Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביקור במוזיאון פיז'ו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום ראשון האחרון ביקרתי במוזיאון פיז'ו בעיר סושו באלזס. מוזיאון לא גדול במיוחד אבל מרתק ומעוצב לתלפיות. חגיגה לחובבי פיז'ו - ולא רק. במסגרת הביקור, זכיתי גם לנהוג ב-402 מודל 37' - הגשמה של חלום ותיק (מאז 1985, עת קראתי על המכונית הזו לראשונה). בהזדמנות מאוחרת יותר אפרסם את רשמיי מהמוזיאון ומהמכונית המיוחדת הזו, אך בינתיים, כתבה ממצה מ'טופ גיר' (1989, הכתב הוא כריס גופי - והוא נוהג של 402 מודל 35');

 

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

יפה תודה !

החזרת אותי ל403 בסרטון עם קפיצי העלים לרוחב ,לא אשכח את השיפטר עם התפוח אלומיניום הענק בבסיסו ,תמיד מזכיר לי הנעה קדמית של גיפ שהתפוח שלו מרוח בגריז .

אחרי ה403 היתה גם לסימקה אצלנו קפיצי עלים לרוחב ואחרי זה מוט פיתול בסימקה עם ההנע הקדמי .

 

ב402 ידית ההילוכים ,ממש יפה ,סטייל אטרקסיון ,רנו ודומיו .

פורסם

רק תיקון קטן ,סושו לא נמצאת באלזס אלא בFRANCE COMPTE והמוזיאון נמצא ב"סושו מונביליארד"

 

חבל שבאותה הזדמנות לא ביקרת במרכז המבקרים במפעל עצמו.

עבדתי שם שנה שלמה ,זה הזכרון הכי חזק משנות העשרים שלי.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

לא רחוק משם יש את מוזיאון המכוניות הגדול של שלומף (זה באלזס)

 

אבל המוזיאון הכי מגניב בצרפת? נמצא בעיירה "לואק " שבברטן ,מלבד המכוניות המוצגות (כולל אמריקאיות) בקומה השניה נמצאים ומוצגים הסדנאות של אז,המיכשור העתיק,מנועים,יחידות הבקרה הפרימיטיביות של מערכות ההצתה,ממנוע קיטור ועד ימינו אנו, יש שם דגש על רכבי המרוץ מתחילת המאה ה20 ,זו חוויה הכי עוצמתית למבקרים וביחוד לחובבי המכניקה.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם
ביום ראשון האחרון ביקרתי במוזיאון פיז'ו בעיר סושו באלזס. מוזיאון לא גדול במיוחד אבל מרתק ומעוצב לתלפיות. חגיגה לחובבי פיז'ו - ולא רק. במסגרת הביקור, זכיתי גם לנהוג ב-402 מודל 37' - הגשמה של חלום ותיק (מאז 1985, עת קראתי על המכונית הזו לראשונה). בהזדמנות מאוחרת יותר אפרסם את רשמיי מהמוזיאון ומהמכונית המיוחדת הזו, אך בינתיים, כתבה ממצה מ'טופ גיר' (1989, הכתב הוא כריס גופי - והוא נוהג של 402 מודל 35');

 

לנהוג בפיג'ו 402 זה ממש חלום! איך הצלחת לנהוג ברכב שמוצג במוזיאון?

 

והאם יש בארץ פיג'ו 402?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
לא רחוק משם יש את מוזיאון המכוניות הגדול של שלומף (זה באלזס)

 

אבל המוזיאון הכי מגניב בצרפת? נמצא בעיירה "לואק " שבברטן ,מלבד המכוניות המוצגות (כולל אמריקאיות) בקומה השניה נמצאים ומוצגים הסדנאות של אז,המיכשור העתיק,מנועים,יחידות הבקרה הפרימיטיביות של מערכות ההצתה,ממנוע קיטור ועד ימינו אנו, יש שם דגש על רכבי המרוץ מתחילת המאה ה20 ,זו חוויה הכי עוצמתית למבקרים וביחוד לחובבי המכניקה.

דני

 

במוזיאון שלומף ביקרתי לפני 20 שנה.

 

באשר למוזיאון בלואק, תודה על ההמלצה. סקרנת אותי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
לנהוג בפיג'ו 402 זה ממש חלום! איך הצלחת לנהוג ברכב שמוצג במוזיאון?

 

והאם יש בארץ פיג'ו 402?

 

למוזיאון יש מספר רכבים קלאסיים הזמינים לנסיעות מבחן לעתונאים וכיו"ב - בתיאום מראש עם קצינת יחסי הציבור של המוזיאון.

 

ידידי שלמה גדרון סיפר לי ביום שישי האחרון שלאביו היתה 402, בארץ כמובן.

 

אישית, לא נתקלתי בארץ ב-402, אלא רק ב-302 וב-202 טנדר.

 

אולי זה הזמן לייבא אחת 8).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
לנהוג בפיג'ו 402 זה ממש חלום! איך הצלחת לנהוג ברכב שמוצג במוזיאון?

 

והאם יש בארץ פיג'ו 402?

 

לדעתי ויתקן אותי אם אני טועה ,

שימרון הוא החבר שנהג בהכי הרבה כלי רכב קלסיים ועתיקים , של חברי מועדון וגם שלא .

כמובן "בחן" את המוריס שלי ואיך לא גם את האופל רקורד .

אני יודע שהרשימה עוד ארוכה מאוד .

 

שימרון ,

היגיע הזמן לכתוב רשמים :-)

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

איזה יופי, כיף אמיתי.

מוזיאון שלומפף מאוד מומלץ במולהוז.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

רוב המוזיאונים בעולם מציגים כמויות אדירות של רכבים עתיקים, לפעמים השיטוט במוזיאונים כאלה הופך לעומס אדיר בעיניים.

אני שוב ממליץ על מוזיאון "חכם" שבו אתה הולך מרותק (המוזיאון בלואק) שם מוצגת הסטוריה של בניה,ספורט מוטורי,והכי מושך? הסדנאות של אז.

כל האוירה בכפר הקטן הזה סובבת סביב רכבים עד כדי כך שבמסעדות (בחלקן) התפריט הוא עם שמות של קלישאות מחיי הרכב.

"גרנד פרי המבורגר" וכולי....

למי שמגיע לשם ויתמזל מזלו יוכל גם לצפות במירות מכוניות של רכבים עתיקים במסלול האספלט בכפר.

דני

מירוצי מכוניות

×
×
  • תוכן חדש...