Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לקפוץ למשרד הרישוי לשנות את מידת הצמיגים שלי, ואני יודע כבר שאני אזדקק לאישור נסיעה זמני לעשות טסט למיני לשבוע הבא, האם ניתן ללכת למשרד הרישוי היום ולבקש אישור נסיעה זמני עתידי?

 

עוד שאלה (אם כבר אז כבר), שינוי מידת צמיגים למיני, במשרד הרישוי או בכל מכון טסטים?

אני רוצה להחליף ל165-70/10 - האם מישהו צופה בעיות בהחלפה? (אני יודע שיש אנשים שנוסעים עם המידה הזו ברישיון והיא נפוצה מאד).

 

תודה רבה,

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
אני צריך לקפוץ למשרד הרישוי לשנות את מידת הצמיגים שלי, ואני יודע כבר שאני אזדקק לאישור נסיעה זמני לעשות טסט למיני לשבוע הבא, האם ניתן ללכת למשרד הרישוי היום ולבקש אישור נסיעה זמני עתידי?

כן, אבל ניתן לקבל האישור במכון רישוי, לא יודע האם במשרד הרישוי ניתן.

 

עוד שאלה (אם כבר אז כבר), שינוי מידת צמיגים למיני, במשרד הרישוי או בכל מכון טסטים?

בכל מכון רישוי ניתן, עולה כ 50 שח, לעיתים הם מסתכלים בספר אוטודאטה ולעיתים יש מדבקה או לוחית של לחצי ניפוח ליד הדלת עם כל המידות האפשריות לדגם ואז זה מספיק

אני רוצה להחליף ל165-70/10 - האם מישהו צופה בעיות בהחלפה? (אני יודע שיש אנשים שנוסעים עם המידה הזו ברישיון והיא נפוצה מאד).

 

תודה רבה,

 

מקווה שעזר

פורסם

אפשר להוציא אישור תנועה זמני עתידי.

 

אתה רק צריך לדעת את התאריך המדוייק, בו אתה רוצה שהאישור יהיה בתוקף.

 

אתה מוסר את התאריך לפקידה, היא מדפיסה אותו על גבי האישור. אין אפשרות לשנות את זה במועד מאוחר יותר.

 

אם תרצה לשנות-תצטרך להוציא אישור חדש.

 

 

שינוי מידת הצמיגים - במכון טסטים. זה שיש אנשים שנוסעים עם המידה הזו -לא עוזר בהרבה.

המידה צריכה להופיע באוטודטה, ואם אין - תצטרך להציג אישור יצרן/יבואן.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...