלוגיסטיקה של החברה 2 חבילות. אחת משאבת מים - עלות 14$ משלוח 11$ סהכ - 25$ מכסה שסתומים - עלות 100$ משלוח 40$ סהכ - 140$ באייחוד שמתי לב שאני משלם את המיסים על המוצרים בחישוב שכולל גם את ההובלה הארצית בתוך ארצות הברית. ז"א שאני שלם מכס על חלקי חילוף לרכב על סך מוצרים שח 165 $ ולא125$ בשיחה טלפונית עם שירות הלקוחות נאמר לי שכך הדבר וזאת מדיניות המ…
הודעה אחרונה מאת asitali, -
- 0 תגובות
- 636 צפיות
או שמספיק דף בכתב יד עם חותמת המוסך ? אם קיים כזה, מישהו יכול לכון אותי אליו ? תודה ר
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 2 תגובות
- 730 צפיות
היי. מדובר על אקורד 92, בקרת שיוט אינה פועלת. איזה בעל מקצוע יכול לתקן זאת? חשמלאי? מחפש מישהו כזה באזור המרכז? כמו כן אם מישהו יוכל לייעץ מה לבדוק ואיך לבדוק על מנת לנסות לתקן בעצמי, אודה מאוד.
הודעה אחרונה מאת fatboy1340, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
גנזך המדינה שחרר לאחרונה סרט הסטורי נוסף ליו טיוב. בסרט תייר נוסע במכונית "קייזר פרייזר" בצפון הארץ אי שם בשנות החמישים. רואים הרבה את המכונית אבל בדקה 07:45 התייר פותח את הבגאז' ואז מסתבר שזאת לא סתם קייזר אלא דגם נדיר ומיוחד בשם TRAVELLER שבו הבגאז' נפתח לשני חלקים כמו בתמונה המצורפת. שאלה: האם הן הורכבו בארץ? הסרט כאן: http://www.youtube.com/user/israelarchive?feature=mhee
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- 11 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אשמח לדעת האם שווה להתחיל בשיפוץ של מיני מיינור שהרצפה שלה מתחילה להתפורר לאחר שהרכב עמד זמן רב... אשמח לתגובה מהירה ומקצועית
הודעה אחרונה מאת אלירן שוורץ, -
- 0 תגובות
- 610 צפיות
טוב המצב הוא קזה מדובר ברכב מסוג גולף שנת 79 לרכב החלפתי לוח שעונים של גולף 81 הפלג שמחבר בניהם זה אותו דבר אבל המעגל בלוח שעונים לא אותו דבר מה שאני מבקש זה שירטוט של המעגל של הלוח שעונים של השנת 81 שהיה רשום מה זה כול חוט בלוח שעונים בצמא של הרכב אני כבר יודע מה זה כל דבר או שיש למישהוא ראיון איך אני יכול לבדוק בלוח שעונים של מה זה כל חוט שיוצא מימנו תודה רבה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת avihi_Rabbit79, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני לא מתכוון למקוריים.. אני מתכוון למשהו אחר או אם למישהו יש ג'ינס זה גם טוב. אשמח לעזרה!
הודעה אחרונה מאת רעי תמיר, -
- 2 תגובות
- 926 צפיות
גברת רהוטה בת 101 שנים מעיר קטנה בשם Flint במישיגן, נוהגת עדיין במכונית הפאקארד בת ה-81 שלה, מצחצחת אותה, מחליפה בה לבד שמן ופלאגים.. שימו לב איך לקראת הסוף היא דורכת על מפית אדומה קטנה המונחת על המדרך לפני כניסתה למושב הנהג, כדי שלא תלכלך אותו, מרימה את המפית ומכניסה למכונית כדי שתוכל להשתמש בה כשתצא... הלוואי עלינו ! http://graphics8.nytimes.com/bcvideo/1.0/iframe/embed.html?videoId=100000000895665&playerType=embed
הודעה אחרונה מאת reuven, -
למרות שכבר זמן מה אני פותח שרשורים בהקשר של המיני שלי, לקחתי את ההארה של אריה בנושא השרשור והחלטתי לפתוח שרשור שיפוץ למיני. למרות שהמיני "משופצת" עם טסט ונוסעת, החלטתי שאני אחליף כמעט כל חלק ברכב עד שאני ארגיש איתו בנוח, כאשר המטרה הסופית היא רכב כביש/ספורט. המצב היום (היום לפני חודשיים כאשר קניתי את המיני): 1) מנוע 998cc מקורי ללא כל שינויים 2) קרבורטור SU יחיד 3) רדיאטור מקורי 4) תושבות גמורות ואז התחלתי את השיפוץ, השיפוץ שלי הוא 50% קוסמטי ו50% מכני. אז מה יש לנו היום באמת: 1) מנוע 998cc מקורי ללא שינויים (עדיין) 2) זוג קרבורטורים SU שירדו ממיני קופר S, בקרוב אצל צביקה לשיפוץ. 3) רדיאטור אלומיניום מוגדל (לא מופיע בתמונות כרגע, יועלה בהמשך) …
הודעה אחרונה מאת FunkyP, -
- 5 תגובות
- 887 צפיות
להנאתכם ..
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אני מחפש לקנות אחד במחיר שפוי, אשמח לקבל מידע! תודה
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
גנט לספיטפייר
מאת zulu- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני זקוק לגנט לטריומף ספיטפייר, איזה אלטרנטיבה יש לי?
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ביום ראשון האחרון ביקרתי במוזיאון פיז'ו בעיר סושו באלזס. מוזיאון לא גדול במיוחד אבל מרתק ומעוצב לתלפיות. חגיגה לחובבי פיז'ו - ולא רק. במסגרת הביקור, זכיתי גם לנהוג ב-402 מודל 37' - הגשמה של חלום ותיק (מאז 1985, עת קראתי על המכונית הזו לראשונה). בהזדמנות מאוחרת יותר אפרסם את רשמיי מהמוזיאון ומהמכונית המיוחדת הזו, אך בינתיים, כתבה ממצה מ'טופ גיר' (1989, הכתב הוא כריס גופי - והוא נוהג של 402 מודל 35');
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
חברנו גידי אשכנזי נפטר לאחר מחלה קשה ממנה סבל בתקופה האחרונה. הלוויה תתקיים ביום שני, בשעה 13:30 בבית העלמין בשיכון הותיקים בנתניה לקטיה, לילדים, לאחים וליתר בני המשפחה שלוחה השתתפותנו בצער. מי יתן ולא תדעו עוד דאבה. ת. נ. צ. ב. ה
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מישהו מכיר מכון טסטים טוב באיזור חיפה שלא עושה בעיות לרכבי אספנות? כבר יצא לי להגיע למכון שאין להם מושג ברכבי אספנות והם מבקשים אישור רכב מיושן כל טסט או שניסו להכשיל אותי בגלל שאין לי חגורות בטיחות למרות שהחוק לא מחייב לשים ברכבים מתחת למודל 71, ועוד כל מיני המצאות שגורמות אין סוף של טירטורים. תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת Alon_A,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 329 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itaimoto
- KipodYam
- Avia
- Chmimo
- yoni162
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- yor2
- ArikB
- ELI001
- אברהם א
- mikyl
- GTאי
- zaf
- makatuvkan
- samg
- amosbmw
- T_A
- DareDevil
- דאבל קלאצ
- ALX
- חיים יוד
- BoazB11
- RBRB
- ישה
- om2
- גרנד פריקס
- וולברין
- פיטר גריפין
- מלטבשי
- mcshmupi
- natco
- פינדר
- garicho
- flytomars
- GTI33
- נעם101
- דובצע
- topop
- zvigolden
- this_is_me
- עדי-אל
- yahaga
- YULI1
- חנוך חי
- David32
- חוםואבק
- RedLabel
- elad_w
- NEW10
- Yuvalino
